Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

<3 <3 skrev (3 minutter siden):

Virkelig.....var på nippen å bestille 2 kaledere fra de sist uke,heldivis utsatte jeg det og i dag bestillte jeg fra Kicks

Jeg har alltid forbundet makeupmekka med jallaprodukter da bla denne påvirkeren reklamerer for produktene deres. Det negative inntrykket mitt er blitt forsterket da de opptrer som amatører. Guuu, så flaut..

• Liker 35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnnePåLande skrev (24 minutter siden):

Jeg har alltid forbundet makeupmekka med jallaprodukter da bla denne påvirkeren reklamerer for produktene deres. Det negative inntrykket mitt er blitt forsterket da de opptrer som amatører. Guuu, så flaut..

er helt enig....gremmes over å ha tenkt tanken,brrrrr🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makeupmekka sender nå samme svar til alle på trustpilot. Elendig svar fra de, og viser at de ikke vil ha kritiske kommentarer men oppfordrer folk til heller å sende det på e-post..

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sparkel skrev (11 minutter siden):

I aftenposten i dag under meninger, Si D er det ett meget godt innlegg av en 16 åring som setter fokus på at foreldre deler  bilder og info om barn når det er 13 års aldersgrense for barn på some. Fikk ikke til å dele lenken her, men artikkelen  anbefales virkelig. Det er håp når dagens unge er mere reflektert og ansvarsbevisste enn mange voksne.  

Så bra🙌 Det er ikke første gang man ser at barn og unge ligger langt fremme ifht voksne når det gjelder refleksjon og ansvarsbevissthet👍 Og hun har virkelig et poeng når det gjelder det med 13 års aldersgrense på SoMe, det er jo en grunn til dette. Men likevel er det altså mange voksne/influensere som ikke har noe respekt og det er altså i mange tilfeller foreldrene dine som nettopp er de som skal beskytte deg og ha ditt beste i fokus. Er helt umulig å forstå. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (6 minutter siden):

Makeupmekka sender nå samme svar til alle på trustpilot. Elendig svar fra de, og viser at de ikke vil ha kritiske kommentarer men oppfordrer folk til heller å sende det på e-post..

Sikkert en «ung og grønn SoMe-ansvarlig» som skal kastes under bussen på morgenmøte i morgen😏

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 minutt siden):

Sikkert en «ung og grønn SoMe-ansvarlig» som skal kastes under bussen på morgenmøte i morgen😏

Ja.. og nå har de skrudd av muligheten til å kommentere noen av deres innlegg på Instagram

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (16 minutter siden):

Hva slags svar er dette? Å stenge kommentarfeltet fordi det er helg og de ikke har tid til å moderere, er innafor.  Hadde de bare nøyd seg med det… De jo brukt hele helgen på å BLOKKERE kunder. Noen av disse bare for å trykke liker på en annens kommentar.

Dette svaret fra MakeupMekka er jo en total omskriving av sannheten! Og nå prøver de å fjerne sporene også, ved å oppheve blokkeringene igjen. De har åpenbart kapasitet til å jobbe i helgen, de bare bruker ressursene feil.

590ED6A0-EB07-4E8F-82D0-C37780316931.thumb.jpeg.b340ad157b7099fefdbb4fd92b5e0418.jpeg

Endret av Felis
  • Liker 43
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (7 minutter siden):

Starter møtet med"dette har vert den verste helgen i Makeupmøkka sin historie...."

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (Akkurat nå):

Starter møtet med"dette har vert den verste helgen i Makeupmøkka sin historie...."

«…vi er noen vrak som sitter her»

🙄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (7 minutter siden):

Hva slags svar er dette? Å stenge kommentarfeltet fordi det er helg og de ikke har tid til å moderere, er innafor.  Hadde de bare nøyd seg med det… De jo brukt hele helgen på å BLOKKERE kunder. Noen av disse bare for å trykke liker på en annens kommentar.

Dette svaret fra MakeupMekka er jo en total omskriving av sannheten! Og nå prøver de å fjerne sporene også, ved å oppheve blokkeringene igjen. De har åpenbart kapasitet til å jobbe i helgen, de bare bruker ressursene feil.

590ED6A0-EB07-4E8F-82D0-C37780316931.thumb.jpeg.b340ad157b7099fefdbb4fd92b5e0418.jpeg

De kan skrive til krampa tar dem, skaden er allerede skjedd. Svarene de publiserer gjør situasjonen enda verre. Er det mulig å opptre mer amatørmessig enn dette? 😂

• Liker 44
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnnePåLande skrev (8 minutter siden):

De kan skrive til krampa tar dem, skaden er allerede skjedd. Svarene de publiserer gjør situasjonen enda verre. Er det mulig å opptre mer amatørmessig enn dette? 😂

Jeg tror de som jobber i sosiale medier for Makeupmekka gjør så godt de kan med denne uventede, omfattende stormen som nå treffer dem. Misforstå meg rett, jeg støtter ingen aktører som ikke gjør tilstrekkelig bakgrunnsjekk av sine samarbeid, og inngår de et samarbeid med noen må de takle en eventuell motstand og back fire. Men det er viktig å huske at menneskene som jobber i kundeservice og på sosiale medier-plattformer, deriblant makeupmekka, er svært unge. Det er unge mennesker ned mot 18 år og ordforåd, kompetanse og konflikthåndtering er for mange svakt. Instagram er drevet av ungjenter som ønsker å inspirere og spre glede over sminke og lettbeint underholdning, ikke stå i en heavy debatt om barneeksponering, strafferett og etikk de ikke har fått mulighet til å forberede seg på.

CBE AS er høyest kritikkverdig og høster som de sår, men jeg misliker likevel denne høygaffel-kulturen som nå har oppstått. Ord kan gjøre skade hos både unge og voksne sinn. Dette medietrykket treffer uskyldige mennesker som ikke aner hvordan håndtere det. Det hele gir meg en ekkel følelse.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevee skrev (3 minutter siden):

Jeg tror de som jobber i sosiale medier for Makeupmekka gjør så godt de kan med denne uventede, omfattende stormen som nå treffer dem. Misforstå meg rett, jeg støtter ingen aktører som ikke gjør tilstrekkelig bakgrunnsjekk av sine samarbeid, og inngår de et samarbeid med noen må de takle en eventuell motstand og back fire. Men det er viktig å huske at menneskene som jobber i kundeservice og på sosiale medier-plattformer, deriblant makeupmekka, er svært unge. Det er unge mennesker ned mot 18 år og ordforåd, kompetanse og konflikthåndtering er for mange svakt. Instagram er drevet av ungjenter som ønsker å inspirere og spre glede over sminke og lettbeint underholdning, ikke stå i en heavy debatt om barneeksponering, strafferett og etikk de ikke har fått mulighet til å forberede seg på.

CBE AS er høyest kritikkverdig og høster som de sår, men jeg misliker likevel denne høygaffel-kulturen som nå har oppstått. Ord kan gjøre skade hos både unge og voksne sinn. Dette medietrykket treffer uskyldige mennesker som ikke aner hvordan håndtere det. Det hele gir meg en ekkel følelse.

Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg. Dette har nok kommet veldig overraskende på dem. Jeg synes det er veldig uproft å blokkere kunder (og tom de som har likt kommentarene) ved konstruktiv kritikk, men jeg synes ikke svaret på TP var så galt og det skinner igjennom at dette har de ikke tenkt godt nok igjennom og kommer sikkert til å lære av. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 4.11.2022 den 16.07):

Fikk raskt svar av makeup mekka. Å det må være tidenes svar. Tenker de to siste linjene🙈

IMG_20221104_160518.jpg

Må bare dra frem denne igjen: Det innholdet hun lager skulle vært mer enn godt for at jeg hadde giddet å jobbe hele helga med brannslukking. Tror at dette samarbeidet koster mer enn det smaker, uansett hvor sympatisk og inspirerende de måtte mene at hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...