AnnePåLande Skrevet 6. november 2022 #71261 Del Skrevet 6. november 2022 <3 <3 skrev (3 minutter siden): Virkelig.....var på nippen å bestille 2 kaledere fra de sist uke,heldivis utsatte jeg det og i dag bestillte jeg fra Kicks Jeg har alltid forbundet makeupmekka med jallaprodukter da bla denne påvirkeren reklamerer for produktene deres. Det negative inntrykket mitt er blitt forsterket da de opptrer som amatører. Guuu, så flaut.. 35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sparkel Skrevet 6. november 2022 Populært innlegg #71262 Del Skrevet 6. november 2022 Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Stemmer det, det var vel Dagbladet det også? Ingen moral eller respekt for egne barns rettigheter. I aftenposten i dag under meninger, Si D er det ett meget godt innlegg av en 16 åring som setter fokus på at foreldre deler bilder og info om barn når det er 13 års aldersgrense for barn på some. Fikk ikke til å dele lenken her, men artikkelen anbefales virkelig. Det er håp når dagens unge er mere reflektert og ansvarsbevisste enn mange voksne. 41 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 6. november 2022 Populært innlegg #71263 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Uansett hva som er årsaken til at media ikke skriver om denne alvorlige hendelsen, så burde de skamme seg over å la den "ene siden av saken" få stå. Jeg vet at andre har en ganske annen oppfatning av hva som er greit å dele og hva som ikke er greit, men uenigheter må man kunne akseptere uten å ta diskusjonen ned til et nivå hvor man benytter seg av personangrep og andre usakligheter. https://www.seher.no/kjendis/hardt-ut-rotter-seg-sammen/76373309 Dette uttalte altså Caroline i kjølvannet av Beckmann-kommentarene - antageligvis vel vitende om at hennes mann hadde oppsøkt og fulgt etter en kvinne, for så å vandalisere bilen hennes, OG ringe senere på kvelden. En kvinne som hverken hadde kommet med personangrep eller usakligheter. Eier ikke Caroline skam? "Personangrep og usakeligheter" er ugreit for henne, men at mannen hennes går fysisk til angrep på annemanns eiendom, det er helt ok? De to der vet ikke ikke når de bør holde kjeft. Det er kvalmt at media lar dette bullshit`et stå. Jeg tror ikke det er så synd på Caroline egentlig. Jeg tror de er helt samstemte. Endret 6. november 2022 av Isild 59 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 6. november 2022 Populært innlegg #71264 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Snurrepurre skrev (25 minutter siden): Jeg tenker også at media tar hensyn til vær-varsom plakaten i akkurat dette tilfellet. De har jo ikke akkurat kontakter som er så høyt på strå at de fritas mediedekning ved kriminelle handlinger. LKE tilsto både forfølgelse av kvinnen, omfattende hærverk på bilen hennes og skremmende telefonoppringinger til henne på kvelden. Han unngikk dermed rettssak, og derfor foreligger det ingen offentlig domfellelse selv om LKE har tilstått og må punge ut store summer. Jeg tror derfor at dette er noe som mediene noterer seg, men som de ikke går ut offentlig med, på tross av at de har fått tilsendt dokumentene. Dersom LKE hadde nektet og det hadde blitt en rettssak ut av dette, så hadde nok saken stilt seg annerledes. Fru Johansen har 15-16 000 visninger på reelsene sine på IG, og politisaken er en stor snakkis på alt fra Jodel via Twitter til KG. Så de fleste vet jo nå at LKE er en illsint liten pitbull med dårlig impulskontroll. Men det blir jo som med Ørjan Burøe; så og si alle visste jo at han var en trakasserende og notorisk utro drittsekk og alle syntes synd på kona hans. Men det tok 15 år før bobla sprakk skikkelig i offentligheten. Endret 6. november 2022 av Ultiva 49 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 6. november 2022 #71265 Del Skrevet 6. november 2022 AnnePåLande skrev (24 minutter siden): Jeg har alltid forbundet makeupmekka med jallaprodukter da bla denne påvirkeren reklamerer for produktene deres. Det negative inntrykket mitt er blitt forsterket da de opptrer som amatører. Guuu, så flaut.. er helt enig....gremmes over å ha tenkt tanken,brrrrr🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 6. november 2022 #71266 Del Skrevet 6. november 2022 Makeupmekka sender nå samme svar til alle på trustpilot. Elendig svar fra de, og viser at de ikke vil ha kritiske kommentarer men oppfordrer folk til heller å sende det på e-post.. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2022 #71267 Del Skrevet 6. november 2022 Sparkel skrev (11 minutter siden): I aftenposten i dag under meninger, Si D er det ett meget godt innlegg av en 16 åring som setter fokus på at foreldre deler bilder og info om barn når det er 13 års aldersgrense for barn på some. Fikk ikke til å dele lenken her, men artikkelen anbefales virkelig. Det er håp når dagens unge er mere reflektert og ansvarsbevisste enn mange voksne. Så bra🙌 Det er ikke første gang man ser at barn og unge ligger langt fremme ifht voksne når det gjelder refleksjon og ansvarsbevissthet👍 Og hun har virkelig et poeng når det gjelder det med 13 års aldersgrense på SoMe, det er jo en grunn til dette. Men likevel er det altså mange voksne/influensere som ikke har noe respekt og det er altså i mange tilfeller foreldrene dine som nettopp er de som skal beskytte deg og ha ditt beste i fokus. Er helt umulig å forstå. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 6. november 2022 Populært innlegg #71268 Del Skrevet 6. november 2022 Isild skrev (8 minutter siden): Uansett hva som er årsaken til at media ikke skriver om denne alvorlige hendelsen, så burde de skamme seg over å la den "ene siden av saken" få stå. Jeg vet at andre har en ganske annen oppfatning av hva som er greit å dele og hva som ikke er greit, men uenigheter må man kunne akseptere uten å ta diskusjonen ned til et nivå hvor man benytter seg av personangrep og andre usakligheter. https://www.seher.no/kjendis/hardt-ut-rotter-seg-sammen/76373309 Dette uttalte altså Caroline i kjølvannet av Beckmann-kommentarene - antageligvis vel vitende om at hennes mann hadde oppsøkt og fulgt etter en kvinne, for så å vandalisere bilen hennes, OG ringe senere på kvelden. En kvinne som hverken hadde kommet med personangrep eller usakligheter. Eier ikke Caroline skam? "Personangrep og usakeligheter" er ugreit for henne, men at mannen hennes går fysisk til angrep på annemanns eiendom, det er helt ok? De to der vet ikke ikke når de bør holde kjeft. Det er kvalmt at media lar dette bullshit`et stå. Jeg tror ikke det er så synd på Caroline egentlig. Jeg tror de er helt samstemte. Det kan jo hende at Katrine Bjelke, som forfattet dette mesterstykket, setter pris på en liten tilbakemelding om at saken er oppdatert. Gjerne med en liten tidslinje Beckmann mottar saklig kritikk i kommentarfeltet Caroline mobiliserer følgerne sine til motangrep, side om side med mannen hennes. Lars Kristian sporer opp og terroriserer en av kritikerne Beckmann sletter kommentarfeltet Caroline kontakter Dagbladet og får på trykk en sutrehistorie Siden journalisten ikke hadde noen mulighet til å sjekke sannhetsgestalten i Carolines påstander, fordi hun ikke kom inn før bevisene var slettet, så setter hun kanskje pris på en mulighet til en oppfølgingssak? Jeg oppfordrer på ingen måte til en mailkampanje mot den aktuelle journalisten, men bare nevner at det er veldig enkelt å maile henne ved å trykke på navnet hennes i artikkelen 47 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 6. november 2022 #71269 Del Skrevet 6. november 2022 Klappe skrev (6 minutter siden): Makeupmekka sender nå samme svar til alle på trustpilot. Elendig svar fra de, og viser at de ikke vil ha kritiske kommentarer men oppfordrer folk til heller å sende det på e-post.. Sikkert en «ung og grønn SoMe-ansvarlig» som skal kastes under bussen på morgenmøte i morgen😏 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 6. november 2022 #71270 Del Skrevet 6. november 2022 Glufseguri skrev (1 minutt siden): Sikkert en «ung og grønn SoMe-ansvarlig» som skal kastes under bussen på morgenmøte i morgen😏 Ja.. og nå har de skrudd av muligheten til å kommentere noen av deres innlegg på Instagram 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6. november 2022 #71271 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Klappe skrev (16 minutter siden): Makeupmekka sender nå samme svar til alle på trustpilot. Elendig svar fra de, og viser at de ikke vil ha kritiske kommentarer men oppfordrer folk til heller å sende det på e-post.. Hva slags svar er dette? Å stenge kommentarfeltet fordi det er helg og de ikke har tid til å moderere, er innafor. Hadde de bare nøyd seg med det… De jo brukt hele helgen på å BLOKKERE kunder. Noen av disse bare for å trykke liker på en annens kommentar. Dette svaret fra MakeupMekka er jo en total omskriving av sannheten! Og nå prøver de å fjerne sporene også, ved å oppheve blokkeringene igjen. De har åpenbart kapasitet til å jobbe i helgen, de bare bruker ressursene feil. Endret 6. november 2022 av Felis 43 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 6. november 2022 #71272 Del Skrevet 6. november 2022 Glufseguri skrev (7 minutter siden): Sikkert en «ung og grønn SoMe-ansvarlig» som skal kastes under bussen på morgenmøte i morgen😏 Starter møtet med"dette har vert den verste helgen i Makeupmøkka sin historie...." 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 6. november 2022 #71273 Del Skrevet 6. november 2022 <3 <3 skrev (Akkurat nå): Starter møtet med"dette har vert den verste helgen i Makeupmøkka sin historie...." «…vi er noen vrak som sitter her» 🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 <3 Skrevet 6. november 2022 #71274 Del Skrevet 6. november 2022 Glufseguri skrev (3 minutter siden): «…vi er noen vrak som sitter her» 🙄 😂😂😂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. november 2022 #71275 Del Skrevet 6. november 2022 Felis skrev (7 minutter siden): Hva slags svar er dette? Å stenge kommentarfeltet fordi det er helg og de ikke har tid til å moderere, er innafor. Hadde de bare nøyd seg med det… De jo brukt hele helgen på å BLOKKERE kunder. Noen av disse bare for å trykke liker på en annens kommentar. Dette svaret fra MakeupMekka er jo en total omskriving av sannheten! Og nå prøver de å fjerne sporene også, ved å oppheve blokkeringene igjen. De har åpenbart kapasitet til å jobbe i helgen, de bare bruker ressursene feil. De kan skrive til krampa tar dem, skaden er allerede skjedd. Svarene de publiserer gjør situasjonen enda verre. Er det mulig å opptre mer amatørmessig enn dette? 😂 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. november 2022 #71276 Del Skrevet 6. november 2022 For et tåpelig svar fra MM, de burde finne noen som kan svare litt bedre for seg 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eevee Skrevet 6. november 2022 #71277 Del Skrevet 6. november 2022 AnnePåLande skrev (8 minutter siden): De kan skrive til krampa tar dem, skaden er allerede skjedd. Svarene de publiserer gjør situasjonen enda verre. Er det mulig å opptre mer amatørmessig enn dette? 😂 Jeg tror de som jobber i sosiale medier for Makeupmekka gjør så godt de kan med denne uventede, omfattende stormen som nå treffer dem. Misforstå meg rett, jeg støtter ingen aktører som ikke gjør tilstrekkelig bakgrunnsjekk av sine samarbeid, og inngår de et samarbeid med noen må de takle en eventuell motstand og back fire. Men det er viktig å huske at menneskene som jobber i kundeservice og på sosiale medier-plattformer, deriblant makeupmekka, er svært unge. Det er unge mennesker ned mot 18 år og ordforåd, kompetanse og konflikthåndtering er for mange svakt. Instagram er drevet av ungjenter som ønsker å inspirere og spre glede over sminke og lettbeint underholdning, ikke stå i en heavy debatt om barneeksponering, strafferett og etikk de ikke har fått mulighet til å forberede seg på. CBE AS er høyest kritikkverdig og høster som de sår, men jeg misliker likevel denne høygaffel-kulturen som nå har oppstått. Ord kan gjøre skade hos både unge og voksne sinn. Dette medietrykket treffer uskyldige mennesker som ikke aner hvordan håndtere det. Det hele gir meg en ekkel følelse. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 6. november 2022 Populært innlegg #71278 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) Eevee skrev (9 minutter siden): Jeg tror de som jobber i sosiale medier for Makeupmekka gjør så godt de kan med denne uventede, omfattende stormen som nå treffer dem. Misforstå meg rett, jeg støtter ingen aktører som ikke gjør tilstrekkelig bakgrunnsjekk av sine samarbeid, og inngår de et samarbeid med noen må de takle en eventuell motstand og back fire. Men det er viktig å huske at menneskene som jobber i kundeservice og på sosiale medier-plattformer, deriblant makeupmekka, er svært unge. Det er unge mennesker ned mot 18 år og ordforåd, kompetanse og konflikthåndtering er for mange svakt. Instagram er drevet av ungjenter som ønsker å inspirere og spre glede over sminke og lettbeint underholdning, ikke stå i en heavy debatt om barneeksponering, strafferett og etikk de ikke har fått mulighet til å forberede seg på. CBE AS er høyest kritikkverdig og høster som de sår, men jeg misliker likevel denne høygaffel-kulturen som nå har oppstått. Ord kan gjøre skade hos både unge og voksne sinn. Dette medietrykket treffer uskyldige mennesker som ikke aner hvordan håndtere det. Det hele gir meg en ekkel følelse. Du tror det skaper uopprettelig skade i de sarte sinnene til dagens 20-åringer å lese kommentarer a la "jeg ønsker ikke lenger å handle hos dere da dere bruker influensere som utleverer barn og fremmer thinspo"? Jeg bare blokkerte hele makeupmekka jeg 😊 Det går da uansett minst tjue på dusinet av sånne intetsigende, online sminkebutikker. ... Og det er forresten bedriftens ansvar å ha nok kompetente folk på jobb, ikke kundenes. Endret 6. november 2022 av Rastebenk 57 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 6. november 2022 #71279 Del Skrevet 6. november 2022 Eevee skrev (3 minutter siden): Jeg tror de som jobber i sosiale medier for Makeupmekka gjør så godt de kan med denne uventede, omfattende stormen som nå treffer dem. Misforstå meg rett, jeg støtter ingen aktører som ikke gjør tilstrekkelig bakgrunnsjekk av sine samarbeid, og inngår de et samarbeid med noen må de takle en eventuell motstand og back fire. Men det er viktig å huske at menneskene som jobber i kundeservice og på sosiale medier-plattformer, deriblant makeupmekka, er svært unge. Det er unge mennesker ned mot 18 år og ordforåd, kompetanse og konflikthåndtering er for mange svakt. Instagram er drevet av ungjenter som ønsker å inspirere og spre glede over sminke og lettbeint underholdning, ikke stå i en heavy debatt om barneeksponering, strafferett og etikk de ikke har fått mulighet til å forberede seg på. CBE AS er høyest kritikkverdig og høster som de sår, men jeg misliker likevel denne høygaffel-kulturen som nå har oppstått. Ord kan gjøre skade hos både unge og voksne sinn. Dette medietrykket treffer uskyldige mennesker som ikke aner hvordan håndtere det. Det hele gir meg en ekkel følelse. Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Dette har nok kommet veldig overraskende på dem. Jeg synes det er veldig uproft å blokkere kunder (og tom de som har likt kommentarene) ved konstruktiv kritikk, men jeg synes ikke svaret på TP var så galt og det skinner igjennom at dette har de ikke tenkt godt nok igjennom og kommer sikkert til å lære av. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 6. november 2022 #71280 Del Skrevet 6. november 2022 elskersommer skrev (På 4.11.2022 den 16.07): Fikk raskt svar av makeup mekka. Å det må være tidenes svar. Tenker de to siste linjene🙈 Må bare dra frem denne igjen: Det innholdet hun lager skulle vært mer enn godt for at jeg hadde giddet å jobbe hele helga med brannslukking. Tror at dette samarbeidet koster mer enn det smaker, uansett hvor sympatisk og inspirerende de måtte mene at hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå