Rubella Skrevet 4. november 2022 #70961 Del Skrevet 4. november 2022 Justlooking skrev (1 minutt siden): For oss som ikke har Twitter (eller ikke noen some kanaler), fortell, fortell 😊 Jeg har heller ikke Twitter - er bare å trykke på linken så ser du svarene! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swan1998 Skrevet 4. november 2022 #70962 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (24 minutter siden): Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd. Når man er avhengig av daglig kos med misnøye. Det er en grunn til at media ikke kjører saker. Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why? Dette er sikkert imot reglene, men det er en ting som er helt åpenbart her. Han er psyk. 19 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 4. november 2022 #70963 Del Skrevet 4. november 2022 Piggsopp skrev (27 minutter siden): LKE på Twitter: "hva gjør man når det helt plutselig ramler inn flere hundre falske følgere?" 🤭 https://mobile.twitter.com/lkeriksen23/status/1588620394747293698 Ikke så rart. Alle vil inn å se hva han driver med etter han har blitt avslørt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. november 2022 #70964 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (14 minutter siden): "Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd". - Her deltar brukere av ulike grunner, og du insinuerer at det er kjipt å gjøre det. Hva er din, og syns du det er kjipt å forsvare? "Når man er avhengig av daglig kos med misnøye".- Hva mener du spesifikt med denne påstanden bortsett fra å devaluere brukernes deltakelse? Er du innom hver dag forresten, med utgangspunkt i påstanden din? "Det er en grunn til at media ikke kjører saker" - Hva mener du er grunnen? Utdyp gjerne påstanden din siden du åpenbart vet hvorfor media "ikke kjører saker." "Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why?" - Dette spørsmålet bør du kanskje rette mot mediene som har valgt å ikke publisere på tross av mottatt informasjon? Eller har du ikke fulgt med på reelsene til @FruJohansender hun forklarer alle sider av saken og imøtegår spørsmål før de blir stilt? 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest:) Skrevet 4. november 2022 #70965 Del Skrevet 4. november 2022 9 hours ago, Jobbermedbarn said: Dette har jeg lurt på, dette gjør jo situasjonen enda verre. Jeg husker jeg stusset over innlegget til cbe.no etter Beckmann gate fordi man hadde fulgt med på alle kommentarene og det var så utrolig langt fra mobbing og hets (med unntak av kanskje en liten del av en kommentar og noen som kom inn for å forsvare bedriften). Iom at den ene delen av bedriften allerede da hadde gjort det omtalte faller jo alt på plass. Du har virkelig ikke mye moral når du holder på slik som dette mtp rekkefølgen i denne saken. Cbe skrev vel at hun hadde null toleranse for mobbing og hets og alle ville bli blokkert. Altså bare dager etter at hennes egen mann vel vitende hadde gjort dette vi alle nå vet. Når man ikke trodde man kunne bli mer sjokkert… Dagbladet (evt noen andre) burde virkelig ta en oppfølger til dette og fortelle HELE historien… Tipper at dag ladet ikke kommer til å skrive noe om dette, men også at de ikke lenger kommer til å være noe talerør for denne bedriften. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 4. november 2022 #70966 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Piggsopp skrev (30 minutter siden): LKE på Twitter: "hva gjør man når det helt plutselig ramler inn flere hundre falske følgere?" 🤭 https://mobile.twitter.com/lkeriksen23/status/1588620394747293698 Legger ut bilde jeg, kommentarene er vel snart borte tipper jeg… Endret 4. november 2022 av hufsaaaaa 33 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70967 Del Skrevet 4. november 2022 gjest:) skrev (1 minutt siden): Tipper at dag ladet ikke kommer til å skrive noe om dette, men også at de ikke lenger kommer til å være noe talerør for denne bedriften. Jeg ønsker med VG-artikkelen "Dagbladet lot tidligere landets største blogger klage på at nettroll ønsket henne vondt - samtidig som bloggeren visste at det var ektemannen som var forbryteren" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyllingmonk Skrevet 4. november 2022 #70968 Del Skrevet 4. november 2022 Justlooking skrev (13 minutter siden): For oss som ikke har Twitter (eller ikke noen some kanaler), fortell, fortell 😊 Får bare opp de første kommentarene da jeg ikke har Twitter jeg heller 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. november 2022 #70969 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Tobby: "Da er det rett ut å skrape opp biler!"😂 Det må vel være dagens?😅 Endret 4. november 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 4. november 2022 Populært innlegg #70970 Del Skrevet 4. november 2022 Karamelis skrev (3 timer siden): Jeg startet innlegget med "flere av dere". Det skulle ikke være nødvendig å skrive det hver eneste gang. Mener du helt alvorlig at denne saken kan sammenlignes med en verdensomspennende ukultur med voldtekt og overgrep? Ja men da så, da synes jeg du skal ta til gatene. Tja, du mener truende adferd der en mann forfølger en kvinne fra hennes hjem og videre der hun skal utrette noe, samt riper opp bilen hennes mens hun forlater den, for så å fortsette med sin aggressive adferd ved å ringe henne opp uten å si noe, - ikke kan sammenlignes med lignende typer overgrep gjort av menn mot kvinner? Jeg vet ikke hvilken sten du bor under, men i min verden er alle former for overgrep og truende adferd sammenlignbart. 64 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkel Skrevet 4. november 2022 #70971 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd. Når man er avhengig av daglig kos med misnøye. Det er en grunn til at media ikke kjører saker. Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why? Tråden er både opplysende, lærerik og full av god debatt skikk og innimellom særdeles dårlig debattskikk og bruker debatt ( som forøvrig ikke er lovlig ifølge reglene). I tillegg er det stor underholdnings verdi i tråden. CBE og LKE har jo sort belte i å lage god/ dårlig underholdning. Kanskje ikke alltid på måten de skulle ønske de nådde ut til publikum på. Så skjønner ikke at man må forsvare at man henger i tråden her. Å selv om saken ikke kommer opp i media tipper jeg litt flere enn noen skulle ønske har fått med seg saken uavhengig om de er deltagere i tråden her og en viss fasade har fått så store sprekker at de vanskelig lar seg reparere. 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mia10 Skrevet 4. november 2022 #70972 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd. Når man er avhengig av daglig kos med misnøye. Det er en grunn til at media ikke kjører saker. Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why? Hva er det med deg, ser du syner? Jeg ser ingen som føler for å forsvare noe som helst, dette er ikke en rettssak eller et politiavhør. Dette er et forum uten krav til at vi skal forsvare eller forklare noe som helst om vår deltakelse, tror det er noen helt andre som driver å pusser på tvilsomme forklaringer 😉 Sitter du og hoverer over at saken ikke er i media, hvorfor og spiller det noen rolle for deg om denne saken havner der eller ikke? Er mange nok som har fått det med seg dette. Til og med jeg fikk det med meg, og jeg gir egentlig f** i hele frue-sirkuset. Vær klar over at denne saken kommer til å bli husket, mindre alvorlige saker blir tatt frem titt og ofte av folk med oversikt. Denne saken føyer seg bare pent inn i rekken over hva nye samarbeidspartnere kommer til få servert, når de ikke har giddet å undersøke reklameplakaten de bruker. Koser meg heller ikke med alt tøv som de finner på, men finner det helt absurd hvordan voksne mennesker holder på og denne gang ble jeg faktisk litt sjokkert også. En profesjonell bedrift er dette definitivt ikke og det har det aldri vært, makan til kundebehandling har jeg aldri sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70973 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Pust skrev (6 minutter siden): Tja, du mener truende adferd der en mann forfølger en kvinne fra hennes hjem og videre der hun skal utrette noe, samt riper opp bilen hennes mens hun forlater den, for så å fortsette med sin aggressive adferd ved å ringe henne opp uten å si noe, - ikke kan sammenlignes med lignende typer overgrep gjort av menn mot kvinner? Jeg vet ikke hvilken sten du bor under, men i min verden er alle former for overgrep og truende adferd sammenlignbart. Når det å kallen noen neger (og diverse andre hatfulle ting) når man er full leder til fengselstraff er det ganske rart at denne saken bare leder til bot. Jeg mener ikke å minimere hvor ille rasisme er på noen måte! Men jeg tenker forfølgelse og trakassering av kvinner er på samme nivå av hatfullhet. Endret 4. november 2022 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karamelis Skrevet 4. november 2022 #70974 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd. Når man er avhengig av daglig kos med misnøye. Det er en grunn til at media ikke kjører saker. Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why? De blir sinte og går til personangrep i stedet. Jeg fikk bare hyling og noe med arbeidsløse russiske hackere i stedet. 😅 Men jeg skjønner jo de er skikkelig glade nå. Nå er det endelig! noe som skjer i en ellers så trøttende tråd. Måtte CBE bestå for evig slik at de engasjerte kvinner i tråden har noe å drive med. lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fufu Skrevet 4. november 2022 #70975 Del Skrevet 4. november 2022 Hoppetau skrev (1 minutt siden): Når det å kallen noen neger (og diverse andre hatfulle ting) når man er full leder til fengselstraff er det ganske rart at denne saken bare leder til bot. Jeg mener ikke å minimere hvor ille rasisme er på noen måte! Men jeg tenker forfølgelse og trakassering av kvinner er på samme nivå. LKE tilsto og godtok boten. Haulsker tok saken til retten. Derfor er det forskjell på straff. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 4. november 2022 #70976 Del Skrevet 4. november 2022 YellowC skrev (1 time siden): Hele innlegget er spot on. Applaus. Spesielt det om å bruke omsorg for barna som dekke. Hvis dere har noe som helst omsorg for barna, så deltar dere ikke i en slik tråd. Det er så mange andre måter gjøre dette på. Selvfølgelig er det beklagelig at foreldrene ikke slutter å eksponere barna, tross kritikken og tungtveiende anbefalinger fra faglig hold. MEN, denne kritikken og motstanden har også en svært viktig og preventiv effekt for andre influensere om å ta stilling til dette med barn i SoMe. Mange har sluttet, og nytilkommere har nok tenkt seg godt om og vernet barna. Er ikke det viktig da? 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YellowC Skrevet 4. november 2022 #70977 Del Skrevet 4. november 2022 Karamelis skrev (2 minutter siden): De blir sinte og går til personangrep i stedet. Jeg fikk bare hyling og noe med arbeidsløse russiske hackere i stedet. 😅 Men jeg skjønner jo de er skikkelig glade nå. Nå er det endelig! noe som skjer i en ellers så trøttende tråd. Måtte CBE bestå for evig slik at de engasjerte kvinner i tråden har noe å drive med. lol Det er voldsomme greier. Konkluderer med at denne tråden er veldig viktig og nyttig og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingebjørg Skrevet 4. november 2022 #70978 Del Skrevet 4. november 2022 kraftwerk skrev (3 timer siden): Bedriften kjørte nylig Sarpsborg - Tønsberg tur/retur, sikkert inkl taxi fra hotell. Da var hun i sitt fulle fem. De kjørte også nylig til Gøteborg. Jeg tror ikke hun var bilsyk, jeg tror hun har fått spørsmål av pressen eller andre - angående denne saken, eller noe hun syntes var ubehagelig. Enkelt å skylde på bilsyke til følgerne sine og til offentligheten. Det ser ut som de bodde på Continental, og festen var på Villa Heftye. Kan ikke være mer enn 5-6 min med taxi mellom der. Imponerende å bli syk av det. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 4. november 2022 #70979 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Det er åpenbart lite å gjøre og fullt barskap denne fredagskvelden til tross for det faktum at noen har forfulgt, oppført seg truende, skrapt opp en bil på alle sider, tilstått og nå skatteinnkreves på grunn av en enkel kommentar til en annonsør som ikke kan misforstås. Slik har det altså blitt. Her skal kritikerne til denne begredelige adferden forfølges. Endret 4. november 2022 av Revenge o'Cavatina 37 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 4. november 2022 #70980 Del Skrevet 4. november 2022 Fufu skrev (9 minutter siden): LKE tilsto og godtok boten. Haulsker tok saken til retten. Derfor er det forskjell på straff. Hulsker måtte innom domstol, og det ble forsøkt på en tilståelsesdom (men han hevdet å huske for lite til at en tilståelsesdom og mildere straff kunne brukes). Så en annen rettsprosess ble satt i gang i den saken enn i denne. De er derfor vurdert veldig annerledes ang alvorlighetsgrad vil jeg anta. Jeg er ikke jurist, men i den saken var tilståelsesdom i retten vurdert som alternativ og det vet vi det ikke ble her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå