Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CBE bør skamme seg hva hun gjør mot barna sine. Og for en ræva KK artikkel.

Også bør hun bruke litt penger på en god fysio og kiropraktor. Jeg unner henne ikke ryggproblemer (snakker av erfaring).

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mrs.tld skrev (5 timer siden):

Og nå sendte KK ut mail, hvor saken om CBS er omtalt, med bilde av barna... Så, hvis du ikke allerede har sett saken med privatbildene på nett, så skal de iallefall sørge for at alle får sett!

Hvem sender de Mail til?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Pasha said:

Det hemmelige rommet til barna,  er ikke helt så hemmelige lenger når mor deler det på Instagram 

Akkompagnert av en sang som lyder "never grow up". Nei, Gud forby at de skal "grow up" slik at de kan begynne å motsette seg eksponeringen..

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnnePåLande said:

Mor går inn på rommet og åpner opp døren med mobilen i hånden. Filmer intetanende mindreårige og deler hemmeligheten på sin offentlige IG konto..   Hva får et menneske til å gjøre dette? Filme og så tenke at; ja, dette er jaggu meg  noe hele verden må se.. en mor og daglig leder som ikke innehar respekt for mindreåriges privatliv. 

Denne filmingen er så utrolig respektløs ovenfor to mindreårige. Ingen steder i huset er visst hemmelige når moren din er CBE. 

• Liker 42
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hedy Lamarr skrev (3 minutter siden):

KK-redaktør Heldal var på God Morgen Norge i dag, i den siste halvtimen. Hun ble intervjuet om et nytt reality-program hun er med i, hvor hun fortalte at man også skimter sønnen hennes noe, men i bakgrunnen. Hun uttalte også noe sånn som at trettenåringer ikke kunne avgjøre om det var greit å vises fram på tv. (Dette er ikke ordrett, men kjernen i det hun sa, intervjuet ligger i TV2-appen.)

Hennes tretten år gamle sønn er altså ikke samtykkekompetent, men CBEs yngre døtre er det, siden de publiserer bilder av dem. Noe spesielt, det der. 

Da tenker hun vel at CBE allerede har tatt det valget på vegne av de umyndige, så da gjør det ikke noe at KK viser bildene mor har lagt ut. Men altså, gjelder ikke VVP for kvinnemagasiner? Klarer man ikke ta inn over seg hva som knyttes til #stopsharenting?

4.8. Når barn omtales, er det god presseskikk å ta hensyn til hvilke konsekvenser medieomtalen kan få for barnet. Dette gjelder også når foresatte har gitt sitt samtykke til eksponering. (…)

https://presse.no/pfu/etiske-regler/vaer-varsom-plakaten/

• Liker 25
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (17 timer siden):

Mor går inn på rommet og åpner opp døren med mobilen i hånden. Filmer intetanende mindreårige og deler hemmeligheten på sin offentlige IG konto..   Hva får et menneske til å gjøre dette? Filme og så tenke at; ja, dette er jaggu meg  noe hele verden må se.. en mor og daglig leder som ikke innehar respekt for mindreåriges privatliv. 

Nei, nei, nei. Dette er ikke til å tro. 😭

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (18 timer siden):

Det var sikkert privatpersonen Caroline som delte dette med venner og familie på insta. Hun er bare offentlig person når hun reklamerer for noe. 🤥

Privatpersonen som delte til familie og venner med offentlig konto. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....slank dame med normal mage og rumpe..... Ikke lett å gjøre seg så til når venninna filmer, selv om hun prøver med knekk i knærne på begynnelsen. Jeg må bare le. 

Screenshot_20221019-184910_Instagram.jpg

Screenshot_20221019-184909_Instagram.jpg

• Liker 26
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (4 minutter siden):

Hmm....slank dame med normal mage og rumpe..... Ikke lett å gjøre seg så til når venninna filmer, selv om hun prøver med knekk i knærne på begynnelsen. Jeg må bare le. 

Jøss, de utstikkende ribbeina er borte og jo! Kjekt med det som kommer og går etter eget behov.

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gameon skrev (29 minutter siden):

Se så levende hun ser ut på bilde nr to, det smilet ser EKTE ut. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere som har sendt epost til KK, og fått svar? Jeg sendte i går men ikke fått noe respons. Enda. Så får vi se...:filer:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Snødronninga said:

Er det flere som har sendt epost til KK, og fått svar? Jeg sendte i går men ikke fått noe respons. Enda. Så får vi se...:filer:

Ikke så mye som ett takk for din e-post. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruJohansen skrev (22 minutter siden):

Så utrolig flott at hun deler den videoen! Hun både ser og høres skikkelig glad ut på de storiene, og det er helt dønn ærlig, veldig godt å se henne avslappet og naturlig ❤ Brownies - oppskriften var også et kjempegodt tips, og hun er til og med i forkant av kommentarene om at hun mangler hansker. 

(Noen vil mene at jeg legger lista lavt, når jeg gir skryt for tinge som mange syns burde falle helt naturlig. Men jeg syns det er viktig å gi positive tilbakemeldinger på det som er bra, også i denne tråden) 

Joda, sant nok, men en enslig video forsvarer ikke det de har gjort, fortsatt gjør og mest sannsynlig vil fortsette med.....skal man kunne gi de ros og skryt så bør det ikke skje før de innrømmer at de har vært på bærtur med alt de har frontet mtp barneeksponering, thinspo.....ja, den lista er lang, men det vil ikke skje at de gjør det, banna bein, som vi sier her på flatbygda på Romerike 😛

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (På 18.10.2022 den 22.32):

Det der er så grov overtramp som det kan få blitt. Stakkars unger. Man må jo virkelig lure på intelligensen til cbe. Absolutt ingen jeg kjenner ville blottet barnas privatliv på den måten til hele verden. Må være desperat etter klikk og kroner. Rett og slett skammelig. Disse ungene kommer til å våkne en dag og skjønne at gode foreldre ikke holder på sånn. Håper de filmer mora morgentrøtt i senga, med hele ansiktet forfra og deler bredt. Det hadde hun fortjent.

• Liker 34
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...