stjerna80 Skrevet 3. november 2022 #70701 Del Skrevet 3. november 2022 Rastebenk skrev (4 minutter siden): ... Og det samme gjaldt for Villa Paprika. Det tok flere år fra mange innså hvor ellevilt og lugubert sirkuset faktisk var, frem til korthuset omsider raste sammen. Jeg syns det er helt vanvittig. Parkere utenfor en person sitt hus, åpenlyst følge etter vedkommende for så å ripe i stykker bilen mens vedkommende er inne i en bygning og henter barnet sitt. For så å ringe vedkommende fra skjult nummer, flere ganger samme kveld. Han er virkelig i.k.k.e god i hodet! 😳 🤯 Og alle som vet hvem LKE og CBE er, vet også innmari godt hvem barna er, i og med at de utleverer dem så kraftig omtrent på daglig basis. De idiotiske og kriminelle handlingene til LKE kan ikke bare fyre rett tilbake på konas firma og dermed familiens levebrød men også på barna hans. Fy f**n som jeg hadde pælma ham ut. Alternativene er jo like dårlige de også. Beholder CBE ham fordi hun syns det er greit at han utførte kriminelle handlinger ved å forfølge en annen kvinne og ødelegge bilen hennes? Eller har LKE et jerngrep på hjemmet? Dette lukter uansett pillråttent og i ethvert møblert hjem så hadde kriminelle handlinger etterfulgt av politisak utløst en massiv livskrise. Hvem ER egentlig en person som stalker og henter ut informasjon om en privatperson, reiser ut, forfølger og terroriserer et annet menneske med vandalisme og oppringinger? Hvis man ser på tidslinjen så begynte han vel å tilby tjenestene sine som PT omtrent samtidig med at han innrømte forholdene hos politiet, og dermed ble erstatningsansvarlig. Skjedde det mens vedkommende hentet barnet sitt? 😥 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 3. november 2022 #70702 Del Skrevet 3. november 2022 skruf skrev (1 time siden): Han skylder på at han gjorde det i affekt?? Da tror jeg han må Google affekt. Affekt er ei impulsiv handling som skjer brått, der og da. Dette var dagen etter Beckman-styret. Så LKE må ha gått inn på insta-kontoen til A; funnet ut hvem hun er, søkt henne opp og funnet adresse og mobilnummer. Mulig den biten ble gjort i affekt. Men så velger han dagen etter å kjøre hjem til A, forfølge henne og deretter herpe bilen hennes. Det er ikke affekt, det er ei villet, planlagt handling. Det er ikke noe som heter Langtids-affekt. Og til dere som mener dette sikkert ikke er sant; Fru Johansen har selv fått se all dokumentasjon fra A, også innrømmelsen til LKE der han vedtar forholdene og boten. Det var heller ingen stygg og hetsende kommentar fra A, men en helt saklig en på to linjer der hun uttrykte skuffelse over samarbeidet. Også bekreftet av fru Johansen Det er jo interessant at han skylder på mangel på kontroll. Da han skrev falske kommentarer var det mangel på impulskontroll, nå er det affekt. I tillegg er det andres handlinger som utløser hans handlinger. I sum er det som han fraskriver seg ansvaret. Og det er vel kjernen av problematikken for de som ikke greier å ta tak i seg selv og endre seg. Det er derfor svært viktig at han på andre måter motiveres til å slutte, og det er her media kommer inn. Om han ble hengt til tørk, så ville det nok oppleves som så ubehagelig at han ville tenke seg om to ganger ved neste anledning. Sånn som han holder på i kanalene sine, er det åpenbart at han jakter andres beundring, og da vil det svi om han nå blir avslørt som en følelsestyrt vandal. 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. november 2022 #70703 Del Skrevet 3. november 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og tull. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. november 2022 #70704 Del Skrevet 3. november 2022 stjerna80 skrev (12 minutter siden): Skjedde det mens vedkommende hentet barnet sitt? 😥 Hvis det er sant er det aldeles hjerteskjærende. Tenk å bli utsatt for noe sånt; forfulgt, få bilen herpet og oppringt fra skjult nummer flere ganger! Gud så redd jeg hadde blitt! 😭 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Luka_S Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70705 Del Skrevet 3. november 2022 Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla. 65 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. november 2022 #70706 Del Skrevet 3. november 2022 Luka_S skrev (1 minutt siden): Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla. Jeg vil ikke synse hvordan hun har det. Mange er i et forhold med psykisk vold i flere år. Kan være hun er avhengig av han, at hun ikke tørr å gå i fra fordi han er «alt». Som regel blir den personen den viktigeste du har i livet uansett hvor ødelagt du blir. 12 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. november 2022 #70707 Del Skrevet 3. november 2022 tyren56 skrev (9 minutter siden): Jeg vil ikke synse hvordan hun har det. Mange er i et forhold med psykisk vold i flere år. Kan være hun er avhengig av han, at hun ikke tørr å gå i fra fordi han er «alt». Som regel blir den personen den viktigeste du har i livet uansett hvor ødelagt du blir. Går det ikke litt langt nå du vil ikke synse, men.. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70708 Del Skrevet 3. november 2022 Pust skrev (6 minutter siden): Hvis det er sant er det aldeles hjerteskjærende. Tenk å bli utsatt for noe sånt; forfulgt, få bilen herpet og oppringt fra skjult nummer flere ganger! Gud så redd jeg hadde blitt! 😭 CBE burde i allefall klare å sette seg inn i hvordan det måtte ha føltes for A mtp den historien da eldste var baby og hun var hjemme alene med babyen og en stalker kjørte opp til huset, hun ble så redd at hun gjemte seg i et klesskap med babyen og turte ikke være hjemme alene på lenge etterpå Og her har mannen hennes dratt den enda lengre; forfulgt ei kvinne, oppsøkt henne utenfor hennes eget hjem, herpet bilen hennes, og i tillegg telefonterror på kveldstid. Dette pga sinne. Ukontrollerbart sinne. At det liksom var i affekt er pisspreik; dette var ei villet og planlagt handling over tid. Så hennes egen mann oppfører seg verre enn stalkeren som hun var så redd for. Hadde min mann hatt ett sånt sinne i seg og så dårlig impulskontroll så hadde jeg ikke ønsket å være gift med han. 80 3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyren56 Skrevet 3. november 2022 #70709 Del Skrevet 3. november 2022 Klink skrev (1 minutt siden): Går det ikke litt langt nå du vil ikke synse, men.. 🤣🤣🤣🤣🤣 jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 3. november 2022 #70710 Del Skrevet 3. november 2022 Luka_S skrev (3 minutter siden): Alle sier "stakkars CBE" og at hun sikkert er styrt og kontrollert av denne fyren. Det skulle sannelig ikke forundre meg om hun er så hjernevasket at hun synes det er helt supert at han "forsvarer hennes ære" mot "netthets og troll" på denne måten. Jeg nekter å tro at hun har holdt ut med ham i så mange år uten at hun er i det minste litt av samme ulla. Ganske sikker på at disse er to alen av samme stykke. Har aldri tenkt på CBE som et offer, og gjør det heller ikke nå. Heller mer til at de påvirker hverandre negativt, og kanskje "skrur opp" hverandre - i stedet for å dempe- når det kommer til kritikk i kommentarfelt. Tenker det vi ser nå er et godt eksempel på hvor usunt det er at to voksne mennesker går oppå hverandre 24/7, der deres fremste felles mål synes å ha blitt å holde henne slank og trent. Mye av arbeidsdagen går vel dessuten med til å overvåke diverse kommentarfelt, Instagram, Jodel, twitter og alle mulige steder navnene deres kan dukke opp. Hun hadde faktisk en ok blogg en gang i tiden. Hva har det endt opp som? Og hva har de to blitt til? De har levd i bobla si i veldig mange år nå, og noen begynner åpenbart å bli alvorlig frynsete i kanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 3. november 2022 #70711 Del Skrevet 3. november 2022 Pust skrev (31 minutter siden): Hvis det er sant er det aldeles hjerteskjærende. Tenk å bli utsatt for noe sånt; forfulgt, få bilen herpet og oppringt fra skjult nummer flere ganger! Gud så redd jeg hadde blitt! 😭 Ja da er det virkelig hjerteskjærende. Attpåtil er han far selv 😥 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70712 Del Skrevet 3. november 2022 Klink skrev (2 timer siden): Å har ikke Twitter så får ikke sett der. Avkrefter han at det er sant eller? Avkrefter om det er sant? Hæ? Det er mange som vet om denne historien nå, mange som skriver om det på Twitter. Alle som har skrevet om det blokkerer han, fordi de tagger han. Virker derimot ganske bekreftende for meg, og istedenfor å si noe som helst - blokkerer han alle han blir tagget av, istedenfor å gå ut offentlig. Selv om han blokkerer folk, så betyr ikke det at tweetsa forsvinner. Er nok relativt mange i Norge som har fått ned seg dette nå. Klink skrev (2 timer siden): Siden folk skriver «henne» om A så tenkte jeg kanskje at det var lekket hvem det er. Så ja helt seriøs. Med all sannsynlighet så er det en dame, ikke så mange menn som engasjerer seg i influencer-debatten, ei heller som skrev kommentar til Beckman. Og LKE hadde aldri turt å gjøre dette mot en mann. 23 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fjugur Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70713 Del Skrevet 3. november 2022 Nå er innlegget til @FruJohansen delt i fb-gruppa: stort og smått om sosiale medier. Blir spennende å følge tråden der… ikke minst fordi HAN er ganske aktiv der til tider 39 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ziljemor Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70714 Del Skrevet 3. november 2022 Synes dette er direkte ubehagelig å være vitne til, selv fra avstand… Jeg fulgte også kommentarfeltet i Beckmann-saken, og støtter de som skriver at med unntak av to kommentarer som var direkte personangrep så var resten genuin kritikk av bedriften som utleverer sine barn, og bedriften som tjener penger på de som utleverer sine barn. Det var kun to kommentarer som passet i kategorien netttroll/hets/hat, og den ene kom fra en av denne influencerbedriftens støttespillere. Jeg synes det som har fremkommet siden i går er så bekymringsverdig at jeg seriøst undrer over hjemmesituasjon og hvordan denne mannen er å leve sammen med? Alle kan jo poste bilder av seg selv smilende og dele tekster om at familielivet er fantastisk og at de har det så bra, men for mange er benektelse, bagatellisering og bortforklaring overlevelsesmekanismer når livet eller samlivet er kjipt eller skadelig. Og vi er vel ganske mange kvinner som aldri hadde funnet oss i en mann som kommenterte andre kvinners normale kropp på en så negativ måte som han har gjort, mye fordi vi har kjent på oss selv hva det gjør med oss og vårt selvbilde å bli nedverdiget på en slik måte. Presset eller ei, alle eier sine egne handlinger, og vold og trusler er aldri greit. 57 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70715 Del Skrevet 3. november 2022 4 hours ago, Vanedis said: Jeg tenker at hvis Treasures AS skal ha en liten sjansetil å "redde ryktet" sitt, bør Lars Kristian Eriksen komme med en uforbeholden unnskyldning. Samtidig bør Caroline Berg Eriksen ta avstand fra atferden. Han bør også gå ut av influencerbedriften. Personlig tror jeg ikke at de er i stand til det. Det er heller ikke sikkert det er nok, men noe bør de gjøre. Dette vil ikke gå vekk av seg selv. Det heter at tidligere handlingsmønster indikerer fremtidige handlingsmønster. I så henseende vil det ikke komme noen uforbeholden beklagelse og videre uttalelser fra hverken LKE eller CBE før media skriver om saken. Da den utstrakte bildemanipulasjonen ble avslørt, kom det først en "beklagelse". eller rettere sagt bortforklaring og ansvarsfraskrivelse, etter medias oppslag. Når så det mangeårige kommentarfeltjukset kom for dage - takket være kløktige (kvinne-)hoder på dette forumet - og fikk enormt mye omtale i riksdekkende presse, tok det igjen tid før nok en selvforsvarende og ansvarsfraskrivende tale fra CBE ble postet på bloggen. Den gangen var Fotballfrue hhv. Caroline Berg Eriksen en av landets største bloggere, og kunne bero seg på journalistisk hjelp i form av noe som mest lignet et reinspikka bestillingsverk i form av Jonas Forsangs' intervju med CBE i Dagens Næringsliv, samt en heller klein opptreden på TV2s "Senkveld". Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen hadde altså profesjonelle hjelpere til å bistå dem i krisehåndteringa, som bl.a. i dette intervjuet hvor CBE stilte med egen "sufflør" Status presens er at de ikke er i nærheten av de samme mulighetene til å spinne narrativet til sin egen fordel. Og etter alle solemerker å dømme, så kjøres det nå fullt på strutse-taktikk i form av blokkering og fasade-opprettholdelse for enhver pris. Dét kommer til å vise seg å være helt feil form for krisehåndtering. En mulig utilsiktet etterspill av dette er nemlig at man kan anta at CBE bifaller LKEs gjerninger. Caroline Berg Eriksen synes altså det er helt greit at mannen hennes forfølger, trakasserer, og utøver hærverk mot en annen kvinne. Det som skulle ha vært gjort er å komme alt dette i forkant. Da hadde de hatt muligheten til å noenlunde styre narrativet. Men nok en gang velger Caroline Berg Eriksen og gemal i stedet å vente til eksplosjonen er et faktum, med alle de uforutsette konsekvensene det vil bringe med seg. Sjeldent har munnhellet "Hovmod står for fall" passet bedre. 45 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 3. november 2022 #70716 Del Skrevet 3. november 2022 Kan noen gi meg en kort oppsummering her? Lk truer noen på livet eller hva har egentlig skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. november 2022 #70717 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (1 minutt siden): Kan noen gi meg en kort oppsummering her? Lk truer noen på livet eller hva har egentlig skjedd? Anbefaler deg å sjekke ut Fru Johansen på Instagram. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. november 2022 #70718 Del Skrevet 3. november 2022 Kartoffel skrev (2 minutter siden): Kan noen gi meg en kort oppsummering her? Lk truer noen på livet eller hva har egentlig skjedd? Se reel`sene på FruJohansens Instagram. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. november 2022 #70719 Del Skrevet 3. november 2022 Fjugur skrev (5 minutter siden): Nå er innlegget til @FruJohansen delt i fb-gruppa: stort og smått om sosiale medier. Blir spennende å følge tråden der… ikke minst fordi HAN er ganske aktiv der til tider Blir veldig spennende å se om LKE tør å skrive noe der 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 3. november 2022 #70720 Del Skrevet 3. november 2022 Malum skrev (2 minutter siden): Anbefaler deg å sjekke ut Fru Johansen på Instagram. Isild skrev (2 minutter siden): Se reel`sene på FruJohansens Instagram. Har dessverre ikke instagram, derfor jeg spør her 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå