Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest SnowBells
Ghostface skrev (53 minutter siden):

Litt morsomt at hun skriver et blogginnlegg bare for å gjøre et forsvinningsnummer igjen... Hun tjener da vel ikke så mye på Instagram?

Det er nesten ingen som leser blogger mer. Jeg kan aldri tenke meg at CBE tjener noe særlig på bloggen sin lenger. Hun skriver vel et blogginnlegg eller to i måneden? CBE har masse følgere på instagram men hun har sjelden mer enn 1500 likes og sjelden mer en 10-20 kommentarer. CBE når ut til en forsvinnende liten gruppe. Men det er på instagram hun tjener pengene sine, hun har jo ingen andre aktive kanaler bortsett fra en rimelig død blogg.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ghostface
SnowBells skrev (5 minutter siden):

Det er nesten ingen som leser blogger mer. Jeg kan aldri tenke meg at CBE tjener noe særlig på bloggen sin lenger. Hun skriver vel et blogginnlegg eller to i måneden? CBE har masse følgere på instagram men hun har sjelden mer enn 1500 likes og sjelden mer en 10-20 kommentarer. CBE når ut til en forsvinnende liten gruppe. Men det er på instagram hun tjener pengene sine, hun har jo ingen andre aktive kanaler bortsett fra en rimelig død blogg.

Hvis man leter, er det fortsatt mange som blogger. Selv er jeg ikke interessert i Instagram/TikTok. Tror ikke jeg er i målgruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Ghostface skrev (5 minutter siden):

Hvis man leter, er det fortsatt mange som blogger. Selv er jeg ikke interessert i Instagram/TikTok. Tror ikke jeg er i målgruppa.

Det er veldig få som leser blogger jamfør mot 5-6 år siden. Det er vel bare nisjeblogger som f eks Trines Matblogg og Det Søte Liv som fremdeles har stor suksess. F eks Sophie Elise og Pilotfrue la ned bloggene sine for flere år siden.  @Kollontaj tror jeg fant noen lesertall for CBE sin blogg for et halvt års tid siden og det var vel godt under 10 000 lesere? Og nå som bloggen er mer eller mindre død så er det lesertallet minst halvert. CBE har ingen penger å tjene på bloggen mer, den sliter vel også ofte med tekniske problemer. Hadde ikke mesteparten av bildene forsvunnet fra bloggen også?

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
SnowBells skrev (2 minutter siden):

Det er veldig få som leser blogger jamfør mot 5-6 år siden. Det er vel bare nisjeblogger som f eks Trines Matblogg og Det Søte Liv som fremdeles har stor suksess. F eks Sophie Elise og Pilotfrue la ned bloggene sine for flere år siden.  @Kollontaj tror jeg fant noen lesertall for CBE sin blogg for et halvt års tid siden og det var vel godt under 10 000 lesere? Og nå som bloggen er mer eller mindre død så er det lesertallet minst halvert. CBE har ingen penger å tjene på bloggen mer, den sliter vel også ofte med tekniske problemer. Hadde ikke mesteparten av bildene forsvunnet fra bloggen også?

Det finnes mange bokbloggere og diverse på norsk og engelsk. Man trenger ikke å være frekk på grunn av at noen har andre interesser. Jeg selv er ikke interessert i apper. Synes det er rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Ghostface skrev (19 minutter siden):

Det finnes mange bokbloggere og diverse på norsk og engelsk. Man trenger ikke å være frekk på grunn av at noen har andre interesser. Jeg selv er ikke interessert i apper. Synes det er rotete.

Det var ikke meningen å være frekk, beklager at jeg ikke uttrykte meg bedre. Men livsstils/rosablogg er hvert fall et døende medium for de fleste under 40 år, for der har instagram og tiktok overtatt. Det ligger mye mer penger og mye større eksponeringsflate i internasjonale plattformer. Og ikke minst så er det mye mindre jobb når man slipper å skrive tekst i tillegg til bildeproduksjonen 🙃

https://www.nrk.no/kultur/verdens-yngste-sjefredaktor_-bloggen-dor-ut-1.12909505

Men som sagt så er det mange gode nisjeblogger innen alt fra politikk og matlaging til reiseliv og hageliv. Det Søte Liv er en go-to side for meg i alle høytider 😊 Men ingen norske blogger kommer opp i de elleville lesertallene som Anna Rasmussen og CBE hadde for 10 år siden.

Blogging har endret seg enormt på denne tiden. Internett generelt har endret seg, og aktivitetene bloggerne drev på med tidligere er tatt over av mer kommersielle aktører som Facebook, Instagram og Twitter, sier professor i digital kultur, Jill Walker Rettberg til NRK.

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Jeg er 39 år og leser ikke rosabloggere for er ikke interessert i mammaliv, trening og matoppskrifter, men synes at det er dårlig gjort av influencere generelt å legge ut noe for så å fodufte. Kjenner folk som følger influencere, og det er gjennom de jeg vet om dette. Da er det bedre å legge det ned. Statistikk og slikt er jeg ikke interessert i. Jeg leser kun blogger av folk som har samme interesse, som ikke er influensere. Noen blogger gratis og gjør det fordi de synes det er gøy, og da er det gøyere å lese, også. Alt godt. God kveld videre.

Endret av Ghostface
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowBells
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Jeg er 39 år og leser ikke rosabloggere for er ikke interessert i mammaliv, trening og matoppskrifter, men synes at det er dårlig gjort av influencere generelt å legge ut noe for så å fodufte. Kjenner folk som følger influenceer, og det er gjennom de jeg vet om dette. Da er det bedre å legge det ned. Statistikk og slikt er jeg ikke interessert i. Jeg leser kun blogger av folk som har samme interesse, som ikke er influensere. Noen blogger gratis og gjør det fordi de synes det er gøy, og da er det gøyere å lese, også. Alt godt. God kveld videre.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
SnowBells skrev (Akkurat nå):

👍

Instagram er ikke noe for meg. Hvis jeg skal følge noen på "moderne" plattform må det bli YouTube. Instagram og TikTok virker for simpelt, men godt man har forskjellige interesser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (1 time siden):

Jeg synes det var en forferdelig kommentar, som vitner om en mann med et kvinnesyn som jeg virkelig ikke synes er ok.

Nei nå må du gi deg... Han har overhode ikke ett dårlig kvinnesyn.. Så legg det bare fra deg. 

Er det mulig🤔🤔

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med ansiktet hennes? Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men hun ser enda tynnere ut enn aldri før. Veldig kantete. Og hva skjer med leppene og kinna?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (5 timer siden):

Hva har skjedd med ansiktet hennes? Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men hun ser enda tynnere ut enn aldri før. Veldig kantete. Og hva skjer med leppene og kinna?

Jeg vil tippe kommentarer om hvor tynn hun er kun oppfattes som skryt og applaus i hennes øyne og bidrar til fokus på å bli enda tynnere. Dessverre. Thinspoen på kontoen hennes har tatt helt av. 

• Liker 37
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Lafamiglia skrev (9 timer siden):

Når influensere står på tærne, slik de jo som regel gjør når de blir avbildet barbeint, mister bildet mye av den roen de ellers forsøker å formidle. Når jeg ser på noen som står i en sånn anstrengt posisjon, blir i hvert fall fokuset hos meg at det er anstrengt og spent.

(Ref. sekundet før støvlettene blir "kastet" på henne i den siste reelen.)

Er det virkelig ikke mulig å bare stå med fotbladene på gulvet, slik normale folk gjør???

Jeg gikk inn på Danae Mercer sin IG for å se om jeg kunne finne ut hvilken illusjon som skapes når man står på tærne. Fant ikke akkurat det, men ble igjen påminnet om hvilken stor effekt filter har. Anbefaler alle å sjekke noen sv postene henne. 

https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2

Endel av postene har store likhetstrekk med CBE sine i form av sluttresultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
CecilieX skrev (23 minutter siden):

Jeg gikk inn på Danae Mercer sin IG for å se om jeg kunne finne ut hvilken illusjon som skapes når man står på tærne. Fant ikke akkurat det, men ble igjen påminnet om hvilken stor effekt filter har. Anbefaler alle å sjekke noen sv postene henne. 

https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2

Endel av postene har store likhetstrekk med CBE sine i form av sluttresultat. 

Illusjonen som skapes er at det ser ut som at man er tynnere og at man har lengre bein. Her drar Dana opp bikinitrusen på sidene og poserer seg frem til lengre bein ved å stå på tå.

Screenshot_20220505-063244_Instagram.jpg

Screenshot_20220505-063246_Instagram.jpg

https://instagram.com/danaemercer?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusern3 skrev (15 timer siden):

du er ikke alene om det 🤪

Holder med, synes de der to lever et utrolig kjedelig og intetsigende liv. LKE løper og svarer på egne nettfit-spørsmål og det der ut til å være det han driver med om dagen. Hun trener,viser frem den skrantne kroppen sin i billige polyesterklær og resirkulerer gamle oppskrifter. Hva er dette å være sjalu på? Hadde blitt gal etter en uke med dette. For et tanketomt og intetsigende liv. Visst er det mye i hverdagen med å kombinere jobb,studier og hverdag,men jeg kunne aldri tenkt med å bytte med de der to!

• Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (7 minutter siden):

Holder med, synes de der to lever et utrolig kjedelig og intetsigende liv. LKE løper og svarer på egne nettfit-spørsmål og det der ut til å være det han driver med om dagen. Hun trener,viser frem den skrantne kroppen sin i billige polyesterklær og resirkulerer gamle oppskrifter. Hva er dette å være sjalu på? Hadde blitt gal etter en uke med dette. For et tanketomt og intetsigende liv. Visst er det mye i hverdagen med å kombinere jobb,studier og hverdag,men jeg kunne aldri tenkt med å bytte med de der to!

såååå enig med deg. Ikke et liv å ønske seg eller misunne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (2 minutter siden):

såååå enig med deg. Ikke et liv å ønske seg eller misunne. 

Er så enig. Jeg kan ikke skjønne hva det her er å være misunnelig på. Det eneste jeg kunne tenkt var morsomt var å kunne leve av hobbyen min, men jeg vet jo at jeg hadde blitt lei etter 14.dager. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hereforthecomments skrev (På 4.5.2022 den 0.37):

Direkte harry med den navlepiercingen ass. Ingenting «classy» med den - slik hun prøver å fremstille seg selv. 

Edit: tittet på bildet igjen og må legge til at den ikke bare er harry, men blodharry

Glise pent til Skybert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (21 timer siden):

Måtte le litt av min kjære mann i dag. Han kom over noe av dette som CBE hadde lagt ut på instagram i dag og utbryter "du unnskyld meg altså.. Men det lyser jo kom og *P~L meg av hele dama😂😂 det må da gå an og kle seg litt ok?? 

Han pleier aldri og kommentere andre folk  men dette synes han var ille.. 

syns det er usmakelig med menn som slutshamer damer, spesielt når de gjør det til andre kvinner. Ekkelt

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...