Gjest Keikolina Skrevet 3. mai 2022 #61081 Del Skrevet 3. mai 2022 Er det flere damer her som ikke er interessert i å få ræva hennes i trynet på instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 3. mai 2022 #61082 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) NewStart87 skrev (På 2.5.2022 den 21.03): Ser tydelig at filteret hun bruker også gir blendahvite tenner. Direkte harry med den navlepiercingen ass. Ingenting «classy» med den - slik hun prøver å fremstille seg selv. Edit: tittet på bildet igjen og må legge til at den ikke bare er harry, men blodharry Endret 3. mai 2022 av Hereforthecomments Tilleggskommentar 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. mai 2022 #61083 Del Skrevet 3. mai 2022 Hereforthecomments skrev (39 minutter siden): Direkte harry med den navlepiercingen ass. Ingenting «classy» med den - slik hun prøver å fremstille seg selv. Edit: tittet på bildet igjen og må legge til at den ikke bare er harry, men blodharry paret fra Særp er blodharry … ferdig snakka 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. mai 2022 #61084 Del Skrevet 4. mai 2022 Surikatt skrev (10 timer siden): Hun ler og fniser uten å legge merke til det, men det ser ut som usikkerhet. Hun fremstår for meg veldig usikker på seg selv. Det var ikke først og fremst enda mer nye klær men kinnene jeg la merke til. Ser ut som hun har fått noen fillere siden sist. Hun har sånne kinn som Jan Thomas. Man blir slunken i ansiktet når man har lite fett på kroppen så ansiktet med fylles på. Hun framstår som at hun ikke har planlagt hva hun skal si. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. mai 2022 #61085 Del Skrevet 4. mai 2022 Keikolina skrev (8 timer siden): Er det flere damer her som ikke er interessert i å få ræva hennes i trynet på instagram? Slett henne. Hun er full av filter for å kompensere for lavt selvbilde. Det gir meg ingenting å følge en person som stirrer på seg selv i telefonen og gjemmer seg bak filtre for å få komplimenter. Det er viktig å få frem at dette er en oppkonstruert verden noen tjener penger på og som kan få andre til å føle seg dårlig. Det er fake . Mange ser det men ikke alle. Slike forbilder vil vi ikke ha. Jeg er veldig opptatt av at de unge i dag kan gå ut og gjøre ting uten å dokumentere det bak filtre i sosiale medier. At de skal leve i nuet og ikke se på seg selv gjennom en mobilskjerm for å føle seg bra. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 4. mai 2022 #61086 Del Skrevet 4. mai 2022 Altså, hvem i himmelens navn lar seg inspirere av radmager dame med kom og ta meg-blikk og rumpe i monitor? Det er bare flaut å bevitne! Kilde: story fra CBEs Instagram 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 4. mai 2022 #61087 Del Skrevet 4. mai 2022 Aquarius04 skrev (13 minutter siden): Altså, hvem i himmelens navn lar seg inspirere av radmager dame med kom og ta meg-blikk og rumpe i monitor? Det er bare flaut å bevitne! Kilde: story fra CBEs Instagram Trenger hun mer klær, er min tanke. Har hun ikke skapene fulle? Flaut å se på dette overforbruket. 32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. mai 2022 #61088 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) Det kommer vel til å ende som med eksen til en kjent fotballspiller. Opprinnelig en søt helt vanlig person som tar det milevis for langt når det kommer til endring av utseendet. Og blir levende i troen på at hun er noe ekstraordinært. Det er helt feil. De fleste av oss er helt vanlige, fruen og. Endret 4. mai 2022 av cerruti 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 4. mai 2022 #61089 Del Skrevet 4. mai 2022 Den nyeste «reel’en»……😳😳😳😳 tenk å kun ha/vise verdi i form av sin kropp 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. mai 2022 #61090 Del Skrevet 4. mai 2022 SKE87 skrev (15 minutter siden): Den nyeste «reel’en»……😳😳😳😳 tenk å kun ha/vise verdi i form av sin kropp Det der har hun skapt selv…helt sykt. Lurer på hvordan de barna kommer til å se på eget selvbilde når de blir eldre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. mai 2022 #61091 Del Skrevet 4. mai 2022 Lill skrev (14 timer siden): Stemmer det. Hvem er dama på bildet? Det ser jo virkelig ikke ut som CBE 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 4. mai 2022 #61092 Del Skrevet 4. mai 2022 Aquarius04 skrev (2 timer siden): Altså, hvem i himmelens navn lar seg inspirere av radmager dame med kom og ta meg-blikk og rumpe i monitor? Det er bare flaut å bevitne! Kilde: story fra CBEs Instagram Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. mai 2022 #61093 Del Skrevet 4. mai 2022 Surikatt skrev (2 timer siden): Trenger hun mer klær, er min tanke. Har hun ikke skapene fulle? Flaut å se på dette overforbruket. Uten tvil. Hun trenger ikke mer klær og burde endre fokus vekk fra seg selv og sitt og ut på hva hun kan bidre med positivt til andre her i verden. Men det skjer neppe.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. mai 2022 #61094 Del Skrevet 4. mai 2022 Isola2 skrev (48 minutter siden): Hvem er dama på bildet? Det ser jo virkelig ikke ut som CBE Det var «herme etter Funky» stilen. Ikke vanskelig å se at hun har hentet inspo derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 4. mai 2022 #61095 Del Skrevet 4. mai 2022 Hva skjer med ansiktet?? (Fra film på insta-story) 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. mai 2022 #61096 Del Skrevet 4. mai 2022 Vet ikke, men ser ikke godt ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 4. mai 2022 #61097 Del Skrevet 4. mai 2022 Å hjelpes. Hun ser jo alvorlig syk ut. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 4. mai 2022 #61098 Del Skrevet 4. mai 2022 Plutselig ser hun ut som en ihjeloperert Brooke Shields. Filterbruk gone wild. 44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. mai 2022 #61099 Del Skrevet 4. mai 2022 Kjempen skrev (1 time siden): Veldig mange kritiske her. Damer er dere misunnelige? Jeg synes hun er fin De fleste reagerer vel på det utseendefokuset hun forfekter… - En lite ønsket samfunnsutvikling spør du meg. Og hun har to døtre… 37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inzila Skrevet 4. mai 2022 Populært innlegg #61100 Del Skrevet 4. mai 2022 cerruti skrev (24 minutter siden): De fleste reagerer vel på det utseendefokuset hun forfekter… - En lite ønsket samfunnsutvikling spør du meg. Og hun har to døtre… Jeg kjenner jenter på 10 år som synes de har for store lår, er for stor til å trene turn, bekymrer seg over hårvekst på armer og overleppe. Og hvorfor gjør de det? Fordi det er en syk verden vi lever i, hvor vanlig kropp ikke er greit lengre! 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå