Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Glufseguri skrev (7 timer siden):

Djeezuz, tenk å se det fjeset dukke opp i bakspeilet!

Skjønner godt A følte veldig ubehag!

Enig, ikke rart en blir skremt. Ligner på Al Lettieri i The Godfather 😬

EB0A8064-DE5E-41D9-9BBE-3955C927F600.jpeg

Endret av BuffyTheVampire
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (35 minutter siden):

At man ikke har fått bekreftet at det er Lars Kristian Eriksen  som er hovedpersonen, gjør det hele vanskelig å bruke denne saken mot annonsørene. At dette diskuteres på et anonymt forum med dårlig rykte er heller ikke noe særlig til hjelp. Jeg holder ikke pusten når det gjelder media heller, de vil åpenbart ikke  legge seg ut med hele Norges største nettroll som har mangel på impulskontroll. Jeg husker godt når de angrep en bruker her på KG, fordi de ble kritisert for å selge barndommen til mindreårige. Noe de faktisk gjør. Det er noe meget spesielt med foreldre som velger å bruke barndom og kropp for å få mat på bordet. 

Når jeg hørte FruJohansen si «styreleder» gikk tankene mine rett til frontfiguren et par sekund…. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Adrianpaul synes om det her? Stakkars fyren blir dradd med ned pga Netfit,han er jo den eneste som faktisk kan vise til noe fornuftig... Noen spurt han hva han syns? Ville trekt meg ut for egen selvrespekt🙌

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MinniMusa skrev (5 timer siden):

Lurer på hva Adrianpaul synes om det her? Stakkars fyren blir dradd med ned pga Netfit,han er jo den eneste som faktisk kan vise til noe fornuftig... Noen spurt han hva han syns? Ville trekt meg ut for egen selvrespekt🙌

Vet ikke om det er så "stakkars" egentlig jeg. Han har i lang tid hatt navnet sitt tilknyttet et ikke-eksisterende Netfit, og syns det er helt greit. Regner med at han er gjort kjent med det meste CBE.no og LKE har blitt kritisert for innen trening de senere årene - både når det gjelder overtrening, kroppsfokus, misvisende råd,  - og tydeligvis så bryr han seg ingenting om det. 

Endret av Isild
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Isild said:

LKE er snål. Spørre på Twitter hva man gjør når man får flere hundre falske følgere. De har flere titusen falske følgere på IG, og det ser da ikke ut til å plage de overhodet - de rydder iallefall ikke opp i de. Det ville jo ikke sett like bra ut med det reelle følgertallet kanskje. 

Man må le av svaret han fikk: "Da er det rett ut å skrape opp biler!"

Han vet å helle bensin på bålene sine. 

Jeg har ikke twitter. Kan man ikke redigere vekk svar man får der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var hensikten med jule-fotoshooten? Å vise hvor søte de er? Er venninnen kjent for noe?

En veldig merkelig post, bare to bilder uten noen annen kontekst. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (47 minutter siden):

Jeg har ikke twitter. Kan man ikke redigere vekk svar man får der? 

Har ikke twitter jeg heller, så jeg vet ikke. Men vil jo tro det er mulig som på alle andre sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Isild said:

Har ikke twitter jeg heller, så jeg vet ikke. Men vil jo tro det er mulig som på alle andre sosiale medier. 

Man skulle jo ikke tro at det går an, ellers hadde han vel neppe latt disse stå… En tweet er kanskje som en selvstendig post - bare med tagging, og så at det bare presenteres som en tråd, med svar 🤔

anyone?

Ellers, ser det er noen kommentarer i makeupmekkas siste post… Ny «gate», tro? 

Endret av Andrea59
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (45 minutter siden):

Hva var hensikten med jule-fotoshooten? Å vise hvor søte de er? Er venninnen kjent for noe?

En veldig merkelig post, bare to bilder uten noen annen kontekst. 

Det var en ren fiske-etter-spons greie. CBE etterlyste sted egnet til julebilder dagen før … Butikken ble tagget i alle bilder og snart dukker det opp reklame for noe plastræl man kan kjøpe det. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Twitter kan man ikke redigere egne poster, bare slette. Man kan heller ikke slette andres poster eller kommentarer. Så hvis noen poster en tweet og får tilsvar, kan man slette sin egen originale tweet mens tilsvarene da blir stående enkeltvis uten "knagg". Eller man kan blokkere profiler, så slipper man å se noe fra dem. Men hvis noen vil blokkere hundrevis av falske følgere, har en noe å gjøre de nærmeste timene. Fint om man vil unngå å kjøre bil i affekt, for eksempel.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 38
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mater.sapiens skrev (2 minutter siden):

Det var en ren fiske-etter-spons greie. CBE etterlyste sted egnet til julebilder dagen før … Butikken ble tagget i alle bilder og snart dukker det opp reklame for noe plastræl man kan kjøpe det. 

Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst.  To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

På Twitter kan man ikke redigere egne poster, bare slette. Man kan heller ikke slette andres poster eller kommentarer. Så hvis noen poster en tweet og får tilsvar, kan man slette sin egen originale tweet mens tilsvarene da blir stående enkeltvis uten "knagg". Eller man kan blokkere profiler, så slipper man å se noe fra dem. Men hvis noen vil blokkere hundrevis av falske følgere, har en noe å gjøre de nærmeste timene. Fint om man vil unngå å kjøre bil i affekt, for eksempel.

Takk for oppklaring 💐 - (da var det omtrent som jeg tenkte) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hoppetau
Kollontaj skrev (2 minutter siden):

Skulle ha location til en shoot, men resultatet er foreløpig meningsløst.  To damer som sitter i en butikk, det er ikke reklame for butikken, så hva er hensikten med innlegget? 

Det er nok sånn det blir når det ellers er "travelt" men man har lovet å poste den dagen. Tipper det var en annen hensikt med shooten, evnt fikk de ikke gjort det eller så har de ikke fått redigert ferdig bildene pga all jobbing i kommentarfelt i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Jeg tipper hensikten var å lage reklame for butikken (ellers ville hun ikke tagget alle bildene), men at hun gjør like dårlig jobb som ellers, det vil si hun legger vekt på å få ut bilder av seg selv og ikke det hun skal selge. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Tja, hun får startet opp julekosen, viser fram at det «skjer ting»  og innlegget fungerer vel også som reklame for denne julebutikken? Jeg visste ikke om den før dette, så regner med at hun har lagt grunnlag for betalte oppdrag framover?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...