Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klink skrev (36 minutter siden):

Mm hvordan kan man tolke innlegg så forskjellig. Jeg mener, jeg leser : yoga ALENE og om man ønsker OPTIMALT utbytte. Det er jo sant. 

Det er ikke den biten jeg reagerer på, men resten av innlegget.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (5 minutter siden):

Om så skulle være, viser det jo tydelig at de ikke setter seg skikkelig inn i saker og ting før de gir «faglige» råd 

Nei, hva er poenget med å sette seg inn i fagstoff og fremstå som profesjonelle? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den middagen hun viser frem på story er en barneporsjon. 3 halve tomater, 2 asparges og litt pasta. Dårlig påvirkning! 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (29 minutter siden):

Den middagen hun viser frem på story er en barneporsjon. 3 halve tomater, 2 asparges og litt pasta. Dårlig påvirkning! 

Så viser hun en større porsjon pasta etterpå. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (5 timer siden):

Hæ? Nå ble jeg faktisk provosert her!
Det er jo akkurat det yoga er godt for, hjerte og skjelett. 

En blir/er sterk av yoga og trenger utholdenhet for å klare en time. 

hva baserer de denne informasjon på? Når et enkelt Google søk forsking på det motsatte. 

eller tror eieren bak «netfit» at det er kun en yogaform, som går under kategorien roligyoga (som igjen er bra for hjertet, selv om det er rolig 😊

Er ikke akkurat god effekt på skjelettet å være undervektig heller😳

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Klink skrev (1 time siden):

Mm hvordan kan man tolke innlegg så forskjellig. Jeg mener, jeg leser : yoga ALENE og om man ønsker OPTIMALT utbytte. Det er jo sant. 

Det er klart du leser det forskjellig når du ikke leser det som står i teksten. Det står ikke «optimalt utbytte», men «optimal helse».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke @Klink ser det jeg skriver, men hun viser en pastarett hun har laget tidligere ja. Det viser vel ikke at hun har spist mer enn den lille porsjonen i dag? Jeg håper virkelig at hun har gjort det, men dumt hun viser frem en "barneporsjon" og gir inntrykk av at hun spiser så lite. Spesielt etter hun har vært syk og muligens har gått ned noen kilo. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

«…Optimal trening eller utbytte treningen» skrives det.  Så om man bare trener yoga har man ikke noe utbytte av treningen? FEIL!! Klart man har utbytte av treningen, på en eller annen måte. Ikke så mye i kalloritap som herr og fru ønsker sikkert, men av yoga har man god treningsutbytte vil jeg si. 
 Videre « yoga har INGEN effekt på hjerte og kar.»  FEIL!  Det er så idiotiske påstander at jeg orker ikke å argumentere en gang. 
Løpingtrening har nok mer effekt på hjerte, kar og skjelett, men å si at yoga ikke har noe effekt er jo helt bak mål å si. 

• Liker 29
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie2 skrev (34 minutter siden):

Er ikke akkurat god effekt på skjelettet å være undervektig heller😳

Virkelig ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (3 timer siden):

Enig med dårlig påvirkning, men hun har kommentert porsjonstørrelser tidligere med:"lov å forsyne seg to ganger" og at hun syns det ser mer delikat ut etterpå. Dette er jeg helt enig med henne i, MEN i totalen av alt, poserer til krampaktig tar en for å se "best mulig ut" (les: tynnest), alltid sier hvor små størrelser hun har som er XS, selv om på nettsiden til klesmerket hun selger sier modellen har M på seg og er 170 cm høy (samme som CBE), løper til gallen sprenger, og snakker ned karbohydrater, redigering sv bilder og what not i samme gate, så blir en så liten porsjon middag nok en ting på lista over farlig påvirkning.

Klink skrev (2 timer siden):

Så viser hun en større porsjon pasta etterpå. 

Som er fra en oppskrift hun tidligere har lagt ut, ikke nødvendigvis en del av inntrykket hun gir over hva hun har spist den dagen.

IG er et falskt sted som er farlig. Det viser kun sekunder av en persons liv, men formidler til mange en tilsynelatende komplett hverdag. 

Link til høyde https://www.carolinebergeriksen.no/2010/01/04/ukens-leserspørsmal-21/

Endret av MacBeth
Korrigerer meg selv, høyden til CBE
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liver skrev (9 timer siden):

Her er det de har sagt ordrett. Dette tolker jeg at de mener man ikke får opp pulsen, ergo dette er ikke god nok trening i seg selv for optimal helse.

Da tenker jeg at de aldri har deltatt i en yogatime, for jeg blir ganske andpusten, og jeg kan i perioder også løpe, ergo jeg er ikke i kjempe dårlig form. 

Kilde Instagram Netfit

Screenshot_20220503-120248_Instagram.jpg

De har jo ikke snøring. Herregud så flaut!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Aquarius04 said:

De har jo ikke snøring. Herregud så flaut!

Det der er et latterlig svadasvar! Har de vært på en ashtangayoga-time for viderkomne, kanskje?  Som Madonna sverger til? Jeg er for så vidt enig i at yoga bør kombineres med noe mer pulstrening, som løping og sykling, men løping bør jo også kombineres med styrke. Det er ikke sånn at én treningsform får rommet alt.
Den kontoen der er utrolig lite tillitsvekkende.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun viser klær (i dette tilfellet, Chiquelle) på instastory, så må hun alltid le innimellom. Tror hun det er søtt, er det usikkerhet eller hva er det? Det er samme opplegg hver eneste gang. Kleint, irriterende, og litt barnslig. 

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står både helse og utbytte. Og at det kommer an på hva man vil oppnå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Klink skrev (10 minutter siden):

Det står både helse og utbytte. Og at det kommer an på hva man vil oppnå. 

Stemmer det.

CC3E573D-CDF1-49AB-A3B0-4DA8A2291626.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (45 minutter siden):

Når hun viser klær (i dette tilfellet, Chiquelle) på instastory, så må hun alltid le innimellom. Tror hun det er søtt, er det usikkerhet eller hva er det? Det er samme opplegg hver eneste gang. Kleint, irriterende, og litt barnslig. 

Hun ler og fniser uten å legge merke til det, men det ser ut som usikkerhet. Hun fremstår for meg veldig usikker på seg selv. Det var ikke først og fremst enda mer nye klær men kinnene jeg la merke til. Ser ut som hun har fått noen fillere siden sist. Hun har sånne kinn som Jan Thomas. Man blir slunken i ansiktet når man har lite fett på kroppen så ansiktet med fylles på. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klærne fra Chiquelle…noe så lite stilig! Fjortis og blodharry på en og samme tid - rett og slett imponerende. For øvrig:  panneluggen til den nervøse og krampaktig thinspo-poserende modellen CBE: jeg kan ikke for det, men tankene løp umiddelbart hit: 

08E57331-5E49-4F77-BC90-3C5688787895.jpeg

Endret av Ellie77
  • Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Jeg er helt skjokkert over hvor stygt de har behandlet parketten i huset deres 😨 Jeg er drittlei av de redigerte bildene til cbe. Jeg forstår ikke hvorfor hun lurer følgerne på ig, fb og på bloggen sin, mtp hvordan hun egentlig ser ut, som er normalt tynn ;) Ps. Jeg er ikke misunnelig. Bare drittlei av paret fra særp og måten de oppfører seg 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...