Rev. Revenge Skrevet 1. mai 2022 #61021 Del Skrevet 1. mai 2022 Ultiva skrev (11 minutter siden): men penger og bekreftelse er tydeligvis langt viktigere for dem enn barnets beste. Ut fra mangelen på (lukrative) samarbeid å dømme kan det ikke være mye penger å hente for carolinebergeriksenno. Da står vi igjen med ønske om bekreftelse på et uekte utseende og en mindreårig fra en haug falske kontoer, bot'er og noen få fortsatt engasjerte. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. mai 2022 #61022 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Klink skrev (På 1.5.2022 den 15.25): Hvolke bloggerbarn har sagt nei? Camilla Øvestad/Villa Paprika utleverte sine barn kraftig i SoMe til de eldste etter hvert ble faset ut, og da tiltok eksponeringen av de yngste kraftig. Det samme skjedde med barna til Anne Brith Davidsen; de forsvant mer og mer jo eldre de ble, mens minste ble skjøvet frem i rampelyset. Den eldste til CBE ser vi også mindre av. Mønsteret er tydelig. Når bloggerbarna blir store nok, så er det ofte kleint nok at foreldrene eksisterer, og de har ikke noe ønske om å bli utlevert side om side med mamma. Den digitale identiteten deres er uansett stjålet med tanke på massiv utlevering som barn, og det er neppe lett å stå imot sine egne foreldre, men det er godt å se at mange av dem likevel klarer å sette foten ned og si nei når de blir større. Endret 28. mai 2022 av Ultiva 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. mai 2022 #61023 Del Skrevet 1. mai 2022 Ultiva skrev (20 minutter siden): Camilla Øvestad/Villa Paprika utleverte sine barn kraftig i SoMe til de eldste etter hvert ble faset ut, og da tiltok eksponeringen av de yngste kraftig. Det samme skjedde med barna til Anne Brith Davidsen; de forsvant mer og mer jo eldre de ble, mens minste ble skjøvet frem i rampelyset. Den eldste til CBE ser vi også mindre av. Mønsteret er tydelig. Ja det kan nok helt sikkert være at det er det som skjer. Tenkte kanskje noen virkelig hadde stått opp fpr seg selv og skrevet om hvordan det var å være bloggerbarn. Kan det også være at etter hvert større barn egentlig ikke gir så penger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. mai 2022 #61024 Del Skrevet 1. mai 2022 Ultiva skrev (43 minutter siden): Camilla Øvestad/Villa Paprika utleverte sine barn kraftig i SoMe til de eldste etter hvert ble faset ut, og da tiltok eksponeringen av de yngste kraftig. Det samme skjedde med barna til Anne Brith Davidsen; de forsvant mer og mer jo eldre de ble, mens minste ble skjøvet frem i rampelyset. Den eldste til CBE ser vi også mindre av. Mønsteret er tydelig. Var vel noe av det samme med Anna R uten at jeg kjenner godt til henne. Eldste er med på story i dag, som tilskuer/den som skal underholdes, ser man jo hvor fokuset ligger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 1. mai 2022 #61025 Del Skrevet 1. mai 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Var vel noe av det samme med Anna R uten at jeg kjenner godt til henne. Eldste er med på story i dag, som tilskuer/den som skal underholdes, ser man jo hvor fokuset ligger. Legg merke til øynene/sideblikket når det pusses støv av en stol og hun vet det filmes bakfra. Instruert. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. mai 2022 #61026 Del Skrevet 1. mai 2022 (endret) Kollontaj skrev (9 minutter siden): Var vel noe av det samme med Anna R uten at jeg kjenner godt til henne. Eldste er med på story i dag, som tilskuer/den som skal underholdes, ser man jo hvor fokuset ligger. Anna Rasmussen sitt barn er vel den som nærmest bekreftet hvor ubehagelig det er i praksis. Det var AR selv som beskrev hvor sterkt barnet reagerte på at fremmede tok kontakt. Det er jo helt parallellt til den manglende forståelsen et barn kan ha til det å være innhold på foreldrenes kanaler. Det sagt: vi vet ikke om barn senere kanskje vil reagere negativt. Det kan jo være at det å legge ut bilder av seg selv er så normalisert av foreldrene at de ikke tenker over det all den tid det har vært en daglig / ukentlig foreteelse hele barndommen. Kanskje får de også smaken på likes og beundring fra andre også, det er tross alt svært avhengighetsskapende. Endret 1. mai 2022 av CecilieX Språk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 2. mai 2022 #61027 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) CecilieX skrev (13 timer siden): Anna Rasmussen sitt barn er vel den som nærmest bekreftet hvor ubehagelig det er i praksis. Det var AR selv som beskrev hvor sterkt barnet reagerte på at fremmede tok kontakt. Det er jo helt parallellt til den manglende forståelsen et barn kan ha til det å være innhold på foreldrenes kanaler. Det sagt: vi vet ikke om barn senere kanskje vil reagere negativt. Det kan jo være at det å legge ut bilder av seg selv er så normalisert av foreldrene at de ikke tenker over det all den tid det har vært en daglig / ukentlig foreteelse hele barndommen. Kanskje får de også smaken på likes og beundring fra andre også, det er tross alt svært avhengighetsskapende. Godt poeng. En annen faktor her er at barn blir ofte som foreldrene, enten man vil eller ei. Dersom man vokser opp i en verden hvor bekreftelser fra andre er viktig, vil man med stor sannsynlighet ha samme tankegang når man vokser opp selv. Jeg velger å tro at CBE(og andre influensere) oppdrar barna sine som folk flest, med å bygge selvtillit hos barna, at de ikke trenger å få bekreftelse fra andre og at de skal bli sterke individer, men for meg hadde det blitt en "do as I say, not as I do". Jeg forstår ikke hvordan man skal forklare et barn hva man jobber som, og samtidig si "andres meninger betyr ikke noe, du er god nok som du er" når hele jobben er å få mest mulig likes, oppmerksomhet og med en så sjuk fokus på det ytre(både utseende og fremstilling av livet). Nå leter jeg dypt, men jeg skal gi CBE kredit for å bare utlevere barna i "pene" situasjoner. De er påkledd, blide og absolutt ingen bilder/videoer/tekst jeg har sett er av sårbare situasjoner som gråt/sinne/trass/utfordringer som jeg har sett hos flere andre influensere(funkygine,Nyhus,Rasmussen). Dette rettferdiggjør derimot ikke at personalia (skole, alder) øyeblikk mellom søstre, mellom mor og barn, bursdager eller lek blir utlevert. Jeg kan si som voksen nå at de ikke trenger å føle på skam eller flauhet, men det hadde jeg garantert følt på om jeg var 12år. Da er det meste flaut/vondt, siden man ikke har valgt det selv. Barna blir fort gamle nok til å ha sosiale medier, lærer betydningen av dette, og oppdager fort hva mamma faktisk gjør. Når dette oppdages, er de da gamle nok til å reflektere rundt dette og ta egne valg, eller er man fremdeles der at man stoler blindt på sine foreldre, og dermed blir med i dragsuget og tror at det er normalen og helt ok? Siden svaret på dette formes av ulike scenarier, vil det beste være å la barna forme sin egen digitale identitet mener jeg, "better safe than sorry", siden sorry her kan ha så ufattelig store negative konsekvenser for et uskyldig barn. Endret 2. mai 2022 av MacBeth blider/bilder - rettskrivning ;) 33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 2. mai 2022 #61028 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Slettet kommentar, hadde misforstått noe. Endret 2. mai 2022 av Sarah93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 2. mai 2022 #61029 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Ser ikke dama hvor patetisk det er å dra opp t-skjorten når hun skal trene, bare for å vise magen? Og i tillegg posere så man får helt vondt i korsryggen bare av å se på? Og ser ikke familie og venner hvor psykt dette er? Det ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Endret 2. mai 2022 av 123Frustrert 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 2. mai 2022 #61030 Del Skrevet 2. mai 2022 58 minutter siden, 123Frustrert said: Ser ikke dama hvor patetisk det er å dra opp t-skjorten når hun skal trene, bare for å vise magen? Og i tillegg posere så man får helt vondt i korsryggen bare av å se på? Og ser ikke familie og venner hvor psykt dette er? Det ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Jeg får så lyst til å kommentere på bildene og si at det treningstøyet så lekkert ut, men at toppen sitter så rart på - «er det meningen, er alle sånn?» 😅 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 2. mai 2022 #61031 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Andrea59 skrev (26 minutter siden): Jeg får så lyst til å kommentere på bildene og si at det treningstøyet så lekkert ut, men at toppen sitter så rart på - «er det meningen, er alle sånn?» 😅 Du fremhever et viktig poeng, gjør hun virkelig en god reklame? Tipper det er flere som lurer på om toppene er så korte, eller om de sitter så rart? Syns buksene ser høyere ut i livet enn hva hun viser og. Ser man på siden til ICIW så ser de annerledes ut, men jeg vet ikke om jeg fant riktig modell (på bildet: Training Crop Top). Hvem gir da et feilaktig bilde av produktet, hjemmesiden eller hun som blir sponset og skal selge for dem? https://www.icaniwill.no/no/dame/dame-t-shirts kan også være denne: Define Seamless Cropped T-shirt som er strammere... Endret 2. mai 2022 av MacBeth korrigerte riktig tekst til bilde 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. mai 2022 #61032 Del Skrevet 2. mai 2022 NewStart87 skrev (På 30.4.2022 den 16.04): Caroline påstår hun ikke bruker filter, men jeg legger merke til noe på bildene og filmene hennes? Føflekken er jo borte? Det andre bilde er fra Megahit. Se på siste story og det nederste bildet her. Er det filter eller en annen person? Hva har skjedd med nese, panne øye-regionen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 2. mai 2022 #61033 Del Skrevet 2. mai 2022 Voldsomt til krampeaktig posering, filterbruk og veiving med hendene på siste IG story. Virker som hun ikke får bestemt seg om hun skal ha hendene i bukselommene eller dra seg i håret, helt rart å se på 😅 Hun ville bare innom for å si at hun har hatt ehhh omgangssyke og at hun ehhhh er så takknemlig for at hun ehhh endelig er frisk ehhh..... Rart å fremstå så usikker og ukomfortabel etter så mange år som influenser og "kjendis". 45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. mai 2022 #61034 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvem får lyst til å kjøpe disse treningsklærne. Hun ser ut som skinn og bein. Jeg ville bare tenkt at de klærne passer ikke meg. På disse bildene ser hun ut som en 12 åring i kroppen. Om det er redigert eller om hun virkelig ser sånn ut så er det reklame for et forvrengt kroppsbilde. Hun reklamerer ikke for klær men for spise og treningsfortyrrelser. Og dette kaller hun jobb. Hun bør søke hjelp. Det der helt for ille ut. 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 2. mai 2022 #61035 Del Skrevet 2. mai 2022 8 minutter siden, Surikatt said: Hvem får lyst til å kjøpe disse treningsklærne. Hun ser ut som skinn og bein. Jeg ville bare tenkt at de klærne passer ikke meg. På disse bildene ser hun ut som en 12 åring i kroppen. Om det er redigert eller om hun virkelig ser sånn ut så er det reklame for et forvrengt kroppsbilde. Hun reklamerer ikke for klær men for spise og treningsfortyrrelser. Og dette kaller hun jobb. Hun bør søke hjelp. Det der helt for ille ut. Helt enig, hun ser ikke frisk ut. Skjønner ikke at vi ikke er kommet lengre i 2022 enn at det fortsatt er lovlig med sånne reklamer som er direkte farlige for unge og voksne kvinner/jenter Horribelt at denne dama får holde på med thinspoen sin daglig over flere år, uten at det får andre konsekvenser enn at hun tjener penger på andres sykdom og forvrengt kroppsbilde. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 2. mai 2022 #61036 Del Skrevet 2. mai 2022 Minnie Mus skrev (2 timer siden): Voldsomt til krampeaktig posering, filterbruk og veiving med hendene på siste IG story. Virker som hun ikke får bestemt seg om hun skal ha hendene i bukselommene eller dra seg i håret, helt rart å se på 😅 Hun ville bare innom for å si at hun har hatt ehhh omgangssyke og at hun ehhhh er så takknemlig for at hun ehhh endelig er frisk ehhh..... Rart å fremstå så usikker og ukomfortabel etter så mange år som influenser og "kjendis". Herrrrrrregud 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinbolla Skrevet 2. mai 2022 #61037 Del Skrevet 2. mai 2022 Er fascinert over at noen benytter de bittesmå olabukselommene til å ha hendene i, jeg. Ha en strålende dag, dere, og la oss ikke influeres til å bruke de trange forlommene i skinnyjeans til et sted for stressede hender. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. mai 2022 #61038 Del Skrevet 2. mai 2022 Filmen hvor hun sier så mye «eeh» er bare vond å se på. Man ser hun ikke er avslappet i kroppen, hun anspenner seg og står for å se mest mulig tynn ut. Ser også ut som hun har gått ned mer i vekt, noe som sikkert er tilfelle siden hun har vært syk, men hun har ikke akkurat hatt fett å ta av heller. Og i tillegg har filmen selvfølgelig filter. Vet det blir å spekulere, men jeg føler ikke Caroline er en som er fornøyd med seg selv og kroppen sin. Det syntes jeg vi er vitne til hver dag på story. Filter, retusjering, poseringer, manisk trening og små porsjoner. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. mai 2022 #61039 Del Skrevet 2. mai 2022 Ser tydelig at filteret hun bruker også gir blendahvite tenner. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 2. mai 2022 #61040 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) NewStart87 skrev (6 minutter siden): Ser tydelig at filteret hun bruker også gir blendahvite tenner. Sånn om man kan se bort fra utseende litt: hun reklamerer for en festival hun ikke husker artistene til en gang. Dårlig utført reklamejobb. Det var helt fantastisk bra liste med band som skulle spille da, men hun kan ikke huske hvilke 🤣 Endret 2. mai 2022 av Klink 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå