Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

introverten skrev (2 timer siden):

Denne såkalte influenceren (gidder ikke å nevne navn) har så lite å formidle at hun diskuterer hva andre formidler.

CBE er uten tvil den influenceren med størst påvirkning i Norge. CBE har også kun reklamert for bra produkter i mange år så man vet man kan stole på henne.

Er det tilfeldig at alle som kritiserer CBE tilfeldigvis har en dårligere kropp. De burde kanskje følge treningen hennes og bli glad i kroppen sin. Ingen kan ta fra CBE at hun har en veltrent kropp og pene barn.

Nice try Åge.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal ingen "ta fra" henne at hun er veltrent og har helt nydelige barn, for det har hun. Ingen tvil om det. De er supersøte og fortjener kun det beste -som alle barn gjør❤️ 

Jeg husker for ca 10 år tilbake da mange bloggere delte bilder av barna sine, gjerne litt stylet og med dyre merkeklær eller lignende. Husker at jeg leste disse bloggene og syns det var "gøy" å se disse søte barna. Men nå har det gått mange år siden dette begynte, og i løpet av den tiden har man innsett hvilke uønskede konsekvenser det kan få. Og de aller fleste tenker seg om før de legger bilde av barna sine ut på nettet-heldigvis! 

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 minutter siden):

Jeg kommer ikke over at Makeupmekka blokkerer sine egne KUNDER! For å beskytte (hevne seg på vegne av?) en influencer, som attpåtil gjorde en ræva jobb for dem.

Det er jo kundene de lever av, CBE er bare en utgift som de håper de vil tjene på på sikt. I stedet får det nesten en dobbelt negativ. Ingen blir inspirert til å kjøpe sminke av å se den kakete sminken hennes. Og kunder, som eventuelt hadde kjøpt andre produkter, blir blokkert.

Dette burde nesten være pensum på markedsføringslinja. Hvordan IKKE gjøre det

Blokkerer fra IG eller fra selve netthandelssiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosemose skrev (Akkurat nå):

Blokkerer fra IG eller fra selve netthandelssiden?

Fra IG. Hvor det er lenke til butikken på hvert eneste innlegg, så den denererer nok en del trafikk til nettbutikken. 

Det er virkelig ikke en vanlig markedsføringsstrategi å gjemme seg for kundene, og det er det en grunn til

• Liker 39
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (14 minutter siden):

I går så hadde Makeup Mekka et gjennomsnitt på 3,6, av 5, stjerner på Trustpilot, er nede i 2,7 nå 

https://no.trustpilot.com/review/makeupmekka.no?sort=recency

De trodde de kunne sette munnkurv på kundene sine, det var ganske naivt.

Firmaer som annonserer hos kontroversielle influencere, viser seg å være like kontroversielle selv. 

• Liker 45
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Bare det enkle faktum at de gikk ut med at de skulle beskytte barna mer for noen år siden. Bakfra-bilder en liten periode, men med i Bloggerne. Deretter full eksponering. Hvem tror på slike folk? 

Stemmer det, det var vel Dagbladet det også? Ingen moral eller respekt for egne barns rettigheter. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når avisene skriver om så mye ræl og sladder om folk man knapt vet hvem er, eller egentlig ikke vet hvem er, synes jeg det er veldig rart de ikke skriver om denne saken. Er de beskytta av media og hvorfor skulle de være det? Hvilke mennesker er skjerma av media? Jeg tviler sterkt det handler om at de ikke er kjente nok.

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introverten skrev (5 timer siden):

Denne såkalte influenceren (gidder ikke å nevne navn) har så lite å formidle at hun diskuterer hva andre formidler.

CBE er uten tvil den influenceren med størst påvirkning i Norge. CBE har også kun reklamert for bra produkter i mange år så man vet man kan stole på henne.

Er det tilfeldig at alle som kritiserer CBE tilfeldigvis har en dårligere kropp. De burde kanskje følge treningen hennes og bli glad i kroppen sin. Ingen kan ta fra CBE at hun har en veltrent kropp og pene barn.

Nå er det ganske nylig at jeg har rotet meg inn i denne tråden. Men er virkelig CBE som er den influenceren med størst påvirkning i Norge? Det er ikke hun som dukker opp overalt i media og realityserier for tiden. Eller kjøpes opp av NRK. Den «æren» er det Sophie Elise som har. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (34 minutter siden):

Skaden er allerede skjedd og folk får det med seg. Amatører.. 

Virkelig.....var på nippen å bestille 2 kaledere fra de sist uke,heldivis utsatte jeg det og i dag bestillte jeg fra Kicks

• Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...