Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70621 Del Skrevet 3. november 2022 AntiBullshit skrev (2 minutter siden): Er spent på hvor lenge de har tenkt å leke stilleleken nå som saken er blitt et tema både her, på twitter, discord, jodel osv. Saken er overalt unntatt i mediene og hos paret selv 🤪 Det renner inn følgere hos Fru Johansen og seertallet på reelsene øker. Nesten 8000 som har sett de til nå. Hun hadde 1220 følgere i går, 1500 nå. Er veldig spent på Villa Kulås sitt neste trekk i dette sjakkspillet. Lulter sjakk matt! 50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2022 #70622 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Sugar&Spice skrev (7 minutter siden): Saken er overalt unntatt i mediene og hos paret selv 🤪 Det renner inn følgere hos Fru Johansen og seertallet på reelsene øker. Nesten 8000 som har sett de til nå. Hun hadde 1220 følgere i går, 1500 nå. Er veldig spent på Villa Kulås sitt neste trekk i dette sjakkspillet. Lulter sjakk matt! Som jeg antydet lengre opp; han ble selvsagt tvunget til å beskytte sin vakre viv atter en gang (mot slemme troll, sikkert fra KG med Lada) (Ingen må misforstå ☺️) Endret 3. november 2022 av Kollontaj 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kraftwerk Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70623 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Merkelig at politiet sa at det ble utøvd i affekt, når han faktisk var parkert utenfor huset hennes. Forfulgte hun, så vandaliserer bilen hennes - for SÅ å ringe hun senere på kvelden. Helt sikkert mye sinne der, men at dette var impulsive handlinger var det ikke. Virker for meg at dette var noe han hadde tenkt på og gjennomførte, handler man i affekt så tenker man ikke - man bare gjør, og det ganske kjapt. At CBE tilsynelatende står stødig ved sin ektemann som holder på slik, er veldig merkelig. Jeg hadde tatt avstand fra handlingene til mannen min, hvis han gjorde slike ting. Og nå er det relativt mange kritikkverdige ting han har gjort/sagt, som har skadet bedriften hennes mye. De virker fortsatt stolte og lite ydmyke, jeg syntes det er svært spesielt å oppføre seg sånn. Og det gjelder de begge to. Endret 3. november 2022 av kraftwerk 54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. november 2022 #70624 Del Skrevet 3. november 2022 AntiBullshit skrev (17 minutter siden): Er spent på hvor lenge de har tenkt å leke stilleleken nå som saken er blitt et tema både her, på twitter, discord, jodel osv. Det blir nok en stund til de tør å kjøre spørsmålsrunde igjen. Og hvis de gjør det, så vet vi at de lager alle spørsmålene selv. ALLE lurer på dette, ingen lurer på hvor hun har kjøpt skoene sine... 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 3. november 2022 #70625 Del Skrevet 3. november 2022 kraftwerk skrev (4 minutter siden): Merkelig at politiet sa at det ble utøvd i affekt, når han faktisk var parkert utenfor huset hennes. Forfulgte hun, så vandaliserer bilen hennes - for SÅ å ringe hun senere på kvelden. Helt sikkert mye sinne der, men at dette var impulsive handlinger var det ikke. Virker for meg at dette var noe han hadde tenkt på og gjennomførte, handler man i affekt så tenker man ikke - man bare gjør, og det ganske kjapt. At CBE tilsynelatende står stødig ved sin ektemann som holder på slik, er veldig merkelig. Jeg hadde tatt avstand fra handlingene til mannen min, hvis han gjorde slike ting. Og nå er det relativt mange kritikkverdige ting han har gjort/sagt, som har skadet bedriften hennes mye. De virker fortsatt stolte og lite ydmyke, jeg syntes det er svært spesielt å oppføre seg sånn. Og det gjelder de begge to. Kan være at hun er redd han/han hr overtaket. Skal ikke se bortifra at han kan være rimelig heftig hjemme. Da er det ikke så lett å bare ta avstand fra det han har gjør og har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. november 2022 #70626 Del Skrevet 3. november 2022 Jeg tror ikke jeg ville tilgitt at ektefellen min over flere år har hatt så lav terskel for sinneutbrudd at hen bidro til å skade livsverket mitt gjennom sine handlinger. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 3. november 2022 #70627 Del Skrevet 3. november 2022 kraftwerk skrev (7 minutter siden): Merkelig at politiet sa at det ble utøvd i affekt, når han faktisk var parkert utenfor huset hennes. Forfulgte hun, så vandaliserer bilen hennes - for SÅ å ringe hun senere på kvelden. Helt sikkert mye sinne der, men at dette var impulsive handlinger var det ikke. Virker for meg at dette var noe han hadde tenkt på og gjennomførte, handler man i affekt så tenker man ikke - man bare gjør, og det ganske kjapt. At CBE tilsynelatende står stødig ved sin ektemann som holder på slik, er veldig merkelig. Jeg hadde tatt avstand fra handlingene til mannen min, hvis han gjorde slike ting. Og nå er det relativt mange kritikkverdige ting han har gjort/sagt, som har skadet bedriften hennes mye. De virker fortsatt stolte og lite ydmyke, jeg syntes det er svært spesielt å oppføre seg sånn. Og det gjelder de begge to. Politiet sa ikke at det var utøvd i affekt. Politiet sa til A at at LKE selv hadde påstått at han gjorde det i affekt. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 3. november 2022 #70628 Del Skrevet 3. november 2022 Revenge o'Cavatina skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke jeg ville tilgitt at ektefellen min over flere år har hatt så lav terskel for sinneutbrudd at hen bidro til å skade livsverket mitt gjennom sine handlinger. Det er ganske egoistisk å holde på sånn, uavhengig om det er fordi han vil "beskytte" kona eller ikke. Man gjør bare ikke slike ting, og ringvirkningene kan være enorme. Mangel på impulskontroll er én ting, men dette er en mann som nærmer seg 40-år - med barn, kone med millionbedrift, et viss rykte å ta vare på. Tror ikke jeg har hørt noe lignende før, for meg vitner dette om psykiske lidelser som kanskje er uoppdaget hos vedkommende. Når man ser denne handlingen ilag med overdrevne stygge kommentarer, trolling, kvinnefiendtlighet, trusler mm - så sier det seg selv at det er noe alvorlig galt med mannen. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 3. november 2022 #70629 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) 3 hours ago, Felis said: Du tenker at en mindre kjent FRP-politiker hadde kunnet forfølge en kvinne og ripe opp bilen hennes, fordi hun var uenig i politikken hans, uten at avisene skrev om det? Det er i beste fall naivt... Jeg snakket generelt, ikke om denne spesifikke saken. Men når du skriver "Ingen A-kjendiser og politikere" og trekker inn den aktuelle saken her: de er verken A-kjendiser eller politikere, og har mindre nyhetsverdi. Jeg har nevnt i flere innlegg at jeg mener de burde skrevet om denne saken, og jeg vet at den sees på for jeg har tipset selv, men det kan finnes vurderinger som vi ikke kjenner til. Det kan jo tenkes at kvinnen dette gjelder ikke ønsker oppmerksomhet rundt dette, da det også kan være belastende En ting er at det legges ut på Instagram. Det er noe helt annet om VG og Dagbladet slår det opp. Kraftwerk skrev Quote de stiller aldri kritiske spørsmål heller. Så jeg har samme opplevelse som brukeren du siterte. De skrev flere kritiske saker om AB, har skrevet kritisk om firmaet til Isabel Raad osv. Det er ikke korrekt at de "aldri" stiller kritiske spørsmål. Endret 3. november 2022 av Carrie_S 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg EtFo Skrevet 3. november 2022 Populært innlegg #70630 Del Skrevet 3. november 2022 Vel, nå ser kanskje CBE hvorfor hun burde skjermet barna… Nå vet alle hvem som er barna til han gærne fyren som stalker kvinner og riper opp biler. Det ville de kanskje vært foruten🤷♀️ 80 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. november 2022 #70631 Del Skrevet 3. november 2022 EtFo skrev (Akkurat nå): Vel, nå ser kanskje CBE hvorfor hun burde skjermet barna… Nå vet alle hvem som er barna til han gærne fyren som stalker kvinner og riper opp biler. Det ville de kanskje vært foruten🤷♀️ Det er for jævlig å være så ignorant.. huff og uff, har ikke ord. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomster456 Skrevet 3. november 2022 #70632 Del Skrevet 3. november 2022 Hvem er denne «A» personen som LK har forfulgt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 3. november 2022 #70633 Del Skrevet 3. november 2022 1 hour ago, Mrs Bella said: Jeg måtte jo le inni meg og se litt ekstra når de plutselig var der. Til shooten i julebutikken, som også selger klær, hadde hun med trillekoffert og mannen dro på en del fotoutstyr og slo opp studiolys. CBE og hennes bookingkollega, selvsagt med mobilen i hånden, styrte bak i et slags åpent prøvehjørne, og stemmen til CBE var smånervøs. Utenfor satt mannen med mobilen og ventet før fotografering. Hva i all verden er så rart og komisk med dette? Får være måte på hvor mye man skal henge seg opp i. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 3. november 2022 #70634 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (7 timer siden): Caroline som prøvde og Lars Kristian som var likegyldig. Jeg har alltid hatt helt annet inntrykk. For meg virker det som hun styrer det meste, men mulig jeg tar helt feil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. november 2022 #70635 Del Skrevet 3. november 2022 Blomster456 skrev (1 minutt siden): Hvem er denne «A» personen som LK har forfulgt? Det er en person som har stilt seg kritisk til foretaket. Mer vet vi ikke, og skal ikke vite mer heller tenker jeg, Hensynet til personvernet må ivaretas. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 3. november 2022 #70636 Del Skrevet 3. november 2022 2 minutter siden, Blomster456 said: Hvem er denne «A» personen som LK har forfulgt? Tenker hun bør få lov til å være anonym, også med kallenavn. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomster456 Skrevet 3. november 2022 #70637 Del Skrevet 3. november 2022 Håper uansett det kommer fram i media! Så ekkelt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 3. november 2022 #70638 Del Skrevet 3. november 2022 Felis skrev (27 minutter siden): Det blir nok en stund til de tør å kjøre spørsmålsrunde igjen. Og hvis de gjør det, så vet vi at de lager alle spørsmålene selv. ALLE lurer på dette, ingen lurer på hvor hun har kjøpt skoene sine... De konstruerer garantert spørsmålene selv så det går så fint så 🙈. "Har ikke noe jeg lurer på men bare måtte si du er så vakker Caroline ❤️" "Hvordan klarer du å være så perfekt hele tiden?" "Hvor er (sett inn umerket reklamegjenstand) kjøpt?" "Hvordan klarer du å motivere deg til trening sååå tidlig om morgenen?" 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 3. november 2022 #70639 Del Skrevet 3. november 2022 Foretakets ansatte er blitt advart mot å eksponere mindreårige. Oppførselen til Lasse i sosiale medier er også blitt heftig kritisert og debattert. Jeg skjønner ikke at det går an å synke så lavt. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 3. november 2022 #70640 Del Skrevet 3. november 2022 2 minutter siden, AnnePåLande said: Foretakets ansatte er blitt advart mot å eksponere mindreårige. Oppførselen til Lasse i sosiale medier er også blitt heftig kritisert og debattert. Jeg skjønner ikke at det går an å synke så lavt. Lasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå