Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym90059005 skrev (18 minutter siden):

I dag måtte hun ha seg en iskaffe for å unngå 14-knekken. 30 min seinere er hun på bytur og skal ha negltime. Takk gud for at hun unnslapp knekken i en tøff arbeidsdag. Du tror du ikke før du får se det...

Fantastisk 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Aricia
  • Liker 2
Gjest Kattedama
Skrevet
Dragonheart skrev (1 time siden):

Men akkurat på dette punktet så har han jo rett... De seriøse ernæringsprofiler (feks Maksprestasjon, Mari Eskerud og Emilienutrition) sier jo det samme.  Ernæringsmamma har en ekstrem holdning til mat, ikke i overensstemmelse med noen offisielle kostholdsanbefalinger og i tillegg veldig fokusert på ja og nei mat. 

:klappe:

Skrevet
Dråpe skrev (15 timer siden):

Et kjapt utvalg som er ganske illustrativt. (Jeg har bevisst valgt å ikke benytte kroppsbilder.)

https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/?utm_medium=copy_link

20220331_001534.jpg

Jeg kjente henne faktisk ikke igjen på bildet øverst til høyre! Hun så så mye flottere ut før enn nå. Og videoen på Instagram der hun poserer i grønt antrekk var bare trist. Synes folk virkelig at en så avmagret kropp er fint? 

• Liker 11
Skrevet

Det er vel ikke reklame, og sånn sett ikke greit å kommentere, men: de grønne plastbuksene var skikkelig fæle. Tror faktisk jeg vil gå så langt som å si at de rett og slett er stygge.

Stort sett alt hun viser fram av «mote» er fast fashion av dårlig kvalitet. Ikke inspirerende på noen måte.

• Liker 23
Skrevet
16 minutter siden, ¤flicka¤ said:

Det er vel ikke reklame, og sånn sett ikke greit å kommentere, men: de grønne plastbuksene var skikkelig fæle. Tror faktisk jeg vil gå så langt som å si at de rett og slett er stygge.

Stort sett alt hun viser fram av «mote» er fast fashion av dårlig kvalitet. Ikke inspirerende på noen måte.

Så lenge hun får vist frem en radmager og redigert kropp, tror jeg ikke hun bryr seg særlig om det er pent tøy hun har på seg. Det eneste hun reklamerer for, er spiseforstyrrelse, dessverre. Og hun får visst holde på uten at noen reagerer :( 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Anonym90059005 skrev (2 timer siden):

I dag måtte hun ha seg en iskaffe for å unngå 14-knekken. 30 min seinere er hun på bytur og skal ha negltime. Takk gud for at hun unnslapp knekken i en tøff arbeidsdag. Du tror du ikke før du får se det...

Ikke tar hun seg ikke tid til å svare på en drøss med spørsmål hun har fått i siste innlegget på bloggen. (Oppvarming til påsken) Tror jeg ville tatt vare på de få leserne hun har, om jeg var henne. Det er tross alt en del av jobben hennes. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 21
Skrevet

14-knekken? Artig. I den videoen fra tv2 som jeg lenket til over her (tre år gammel) sier CBE også at hun liker så godt å komme hjem til huset om ettermiddagen. Lurer de seg selv også? 

• Liker 20
Skrevet
Fizzypo skrev (7 minutter siden):

Jeg mener ikke å vinkle om temaet i denne tråden til å omhandle Lars Kristian Eriksen, men ettersom det var han som tok seg bryet med å gi et passivt aggressivt tilsvar til ernæringsmamma sitt innlegg igår om UP-mat (selv om det var CBE som var tagget..) tolker jeg det som at hans syn på saken representerer bedriftens syn.

Det er veldig synd å se at han tyr til hersketeknikker, stråmenn og nedlatende karakteristikker av en annen person sin faglige bakgrunn når han skal svare på kritikk - og når jeg skriver "svare" så er jeg raus, for det han gjør kan på det beste kalles et sleivspark. Dette mener jeg uavhengig av hvor ekstrem ernæringsmamma måtte være. Hva slags faglig tyngde har han for å underbygge sine påstander og samtidig kalle en med master i samfunnsernæring for "so called nutrition expert"? Jeg har av og til tenkt at han får ufortjent mye tyn for ting han har sagt for mange år siden for det går faktisk an å forandre seg, men reaksjonen hans i dag viser bare at man ikke kan lære en gammel hund nye triks. 

Hvor kan man lese svaret hans?

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg for en gang skyld si noe positivt om CBE :P 
På Instagram ligger det nå ett innlegg hvor hun faktisk viser øvelser! Det er flott, og hun bør gjøre mye mer av det.

• Liker 11
Skrevet
Sarah93 skrev (40 minutter siden):

Hvor kan man lese svaret hans?

Coach-profilen på Instagram. Står mer utfyllende på Netfit sin profil og hadde han bare latt det bli med det svaret så greit, men han klarte som vanlig ikke å la en sjanse til å bedrive mansplaining gå fra han. 

• Liker 19
Skrevet
Fizzypo skrev (1 minutt siden):

Coach-profilen på Instagram. Står mer utfyllende på Netfit sin profil og hadde han bare latt det bli med det svaret så greit, men han klarte som vanlig ikke å la en sjanse til å bedrive mansplaining gå fra han. 

.. også et lite sleivspark på storyen hennes nå. 

• Liker 6
Skrevet
Snødronninga skrev (2 timer siden):

Ikke tar hun seg ikke tid til å svare på en drøss med spørsmål hun har fått i siste innlegget på bloggen. (Oppvarming til påsken) Tror jeg ville tatt vare på de få leserne hun har, om jeg var henne. Det er tross alt jobben hennes. 

Svarer vel bare på sine egenkomponerte  spørsmål nå for tiden 😆

Fizzypo skrev (1 time siden):

Jeg mener ikke å vinkle om temaet i denne tråden til å omhandle Lars Kristian Eriksen, men ettersom det var han som tok seg bryet med å gi et passivt aggressivt tilsvar til ernæringsmamma sitt innlegg igår om UP-mat (selv om det var CBE som var tagget..) tolker jeg det som at hans syn på saken representerer bedriftens syn.

Det er veldig synd å se at han tyr til hersketeknikker, stråmenn og nedlatende karakteristikker av en annen person sin faglige bakgrunn når han skal svare på kritikk - og når jeg skriver "svare" så er jeg raus, for det han gjør kan på det beste kalles et sleivspark. Dette mener jeg uavhengig av hvor ekstrem ernæringsmamma måtte være. Hva slags faglig tyngde har han for å underbygge sine påstander og samtidig kalle en med master i samfunnsernæring for "so called nutrition expert"? Jeg har av og til tenkt at han får ufortjent mye tyn for ting han har sagt for mange år siden for det går faktisk an å forandre seg, men reaksjonen hans i dag viser bare at man ikke kan lære en gammel hund nye triks. 

Fizzypo skrev (43 minutter siden):

Det er vel umulig å servere han en påstand uten at han skal bruke forholdsvis ufine hersketeknikker for å prøve å bryte ned den andre part. Er vel få som takler dårligere enn han å bli motsagt. Jeg kom i skade for å stille spørsmålstegn ved en påstand han kom med i et kommentarfelt på Facebook en gang, og han ble svært ubehagelig å ha med å gjøre. Jeg stilte vel et helt legitimt og høflig spørsmål, men ble sablet ned og latterliggjort etter alle kunstens regler. Har aldri opplevd maken. For en personlighet egentlig!

• Liker 37
  • Nyttig 2
Skrevet
Sandie skrev (5 timer siden):

Jeg kjente henne faktisk ikke igjen på bildet øverst til høyre! Hun så så mye flottere ut før enn nå. Og videoen på Instagram der hun poserer i grønt antrekk var bare trist. Synes folk virkelig at en så avmagret kropp er fint? 

Nei virkelig ikke 

• Liker 2
Skrevet
Fizzypo skrev (4 timer siden):

Ingen. Det er FLAUT å bevitne hvordan han oppfører seg.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Good grief! Måka er erstattet av en hvalross på Playa del Fotballfrue!! 😱🤪

23E3EC10-D763-4877-85F3-D071ED0411F1.jpeg

Endret av Ellie77
  • Liker 13
Skrevet
Fizzypo skrev (4 timer siden):

Jeg la inn en kommentar der jeg lurte på hvilken faglig tyngde han hadde for å svare som han gjorde, og den kommentaren ble slettet, uten noe frekt og nedlatende svar. Antar han ble svar skyldig siden de to kun er treningsentusiaster og ikke kan kalles eksperter på noen som helst måte. 

• Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Aquarius04 skrev (1 time siden):

Ingen. Det er FLAUT å bevitne hvordan han oppfører seg.

Måtte innom og se, og jeg ble faktisk overrasket over hvor utrolig krenket de fremstår for en sånn "bagatell" 🤦Det skinner jo gjennom at dette her gnager på de begge (CBE henviser også til det i story) og det har tydeligvis gnagd i hele dag siden han legger ut såpass mange bilder med referanser til det. Skal man absolutt trykke seg frem i offentligheten og mene noe, så må man jammen tåle at ikke alle er enige. Men det skaper god underholdning da, det gjør jo det. Men desverre på deres bekostning. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...