kraftwerk Skrevet 5. november 2022 #71101 Del Skrevet 5. november 2022 ~ Ada ~ skrev (26 minutter siden): Gud bedre, for en umoden oppførsel. Noe sier meg at utviklingspotensialet der er litt skralt, dvs bare å glemme. Wow… Ja dette er tydelig en underutviklet mann, men det har man sett i årevis - ettersom alle konflikter han har vært i. Og måten han agerer/oppfører seg. Syntes personlig det er skikkelig kvalmt med mennesker som har så mye stolthet. Ikke et snev av verken ydmykelse eller rettferdighet, jeg personlig har en enorm rettferdighetssans - så blir veldig far out for meg, med mennesker som er stikk motsatt. Det sier mye om hele personligheten, mener jeg. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 5. november 2022 #71102 Del Skrevet 5. november 2022 Angående media, har lagt merke til at sånne type saker ofte kommet på søndager. Mener å huske den til E.Bakke ble publisert søndag morgen. Og den politisaken hvor en høytstående i politiet gikk av pga ulovlige våpen 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendit Skrevet 5. november 2022 #71103 Del Skrevet 5. november 2022 Dersom det stemmer at vedkommende har gjort dette, må jeg si at det er så sjokkerende at jeg vet ikke hva. Ødelegge noen andre sin eiendom skulle sittet langt inne for meg å gjøre. Kunne han ikke nøyet seg med å skrive "dumming" i støvet på bilen istedenfor?! 😆 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 5. november 2022 #71104 Del Skrevet 5. november 2022 Bendit skrev (1 minutt siden): Dersom det stemmer at vedkommende har gjort dette, må jeg si at det er så sjokkerende at jeg vet ikke hva. Ødelegge noen andre sin eiendom skulle sittet langt inne for meg å gjøre. Kunne han ikke nøyet seg med å skrive "dumming" i støvet på bilen istedenfor?! 😆 Enig 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. november 2022 #71105 Del Skrevet 5. november 2022 MakeupM blokkerer kritiske røster. Proft! 35 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 5. november 2022 #71106 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Hoppetau skrev (7 minutter siden): For paret sin del tenker jeg det hadde vert best å gå til media selv, komme det i forkjøpet og beklage seg. Det kommer til å bli tøft for dem fremover, når dette til stadighet kommer til å bli dratt frem. De kommer jo ikke til å bli kvitt dette, og det kan neppe være godt for psyken å ha den konstante frykten hengende over seg med påfølgende moderering av alle SoMe kanaler? De har ikke noe annet valg enn å stå frem tenker jeg, for dette kommer ikke til å blåse over. Og det kommer til å knekke henne. Ikke ham, men henne. Det tror jeg han gir fullstendig faen i, for å være helt ærlig. Måten han oppfører seg offentlig, løpet av alle disse årene - er en sterk indikasjon på hvordan personlighet han faktisk har. Og jeg tror ikke han har et snev av verken rettferdighet eller ydmykhet i seg, han er overkonsumert av stolthet - og hvis han må dra CBE med seg, så gjør han det. Koste hva det koste vil. Jeg tror han driter fullstendig i hennes omdømme, hun har tidligere stilt opp på tv og i diverse intervjuer når det har vært noen skandaler, men dette tar kaka - og jeg tror faktisk han plent nekter hun å gå ut offentlig. Endret 5. november 2022 av kraftwerk 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. november 2022 #71107 Del Skrevet 5. november 2022 Felis skrev (35 minutter siden): Er det flere enn meg som håper at svaret fra Beckmann er noe ala «for en forferdelig ting å gjøre, vi tar avstand fra handlingen og skal aldri samarbeide med dem igjen! Her har du en gratis skolesekk for tort og svie»? Jeg har ikke trua, altså, etter å ha lest svaret til Makeupmekka og påfølgende oppførsel, så tenker jeg at paret helst samarbeider med likesinnede. Men jeg håper, for da får i hvert fall A et snev av oppreising. Det fortjener hun, etter pressens kollektive kveling av saken! Etter det vi har fått vite nå, så vil annonsører som videre velger å annonsere hos CBE.no i min bok være firmaer som støtter paret i det som har skjedd (altså at annonsørene tenker at det er forståelig at slikt kan gjøres i affekt, og at kommentarene hos Beckmann var mobbing) Det gjør det enklere å velge vekk hvem man handler hos. Med mindre det kommer noe fra paret rundt dette. At vi får se at LKE ikke bare er denne sinna, kvinnehatende, ildsprutende, klikka fyren. Jeg er helt sikker på at paret hadde "vunnet internett" dersom de hadde reflektert over noe av all "mobbingen", og faktisk gjort noen endringer. Ikke bare gjort endringer fordi det er mye kritikk og forbrukermakt i sving ift barneeksponering og kroppsfokus. Men endringer ville antageligvis gjort at de fikk et oppsving. Det har blitt repetetivt og statisk. Slett og blokker-måten å være på (nå også herverk på annenmanns eiendom) har gjort at de har mistet kontakten med publikum også. Enten så smigrer man dem, eller så er man redd dem har jeg inntrykk av. 35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. november 2022 #71108 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Kollontaj skrev (8 minutter siden): MakeupM blokkerer kritiske røster. Proft! Jeg ville innom og sjekke kommentarene som nevnes her.Det skjer rare ting på MakeupM. Akkurat nå har de "ingen innlegg ennå". Hvis man i det hele tatt får opp profilen. Det jobbes vist iherdig. Endret 5. november 2022 av Revenge o'Cavatina 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 5. november 2022 #71109 Del Skrevet 5. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden): Jeg ville innom og sjekke kommentarene som nevnes her.Det skjer rare ting på MakeupM. Akkurat nå har de "ingen innlegg ennå". Hvis man i det hele tatt får opp profilen. Det jobbes vist iherdig. Jeg får opp profilen, kan det være at du er blokkert? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 5. november 2022 #71110 Del Skrevet 5. november 2022 kraftwerk skrev (12 minutter siden): Det tror jeg han gir fullstendig faen i, for å være helt ærlig. Måten han oppfører seg offentlig, løpet av alle disse årene - er en sterk indikasjon på hvordan personlighet han faktisk har. Og jeg tror ikke han har et snev av verken rettferdighet eller ydmykhet i seg, han er overkonsumert av stolthet - og hvis han må dra CBE med seg, så gjør han det. Koste hva det koste vil. Jeg tror han driter fullstendig i hennes omdømme, hun har tidligere stilt opp på tv og i diverse intervjuer når det har vært noen skandaler, men dette tar kaka - og jeg tror faktisk han plent nekter hun å gå ut offentlig. Jeg tror også han gir fullstendig faen. Men der gjør jo ikke hun. Så stille som det har vært i hennes kanal denne uken har det aldri vært før. Så ved å ikke uttale seg og beklage kaster han også sin kone (og potensiellt hennes helse) totalt under bussen. (Men... På den andre siden virker han jo ikke å ha vært så interessert i hennes helse i utgangspunktet heller da når det brukes fettklype på en tidligere anorektiker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 5. november 2022 #71111 Del Skrevet 5. november 2022 Juliannaos skrev (1 minutt siden): Jeg får opp profilen, kan det være at du er blokkert? Aner ikke. Jeg ser profilen ved søk, men når jeg åpner profilen er den tom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 5. november 2022 #71112 Del Skrevet 5. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Aner ikke. Jeg ser profilen ved søk, men når jeg åpner profilen er den tom. Veldig spesielt uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 5. november 2022 #71113 Del Skrevet 5. november 2022 Juliannaos skrev (3 minutter siden): Jeg får opp profilen, kan det være at du er blokkert? Det stemmer nok. Jeg får samme beskjed, og var en av dem som kommenterte. Har faste produkter jeg kjøper hos dem, men ikke nå lenger altså. De blokkerte meg ikke før lenge etter kommentarfeltet var stengt. De følger vel med her inne de også, hvor det ble kommentert at vi ikke ville gi oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mater.sapiens Skrevet 5. november 2022 #71114 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden): Aner ikke. Jeg ser profilen ved søk, men når jeg åpner profilen er den tom. Du er nok blokkert. Det er en tullekonto på insta som kaller seg Makeup_mekka, den er tom. Makeupmekka fungerer normalt. Endret 5. november 2022 av mater.sapiens 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 5. november 2022 Populært innlegg #71115 Del Skrevet 5. november 2022 (endret) Juliannaos skrev (2 timer siden): Veldig spesielt uansett. Hoppetau skrev (2 timer siden): Det stemmer nok. Jeg får samme beskjed, og var en av dem som kommenterte. Har faste produkter jeg kjøper hos dem, men ikke nå lenger altså. De blokkerte meg ikke før lenge etter kommentarfeltet var stengt. De følger vel med her inne de også, hvor det ble kommentert at vi ikke ville gi oss Hvis en bedrift som selger sminke velger å blokkere kundene sine fordi de i en eller annen form benytter seg av forbrukermakten sin, er de ikke spesielt profesjonelle. For min egen del har jeg ingenting i skapet derfra fra før, og kjeften min får de ikke stoppet uansett. Jesus Kristiansen, jeg er blitt blokkert av MakupMekka. Det er til å le seg fillete av😂 Må huske å få det med på CV'n🤭 Endret 5. november 2022 av Revenge o'Cavatina 71 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 5. november 2022 #71116 Del Skrevet 5. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden): Hvis en bedrift som selger sminke velger å blokkere kundene sine fordi de i en eller annen form benytter seg av forbrukermakten sin, er de ikke spesielt profesjonelle. For min egen del har jeg ingenting i skapet derfra fra før, og kjeften min får de ikke stoppet uansett. Jesus Kristiansen, jeg er blitt blokkert av MakupMekka for å like en kommentar. Det er til å le seg fillete av😂 Må huske å få det med på CV'n🤭 Har inntrykk av at makeupmekka selger jalla produkter. Inntrykket ble ikke bedre nå. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 5. november 2022 #71117 Del Skrevet 5. november 2022 Hoppetau skrev (13 minutter siden): Det stemmer nok. Jeg får samme beskjed, og var en av dem som kommenterte. Har faste produkter jeg kjøper hos dem, men ikke nå lenger altså. De blokkerte meg ikke før lenge etter kommentarfeltet var stengt. De følger vel med her inne de også, hvor det ble kommentert at vi ikke ville gi oss Har Makeupmekka begynt å blokkere folk? Noe så jævla useriøst av dem i så fall! 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 5. november 2022 #71118 Del Skrevet 5. november 2022 Veldig uprofesjonelt at de blokkerer, er helt krise for omdømmet til Makeupmekka ved at de oppfører seg som krenkede tenåringer! 37 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karamelis Skrevet 5. november 2022 #71119 Del Skrevet 5. november 2022 Lill skrev (1 time siden): Du kan ikke diktere hva folk skal skrive eller hvor folk skal ytre sine meninger. Det er ikke brukere på KG som driver en bedrif som er avhengig av å selge barndom til mindreårige for å få økonomien til å gå rundt. De spørsmålene du stiller burde bedriftseierne ha stilt seg selv, før de valgte dette som et levebrød. Legg ansvaret der det hører hjemme. Jeg legger ansvarer på dere, også. Jeg dikterer ingenting, jeg spør noen spørsmål. Spørsmål som blir møtt med spydigheter og ranter. Det er sant som det blir sagt, CBE-tråden er den største runkeringen på KG. Dere er helt avhengige av CBEs bedrift. Det er en hobby. Men det var gøy å henge sammen med dere. Dere synes CBE og LKE er god tidtrøyte og jeg synes dere var skikkelig god underholding. Dere likte godt kjøttbeinet jeg slang ut til dere, hyenene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 5. november 2022 Populært innlegg #71120 Del Skrevet 5. november 2022 Jøss. Hvis de velger å blokkere potensielle og eksisterende kunder fordi de ikke fikser kritikk på hvem de velger som markedsførere, ja da er det bare å blokkere tilbake. Fra og med nå legger jeg pengene et annet sted. Kanskje sender jeg en mail og forteller hvorfor, kanskje gjør jeg bare som dem; ghoster. 45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå