Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Minnie Mus skrev (7 timer siden):

Jeg tror dine barn har en langt bedre hverdag enn barn til influencere.  Dine barn slipper sikkert å se sin egen mor nesten naken på internett, ihjelredigert og full av silikon og fillers. Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg vokste opp uten en sånn mor :)  Var ofte travle morninger og dager hjemme hos oss også, men vi hadde det trygt og godt uten å tenke på at alt vi gjorde skulle filmes og brettes ut på internett for flere tusen fremmede mennesker.

Rosatoast skrev (6 timer siden):

Hvor gammel har den eldste blitt nå? For alt vi vet har begge jentene arvet foreldrene sine gamle IPhones og finner ting på nettet selv. 

For ikke å snakke om at jentene har venner, som har foreldre som snakker. Så jeg kan se for meg at jentene har fått et par kommenterer i/på barnehage/skole. 

Jeg tror nok også eldstemann begynner å bli veldig bevisst på hva moren driver med. Jeg har sett på enkelte videoer CBE legger ut hvor kamera sveiper forbi eldstemann, at hun flytter blikket og ser på moren i sidesynet, åpenbart veldig bevisst på at «Nå filmer hun meg igjen». Ikke vanskelig å se i det hele tatt. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosatoast skrev (6 timer siden):

Hvor gammel har den eldste blitt nå? For alt vi vet har begge jentene arvet foreldrene sine gamle IPhones og finner ting på nettet selv. 

For ikke å snakke om at jentene har venner, som har foreldre som snakker. Så jeg kan se for meg at jentene har fått et par kommenterer i/på barnehage/skole. 

Skjønner meg ikke på foreldre som eventuelt prater nedsettende om andre foreldre foran barna. Liker man de ikke så si det når barn ikke er tilstede

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Min sønn som er ett år eldre enn eldste bloggerbarn kikket over skulderen min engang jeg scrollet gjennom IG og et undertøybilde av cbe dukker opp. Jeg tror det var der med rumpa i «pul meg bak stilling» - og han utbrøt mamma, hva ER det du ser på!

Merkelig ingen her hang seg opp i disse ordene🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells

Enda et bilde av CBEs struttende rumpe med sammenrullet dyne under for ekstra sexfokus og hodet klippet vekk. Man må da få lov til å kalle en spade for en spade. Trist at en jentemamma føler at hun må spille så voldsomt på sex for selge undertøy. Der har hun sjukt mye å lære av f eks Jenny Skavlan, som gjør det med verdigheten og stilen i behold.

Screenshot_20220508-200648_Instagram.jpg

https://www.instagram.com/p/CH47isXA7ZB/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

I dag ble det min tur til å klikke unfollow på Instagram. Har ikke gjort det før, men nå orker jeg ikke mer. Jeg er så dritt lei det idiotiske innholdet hennes! 

Dritt lei av den maniske trangen hun har til å vise magen sin hele forbanna tiden! 

Dritt lei av at hun ikke kan ta bilde av en skitt uten å lure inn tight gap!

Dritt lei av å se henne myse drømmende ut i luften! Det ser SÅ DUMT UT! 

Dritt lei av den idylliske musikken hun legger på filmene sine for å gjøre absolutt alt delikat.

Dritt lei av å se henne BEUNDRE seg selv i mobilen! 

Dritt lei alt!

Altså, den parodien som ble gjort på husfilmen deres fra Siljan er så sinnsykt tatt på kornet! Den husfilmen er så latterlig at jeg har ikke ord. Hun har stengt kommentarfeltet på den, og det er det nok en grunn til. Husfilm og parodifilm under. Noen postet den for noen uker siden, men den er virkelig verdt et gjensyn. 

Jeg har aldri fulgt henne, skjønner ikke vitsen (så sant man ikke er fan) når vedkommende har åpen profil. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (4 timer siden):

"Hvor stor er ikke han"

Skrekkelig språk. 

Jeg tror inspirasjonen til å starte en omtalende setning med et spørreord er hentet fra svensk, men det er muligens også lånt fra engelsk.

Tenker spesielt på «Hvor fint» som virkelig stikker i øynene, der jeg får assosiasjoner til «Hur fint!», samt «How nice».

Vedr. løpeturen; før ønsket hun å formidle treningsglede, hevdet hun, og hun tror kanskje at det er det hun formidler i sidefilmene med lukkende øyne på joggetur i solen (hver dag😴). Hun er i det minste påkledd nå som temperaturen er relativt lav utendørs. På alle andre treningsbilder formidler hun kropp, kroppsfokus, kroppshysteri og pro-anaposeringer. Det har gått så langt at jeg ikke tror hun evner å se et kamera, eller en mobiltelefon, uten å gå inn i poseringsmodus. Får helt Truman show-vibber.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bildene med tema "blonderæv mot taket oppå dyna" ser så smertefulle ut at jeg får lyst til å svelge unna to Paracet hurtigst mulig. Slik markedsførte de altså polyester for MyMuse.no med merkevarenavnet Caroline Berg Eriksen, der den tidligere gründeren stilte med avklippet kropp. Selve kronsymbolikken på devaluert verdi.

Ikke rart hun "kviet seg for å kalle seg feminist med en misforstått forståelse av Queen bee syndrom." Det hadde fankern meg jeg kviet meg for også.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Disse bildene med tema "blonderæv mot taket oppå dyna" ser så smertefulle ut at jeg får lyst til å svelge unna to Paracet hurtigst mulig. Slik markedsførte de altså polyester for MyMuse.no med merkevarenavnet Caroline Berg Eriksen, der den tidligere gründeren stilte med avklippet kropp. Selve kronsymbolikken på devaluert verdi.

Ikke rart hun "kviet seg for å kalle seg feminist med en misforstått forståelse av Queen bee syndrom." Det hadde fankern meg jeg kviet meg for også.

Vet ikke helt om jeg forsto det riktig, men man kan fint være feminist, kle av seg og være sexy helt samtidig. 

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (1 time siden):

Enda et bilde av CBEs struttende rumpe med sammenrullet dyne under for ekstra sexfokus og hodet klippet vekk. Man må da få lov til å kalle en spade for en spade. Trist at en jentemamma føler at hun må spille så voldsomt på sex for selge undertøy. Der har hun sjukt mye å lære av f eks Jenny Skavlan, som gjør det med verdigheten og stilen i behold.

Jeg tenker at det står litt i stil med undertøyet hun ønsket å selge. Det er sexy undertøy. Ser heller ikke problemet med at jentene ser dette, flere playboy modeller og lignende har da barn som kan se dem lettkledde. 

Endret av Klink
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man ellers kalle det? (De har forresten selv klippet vekk hodet hennes)

Screenshot_20220508-200127_Instagram.jpg

https://www.instagram.com/p/CCvL6EOAV5L/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Og så bra de har klippet vekk hodet hennes da ser en ikke så godt at det er henne. Hvis en syns det er så farlig at barna ser det. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sukkerspinndilla

Får bare vondt i ryggen av å se poseringen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror en person i denne tråden har som full jobb å kverulere og forsvare. Nesten like dritt lei de kommentarene som jeg er av CBE selv. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Snødronninga said:

Jeg tror en person i denne tråden har som full jobb å kverulere og forsvare. Nesten like dritt lei de kommentarene som jeg er av CBE selv. 

Jeg har brukt "ignorer"-knappen på vedkommende. Orket ikke den irriterende og evinnelige kveruleringen.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var ikke på Gullruten? Megahit var jo nominert. Det programmet kan umulig ha vært en god opplevelse for henne, jeg har sjelden sett en såkalt kjendis som er så ukomfortabel med å være i fokus. Jeg fikk (bare) nesten vondt av henne. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

Hun var ikke på Gullruten? Megahit var jo nominert. Det programmet kan umulig ha vært en god opplevelse for henne, jeg har sjelden sett en såkalt kjendis som er så ukomfortabel med å være i fokus. Jeg fikk (bare) nesten vondt av henne. 

Selvfølgelig. På tv mister hun kontrollen og kan ikke bruke filtre. Da blir hun ukomfortabel og faller helt igjennom. Sånn er det å leve i sin egen lille perfekte verden. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...