Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Karamelis skrev (56 minutter siden):

Jeg er faktisk mer redd deg en LKE kjenner jeg etter den tiraden😅

Men forstod du innholdet? Er det derfor du ble redd, fordi du ikke forstod?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest YellowC
Karamelis skrev (2 timer siden):

Helt seriøst spørsmål: 

Hvorfor vil flere her at media skal skrive om saken? 

Politiet har gitt sin straffereaksjon. Hvorfor ønskes gapestokk i tillegg? 

Er det fordi dere håper at firmaet skal gå over ende slik at barna ikke skal bli eksponert i den grad? 

Helliger målet midlet? Far og mor vil da få nyhetssaker på internett som barna vanskelig kan beskytte seg mot. Om at far er voldelig og mor beskytter han. 

Trådene her på kvinneguiden, på jodel, discord, reddit, twitter, facebook, instagram osv vil svinne hen. Heldigvis. 

Nyhetssaker er evige. 

Det er klart at denne mannen er ufin. Helt enig. Jeg skrev en nøytral kommentar på CBE sin fb (?) i 2012 og fikk melding fra han på facebook. Jeg trur ikke jeg orka å lese den, jeg husker ikke. Så ja. Jeg kjenner til han. 

Barna blir pyntet og stilt ut på nett. Barna blir igjen diskutert 24/7 i mange forskjellige medier året rundt. 

Vil dere som driver disse diskusjonen fremover si

At dere er nyttige idioter? At dere synes kjendisslarv er så morsomt at dere bruker omsorg for barna som et dekke? At dere ikke har tenkt helt over det? 

Jeg tenker at dere kjemper en kamp dere ikke vinner. Anonyme mennesker på nett vinner ingen kamper. Jeg tenker dere bærer ved til bålet barna stekes på. 

Vil dere ha forandring må dere ut fra anonymiteten. Dere må alle være Fru Johansen. Og ta støyten. 

Jeg tror, flertallet av dere bare liker litt sensasjon jeg. 

Hele innlegget er spot on. Applaus. Spesielt det om å bruke omsorg for barna som dekke. Hvis dere har noe som helst omsorg for barna, så deltar dere ikke i en slik tråd. Det er så mange andre måter gjøre dette på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (13 minutter siden):

Hele innlegget er spot on. Applaus. Spesielt det om å bruke omsorg for barna som dekke. Hvis dere har noe som helst omsorg for barna, så deltar dere ikke i en slik tråd. Det er så mange andre måter gjøre dette på. 

For noe sludder. Barna er det foreldre som har ansvaret for, ikke vilkårlige skribenter på et forum. Å blande de inn her og nå passer sikkert bra, men det har ingenting med saken å gjøre. Det noe med dette å stå for det man gjør, å ta ansvar for egne handlinger - også kriminelle sådanne - og at offentligheten inkl. bedrifter bør bli oppmerksomme på hva resultatet av et samarbeid kan medføre overfor kundene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (17 minutter siden):

Vil gjerne ha flere gode eksempler på hvordan man kan få influenserne til å stoppe med eksponering av ungene sine. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest YellowC
Kollontaj skrev (9 minutter siden):

Tull. Skal man holde kjeft om alle i offentligheten som har barn dersom de gjør noe kritikkverdig? De barna har mer beskyttelse i denne tråden enn i foreldrenes salgskanaler. Der har du dekket sitt. Et dekke for å selge mer, få flere likes og dermed mer inntekt. Det er så mange andre måter å tjene pengene sine på. 

Jeg skjønner at det kan være avhengighetsskapende. Men det er destruktivt og usunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE la seg visstnok flat etter kommentar-styret hvor det var en drøss med PT-Åge'er, lege-Åge'er og gud vet hvor mange andre Åge'er han hadde på lager, men hvordan vil han reagere og svare når denne saken, om det da blir en sak, i norske medier? Har han baller nok, om han har det da, til å ærlig innrømme sine synder? Nah, jeg tviler, han har sikkert en eller annen hjernedød unnskyldning om at det var pga ditten og datten og at det var gjort i affekt, men hallo? Affekt, det er ikke affekt når det meste ser ut til å være planlagt med å finne identitet, bostedsadresse, oppsøke denne, forfølge vedkommende når vedkommende er på en kjøretur for å levere barn til et eller annet og deretter ramponere bilen til vedkommende ved å skrape opp lakken med ukjent redskap......det er så planlagt som det kan bli, rett og slett, det er ikke noe som er formidlende i det hele tatt.

Endret av Skrottefar
  • Liker 40
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (38 minutter siden):

Hvilke måter da?

Tror du A sine barn ble redde?

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YellowC skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner at det kan være avhengighetsskapende. Men det er destruktivt og usunt. 

Å eksponere ungene sine ja, spesielt hvis du er en tikkende bombe 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YellowC skrev (23 minutter siden):

Sikkert like avhengighetsskapende som å personlig søke opp folk som har vært kritiske i et kommentarfelt.

Det er også destruktivt og usunt.

Endret av Glufseguri
  • Liker 32
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YellowC

Jeg skjønner at det er kjipt å måtte forsvare deltakelse i en slik tråd. Når man er avhengig av daglig kos med misnøye. Det er en grunn til at media ikke kjører saker. Og i denne tråden har tydeligvis alt blitt gjort for at denne saken skal havne i media. Og likevel har ikke det hendt noen ting. Why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Piggsopp skrev (2 minutter siden):

LKE på Twitter: "hva gjør man når det helt plutselig ramler inn flere hundre falske følgere?" 🤭

https://mobile.twitter.com/lkeriksen23/status/1588620394747293698

Slutter å betale de? Oppfordrer de til å følge konas sosiale medier? Bruker de til å markedsføre seg selv som ettertraktet influenser? Kan være så mange muligheter.. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (11 minutter siden):

Svaret på tweeten hans var jo helt legendarisk da!! 

For oss som ikke har Twitter (eller ikke noen some kanaler), fortell, fortell 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...