Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Klink said:

Skjønner da godt hvorfor de ikke vil ha mennesker som gir dem kritikk hele tiden. Av flere grunner. 

Jeg blir helt forvirret her jeg, skjønner meg ikke på deg. Du fremstår så dobbeltmoralsk.... Ene sekundet rakker du ned på CBE, i det andre forsvarer du med nebb og klør. Hva mener du egentlig og hva står du for? Hvis du vet det selv da.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EmilieH skrev (4 minutter siden):

Da har hun snart ikke følgere igjen 👍

Det gjør vel ingenting 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Ok, du har kanskje ikke dyr 😊

Hvorfor tror du det? Fordi jeg ikke kunne tenke meg å bytte spytt med dyr som slikker seg bak?

Du tar som vanlig feil. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (27 minutter siden):

Ble blokkert av samme grunn. Det er sånn barnehage oppførsel "du er dum!". Voks opp, CBE! 

Hun vil bare ha skryt, ikke kritikk. Det er i det hele tatt veldig merkelig at en voksen dame lever på å sole seg i glansen av noen kommentarer på Instagram. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor tror du det? Fordi jeg ikke kunne tenke meg å bytte spytt med dyr som slikker seg bak?

Du tar som vanlig feil. 

Skikkelig flink til å oppdra dyrene dine , så bra 😃

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonsteraBlomst
Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Det er jo max ufyselig 🤮herregud, så ekkelt! Katter og hunder slikker på ting som ikke skal blandes med mennesker. 

Nå ble jeg kvalm 🤢

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Som sagt - spy!

Det er godt det er kveld sånn at du kan legge deg, og håpe at du blir bedre av kvalmen i morgen. God bedring!

Endret av MonsteraBlomst
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår du er stolt CBE, men ikke lett ut opptreden av barnet ditt! Følg heller med, ikke ha telefonen fremme når barnet ditt opptrer! Hvis man vil filme så er det i alle fall for privat bruk, ikke for 300k….

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (1 time siden):

Forstår du er stolt CBE, men ikke lett ut opptreden av barnet ditt! Følg heller med, ikke ha telefonen fremme når barnet ditt opptrer! Hvis man vil filme så er det i alle fall for privat bruk, ikke for 300k….

Helt enig. Men hun er så stolt at det driter hun i. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har fått godkjent å filme og legge ut? På mine barn sine aktiviteter oppfordres det til å legge bort telefonen og være nærværende, eller forbud. Og der jeg er leder, så bruker vi ha mobilforbud - barna blir distrahert av mobiler fremme for å filme.

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKE87 skrev (2 timer siden):

Det der begynner å bli et samfunnsproblem. Alt skal filmes og dokumenteres,det starter i barnehagen,enda vi opplyser om at vi ikke vil at foreldre gjør det og forklarer hvorfor. Men de fleste klarer ikke å holde seg..

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor endel av dere som tilsynelatende ikke liker/er kritiske til bedriften aktivt følger IG kontoen? Den er jo åpen? Hvorfor støtte med å følge da?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (1 time siden):

Lurer på om hun har fått godkjent å filme og legge ut? På mine barn sine aktiviteter oppfordres det til å legge bort telefonen og være nærværende, eller forbud. Og der jeg er leder, så bruker vi ha mobilforbud - barna blir distrahert av mobiler fremme for å filme.

Men dette veeeet cbe og lke. Dette kan de, de har tross alt gjort det så mye 😅

cbe har vel argumentert for dette før, at når man tar bilde offentlig og personene ikke er i hovedfokus så kan hun det. Husker ikke argumentasjonen hennes helt, bare at den er helt på jordet. Når bilder av barn samtidig legges ut sammen med lett kledde bilder av mor med «kom og ta meg blikk» blir jo hele greia bare vås.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Selv om de er stolte av barna sine, så er det ikke nødvendig å dele det med tusenvis av ukjente mennesker. For andre så er dette svært lite interessant. Får veldig Madicken-vibber av de to barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
tullerikke skrev (3 timer siden):

Selv om de er stolte av barna sine, så er det ikke nødvendig å dele det med tusenvis av ukjente mennesker. For andre så er dette svært lite interessant. Får veldig Madicken-vibber av de to barna. 

Jeg ser ikke på snapper av teateroppsetningene til mine kollegaers barn engang. På samme måte som jeg heller ikke ser poenget med snapper fra andres tur på konsert. Jeg tenker at den magien er det faktisk bare de i salen som kjenner på. Legg vekk telefonen og nyt øyeblikket.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
loffen skrev (11 minutter siden):

Hahahaha, jaggu rakk hun både negletime og skjønnhetsklinikken. :daane: 

Det hun derimot IKKE rekker, er å oppdatere bloggen. Siste innlegg er fra 28/3. Nå har hun hatt nesten like langt opphold som da hun vurderte å legge ned bloggen - men kom fram til at den ville hun beholde…. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Della skrev (5 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor endel av dere som tilsynelatende ikke liker/er kritiske til bedriften aktivt følger IG kontoen? Den er jo åpen? Hvorfor støtte med å følge da?

Definer følger. Det er vesentlig stor forskjell på å følge som i at man har klikket på "følg" på kontoen dems, og det og følge med (ikke følge men klikke seg inn på kontoen) da støtter man ikke. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elina123 skrev (12 minutter siden):

Det hun derimot IKKE rekker, er å oppdatere bloggen. Siste innlegg er fra 28/3. Nå har hun hatt nesten like langt opphold som da hun vurderte å legge ned bloggen - men kom fram til at den ville hun beholde…. 

Kanskje hun igjen vurderer å legge den ned eller at den legges ned av seg selv siden blogging ikke er så populært lenger. Eller vil du gjerne at hun skal komme med flere innlegg der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (11 minutter siden):

Definer følger. Det er vesentlig stor forskjell på å følge som i at man har klikket på "følg" på kontoen dems, og det og følge med (ikke følge men klikke seg inn på kontoen) da støtter man ikke. 

Følge som å ha klikket "følg" ja. Ser noen som virker som kritikere nevne at de er blitt blokkert, bare det som fikk meg til å lure på hvorfor man ønsker å klikke "følg" på kontoen egentlig. Har selv aldri hverken klikket følg eller klikket meg særlig inn på kontoen, nok å følge denne tråden for å se hva som skjer der inne. Guilty pleasure om du vil 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...