Pust Skrevet 10. juni 2022 #62961 Del Skrevet 10. juni 2022 Zenhouse skrev (44 minutter siden): Dette er en spøk. Er det ikke? Det MÅ være det. Eller så er det bare jeg som er skikkelig dum… Eller….så vil Netfit ha meg til å føle meg dum…slik at jeg føler de er sånn skikkelig profesjonelle og har gått masse på skole og sånn. Sånn må det være. Puh… nå skal jeg bare puste godt ut mens jeg beveger meg eksemp…espense..eksenpres…eksentrent…ekstremist…. fader å, jeg blir dødssliten av dette her- det funker jo!!!! Sånn skriver dilettanten. Den som prøver å være noen han eller hun ikke er. Komisk og ganske så patetisk. 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 10. juni 2022 #62962 Del Skrevet 10. juni 2022 Vet ikke om man bør svare på en måte som gjør at vedkommende må google ord for å skjønne svaret. Særlig ikke dersom man ønsker å gi "gratis treningsveiledning til folket" eller hva de nå hadde som mål for Netfit for tida. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 10. juni 2022 #62963 Del Skrevet 10. juni 2022 Zenhouse skrev (1 time siden): Dette er en spøk. Er det ikke? Det MÅ være det. Eller så er det bare jeg som er skikkelig dum… Eller….så vil Netfit ha meg til å føle meg dum…slik at jeg føler de er sånn skikkelig profesjonelle og har gått masse på skole og sånn. Sånn må det være. Puh… nå skal jeg bare puste godt ut mens jeg beveger meg eksemp…espense..eksenpres…eksentrent…ekstremist…. fader å, jeg blir dødssliten av dette her- det funker jo!!!! Han burde kanskje holdt seg til å skrive "Ja, hvordan du puster, påvirker. Spør en PT på ditt lokale treningssenter om hvordan du skal gjøre det" 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 10. juni 2022 #62964 Del Skrevet 10. juni 2022 ...og modellen unngår som vanlig kontakt med følgerne ved å stirre drømmende ut til venstre med halvapen mønn for sensualitetens skyld 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. juni 2022 #62965 Del Skrevet 10. juni 2022 Villroses hage skrev (27 minutter siden): ...og modellen unngår som vanlig kontakt med følgerne ved å stirre drømmende ut til venstre med halvapen mønn for sensualitetens skyld Er lite blikk eller smil hadde sikkert gjort seg. Fremstår nå som uinteressert, distansert og sur. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 10. juni 2022 #62966 Del Skrevet 10. juni 2022 Tror jeg hadde blitt stående å måpe om jeg hadde sett noen på gata filme kona si som LK gjør i siste reelen på Instagram. Flaut! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. juni 2022 #62967 Del Skrevet 10. juni 2022 EmilieH skrev (9 minutter siden): Tror jeg hadde blitt stående å måpe om jeg hadde sett noen på gata filme kona si som LK gjør i siste reelen på Instagram. Flaut! Kleint, kleint, kleint. De to lever virkelig i sin egen boble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. juni 2022 #62968 Del Skrevet 10. juni 2022 30 minutter siden, EmilieH said: Tror jeg hadde blitt stående å måpe om jeg hadde sett noen på gata filme kona si som LK gjør i siste reelen på Instagram. Flaut! Og den kanelbollen ble garantert ikke spist 😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 10. juni 2022 #62969 Del Skrevet 10. juni 2022 EmilieH skrev (38 minutter siden): Tror jeg hadde blitt stående å måpe om jeg hadde sett noen på gata filme kona si som LK gjør i siste reelen på Instagram. Flaut! Kjempeflaut! Kan bare ikke forstå at de( og andre i samme»jobb») syns det er dødspinlig 😂😂😂Det er mye flau posering for SOME ute å går😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 10. juni 2022 #62970 Del Skrevet 10. juni 2022 Nutz skrev (30 minutter siden): Og den kanelbollen ble garantert ikke spist 😂 Det tror jeg faktisk den ble. Så mange kalorier hun løper av seg hver dag, så er ikke ei lita bolla noe hinder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 10. juni 2022 #62971 Del Skrevet 10. juni 2022 Ikke mange jobbturer og møter i Oslo lenger, kun en tur inn til sponsede frisøren på St Hanshaugen i ny og ne. Men da er i hvert fall nok en arbeidsdag unnagjort om ikke annet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg misspinky Skrevet 10. juni 2022 Populært innlegg #62972 Del Skrevet 10. juni 2022 Ser at netfit har fått spørsmål om romaskin og hva man trener ved å bruke det. Svaret er bastant. Kun kondisjon. Jeg har trent med romaskin i flere år og mener bestemt at man trener både styrke og kondisjon. Jeg har ihvertfall blitt sterkere. Legger ved en link til artikkel med Olaf Tufte om emnet. Tror jeg stoler mer på den. https://www.dn.no/trening/ro-deg-rasterk-med-olaf-tufte/1-1-1767925 46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 10. juni 2022 #62973 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Zenhouse skrev (4 timer siden): Dette er en spøk. Er det ikke? Det MÅ være det. Eller så er det bare jeg som er skikkelig dum… Eller….så vil Netfit ha meg til å føle meg dum…slik at jeg føler de er sånn skikkelig profesjonelle og har gått masse på skole og sånn. Sånn må det være. Puh… nå skal jeg bare puste godt ut mens jeg beveger meg eksemp…espense..eksenpres…eksentrent…ekstremist…. fader å, jeg blir dødssliten av dette her- det funker jo!!!! Det sier seg selv at en person som kjenner til treningsterminologi som eksentrisk og konsentrisk fase allerede vet hvordan det skal pustes gjennom øvelser. LKE har virkelig null begrep om hvordan han skal lese og kommunisere med andre via sosiale medier. Han bruker faguttrykk han har lært av (fulltids)hobbyen sin og går ikke av veien for å få folk til å føle seg dumme, dersom det kan få ham selv til å fremstå smartere. Det er derfor LKE ikke appellerer i sosiale medier, hvorfor han har skarve 2500 følgere og ligger på 40-80 likes i snitt (!) på "coach"-kanalen sin. En kanal som ellers bærer preg av kraftig bearbeidede bilder, så kanalen er jo tydeligvis noe han selv ønsker skal fenge. Men LKE fremstår bedrevitende, belærende og arrogant, spesielt med tanke på at han mangler både utdanning og erfaring. Endret 10. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 10. juni 2022 #62974 Del Skrevet 10. juni 2022 Hvem er dette??? Enten så er bildet så filtrert at vi umulig kan kjenne igjen dama…eller så er hun alvorlig syk. Dette er IKKE et friskt menneske 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 10. juni 2022 #62975 Del Skrevet 10. juni 2022 Cissacissa skrev (11 minutter siden): Hvem er dette??? Enten så er bildet så filtrert at vi umulig kan kjenne igjen dama…eller så er hun alvorlig syk. Dette er IKKE et friskt menneske Hun har nok ikke fått med seg at det er ut å være mager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 10. juni 2022 #62976 Del Skrevet 10. juni 2022 Kan vi slutte å ha så mye fokus og kommentarer på utseende og kroppen til bedriftseier i tråden ? 🤞 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 10. juni 2022 #62977 Del Skrevet 10. juni 2022 1 hour ago, Irja said: Det tror jeg faktisk den ble. Så mange kalorier hun løper av seg hver dag, så er ikke ei lita bolla noe hinder. Kanskje ikke for vanlige mennesker, men Caroline spiser 100% ikke kanelboller med mindre hun har bakt dem selv uten sukker og hvetemel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 10. juni 2022 #62978 Del Skrevet 10. juni 2022 Cissacissa skrev (52 minutter siden): Hvem er dette??? Enten så er bildet så filtrert at vi umulig kan kjenne igjen dama…eller så er hun alvorlig syk. Dette er IKKE et friskt menneske Om hun er tynn eller ikke spiller liten rolle, fokuset bør være på at hun bruker filter og poserer til det ugjenkjennelige! Høy, lav, tykk eller tynn, bred nese, smal nese får så være så lenge man ser ut som seg selv på alle bilder, men det gjør ikke CBE, hun er natt og dag på bilder tatt av andre og seg selv, og dét er ikke sunt! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texel Skrevet 10. juni 2022 #62979 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Jobbermedbarn skrev (På 30.5.2022 den 18.53): Men mener du at ingen offentlige personer med barn kan kritiseres? Men hun kritiseres jo også for å skrive "soves ned." Da synes jeg at det virker som det handler mer om kritikk for kritikkens skyld enn noe man har reagert på ved henne. Det virker som det handler mer om å ta henne, enn at man virkelig mener det hun gjør er feil. Var det ikke en her inne som satt og zoomet inn på underlivet hennes også? Sier ikke at de gjelder nødvendigvis alle, men mener du det ikke finnes personer i tråden som "leter litt" etter ting å ta henne på? Det er dette som er litt problematisk. Endret 10. juni 2022 av Texel 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 10. juni 2022 #62980 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Texel skrev (28 minutter siden): Men hun kritiseres jo også for å skrive "soves ned." Da synes jeg at det virker som det handler mer om kritikk for kritikkens skyld enn noe man har reagert på ved henne. Det virker som det handler mer om å ta henne, enn at man virkelig mener det hun gjør er feil. Var det ikke en her inne som satt og zoomet inn på underlivet hennes også? Sier ikke at de gjelder nødvendigvis alle, men mener du det ikke finnes personer i tråden som "leter litt" etter ting å ta henne på? Det er dette som er litt problematisk. Ja, det er flere personer her inne som flisespikker og som henger seg voldsomt opp i bagateller. Det kan likevel ikke brukes som påskudd til å avskrive alle innleggene i tråden som ugyldige. Men dessverre så er de usaklige innleggene med på å drukne de gode innleggene. Endret 10. juni 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå