elskersommer Skrevet 13. juni 2022 #63361 Del Skrevet 13. juni 2022 pøbelsara skrev (2 timer siden): Nyhus er absolutt verst i klassen, mener jeg. Helt uten tvil, de er aller verst. Funky bruker ikke ungene for verken content eller i reklame - har i hvert fall ikke gjort det på veldig lenge. jeg har prøvd og engasjere meg mer i familien Nyhus enn CBE.. Nyhus er mange ganger verre enn CBE når det kommer til eksponering av barna. Å de bruker barna enda mere når det gjelder reklame. De har i tillegg flere kanaler de kjører barna ut på. Det er Mor,Far,Familien Nyhus,Drøm Collection og en periode dette baby box (vet ikke om det eksisterer mer).. Også har alle disse brukerene Instagram,Snapchat og foreldre har åpne facebook profiler. Altså😪 Hvor mange storyer,bilder og video blir dette iløpet av ett år på sosiale medier.. jege blir så trist og lei meg på barnas vegne. Men nå sper da CBE på med lettkledde bilder. og ett enorm kroppsfokus . Der er heldigvis ikke fru Nyhus 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 13. juni 2022 #63362 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Klink skrev (På 13.6.2022 den 13.21): Så om man bryter den får man konsekvenser som i bøter og pålegg om å ikke legge ut reklame med barna i eller fengsel? Eller lignende? Eller er det egentlig opp til foreldrene? Vil de kunne bli anmeldt og straffet for det? Foreløpig har det kun vært en domfellelse av en mor som la ut bilder av eget barn. Dette er et ekstremtilfelle hvor bildene var sensitive, men loven er der og det vil helt sikkert bli flere saker etter hvert som nettbarna/influenserbarna vokser opp og erfarer konsekvensene av mor og fars vettløshet på nettet. https://advokatsidene.no/mor-domt-for-a-legge-ut-bilde-av-eget-barn-pa-facebook/ Endret 14. juni 2022 av Pust Glemte å legge ved lenke 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. juni 2022 #63363 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Frua er selvfølgelig offeret igjen. Redigerer seg tynnere, redigerer gravidmagen sin(!), ser mange kilo tynnere ut på Insta enn på andre sine bilder og videoer, viser porsjonsstørrelsene hun spiser som egner seg best for barn, "leker" med lys og skygge på bilder for å få frem knokler og bein. Skal alltid legge ut om hvor små klesstørrelser hun bruker og har sagt flere ganger at xs er litt stort til henne... la oss ikke glemme at hun hadde en pro-ana-blogg som første blogg! Og at hennes mann, som tar alle bilder og redigerer den, kalte Beyoncé 20kg overvektig. De har også latt som om de er leger i kommentarfelt der de har forsvart en livsstil med veldig lite mat. Og frua kaller det mobbing når folk spekulerer i om hun har anoreksi.... Vel, det er kanskje stygt å spekulere, men noen ting legger man faktisk opp til selv. Hun VIL fremstå så tynn som mulig, det tar 2 sekunder å bla i profilen hennes og så ser man det. - At de eksponerer barna og bruker de i reklame er også sterkt kritikkverdig! Men om det som ble skrevet handlet om dette eller faktisk bare var stygge kommentarer vet jeg ikke. Som hun selv sier, hun er voksen og tør å si ifra! Ja, vi er voksne vi også og tør å stå opp for det vi mener er rett! Jeg ønsker ikke at hun skal skape kropsspress for små jenter, men det gjør hun slik hun holder på. Og hun er mamma til to små jenter selv. Og det føler jeg for å si ifra om. Endret 13. juni 2022 av Blåttvann 35 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63364 Del Skrevet 13. juni 2022 …og der har Beckmann skrudd av kommentarfeltet på Instagram. Så flaut at de ikke en gang imøtekommer kritikken. 39 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juni 2022 #63365 Del Skrevet 13. juni 2022 Vanedis skrev (2 timer siden): Fra https://www.instagram.com/p/CelCZaPB9xS/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Hva er det som gjør at enkelte får seg til å kalle andre for "nolduser", "nettroll" og "fittetryne"? Heldigvis vinner gode saklige argumenter over stygge personangrep, jf. instastory til @FruJohansen - https://instagram.com/frujohansen.no?igshid=YmMyMTA2M2Y= . Rystende rett og slett! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2022 #63366 Del Skrevet 13. juni 2022 .....og der ble alle kommentarer slettet fra Beckmann. Det kom opp som varsel da jeg leste 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 13. juni 2022 #63367 Del Skrevet 13. juni 2022 Vet noen hvilke kommentarer det siktes til som tilhengerne i kommentarfeltet til Beckmann beskriver som sjikane, hets og mobbing? Har fått med meg slengbemerkningen om at hun er anorektisk, men den virker å være fjernet? Var det flere lignende? Det er mange sinte mennesker der nå, men få klarer å gjengi nøyaktig hva som opprører dem sånn. Jeg ser per nå ingen usaklige kommentarer skrevet av kritikere og lurer oppriktig på hva motparten hisser seg opp for og hva de mener voksne mennesker ikke bør skrive. Fint hvis noen kan dele mer info om dette. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 13. juni 2022 #63368 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Endret 13. juni 2022 av Snurrepurre 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 13. juni 2022 #63369 Del Skrevet 13. juni 2022 Vanedis skrev (2 timer siden): Fra https://www.instagram.com/p/CelCZaPB9xS/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Hva er det som gjør at enkelte får seg til å kalle andre for "nolduser", "nettroll" og "fittetryne"? Heldigvis vinner gode saklige argumenter over stygge personangrep, jf. instastory til @FruJohansen - https://instagram.com/frujohansen.no?igshid=YmMyMTA2M2Y= . Fra https://www.instagram.com/p/CelCZaPB9xS/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Da vet man Beckman sitt standpunkt i saken. Dumt de ikke tar avstand fra personangrep foretatt av enkelte av CBE sine forsvarere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63370 Del Skrevet 13. juni 2022 Jaja, folk har lest og sett. En ting jeg har lært nå, takket være fru Johansen, er at det ikke er slik at debatten ikke er interessant for mediene - men når ingen ønsker å stå frem for å snakke om hvorfor de synes det er ok å bruke barn i some-reklame hvor de også får utlevert deler av sitt privatliv - eller det foreldrene ønsker skal fremstå som privatliv, er det relativt enkelt å slutte seg til at man ikke har andre gode grunner enn penger i kassen. 47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Donpedro Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63371 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Herregud så kleint av Beckman sletter i vei og ikke imøtegår. Det er jo strutsepolitikk på samme nivå som CBE. Mobbing og hets?? Det var det fint lite av og jeg leste alle kommentarene. Endret 13. juni 2022 av Donpedro 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 13. juni 2022 #63372 Del Skrevet 13. juni 2022 Beckmann tar avstand fra de sterke personkarakteristikkene LKE og CBE har blitt utsatt for den siste tiden og presiserer at de tar avstand fra mobbing og hets? 🤷🏻♀️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 #63373 Del Skrevet 13. juni 2022 Vanedis skrev (1 minutt siden): Fra https://www.instagram.com/p/CelCZaPB9xS/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Da vet man Beckman sitt standpunkt i saken. Dumt de ikke tar avstand fra personangrep foretatt av enkelte av CBE sine forsvarere. Vanvittig uprofesjonelt av Beckmann! Jeg venter fortsatt på svar på mail, men antar jeg ikke ser noe til den, slik Beckmanns standpunkt er. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 13. juni 2022 #63374 Del Skrevet 13. juni 2022 Fremstiller det på Instagram som hun er utslått og ødelagt av kommentarene, men ser på strava at hun har hatt sin vanlige «intervall-mandag». Kan jo være at hun føler seg bedre av å trene, det gjør jeg hvis jeg har en dårlig dag. Men tenker at dagen deres går som vanlig bare at de ikke legger det ut på insta slik at det virker som hun er kjempelei seg. Tror ikke anorektiker-kommentaren har vært så vanskelig for henne, det er nok heller det at annonsørene blir skeptisk til henne av alt dramaet med henne og LKE som stresser henne. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2022 #63375 Del Skrevet 13. juni 2022 (endret) Så Beckman slår digitalt armene rundt CBE og trøster henne mens de sier at hun ikke må bry seg om de slemme kjerringene på KG Classy. Endret 13. juni 2022 av MarianneE 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63376 Del Skrevet 13. juni 2022 Vanedis skrev (Akkurat nå): Fra https://www.instagram.com/p/CelCZaPB9xS/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Da vet man Beckman sitt standpunkt i saken. Dumt de ikke tar avstand fra personangrep foretatt av enkelte av CBE sine forsvarere. Jaja. De tar ikke avstand fra at folk er kalt nolduser og fittetryner? bare at det er rettet sterke karakteristikker mot familien Eriksen? There is always screen shots. 59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 13. juni 2022 Populært innlegg #63377 Del Skrevet 13. juni 2022 Lurer på om denne får svar… 59 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 13. juni 2022 #63378 Del Skrevet 13. juni 2022 Hva skal man si? Tenker Erna og andre offentlige personer i dette landet kan svare med samme fordummende argument.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. juni 2022 #63379 Del Skrevet 13. juni 2022 ser Nyhus har svart der inne.. jeg får opp alle kommentarer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 13. juni 2022 #63380 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg har full forståelse for at det kan virke overveldende med mengden av kritikk. Jeg forstår også at dette sannsynligvis kom veldig overraskende på dem. Det jeg ikke forstår er hennes forsvarere som mener at kritikken i det kommentarfeltet er mobbing. Sett bort i fra unødvendig kommentar om at fruen er anorektisk, så var det vel LKE som satt i gang med usakligheter? 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå