Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mistenker at enkelte influencere sidestiller de ekle kommentarene Hegseth har mottatt med kritikk av eksponering av barn i reklameøyemed. Heia oss som kjemper mot nettrollene, liksom. 😐

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ser ikke jeg kommentaren lengre heller, selv om jeg ikke har likt noe som helst.  

Når jeg ser på bildeoversikten på insta-profilen hans, kan jeg se den.  Men når jeg trykker inn i kommentarfeltet  er den borte.  Den låg øverst tidligere.  🤷‍♀️

Edit: nei nå er den tilbake igjen.  Kan kommentarer komme og gå på den måten? 🤔

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (22 minutter siden):

En annen kommentar også, ikke under cbe’s svar…

Finnes det noe bevis for slike påstander?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Og det er jo til barnas beste at de har en jobb eller innkomst. Tipper de mener det selv i alle fall, hvis ikke hadde de jo ikke gjort det. 

Så du mener at det som kanskje kan påføre barna uante konsekvenser for dem både nå og videre i livet, som f.eks Identitetstyveri, mulige psykiske belastninger ved uønsket eksponering, deres rett på privatliv og at fremmede kan misbruke bilder, forsvarer Særp-paret sitt valg siden de gjør det i inntekts erverv?
En jobb med inntekt uten bruk av barna burde de klart......eller nei, de klarer jo ikke det, for de vet best og ikke snakk om at de kan høre på gode råd og advarsler, neida, de bare durer på i bobla si 😒

• Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (3 timer siden):

Er kommet i blokkeklubben siden jeg likte en av kommentarene hos Hegseth 🤷🤷

Samme her. Nå er begge brukerne mine blokkert, begge gangene pga jeg har likt en kommentar 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pasha said:

Bilde henter fra Instagram til Morten  Hegseth

Screenshot_20221118-194001_Instagram.jpg

Lagde meg en annen konto på instagram og likte kommentarene til de under CBE sin, og der ble jeg blokkert 😂

• Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

De må jo ha en heldagsjobb med å sitte og blokkere brukere, ikke rart CBE har hektiske dager, først en time eller 2 med trening på morran, deretter timesvis med blokkeringer før det igjen trenes, før legge-10 😛

Ikke sant, for ett liv. Glad det ikke er mitt liv

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (7 timer siden):

Ellers …? 
Sorry. Den var lavmål. Vet.

🙈

Det er ikke lavmål, det er jo sant. Og min kommentar var ironisk. Ikke at jeg tror de vil yppe mot han, da.

Nå ser jeg ikke lenger kommentaren fra henne, så hun har vel slettet den. Nå gjenstår bare den ene lenger ned.

Lenge leve videre ekkokammer og virkelighetsbrist. Jeg sier det igjen; gjør den kontoen privat. Skal den være offentlig, må den ha noe meningsfullt og det må være interesse for og dialog med offentligheten. Merkelig at de tror at knebling får noe til å forsvinne. Det flytter seg da bare til andre kanaler.

Endret av ~ Ada ~
Skrev feil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (11 minutter siden):

Lagde meg en annen konto på instagram og likte kommentarene til de under CBE sin, og der ble jeg blokkert 😂

Jeg trykket liker med en allerede blokkert bruker 😆

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Orly skrev (34 minutter siden):

Samme her. Nå er begge brukerne mine blokkert, begge gangene pga jeg har likt en kommentar 

Er det mulig? Fulltidsjobb med å følge med på seg selv i alle kanaler og blokkere. Ikke rart Lars Kristian Eriksen har det travelt. Snart har de blokkert ut alle følgere og må finne seg en annen jobb. Morsomt at de tror de kan kontrollere Internett. Da er det et paradoks at de sprer bilder og filmer av ungene på nettet. Konsekvensene av dette kan de ikke verken blokkere eller kontrollere. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (14 minutter siden):

Jeg trykket liker med en allerede blokkert bruker 😆

Kan du se CBEs kommentar med en allerede blokkert bruker?

Jeg kan ikke se at hun har kommentert fra min blokkerte, men ser den fra den ikke-blokkerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (15 minutter siden):

Snart har de blokkert ut alle følgere og må finne seg en annen jobb.

Hva skulle de jobbet som da? Tviler på at de 2 der noensinne vil kunne jobbe under andre som sier hva de skal gjøre og hvordan, for de vet jo best, ikke sant 😜

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva de tenker at de oppnår ved å blokkere brukere som skriver og liker på andre sine sider? Det eneste som skjer er jo at de selv ikke ser hva de blokkerte brukerne skriver og dermed mister kontrollen helt. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...