Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (15 minutter siden):

Når ble hun hysterisk av å spise på mc Donalds? Jeg lurer fordi jeg ikke har fått dette med meg. Går det an å se det noe sted? 

Du får se på  "dama til" på NRK. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiniBaguette skrev (På 26.5.2022 den 19.46):

"Coachen" får spørsmål på fruens siste instainnlegg, om hvilken utdanning han har, hvor lenge han har vært coach, hvor mange kunder og hvor mye erfaring han har.

Fascinerende vagt og ullent svar fra Eriksen, som hevder å ha "diverse trenerutdannelser" i tillegg til å være utdannet personlig trener. "Mer enn 25 års erfaring" - med å trene seg selv og nå også konen, der altså. 

Screenshot_20220526-193124_Instagram-01.thumb.jpeg.6eb447975cad68266fb00485a36c254d.jpeg

Hahahaha!!!! Snart mer enn 25 års erfaring ja. Grunnen til ullent svar er fordi han lyver. 🤥

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (7 minutter siden):

Ok , takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (43 minutter siden):

Så bra at han fremdeles spiller! 

Hvorfor gjør det deg glad?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (46 minutter siden):

Virker som lke fortsatt spiller fotball? merkelig han aldri nevner dette!

Lars-Kristian Eriksen - Profil - Norges Fotballforbund

1 kamp for sarpsborg fk i 2022, om jeg forstår rett.

Og jeg som trodde at han bare ‘run far’. 

Edit. Er ikke det egentlig dårlig engelsk å skrive ‘I run far and…’? 

Endret av Hallepalle2
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (26 minutter siden):

Jeg orket ikke se på hele, men fant ingenting om mc Donalds men omtalte en vanlig middagsporsjon som et helt lass ute på en restaurant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallepalle2 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor gjør det deg glad?

Bra det gjøres noe annet enn å ta bilder av kona  og løping. Gjør det deg vondt at han fremdeles spiller fotball? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (56 minutter siden):

Endret av Hallepalle2
Gidder ikke
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste posten til Sandra Lyng på Instagram, der har caroline noen store ting å lære. Veldig bra, Sandra! 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (4 minutter siden):

Siste posten til Sandra Lyng på Instagram, der har caroline noen store ting å lære. Veldig bra, Sandra! 

Er ingen Sandra -fan til vanlig men den var veldig fin. Alle burde ta til seg litt av den der 🧡❤️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

brillezebra skrev (4 timer siden):

Da hadde hun ikke vært CBE lenger. Hun er en dame som gir 100 % og jeg er utrolig misunnelig på henne. En penere og mer vellykket familie skal man lete lenge etter.

fleiper du?????

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at influensere må ta selfie i speilet på do på alle restauranter? Flaut! 

Endret av cerruti
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (4 minutter siden):

Hva er greia med at influensere må ta selfie i speilet på do på alle restauranter? Flaut! 

Fokus på pupper og mage der, altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (5 minutter siden):

Vært finere med selfies inne i selve  restauranten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (6 timer siden):

LKE "roper" ut om kompetansen sin, men i praksis så har han ikke klart å etablere seg som hverken coach eller trener. Han skryter av noe han rett og slett ikke er. 

Han er interressert i trening -  ja, og holder dedikert på med sin egentrening -ja. Men han er ikke trener for andre, og kan ikke vise til å ha praktisert som PT. Han har rett og slett ingen resultater og tilbakemeldinger å vise til fra kunder. Det er merkelig å lese at han har vært toppidrettsutøver og coach med diverse trenerutdanninger i 25 år. Det betyr at han var 13 år gammel det da?

Mtp at han ga seg med fotball i 2018, så går ikke regnestykket hans iallefall ikke opp. Han får liksom ikke smurt NOK på for å fremme hvor utrolig kompetent han er? Merkelig å se disse svarene. 

Han var vel forøvrig en helt medium fotballspiller også, med sine null mål tilsammen i Eliteserien og Europaligaen. 

Komme seg litt ned på jorda kanskje. 

Hvis han oppriktig hadde "diverse trenerutdannelser" med et snev av tyngde å vise til ville han ha flagget det i bio’en sin på IG. Det samme hvis han hadde kunder å veilede/trene (unntatt CBE) og en faktisk erfaring som coach. En som utstråler så mye arroganse som han ville neppe latt den muligheten gå ifra seg. I realiteten vet både han og vi at de "merittene" han ramser opp i beste fall kan regnes som sannhet med modifikasjoner. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Men tenker du at familien er mislykket ? 

Nei det har jeg ikke sagt? Men å si "En penere og mer vellykket familie skal man lete lenge etter", ble så overdrevent og latterlig at jeg mistenker det er en tullekommentar. 😄

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (35 minutter siden):

Hvis han oppriktig hadde "diverse trenerutdannelser" med et snev av tyngde å vise til ville han ha flagget det i bio’en sin på IG. Det samme hvis han hadde kunder å veilede/trene (unntatt CBE) og en faktisk erfaring som coach. En som utstråler så mye arroganse som han ville neppe latt den muligheten gå ifra seg. I realiteten vet både han og vi at de "merittene" han ramser opp i beste fall kan regnes som sannhet med modifikasjoner. 

Helt enig. Han burde få seg en jobb på treningssenter før kursene hans går ut på dato. Men han nedverdiger seg nok ikke til det. Og sånn går dagene, ingen kunder, mye skryt ingen fremgang. Han er coach for seg selv og kona. Jeg er sånn sett også coach da jeg trener meg selv😂

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (14 minutter siden):

Nei det har jeg ikke sagt? Men å si "En penere og mer vellykket familie skal man lete lenge etter", ble så overdrevent og latterlig at jeg mistenker det er en tullekommentar. 😄

Det tenker jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...