Pæddan Skrevet 27. april 2022 #60841 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Velinda skrev (12 timer siden): Er hun komt seg på beina igjen??eller mølla igjen mente jeg🙊 Nope... bilde av et rufsete barnehode er det siste som jeg hat sett. Endret 27. april 2022 av Pæddan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. april 2022 #60842 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) Den fyllesyken er både langvarig og smittsom. Eller kan det rett og slett være omgamgssyken likevel? Endret 27. april 2022 av Klink 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 27. april 2022 #60843 Del Skrevet 27. april 2022 Klink skrev (14 minutter siden): Den fyllesyken er både langvarig og smittsom. Eller kan det rett og slett være omgamgssyken likevel? Ser dessverre ut som det er omgangssyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 27. april 2022 #60844 Del Skrevet 27. april 2022 Klink skrev (45 minutter siden): Den fyllesyken er både langvarig og smittsom. Eller kan det rett og slett være omgamgssyken likevel? 🤣🤣 med de neglene skal det nok ikke så mye til for å få omgangssyke og kombinert med lite næring og manisk løping skal det ikke mye til for å bli syk uansett, MEN tatt i betraktning cbe sin historie tenker jeg at mer heller mot en operasjon. Når ellers har cbe mistet et dag for å vise bar mage? Selv om hun ikke er oppegående har hun ikke mistet en dag hvor hun kan reposte gamle bilder av seg selv. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. april 2022 #60845 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) 123Frustrert skrev (1 time siden): 🤣🤣 med de neglene skal det nok ikke så mye til for å få omgangssyke og kombinert med lite næring og manisk løping skal det ikke mye til for å bli syk uansett, MEN tatt i betraktning cbe sin historie tenker jeg at mer heller mot en operasjon. Når ellers har cbe mistet et dag for å vise bar mage? Selv om hun ikke er oppegående har hun ikke mistet en dag hvor hun kan reposte gamle bilder av seg selv. Ok, så det at det er en annen syk i huset… eller har den operert seg også? Og hva har operert seg med å ikke kunne reposte gamle bilder av seg selv å gjøre? Det kan vel gjøres likevel. Spekulasjonene skal vel forsvares med nebb og klør… Endret 27. april 2022 av Klink 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. april 2022 #60846 Del Skrevet 27. april 2022 Ble vel ikke fornøyd med det som ble gjort før påskeferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 27. april 2022 #60847 Del Skrevet 27. april 2022 Klink skrev (1 time siden): Ok, så det at det er en annen syk i huset… eller har den operert seg også? Og hva har operert seg med å ikke kunne reposte gamle bilder av seg selv å gjøre? Det kan vel gjøres likevel. Spekulasjonene skal vel forsvares med nebb og klør… Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. april 2022 #60848 Del Skrevet 27. april 2022 123Frustrert skrev (12 minutter siden): Jeg ser bare historisk på det 😀 husker godt når hun opererte brystene.. 🤷♀️ Når man lager seg en slik historie kan det fort komme å bite enn i rumpen. Hvordan da? At norn på et forum spekulerer i fyllesyke og operasjoner…. Jaja. Biter ikke så hardt 🤪 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. april 2022 #60849 Del Skrevet 27. april 2022 Hvis fruen fortsatt har omgangssyke som hun selv sier på story ville jeg nok tatt en undersøkelse siden det varer så lenge🤭J 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 27. april 2022 #60850 Del Skrevet 27. april 2022 mumrikk1 skrev (22 minutter siden): Hvis fruen fortsatt har omgangssyke som hun selv sier på story ville jeg nok tatt en undersøkelse siden det varer så lenge🤭J Ja, jeg kastet opp i ukesvis men er gravid. En omgangssyke pleier ikke vare mer en 3-4 dager! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 27. april 2022 #60851 Del Skrevet 27. april 2022 Klink skrev (1 time siden): Hvordan da? At norn på et forum spekulerer i fyllesyke og operasjoner…. Jaja. Biter ikke så hardt 🤪 Har ikke tenkt å bite deg heller 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. april 2022 #60852 Del Skrevet 27. april 2022 123Frustrert skrev (2 minutter siden): Har ikke tenkt å bite deg heller 😀 Nei tror ikke det biter cbe så hardt heller, men unødvendig likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 27. april 2022 #60853 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) EmilieH skrev (35 minutter siden): Ja, jeg kastet opp i ukesvis men er gravid. En omgangssyke pleier ikke vare mer en 3-4 dager! Har hun hatt omgangssyke mer enn det da? Hatt det i hus siden torsdag kanskje en annen i huset fikk det, så Caroline? Siden det er sånn smitte fungerer 😊 Endret 27. april 2022 av Klink 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowBells Skrevet 27. april 2022 #60854 Del Skrevet 27. april 2022 (endret) 4 dager sengeliggende med omgangssyke høres skikkelig brutalt ut. God bedring til CBE. Jeg anbefaler å spise litt mer og å tillate seg et par dager med treningsfri hver uke. Hun kan jo f eks åpne en avis i stedet, eller ta seg en utdanning slik at hun slipper å selge kropp og unger på internett. Endret 27. april 2022 av SnowBells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 27. april 2022 #60855 Del Skrevet 27. april 2022 EmilieH skrev (4 timer siden): Ja, jeg kastet opp i ukesvis men er gravid. En omgangssyke pleier ikke vare mer en 3-4 dager! Avsporing: Jeg fikk beskjed av min lege at dersom det ikke gav seg etter 10 dager, skulle jeg ta kontakt. Det pleier ikke vare mer enn 3-4 dager, men kan vare opptil 14 dager uten at det trenger å være noe dramatikk bak det.. (For ordenskyld, rådet fra legen var: få man som voksen ikke i seg noen ting av væske eller næring og allmenntilstanden er ekstremt dårlig til omgangssyke å være eller man har underliggende sykdommer må man ta kontakt med lege etter 5-6 dager. Min lege kjenner jo meg og min helse og gav råd basert på det og andre relevante opplysninger.) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 27. april 2022 #60856 Del Skrevet 27. april 2022 MacBeth skrev (1 time siden): Avsporing: Jeg fikk beskjed av min lege at dersom det ikke gav seg etter 10 dager, skulle jeg ta kontakt. Det pleier ikke vare mer enn 3-4 dager, men kan vare opptil 14 dager uten at det trenger å være noe dramatikk bak det.. (For ordenskyld, rådet fra legen var: få man som voksen ikke i seg noen ting av væske eller næring og allmenntilstanden er ekstremt dårlig til omgangssyke å være eller man har underliggende sykdommer må man ta kontakt med lege etter 5-6 dager. Min lege kjenner jo meg og min helse og gav råd basert på det og andre relevante opplysninger.) Hun sier hun ikke får i seg mat, jeg hadde stukket til legen kjenner jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. april 2022 #60857 Del Skrevet 27. april 2022 Kjære vene, har hun ikke spist på flere dager? Høres ikke bra ut. Vi hadde omgangssyka i hus for et par uker siden, jeg var syk i 24 t, det holdt. 🫤 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 27. april 2022 #60858 Del Skrevet 27. april 2022 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Kjære vene, har hun ikke spist på flere dager? Høres ikke bra ut. Vi hadde omgangssyka i hus for et par uker siden, jeg var syk i 24 t, det holdt. 🫤 Sier at hun ikke har fått i seg mat på flere dager, ja. Slitsomt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 27. april 2022 #60859 Del Skrevet 27. april 2022 Revenge o'Cavatina skrev (På 26.4.2022 den 12.49): Det går nok mer på at hvis man drikker alkohol når næringsinntaket er på et underskuddsnivå, er risikoen for bjutifull og fyllesyke-symptomer større med færre enheter enn hvis man spiser "normalt. Hva meg bekjent har cbe uttalt følgende om sine spisevaner på bloggen: Spisevinduer og periodisk faste. Spiser ikke etter kl. 17. Vondt i magen av brød. Spiser seg ikke (stapp)mett. Unngår sukker. Spiser ikke kjøtt. Av det hun poster: Små porsjoner, kaloriredusert mengde. Trening før frokost med kun kaffe. Ikke spise hvis magen skal vises (ja, hun skulle på Vixen awards men ville ikke spise pga. kjolen). Jeg forholder meg kun til hva cbe selv poster. Det sammen med kunnskap om at alkohol på tom mage gir en raskere rus med færre enheter, samt at alkohol stanser forbrenningen av samtidig inntak av andre næringsmidler, gjør at jeg lett kan koble hvorfor cbe kan oppfattes fyllesyk. Men jeg sier ikke at hun er det, for jeg aner ikke om hun har gjort noe annet eller mer enn det hun har delt. Så om det spekuleres i fyllesyke har hun lagt opp til det helt selv gjennom det hun deler på SoMe. Folk kan faktisk tenke, og de kan tenke ting som ikke er like sympatisk som ønsket. Spiser ikke etter 17?! 🤯 Jeg har såvidt begynt med spisingen kl. 17 😂 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 27. april 2022 #60860 Del Skrevet 27. april 2022 EmilieH skrev (2 timer siden): Hun sier hun ikke får i seg mat, jeg hadde stukket til legen kjenner jeg Er vel en gratis diett og kalorikutt det her i casa de la CBE 🤭 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå