Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Surikatt skrev (13 timer siden):

Hun løper vel også i helgen. Uansett, når hun må ha kommentarer på insta og dokumentere alt hun gjør av trening, at hun løp i vind, hvor fornøyd hun er fordi det ikke var en konkurranse hun var med i. Da er det veldig tydelig at hun der kun driver med sykelig trening for å dyrke sitt eget ego. De er ikke i interessert i andre mennesker enn seg selv. Derfor failer de. 

Løping for henne er ikke en jobb, hun er ikke proff. 
Ert hun driver med og kaller jobb er ting vi andre gjør utenom arbeidstid, som hudpleie, frisør, trening etc. Er derfor jeg blir frustrert når hun påstår å leve en så veldig hektisk hverdag. Men jeg antar at for dem som bare sysler rundt hjemme så er alle disse tingene sikkert veldig slitsomme og hektiske. De hadde aldri taklet en normal 8-16-jobb. 

Endret av Aquarius04
La til
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ble litt overrasket over dette: for 10 år siden sier hun at hun løp 45-50 km i uka. Altså et snitt på over 7 km hver dag. Hun nevner også en dag det ble tre økter totalt- løping om morraen, så styrke med pT på senter, så løping om kvelden ( da det kun ble 4 km om morraen). 
Jeg husker ikke dette, at det var like intenst som nå- sikkert fordi bloggen inneholdt så mye annet også. Handlet jo tross alt om interiør, mat osv. Jeg husker jeg leste bloggen som et magasin. Mens det som legges ut nå er 90% om løping og trening. Derfor har jeg følt at det har «tatt» av, men ser jo at slik har det nok vært hele tiden. https://www.carolinebergeriksen.no/2012/10/19/svar-pa-sporsmalsrunde-trening/

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zenhouse said:

Hmm ble litt overrasket over dette: for 10 år siden sier hun at hun løp 45-50 km i uka. Altså et snitt på over 7 km hver dag. Hun nevner også en dag det ble tre økter totalt- løping om morraen, så styrke med pT på senter, så løping om kvelden ( da det kun ble 4 km om morraen). 
Jeg husker ikke dette, at det var like intenst som nå- sikkert fordi bloggen inneholdt så mye annet også. Handlet jo tross alt om interiør, mat osv. Jeg husker jeg leste bloggen som et magasin. Mens det som legges ut nå er 90% om løping og trening. Derfor har jeg følt at det har «tatt» av, men ser jo at slik har det nok vært hele tiden. https://www.carolinebergeriksen.no/2012/10/19/svar-pa-sporsmalsrunde-trening/

Hun har alltid løpt masse, forskjellen nå er at hun faktisk endelig har begynt å løpe litt mer variert og målretta, før var det jo kun mølle inne mens hun så serier og fikk forbrent sine x antall kcalorier. Så egentlig er løpinga langt mer inspirerende nå enn før, men nå er det nesten kun det, og det er hele tiden prega av sjøldigging mer enn å inspirere andre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Curie
Rosatoast skrev (17 timer siden):

Tenker bare på hvordan disse barna kommer til å reagere når de blir tenåringer, og voksne. At mor og far har brukt dem som levende reklame på SoMe, uten at de har skjønt stort. Nå finnes det verre familier enn dette (Nyhus), og jeg undres fælt over hvordan disse barna kommer til å utvikle seg som voksne. Hadde jeg i dag visst at min mor gjorde som dem, vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Men det er nok en stor sannsynlighet for utvikling angst og andre psykiske lidelser. 

Er det greit å spekulere i navngitte barns eventuelle fremtidige psykiske lidelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (31 minutter siden):

Det er ihvertfall 100 prosent selvskryt og et forskrudd kroppsbilde hvor hun bruker så mye filter/redigering og andre triks som jeg aldri har hørt om at hun ser ut som en helt annen person. Slike oppførsel vil jeg ha meg frabedt om at assosieres med trening. Sett utenfra må hun ha et problem med seg selv. Dette er ikke treningsglede eller inspirasjon. Det er sykt. Anbefaler alle å  gå eller løpe noen turer i skogen, høre fugler, susing i trærne og la den fancy treningsklokka og mobilen bli igjen hjemme. 

Endret av Surikatt
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blinkie
Nutz skrev (På 9.6.2022 den 16.26):

Denne kommentaren blir sikkert slettet og det er greit, men jeg må likevel si at LKE er et av de mest motbydelige menneskene jeg vet om.

Selverklært ekspert i alt, bedreviter, juksepave og tilsynelatende få sosiale antenner. I tillegg er han i stor grad med på å forværre konas spiseforstyrrelse ved å oppfordre til et ekstremt treningsregime med lite mat og fettmåling. Æsj.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (15 minutter siden):

Likte den ene kommentaren på Beckmanns IG-konto - nå er jeg blokkert av CBE.

Så overraskende. 
Gymsekken er vel dessuten festet feil? 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (29 minutter siden):

Samme her... 🙈

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2022 at 9:18 AM, AnnePåLande said:

Mens påvirkere som Camilla Phil har vært i  bla Frankrike og vist frem kjoler og hvordan hun styler seg, springer daglig leder i CBE bokstavlig talt ræva av seg og viser frem klær som ikke er tilpasset alderen hennes. 
CP viser ofte frem nye kolleksjoner og sminkeprodukter.. hva gjør CBEs ansatte??

Må alle kle seg tilsvarende alder? 🤣🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/10/2022 at 8:35 AM, S0lstraalen said:

Det er jo virkelig ikke bra at Caroline og mannen benytter seg av Tiktok 😳 Da når de jo faktisk ut til ungdommen som slett ikke trenger å se kroppene deres med filterbruken, fettklypa og operasjoner. 

Ikke bra….. 

Hva er fettklypa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

odipodis skrev (1 time siden):

Helt ekstremt hvordan de følger med på absolutt alt. De takler ikke konstruktive spørsmål rettet til en annonsør engang. 

De må bruke enormt med tid på å følge med i alle hjørner av internett der de kan omtales, for så å blokkere alle som ikke smigrer eller skryter. De må jo være livredde for at annonsører skal se noe av det som kommenteres/spørres om. 

Hvis du ble blokkert i dag, så betyr jo det at de har "jobbet" i  helga og. Uff, mye å gjøre si. 

• Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DET MULIG?! Jeg ble også blokkert etter å ha likt en av kommentarene på beckmann sin Instagram!

Det tok ca 10 minutter.

Endret av Nutz
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (54 minutter siden):

Hva er fettklypa? 

I sine innlegg om trening har de også fortalt at de måler fettprosenten med en fettklype (liten sak som måler mm) 

Det må de gjerne gjøre, men det er litt uheldig å dele det kanskje. De har ikke et eneste gram fett igjen på kroppen noen av de. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (8 minutter siden):

ER DET MULIG?! Jeg ble også blokkert etter å ha likt en av kommentarene på beckmann sin Instagram!

Det tok ca 10 minutter.

Samme her! At beckmann vil assosieres med dette er helt ufattelig , ingen flere beckmann produkter på oss

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (16 minutter siden):

Det tok ca 10 minutter.

Det bekrefter bare og setter to streker under svaret: de er virkelig ikke friske! 

• Liker 32
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (12 minutter siden):

Samme her! At beckmann vil assosieres med dette er helt ufattelig , ingen flere beckmann produkter på oss

Da har jeg gått inn og trykket liker.. får se da om hvor lang tid det tar før jeg er blokkert

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (2 timer siden):

Ha! Samme her!!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...