Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Felis skrev (3 timer siden):

Vel, de brukte henne ikke i årets kampanje. Ett av etterhvert mange samarbeid som har blitt avsluttet for Treasures AS. Forbrukermakt virker. Eller kanskje de syntes det var like teit som meg å møte opp på stranda i hvite klær med medbrakt søppel for en kampanje som handlet om å rydde i naturen? 

Her har vi til og med en tørr pappeske fra en nettbutikk, hvor sannsynlig er det å finne det i fjæra?

1809695728_Skjermbilde2022-10-22kl_19_28_02.png.611c95ee7f90a40d1b8e26e876f93c55.png

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/

En flott bakdel og søppel har mye til felles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

Jeg er ikke ute etter å forsvare noe som helst. 
Er sterkt i mot overdrivelser, sarkasme og spydigheter. 

Oj, det kommer faktisk ikke helt frem ut fra kommentarene dine. Jeg synes også flere her kan overdrive, være overdrevent spydige eller komme med de samme morsomhetene om og om og om igjen. Og jeg kan irritere meg over det, helt på lik linje med at jeg synes dine kommentarer er irriterende. Men aldri har jeg fått inntrykk av at jeg og du tenker likt, ut fra det du skriver ellers. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (20 minutter siden):

Jeg er ikke ute etter å forsvare noe som helst. 

Deltar vi i samme tråd? 🤔 Du forsvarer VELDIG mye.

Klink skrev (21 minutter siden):

Er sterkt i mot overdrivelser, sarkasme og spydigheter. 

Men ikke når du bruker det selv, eller? 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (Akkurat nå):

Deltar vi i samme tråd? 🤔 Du forsvarer VELDIG mye.

Men ikke når du bruker det selv, eller? 

Nei da er det greit er jo slik sjargongen i tråden er. 

Det overdrives og spekuleres mye som plutselig er sannheter. Byr meg i mot. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 minutter siden):

Nei da er det greit er jo slik sjargongen i tråden er. 

Det overdrives og spekuleres mye som plutselig er sannheter. Byr meg i mot. 

Hva er plutselig sannheter? Du påstår ofte, underbygger og faktasjekker lite av det. Jeg tror de fleste av oss ville falt av stolen dersom vi hadde fått fullt innblikk i hvordan influencere bløffer «livet» sitt for narrativet sitt - og penger. Her inne skrapes det stort sett i overflaten fordi påstander skal kildehenvises (sjelden den andre veien dvs de som forsvarer for da er det stort sett synsing og brukerangrep som er «argumentene».) 

• Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (21 minutter siden):

Vi har båt, så vi tilbringer mye tid i strandsonen. Da plukker vi gjerne søppel. Og jeg må bare si at vi vasser i tørre pappesker fra nettbutikker. Helt vanlig! Folk må snart slutte å ta med pakkene sine fra nettbutikker på stranda, altså! Forøvrig er det helt utrolig hvordan eskene fra Gina Tricot for eksempel, motstår vær og vind. Og vann, som det er mye av på strender, som du vet. Papp er ikke bare papp lenger.

Og når jeg er ferdig med å plukke søppel, liker jeg å kose meg med et beger cottage cheese. Jeg synes det er sånn typisk strandmat, synes du ikke? Jeg spiser det rett av boksen, selvfølgelig, for det er så kronglete å ta med skje... :sarkasme:

Vet du hvem som også spiser mye cottage cheese? Caroline Berg Eriksen. Men hun spiser det helst hjemme og kaster det i søppelkassa si...

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (19 minutter siden):

Vi har båt, så vi tilbringer mye tid i strandsonen. Da plukker vi gjerne søppel. Og jeg må bare si at vi vasser i tørre pappesker fra nettbutikker. Helt vanlig! Folk må snart slutte å ta med pakkene sine fra nettbutikker på stranda, altså! Forøvrig er det helt utrolig hvordan eskene fra Gina Tricot for eksempel, motstår vær og vind. Og vann, som det er mye av på strender, som du vet. Papp er ikke bare papp lenger.

Og når jeg er ferdig med å plukke søppel, liker jeg å kose meg med et beger cottage cheese. Jeg synes det er sånn typisk strandmat, synes du ikke? Jeg spiser det rett av boksen, selvfølgelig, for det er så kronglete å ta med skje... :sarkasme:

Vet du hvem som også spiser mye cottage cheese? Caroline Berg Eriksen. Men hun spiser det helst hjemme og kaster begeret i søppelkassa si...

Nettopp. Jeg går i strandsonen nesten hver dag, Oslofjorden, titusener av turister hvert år her, samt en enorm båttrafikk, mest fritidsbåter. Aldri sett en eske fra en nettbutikk - eller opptil flere engangsgriller på samme sted. Merkelig nok. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Nettopp. Jeg går i strandsonen nesten hver dag, Oslofjorden, titusener av turister hvert år her, samt en enorm båttrafikk, mest fritidsbåter. Aldri sett en eske fra en nettbutikk - eller opptil flere engangsgriller på samme sted. Merkelig nok. 

Folk flest er veldig flinke til å ta med seg Remaposene sine og slippe i nærmeste søppelkasse, faktisk. Det hender vi finner en og annen ølboks og dessverre en del hundeposer (med innhold). Det vi plukker mest er søppel som flyter i land fra havet. Rester etter fiskeutstyr, bygningsmaterialer og slike ting. Og det er både vått og skittent.

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så spesielt å tenke at nå rebruker jeg feriebildene av meg selv hvor jeg poserer og gjør meg så sexy jeg kan. Og deretter bare vente på at de samme folka skal respondere med de samme platte beundrende obligatoriske kommentarene/emojiene.
Why…….

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (13 timer siden):

Ja, og det øverste der er et cottage cheese-beger. 😆

Rent og pent søppel, iallfall. Heldige dem som fant slikt. 

Du mener heldige søppelet som ble posert med?🤭

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (37 minutter siden):

Denne personen blir garantert blokkert! 😅😅😅

Screenshot_20221023-094700_Instagram.jpg

Du mener du blir blokkert? Alle vet cbe blokkerer under en lav sko. Noen forstår jeg blir blokkert. Det går an å skrive mer konstruktivt. Du fremstiller deg selv i et dårlig lys. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, Revenge o'Cavatina said:

Du mener heldige søppelet som ble posert med?🤭

Selv søppelet er selvsagt instavennlig og delikat… Så (ufrivillig) latterlig…

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (9 minutter siden):

Du mener du blir blokkert? Alle vet cbe blokkerer under en lav sko. Noen forstår jeg blir blokkert. Det går an å skrive mer konstruktivt. Du fremstiller deg selv i et dårlig lys. 

Samtidig var vel innlegget det som kan kalles spot on!

• Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Gameon said:

Denne personen blir garantert blokkert! 😅😅😅

Screenshot_20221023-094700_Instagram.jpg

Der har jeg full forståelse om hun blokkerer. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stund siden sist jeg var innom den private annonsekontoen til til Caroline Berg Eriksen. Og det blir nok en god stund til neste gang, om noen gang. Ingen utvikling, null fengende, uinspirerende og lite imøtekommende konto.

Caroline Berg Eriksen fremstår uinspirert, kroppsfiksert, med de samme kjedelige bildene fra de samme oppbrukte vinklene kun brutt av et og annet bilde tatt mellom noen busker for å illudere stjålne øyeblikk eller selfies med et innbitt uttrykk belagt med filter. Ikke vet jeg hvem hun hele tiden ser på og gliser til, personen er utenfor bildet. Når hun først ser på meg er det enten mannen eller seg selv hun ser. Jeg som publikum er ikke invitert til disse merkelige seansene der hun objektiviserer seg selv. I det hele tatt er jeg ikke engang sikker på at det er Caroline Berg Eriksen jeg ser, for damen på bildene ligner lite på damen som bor ved en kommunal parkeringsplass i Sarpsborg som ikke klarer å finne inspirasjon til bilder i anledning jobb i annet enn seg selv. 

Det verste med det hele er at hun har flere og yngre kolleger som også kaller dette jobb. Nei vent, privat. Eller, jo: Tjener penger på sånt som faktisk ikke finnes. Livingdoll ga seg, men klonet seg selv først.

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...