Populært innlegg Lopploella Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71401 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Hun burde kanskje heller ta seg en halvtime utenfor badet, speilet og «sin egen treningsverden» en gang i blant. Endret 7. november 2022 av Lopploella 69 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 7. november 2022 #71402 Del Skrevet 7. november 2022 Hadde de fotoshoot for å vise TO bilder på Instagram 🤔 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 7. november 2022 #71403 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Bulsara skrev (32 minutter siden): Jeg stusser litt på Netfit. Nå er det spørsmålsrunde og de gir kostholdsråd i hytt og gevær. Har de egentlig nok kunnskap og en formell utdanning til å gi råd slik de holder på? Synes det er litt spesielt. Det er både råd til gravide og ammende. Tenker at det er områder de skal trå veldig forsiktig i. Det samme med treningsmengden, tider, belastning. Har fulgt litt med på Coachens maraton opplegg. Og det virker jo ikke som om det er så profesjonelt rotet. Mer "prøv og feile" opplegg. Stadig noe skader, slitne ben, kropp som ikke vil samarbeide, går tom i løp. Er ikke dette ganske nybegynner feil? Kunnskap om kosthold er én ting, men alle oppegående mennesker vet at man ikke skal ta kostholdsråd fra "mannen i gata". Dette får man fra kvalifiserte ernæringsfysiologer, helsepersonell og/eller Helsedepartementet. Når man er voksen så vet man som regel selv hva slags kosthold, og hvilken mat som er bra for en. CBE/LKE har kunnskap om lavkarbo kosthold, som passer fint til henne/de. Kostholdsrådene hun kommer med har alltid vært det samme, og når jeg var i begynnelsen av 20-årene skal jeg ærlig innrømme at jeg ble påvirket til å slanke meg med lavkarbo pga CBE (slet mye med et forvridd kroppsbilde). Og jeg tror nettopp det er de CBE treffer med kostholdsråd, de som er destruktive og sliter - fordi de søker seg mot nettopp slike her personer. Dog tror jeg ikke dette gjelder mange personer, i og med at det er flest voksne mennesker som følger med på hun. Endret 7. november 2022 av kraftwerk 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. november 2022 #71404 Del Skrevet 7. november 2022 Bulsara skrev (31 minutter siden): Jeg stusser litt på Netfit. Nå er det spørsmålsrunde og de gir kostholdsråd i hytt og gevær. Har de egentlig nok kunnskap og en formell utdanning til å gi råd slik de holder på? Synes det er litt spesielt. Det er både råd til gravide og ammende. Tenker at det er områder de skal trå veldig forsiktig i. Det samme med treningsmengden, tider, belastning. Har fulgt litt med på Coachens maraton opplegg. Og det virker jo ikke som om det er så profesjonelt rotet. Mer "prøv og feile" opplegg. Stadig noe skader, slitne ben, kropp som ikke vil samarbeide, går tom i løp. Er ikke dette ganske nybegynner feil? Såvidt jeg har fått med meg har cbe sagt at det er hun som svarer på spørsmålene på netfit og da tenker jeg hun burde henvist til jordmor/fagperson når det gjelder graviditet og kosthold. Hun har ingen kompetanse her, jeg synes dette er skikkelig ugreit. 36 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71405 Del Skrevet 7. november 2022 Å få trene -og kostholdsråd som gravid fra ei som redigerte magen mindre i svangerskapet? Kan det bli mindre troverdig? KK-artikkelen er jo årets morsomste tekst. Håper for CBEs mentale helse at hun iallfall kniste inni seg når den uttalelsen kom. Makan til tullball. 84 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. november 2022 #71406 Del Skrevet 7. november 2022 Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden): Såvidt jeg har fått med meg har cbe sagt at det er hun som svarer på spørsmålene på netfit og da tenker jeg hun burde henvist til jordmor/fagperson når det gjelder graviditet og kosthold. Hun har ingen kompetanse her, jeg synes dette er skikkelig ugreit. Men der er jo mannen som svarer, selv om hun står som avsender. Og han er jo ekspert i det meste. PT, lege, ernæringsrådgiver, jurist med spesialisering i opphavsrett. Jeg har glemt noen av titlene i farta. Kanskje han er jordmor også? 33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 7. november 2022 #71407 Del Skrevet 7. november 2022 Makeupmekka nede på 2,0 i omdømme. Klarer de å krype ned på 1-tallet før de tar tak i denne saken på en profesjonell måte? 32 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendit Skrevet 7. november 2022 #71408 Del Skrevet 7. november 2022 Kollontaj skrev (7 minutter siden): Å få trene -og kostholdsråd som gravid fra ei som redigerte magen mindre i svangerskapet? Kan det bli mindre troverdig? KK-artikkelen er jo årets morsomste tekst. Håper for CBEs mentale helse at hun iallfall kniste inni seg når den uttalelsen kom. Makan til tullball. Redigerte hun magen mindre? 😔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 7. november 2022 #71409 Del Skrevet 7. november 2022 Bulsara skrev (51 minutter siden): Har de egentlig nok kunnskap og en formell utdanning til å gi råd slik de holder på? Pyttsann, hvorfor trenger man en utdanning når man vet best av seg selv? Fagfolksmagfolk. Ikke noe problem å uttale seg som en fagperson bare man tror nok på det (og vil vinne argumentet, jfr PT Åge😎) 21 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 7. november 2022 #71410 Del Skrevet 7. november 2022 Bare fordi hun selv har vært gravid skal de liksom være eksperter 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 7. november 2022 #71411 Del Skrevet 7. november 2022 Bendit skrev (7 minutter siden): Redigerte hun magen mindre? 😔 OM hun gjorde! Glemmer ikke den dansende lyktestolpen🤣 https://www.tv2.no/underholdning/fotballfrue-innrommer-at-hun-fikser-pa-bilder-av-kroppen/6389130/ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 7. november 2022 #71412 Del Skrevet 7. november 2022 Fufu skrev (17 minutter siden): Men der er jo mannen som svarer, selv om hun står som avsender. Og han er jo ekspert i det meste. PT, lege, ernæringsrådgiver, jurist med spesialisering i opphavsrett. Jeg har glemt noen av titlene i farta. Kanskje han er jordmor også? Han har sikkert født selv også🙄 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71413 Del Skrevet 7. november 2022 Fufu skrev (18 minutter siden): Men der er jo mannen som svarer, selv om hun står som avsender. Og han er jo ekspert i det meste. PT, lege, ernæringsrådgiver, jurist med spesialisering i opphavsrett. Jeg har glemt noen av titlene i farta. Kanskje han er jordmor også? Jeg tror faktisk han (de) tenker at de vet like mye som en lege, ernæringsrådgiver og en jurist. Akkurat som de vet best ang stålkanter på ski, løping med hund, smittevernsregler, plukke blomster i parken, grille på svaberg og å fjerne reiret til fredede fugler. De vet også best ang deling av bilder av barn. Jeg tror ikke de syns de har noe å lære. 52 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MiniBaguette Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71414 Del Skrevet 7. november 2022 Glufseguri skrev (9 minutter siden): Han har sikkert født selv også🙄 Han har blitt født, ergo vet han alt om fødsler. 😑 56 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 7. november 2022 #71415 Del Skrevet 7. november 2022 Bulsara skrev (1 time siden): Jeg stusser litt på Netfit. Nå er det spørsmålsrunde og de gir kostholdsråd i hytt og gevær. Har de egentlig nok kunnskap og en formell utdanning til å gi råd slik de holder på? Synes det er litt spesielt. Det er både råd til gravide og ammende. Tenker at det er områder de skal trå veldig forsiktig i. Det samme med treningsmengden, tider, belastning. Har fulgt litt med på Coachens maraton opplegg. Og det virker jo ikke som om det er så profesjonelt rotet. Mer "prøv og feile" opplegg. Stadig noe skader, slitne ben, kropp som ikke vil samarbeide, går tom i løp. Er ikke dette ganske nybegynner feil? Svaret på dette er NEI. 18 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 7. november 2022 #71416 Del Skrevet 7. november 2022 Isild skrev (36 minutter siden): Jeg tror faktisk han (de) tenker at de vet like mye som en lege, ernæringsrådgiver og en jurist. Akkurat som de vet best ang stålkanter på ski, løping med hund, smittevernsregler, plukke blomster i parken, grille på svaberg og å fjerne reiret til fredede fugler. De vet også best ang deling av bilder av barn. Jeg tror ikke de syns de har noe å lære. Dunning-Kruger effekten i praksis. Jo mindre du kan, desto mer tror du du kan. 27 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissCoverdale Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #71417 Del Skrevet 7. november 2022 mrs.tld skrev (5 timer siden): Hei. Jeg skrev i dag e-post til journalisten som publiserte denne saken: Beckmann og Caroline Berg Eriksen: - Hardt ut : - Rotter seg sammen (seher.no), og spurte om det kom en oppfølging. Etter litt e-post frem og tilbake fikk jeg nå dette svaret: "Hei igjen. Jeg refererte til Beckmann-saken da jeg skrev om tilsvar i mailen, da mange har reagert på at Eriksen fikk uttale seg om saken. Angående hendelsen som skjedde i sommer, så er vi i dialog med de det gjelder og i en prosess, men som sagt- vi kan ikke diskutere upublisert materiale. Håper du har forståelse for dette. Kan virke som det kanskje er noe på trappene? Jeg gjetter det blir enda en "stakkars oss, se hva haterne får oss til å gjøre😭"-vinkling. Dessverre. Jeg tror de faktisk opplever at hele verden er i mot dem når de står i disse "stormene". Hver eneste dag brukes til å ta bilder av- og skrive om seg selv og eget A4-liv. De er så selvopptatt at de ikke klarer å se disse sakene i en større kontekst, for å forstå hvorfor folk reagerer så voldsomt. "Vi er jo bare to personer som forsøker å leve av hobbyene våre". De har ikke evner til å tenke lenger enn sin egen boble, og se på kroppsfokus, sharenting og påvirkerrollen som problematisk i det de driver med og bransjen de er/var del av. Begge hadde trengt noen år i ordentlig arbeid eller på skolebenken. 49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 7. november 2022 #71418 Del Skrevet 7. november 2022 Glufseguri skrev (1 time siden): Han har sikkert født selv også🙄 Lassemann har født by proxy, det er likestilt med å føde selv i hans verden. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 7. november 2022 #71419 Del Skrevet 7. november 2022 Det ligger mye selvbeskyttelse i å samle all kritikk i kategorien «hets», fordi da slipper de å se på det de driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shalott Skrevet 7. november 2022 #71420 Del Skrevet 7. november 2022 Felis skrev (6 timer siden): Jeg vet jeg er sent ute, men jeg leste sakene om de rasistiske uttalelsene til LKE fra tiden som fotballspiller. Fucking monkey og «go back to the jungle» og fucking nigger. Sjarmerende! LKE skal være glad for at den såkalte rasismeparagrafen ikke var så aktuell i 2015. Hele greia bærer preg av den samme «look what you made me do» som alt annet paret har blitt tatt for. Bilderedigering: Hun var drevet til det pga kommentarer. Kommentarjuks: Han var drevet til det pga kritiske kommentarer. Rasistiske uttalelser: Han ble nødt til det fordi motstanderen spilte røft. Jeg er sikker på at det til og med er A sin feil at LKE ble nødt til å ripe opp bilen hennes, for han var jo bare ute og forsvarte sin stakkars viv… Uansett er kommentarene hans smått komiske, sett i lys av hans egen oppførsel Eriksen som har inntrykk av at Latyr er en spiller som ofte er i bråk med motstanderne. Ofte i bråk med andre, sa du? - Det var en kamp med mange tøffe dueller. Latyr gir bort mye, men tåler ikke å få det tilbake. Da går han og griner til dommeren med en gang, sier Eriksen. Tåler ikke å få det tilbake? Griner til dommeren? Hvem er det som ikke takler å «få det» og som griner til andre? Pressen for eksempel.. https://www.adressa.no/sport/fotball/i/Qm7w0V/eriksen-benekter-rasisme https://www.dagsavisen.no/sport/2008/05/21/rasisme-og-drapstrusler/ Typisk ansvarsfraskrivelse fra folk som driver med bøllete atferd. "Hadde du ikke vaert så dum/teit/stygg/fattig/kjedelig etc., hadde ikke jeg måttet mobbe deg". Legg alt ansvar på det egentlige offeret eller mottakeren, sett seg selv i offerposisjon. Og sånn går nå dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå