Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 30. mai 2022 Populært innlegg #62501 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) 1 hour ago, MannMedGlimt said: Jeg mener at man ikke burde kritisere henne som mor. Tenk på barna. Ja det var rette ræva som feis. Du som lagde en tråd om hvor misfornøyd du var med kroppen til kona di som har forfalt etter barnefødsler og tilbydd henne operasjoner for å fikse på utseendet..... Til info så ligger tråden hans under Samliv og kjærlighetsrelasjoner Endret 30. mai 2022 av Minnie Mus 48 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 30. mai 2022 #62502 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) Minnie Mus skrev (3 minutter siden): Ja det var rette ræva som feis. Du som lagde en tråd om hvor misfornøyd du var med kroppen til kona di som har forfalt etter barnefødsler og tilbydd henne operasjoner for å fikse på utseendet..... Kan han være LKE? Eller kanskje ikke, siden CBE la seg under plastikkirurgens kniv allerede i 2018 🤷♀️ Endret 30. mai 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 30. mai 2022 #62503 Del Skrevet 30. mai 2022 SnowBells skrev (4 minutter siden): Kan han være LKE? Eller kanskje ikke, siden CBE la seg under plastikkirurgens kniv allerede i 2018 🤷♀️ Stemmer jo ikke. Frua er da helt lik slik hun var som 16 åring...😉 Påstår frua hvertfall 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 30. mai 2022 #62504 Del Skrevet 30. mai 2022 Er sikkert bare han Mytoman fyren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. mai 2022 #62505 Del Skrevet 30. mai 2022 4 minutter siden, SnowBells said: Kan han være LKE? Eller kanskje ikke, siden CBE la seg under plastikkirurgens kniv allerede i 2018 🤷♀️ Kanskje han ikke ble fornøyd med resultatet? Ble jo ikke akkurat sprettpupper utav den operasjonen, mer som mislykka vil jeg si 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. mai 2022 #62506 Del Skrevet 30. mai 2022 Ignorer og rapporter 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. mai 2022 #62507 Del Skrevet 30. mai 2022 Sitat Persondebatt er å diskutere en identifiserbar person som ikke har valgt å eksponere seg selv i f. eks. sosiale medier. Dette kan f. eks. gjelde en kjent persons barn, øvrige familiemedlemmer, tidligere kjærester eller venner. På Kvinneguidens forum vil omtale av barn bli moderert strengt. Vi tillater ikke bruk av navn eller kallenavn på barn, omtale av barns utseende, helse eller livsførsel; følelsesliv, personlighet, meninger, fritid, samværsordninger mm. Det er tillatt å diskutere foreldres valg om eksponering av barn og hvordan dette utføres, men ikke hvordan barna opplever denne eksponeringen. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1298374-regelpresiseringer-for-rampelyset/?tab=comments#comment-29859990 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 30. mai 2022 #62508 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) MannMedGlimt skrev (4 timer siden): Det at CBE eksponerer barna gjør ikke at de er mindre verdt eller har mindre rettigheter. Det at CBE ikke tar ansvar betyr ikke at du ikke har et personlig ansvar for barna. 1) Jeg mente det CBE poster om seg selv. Det er det som blir kommentert her inne på denne tråden. 2) Jo, det er akkurat det det betyr. Jeg har ikke et personlig ansvar for hennes barn. Jeg har hverken omsorgsretten eller foreldreretten til hennes barn, ergo er det hun som per definisjon er ansvarlig for dem. Og for ikke å snakke om at med den logikken din så har mer eller hele verden et personlig ansvar for hverandre sine barn, for flertallet eksponerer sine barn på nettet til en viss grad, samtidig som flertallet også kommer over andre sine barn når de surfer på nettet. Edit: før du kontrer med noe mer svada om barna: jeg har aldri kommentert hennes barn. Det er også svært sjelden andre gjør dette, da dette strider imot foruments reglement og blir slettet til syvende og sist. Endret 30. mai 2022 av Hereforthecomments Edit 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 30. mai 2022 #62509 Del Skrevet 30. mai 2022 Hadde jeg publisert selfier fra speil på toaletter med tunge filtre på, ville folk tro jeg hadde klikka. Er dette normalt og en vanlig ting folk gjør? Caroline Berg Eriksen går ikke på toalettet for det det er ment for, men for å ta selfier og digge seg selv i speilet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. mai 2022 #62510 Del Skrevet 31. mai 2022 (endret) Syns det er rart med bloggen altså, skjønner ikke greia med så sporadiske innlegg, og uker uten. Når hun hadde vært i tenkeboksen en stund venter jeg liksom litt en plan jeg da. Konklusjonen var at det skulle postes når hun følte for det og det var for mye tekst for andre sosiale medier. Men nå er det sånn 2 måneder siden. Når man har vurdert lenge så venter jeg liksom at man lager seg litt en plan. 1 innlegg i uka, minimum et bilde f eks. Og noen ideer kan de jo notere for seg selv, så det føles litt «lavterskel» hvis det er stress for de ansatte. Det er en del av en jobb så kan man ikke ha en slags rettesnor? Heller enn føler for det? Eller kanskje er den mer en hobby nå, med da andre kriterier? Jeg vet ikke. Syns desverre bare bransjen virker mer useriøs når man poster når man føler for det med evigheters mellomrom. Endret 31. mai 2022 av Frøkenfryden 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 31. mai 2022 #62511 Del Skrevet 31. mai 2022 Pust skrev (7 timer siden): Glimtmannen dreier bevisst tråden over i en retning som ikke er tillatt, nemlig persondebatt og debatt om konkrete barn. Da tolker jeg dette dit hen at ønsket er å få tråden lukket? Det er jo i så fall en såpass stygg metode at det burde føre til utestengelse. 😡 Fordi han er LK, som driver med flere profiler her. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 31. mai 2022 #62512 Del Skrevet 31. mai 2022 Ozo har i alle fall fått noen velfortjente fridager fra manisk og overdreven (valpe)løping da….🤠 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 31. mai 2022 #62513 Del Skrevet 31. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Syns det er rart med bloggen altså, skjønner ikke greia med så sporadiske innlegg, og uker uten. Når hun hadde vært i tenkeboksen en stund venter jeg liksom litt en plan jeg da. Konklusjonen var at det skulle postes når hun følte for det og det var for mye tekst for andre sosiale medier. Men nå er det sånn 2 måneder siden. Når man har vurdert lenge så venter jeg liksom at man lager seg litt en plan. 1 innlegg i uka, minimum et bilde f eks. Og noen ideer kan de jo notere for seg selv, så det føles litt «lavterskel» hvis det er stress for de ansatte. Det er en del av en jobb så kan man ikke ha en slags rettesnor? Heller enn føler for det? Eller kanskje er den mer en hobby nå, med da andre kriterier? Jeg vet ikke. Syns desverre bare bransjen virker mer useriøs når man poster når man føler for det med evigheters mellomrom. Bloggen er død og det er helt greit. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 31. mai 2022 #62514 Del Skrevet 31. mai 2022 Ser at følgertallet har dumpet ned til 301 k nå. Er de, unnskyld språket, så dumme i nøtta at de ikke skjønner at dette ikke fenger lenger? At de må skifte kurs før bedriften deres går rakt åt skogen? Strutsetaktikk altså! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 31. mai 2022 #62515 Del Skrevet 31. mai 2022 Jeg tror den maniske treningen, ekstrem filterbruk ++ har gjort st hun hsr mistet all troverdighet. De fleste liker å følge folk en kan identifisere seg med, som inspirerer, og der det det inspireres til er sunt og gjennomførbart Denne «bedriften» har ingenting av dette, de er et kunstig sirkus. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 31. mai 2022 #62516 Del Skrevet 31. mai 2022 Stargaze skrev (1 minutt siden): Jeg tror den maniske treningen, ekstrem filterbruk ++ har gjort st hun hsr mistet all troverdighet. De fleste liker å følge folk en kan identifisere seg med, som inspirerer, og der det det inspireres til er sunt og gjennomførbart Denne «bedriften» har ingenting av dette, de er et kunstig sirkus. I dagens samfunn er det viktigere enn noen gang å legge bort det overfladiske og heller se mennesket bak. Caroline fikser ikke dette og det hun viser fram er bare platt og kjedelig. Og selvdigging i så stor skala blir bare dumt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 31. mai 2022 #62517 Del Skrevet 31. mai 2022 Surikatt skrev (2 timer siden): Bloggen er død og det er helt greit. Ja, alle skjønner jo at bloggen er død. Men jeg synes faktisk at det er litt rart om den betyr så mye for henne at hun bare lar den dø i stillhet uten noen form for tydelig avslutning eller fortsettelse. Hadde vært ryddigere av henne å være tydelig. Ser hun treningsfrue har gjort det samme. Bare èn dag så slutter de helt å publisere uten å kommentere eller forklare det på noen måte. Synes det er litt merkelig, jeg. Blir litt som å bare legge ned en bedrift uten å si ifra til kundene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 31. mai 2022 #62518 Del Skrevet 31. mai 2022 Er det noen som klarer å se på videoene hennes uten å le litt?🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fotballfluen Skrevet 31. mai 2022 Populært innlegg #62519 Del Skrevet 31. mai 2022 Hun blir mer og mer en parodi på seg selv. I løpevideoen fra fjellet lignet hun mer på Phoebe enn noen gang før. Og på siste video om proteinkaffe står hun så mye på tå for å få underlivet over benken for å vise thigh gap'et at hun viser cameltoe i tillegg. Man ser helt tydelig at hun står på tå fordi hun tråkker ned på slutten av videoen og synker ca 20 cm lenger ned. Evt står hun på noe og går ned fra det hun står på. Patetisk er det uansett. Stakkars CBE, jeg hadde fått komplett sosial angst for lenge siden om jeg hadde laget en avatar som lignet så lite på meg selv at folk knapt hadde kjent meg igjen på gata. Men nå er det for sent, hun har dessverre ødelagt for seg selv. Det eneste som kan redde henne nå er at hun går ut og innrømmer alt og snakker om farene med å miste seg selv i sosiale medier og starter på nytt. Men det kommer aldri til å skje, det sitter for langt inne å innrømme at hun ikke er så perfekt som hun prøver å framstå. 57 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. mai 2022 #62520 Del Skrevet 31. mai 2022 EmilieH skrev (2 timer siden): Ser at følgertallet har dumpet ned til 301 k nå. Er de, unnskyld språket, så dumme i nøtta at de ikke skjønner at dette ikke fenger lenger? At de må skifte kurs før bedriften deres går rakt åt skogen? Strutsetaktikk altså! Det meste som ikke går bra der i gården er som regel ikke deres feil…de evner ikke å se seg selv med en klype selvdistanse 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå