Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vridde Masker skrev (4 timer siden):

Jeg er nok i overkant hysterisk, men jeg hadde aldri spist denne hjemmelaga marsipanen. En ting er håndhygiene, en annen ting er lange negler.

Liker ikke lange negler, kunstige eller ekte. Selv har jeg tilfeldigvis såkalt «pene» negler, husker ikke hva CBE kalte sine en eller annen gang tidligere. Uansett, mine er tykke og vokser alt for fort. Filer de helt korte, orker ikke noe annet. Men smaken er vel som baken der også 😊

• Liker 4
Gjest tullerikke
Skrevet

En leser som ønsker at cbe skal legge ut video om hvordan hun sminker seg, for hun er så naturlig. CBE legger da ut et nærbilde med filter🙄

Skrevet
tullerikke skrev (9 minutter siden):

En leser som ønsker at cbe skal legge ut video om hvordan hun sminker seg, for hun er så naturlig. CBE legger da ut et nærbilde med filter🙄

Hva forventer du? ☺️ Spørsmålsrunder er jo kun for å få lagt ut bilder man er fornøyd med. Ren promo av, tada: CBEs utseende (slik Treasures As ønsker det fremstilt). 

• Liker 32
Skrevet
2 hours ago, gjestvest said:

Denne ga ingen mening. 
Og hvorfor skal man bli provosert fordi noen kommer inn som tilsynelatende er annerledes. Det spiller ingen rolle hvilken intensjon vedkommende skulle ha. Jeg ville ønsket en CBE fan/debattant velkommen som den utfordringen den byr på. Hva er hensikten med tråden uten utfordring. Det skal, og bør være plass til alle type debattanter, uansett hvor man skulle befinne seg, og på en hvilken som helst plattform. Om vedkommende har skrivevansker, ikke skriver perfekt, skriver uforståelig, eller plettfri, er en akademiker, ønsker jeg vedkommende hjertelig velkommen. 

Om tråder blir stengt ville jeg tatt et endelig oppgjør med ledelsen om det. Det gir ingen mening å stenge tråd etter tråd. 

Det er stor forskjell på de som kommer inn i tråden som er uenige og kommer med saklige argumenter i forhold til de som kommer inn for å tydelig trolle ved å motsi alle og hylle CBE oppi skyene om hvor vakker, perfekt og vellykket hun er, samtidig som de forsvarer alt frua gjør, til og med eksponeringen av barna. De beskylder gjerne andre deltagere i tråden for å være feite, misunnelige navere. Tar for øvrig selvkritikk på at jeg kritiserte skrivemåten, selvfølgelig kan vedkommende ha skrivevansker.

• Liker 17
Gjest Porstarmax
Skrevet
Yonah skrev (5 timer siden):

Sukrin er ikke kunstig søtning.

Er det sorbitor i sukrin?

Skrevet
Porstarmax skrev (1 time siden):

Så lenge både Sorbitol og Sukrin kommer fra de samme fruktene så skal du ikke se bort i fra at det finnes spor av det ene i det andre :)

• Liker 3
Gjest Porstarmax
Skrevet
Skrottefar skrev (4 minutter siden):

Så lenge både Sorbitol og Sukrin kommer fra de samme fruktene så skal du ikke se bort i fra at det finnes spor av det ene i det andre :)

For vont i maven av sorbitol😩

Skrevet
Blinkie skrev (11 timer siden):

Jeg nekter å tro at det er sååå mange som spør og lurer på forskjellige ting som skjer i livet til paret fra Særp. 

Så mange av spørsmålene er jo så tydelig deres måte å skrive på, feks spm om liiiitt sunnere påskesnop🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 25
Skrevet
acna skrev (10 timer siden):

Regner med at du tenker på dagens spørsmålsrunde?😊

Det er i alle fall veldig rart at oppfølgingsspørsmålet «hvor spiser dere da? Siden dere ikke bruker spisebordet» havnet rett etter informasjonen/posten om at de ikke satt og spiste ved spisebordet.  Var det en ivrig følger som satt og ventet på spørsmålsrunden, for å stille spørsmål underveis (som i tillegg ble prioritert besvart rett etter en nylig lagt ut post?).

Haha! Den sammenhengen der så jeg ikke, men bra spotta! Åpenbart 80% spørsmål stilt av dem selv for å kunne skryte og vise frem det de selv ønsker. Når noen få hundre/tusen velger å like og kun 8-10 kommentere er det ikke sånn at så mange stiller spørsmål så aktivt🤣🤦🏼‍♀️ Busted

• Liker 36
Skrevet
Porstarmax skrev (1 time siden):

Jeg tåler ikke sorbitol noe særlig godt, men tåler sukrin helt fint. :) 

Skrevet
SKE87 skrev (47 minutter siden):

Så mange av spørsmålene er jo så tydelig deres måte å skrive på, feks spm om liiiitt sunnere påskesnop🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ja, for noe tull. Spis appelsiner tenker jeg og ellers kose seg med snopet. Det kan jo heller være i moderate mengder, da. For min del stopper det av seg selv da jeg blir fort kvalm av snop. 

• Liker 15
Skrevet
Porstarmax skrev (11 timer siden):

Porstarmax skrev (10 timer siden):

For vont i maven av sorbitol😩

sitat: 

nnhold: Søtstoff (erythritol og steviolglykosider), maltekstrakt*, tagatose og glyserol.

*) Inneholder maltekstrakt fra glutenholdig bygg, men mengden gluten i ferdig produkt er langt under glutenfrigrensen på 20 ppm.

Sukrin Gold, 500 g - Funksjonell Mat nettbutikk

Så om man vil ha sukker uten kalorier (og en annen smak) så gå for sukrin. Sukrin påvirker heller ikke blodsukkernivået, så de med diabetes kan inta dette.

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (10 timer siden):

Ja, for noe tull. Spis appelsiner tenker jeg og ellers kose seg med snopet. Det kan jo heller være i moderate mengder, da. For min del stopper det av seg selv da jeg blir fort kvalm av snop. 

viktig å nyte «the real thing» i blant. 

Skrevet
Yonah skrev (18 timer siden):

Sukrin er ikke kunstig søtning.

Stemmer det, men det smaker sånn. Brukte det mye før, men det gir en kald smak. 

• Liker 7
Skrevet
Aquarius04 skrev (8 minutter siden):

Stemmer det, men det smaker sånn. Brukte det mye før, men det gir en kald smak. 

Det gjør det. Jeg takler ikke den vanlige røde, men kan bruke små mengder av de andre. Godteri, kaker og bakst spiser jeg såpass sjeldent at der gir jeg faen og spiser the real deal siden det smaker best.

• Liker 2
Gjest Blinkie
Skrevet
acna skrev (22 timer siden):

Regner med at du tenker på dagens spørsmålsrunde?😊

Det er i alle fall veldig rart at oppfølgingsspørsmålet «hvor spiser dere da? Siden dere ikke bruker spisebordet» havnet rett etter informasjonen/posten om at de ikke satt og spiste ved spisebordet.  Var det en ivrig følger som satt og ventet på spørsmålsrunden, for å stille spørsmål underveis (som i tillegg ble prioritert besvart rett etter en nylig lagt ut post?).

Stemmer. Enig med det du skriver her. Det finnes ingen voksne, og oppegående mennesker som lurer på hvor paret fra sært spiser maten sin 😂

Skrevet
Hedy Lamarr skrev (1 time siden):

Kan dere ikke opprette egen tråd for denne sukrindebatten? 

ja, eller bare google det. 

• Liker 12
Skrevet
Blinkie skrev (2 timer siden):

Stemmer. Enig med det du skriver her. Det finnes ingen voksne, og oppegående mennesker som lurer på hvor paret fra sært spiser maten sin 😂

Totalt uinteressant for folk flest ja. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...