Gjest Leda Skrevet 28. oktober 2022 #70101 Del Skrevet 28. oktober 2022 Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 28. oktober 2022 #70102 Del Skrevet 28. oktober 2022 LK har manflu. Var det ikke et løp nå i helga? 😅 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. oktober 2022 #70103 Del Skrevet 28. oktober 2022 h/k skrev (45 minutter siden): LK har manflu. Var det ikke et løp nå i helga? 😅 Alltid dårlige når det først gjelder, prestasjonsangst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 28. oktober 2022 #70104 Del Skrevet 28. oktober 2022 Hadde likt å se henne gå med den bekkenstillingen der😵 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 28. oktober 2022 #70105 Del Skrevet 28. oktober 2022 (endret) Leda skrev (7 timer siden): Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. Et av de beste innleggene her på evigheter. Takk til deg, @Leda (Og hvorfor i hel**te driver så mange med å svare den der konstante avsporeren på innleggene hennes? Ignorerknappen er gull!) Endret 28. oktober 2022 av Hedy Lamarr 38 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 28. oktober 2022 Populært innlegg #70106 Del Skrevet 28. oktober 2022 Fascinerende (og skremmende) at noen lever av og for å dokumentere kaffedrikking, smoothie- og pastalaging, løping osv mange ganger om dagen, år ut og år inn. Jeg hadde spydd etter en dag. Hvor givende kan det være å dandere en vakker tallerken med bær og frukt og filme det, igjen og igjen. Dolle seg opp hver jækla dag for kamera. Hvert eneste år dokumentere Halloweenpynting, juleforberedelser, julemiddagen, juletreet, hver bidige ferie fra morgen til kveld, inkl.toalettbesøkene på flyplassen. Barna som ikke kan gjøre en dritt uten kamera mellom seg og mamma. 59 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. oktober 2022 #70107 Del Skrevet 28. oktober 2022 Leda skrev (12 timer siden): Enda et svært privat øyeblikk av barn som deles på dagens story. Men - så lenge det ikke vises i feeden og forsvinner om 24 timer telles det vel ikke som eksponering for bedriftseier, og gjør det enklere å vise til potensielle annonsører at hun ikke driver med utlevering av ungene på insta. Kommentaren om at kontoen blir så kald og upersonlig uten barna betyr jo bare at hun selv egentlig har veldig, veldig lite å komme med. Men, kan jo diskuteres om hun er klar over det selv.. Forsvinner etter 24 timer. Vel, det tar ett sekund for andre å ta et skjermbilde av barna og dele det på resten av internett. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 29. oktober 2022 #70108 Del Skrevet 29. oktober 2022 ~ Ada ~ skrev (6 timer siden): Forsvinner etter 24 timer. Vel, det tar ett sekund for andre å ta et skjermbilde av barna og dele det på resten av internett. Og det er det som er så utrolig skremmende. Men, det er vel enklere å kunne vise potensielle annonsører at det er lite eksponering av barn, når det meste av dette foregår på story og ikke med oppslag, og dermed i prinsippet forsvinner? Samtidig unngår bedriftseier at det hele fremstår som «kaldt og upersonlig». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 29. oktober 2022 #70109 Del Skrevet 29. oktober 2022 MissLucy skrev (På 12.2.2019 den 19.02): "Det dreier seg i hovedtrekk om skjult reklame og brudd på markedsføringsloven, bruk av barn i sosiale media, kroppsfokus, perfeksjonisme og overforbruk. For ordens skyld: Carolinebergeriksen.no, med tilhørende IG og snapchat, drives av Treasures AS. Treasures AS drives av en person som heter Caroline Berg Eriksen, sammen med hennes ektefelle, som heter Lars Kristian Eriksen. Denne tråden handler ikke om disse individene, men om forretningsvirksomheten de driver gjennom blogg/andre sosiale media som de driver gjennom aksjeselskapet sitt. Dette er tråden for saklig debatt om slike kritikkverdige forhold." Tenker det for ordens skyld er på plass med en ny runde presisering av hva og hvem tråden tematiserer. 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leda Skrevet 29. oktober 2022 #70110 Del Skrevet 29. oktober 2022 Isild skrev (3 timer siden): Veldig enig i det første! Godt innlegg av @Leda Enig i det andre også. Ignorerknappen er tilgjengelig for alle. Helt meningsløst å diskutere "tull" med brukere som kun er ute etter å provosere. Merker meg også at tullet tiltar og blir mer rørete innimellom. Skal ikke spekulere, men det kan jo virke som om det faktisk er "fyllerør" noenganger. Takk begge to😊 @Hedy Lamarr @Isild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 29. oktober 2022 Populært innlegg #70111 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leda skrev (3 timer siden): Takk begge to😊 @Hedy Lamarr @Isild Enig i at ditt innlegg er et av de beste på lenge. Caroline Berg Eriksen har virkelig alle muligheter til å anskaffe seg litt kulturell kapital, og sosialt og kulturelt påfyll i form av ulike kulturtilbud. Alle kan ikke like alt, men å bevege seg litt utenfor Sarpsborg, kanskje prøve en storby med alt den har å tilby, istedenfor tur til Granka, eller hva med et teaterstykke, utover lokalt amatørteater? Lese noe annet enn krim eller gud forby - gå tilbake til skolebenken og tilegne seg litt mer kunnskap om noe? Sånn det ser ut nå framstår hun egentlig bare som en hvilken som helst udannet, uutdannet og ganske harry person. Det hadde kanskje heller ikke gjort noe med en jobb å gå til hver dag, der man hadde møtt kollegaer utover gemalen i huset, og fått muligheten til litt påfyll der, for eksempel. 50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 29. oktober 2022 #70112 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leda skrev (23 timer siden): Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. 👏👏👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 29. oktober 2022 #70113 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leda skrev (23 timer siden): Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. Dette er kanskje det beste innlegget her inne på lenge. Jeg er helt enig med deg, godt skrevet 👏🏼 h/k skrev (20 timer siden): LK har manflu. Var det ikke et løp nå i helga? 😅 Er ikke de to alltid syke når de skal prestere rundt andre mennesker? 🥴😅. Det er jo et tydelig mønster, syntes det er merkelig at de syntes følgere er dumme nok - til å gå rett på. Noe man selvfølgelig ikke er/gjør, og det sier jo litt om hvor lite de to henger med i tiden. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 29. oktober 2022 #70114 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leda skrev (23 timer siden): Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. Helt enig i at dette er et av de beste innleggene i tråden på lenge. Jeg har tenkt de samme tingene selv over tid, men har ikke fått somlet meg til å formulere det skriftlig i et innlegg. Og nå slipper jeg, siden @Leda har gjort en så glimrende jobb med det!👏👏👏 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. oktober 2022 #70115 Del Skrevet 29. oktober 2022 (endret) kraftwerk skrev (På 29.10.2022 den 15.10): Dette er kanskje det beste innlegget her inne på lenge. Jeg er helt enig med deg, godt skrevet 👏🏼 Er ikke de to alltid syke når de skal prestere rundt andre mennesker? 🥴😅. Det er jo et tydelig mønster, syntes det er merkelig at de syntes følgere er dumme nok - til å gå rett på. Noe man selvfølgelig ikke er/gjør, og det sier jo litt om hvor lite de to henger med i tiden. De er generelt mye syk og skadet. Et tydelig tegn på at de ikke restituerer godt nok. Det er ingen vits i å trene hardt, hardt, hardt og drite i restitusjon. Ser tunge styrkeøkter på kvelden og så lang løpetur på morgenen. Kunnskapsløst rett og slett. Kroppen trenger flere timer å resituere på. Viser at kompetansen rundt det de driver med er lav. Trening bryter ned, restitusjon bygger opp. Etter styrketrening trenger hver muskel 24-48 timers hvile. Og det er kun etter restitusjon at det skjer muskelvekst for eksempel. I tillegg svekkes immunforsvaret ved for mye trening. Enkelt å skjønne hva som skjer når man trener så mye som de gjør. Ville aldri brukt ham som pt. Never.. Endret 30. oktober 2022 av Stargaze 35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. oktober 2022 #70116 Del Skrevet 29. oktober 2022 21 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. oktober 2022 #70117 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leda skrev (På 28.10.2022 den 15.30): Jeg har fulgt blogg og bedriftseier nærmest siden starten, mer som fascinasjon enn inspirasjon. Mange her inne snakker om fall i følgerskare, og at hun ikke greier å engasjere publikum eller fornye seg. For meg handler mye om at hun ikke evner å utvikle seg, hun har stagnert et sted hvor vi andre var for 10-15 år siden. I mine øyne, med stor fare for å høres ut som en snobb, mangler hun, og i mangel av bedre ord, dannelse og kulturell kapital. De fleste av oss ville ha bevegd oss noe videre, fått nye perspektiver og horisonter i løpet av 12 år. Med den jobben og de mulighetene bedriftseier har hatt, skulle man tro hun også ville ha gjort det. Hun har friheten og hun har ikke minst hatt/har økonomiske muligheter. Det er daglige eksempler på dette. Hun evner ikke å svare på konstruktiv kritikk, tørr/vil ikke ta faglige debatter, går i offensiv eller offerrolle alt etter hva som er mest hensiktsmessig. Det presenteres heller aldri kulturelle opplevelser som ville ha gitt henne perspektiv eller horisont. Hun har fremhevet flere ganger at hun liker å lese, men det er Lucinda Riley, Twilight og Jo Nesbø. Hun lytter til musikk, men det er VG-lista. Hun ser filmer, men lettbeinte kostymedramaer og tenåringsserier. Hun liker å reise, men det handler om strand, vann og bikini i solnedgang. Hun liker å lage mat, men det er smoothiebowls, proteinshakes og pasta. Hun er interiørinteressert, men med hennes økonomiske muligheter er det ingen kunst på veggene, ingen designmøbler å spøre. Hun spiller teater, men er aldri på Nasjonalteateret, i Operaen, på foredrag i Litteraturhus eller annet. De eneste utfordringene hun tilsynelatende har, er på treningsfronten, men vi ser jo at det ikke nødvendigvis går så bra. Stilen til bedriftseier er upersonlig. Jeg får betydelig mer ut av å lese et glanset motemagasin enn hva jeg får av bedriftseier, selv om jeg er hennes målgruppe. Når det er sagt, kan og skal selvfølgelig kunst og kultur også fungere som eskapisme, men ei blott til lyst, som poeten sier. Det jeg savner med bedriften er en kulturell utvikling som ville ha inspirert flere enn meg. Og, dette er altså det som skal være et forbilde, som skal påvirke oss. Glatthet, kaldhet, upersonlighet, i stedet for å inspirere til store opplevelser, menneskelige relasjoner, samfunnsdebatt med mer. Jeg syns innlegget treffer godt. Samtidig er jeg uenig i at man på død og liv MÅ alt det du ramser opp, men for å ha en interessant sosial media kanal så bør det absolutt inneholde noe annet enn løping og mer løping. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 29. oktober 2022 #70118 Del Skrevet 29. oktober 2022 Stargaze skrev (1 time siden): De er generelt mye syk og skadet. Et tydelig tegn på at de ikke restituerer godt nok. Det er ingen vits i å trene hardt, hardt, hardt og drite i restitusjon. Ser tunge styrkeøkter på kvelden og så lang løpetur på morgenen. Kunnskapsløst rett og slett. Kroppen trenger flere timer å resituere på. Viser at kompetansen rundt det de driver med er lav. Trening bryter ned, restitusjon bygger opp. Etter styrketrening trenger hver muskel 24-48 timers hvile. Og det er kun etter restitusjon at det skjer muskelvekst gor eksempel. I tillegg svekkes immunforsvaret ved for mye trening. Enkelt å skjønne hva som skjer når man trener så mye som de gjør. Ville aldri brukt ham som pt. Never.. Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 29. oktober 2022 #70119 Del Skrevet 29. oktober 2022 Felis skrev (24 minutter siden): Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. Er noen så hjernedøde at de lar seg coache av en herremann som løper rundt med fettklype og generelt er opptatt av at å trene må man uansett, morgen, middag og kveld og restitusjon er et fremmedord 😛 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 29. oktober 2022 #70120 Del Skrevet 29. oktober 2022 Felis skrev (22 minutter siden): Under innlegget om manflu skriver LKE at han er dårlig på å ta fridager når kroppen er trøtt og sliten. Men at han er konservativ på hard trening på de han "coacher". Det gjelder åpenbart ikke kona hans, så da tolker jeg det dit at han har betalende kunder. Det er en skremmende tanke. Ja, det er virkelig en skremmende tanke. Mange dyktige, utdannede pter der ute. Med god kompetanse og som viser at de kjører fornuftige treningsplaner. Han der hadde jeg aldri gitt tilliten som coach. Rart ikke å ville prøve å vise kompetanse istedetfor å kjøre usunt jag etter et eller annet. Gud vet hva. Han selger seg ikke akkurat på kompetanse og resultater. De fleste med litt peiling på idrett vet at det de holder på med i lengden resulterer i sykdom og skader. Og et helt uformidabelt feilbilde på hva som er en sunn kropp. 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå