Snødronninga Skrevet 27. mars 2022 #59821 Skrevet 27. mars 2022 Trøtt og sliten Caroline? Beklager, men dette ser bare rart ut. 👄 Er vel ikke lov å bruke redigerte bilder eller filter i forbindelse med reklame, eller? (Ikke at de følger lover og regler 🤪) Fra Instastory 11
Gjest VaniIIe Skrevet 27. mars 2022 #59822 Skrevet 27. mars 2022 Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass.
Fizzypo Skrevet 27. mars 2022 #59823 Skrevet 27. mars 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Hvem står sånn med hodet når de smører inn ansiktet. Og med filter så klart. Veldig troverdig. Hvordan vet du at hun bruker filter? Siden du skriver det som om det er helt opplagt. Hun står med halve ansiktet i direkte sollys og resten i skygge, huden glinser av krem, nesen ser helt vanlig ut og leppene bærer preg av fillerinjeksjoner. Jeg syns ikke hun ser spesielt bra ut i den videoen og forstår ikke hva et eventuelt filter skulle ha "forskjønnet", derav spørsmålet. 10
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #59824 Skrevet 27. mars 2022 Fizzypo skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at hun bruker filter? Siden du skriver det som om det er helt opplagt. Hun står med halve ansiktet i direkte sollys og resten i skygge, huden glinser av krem, nesen ser helt vanlig ut og leppene bærer preg av fillerinjeksjoner. Jeg syns ikke hun ser spesielt bra ut i den videoen og forstår ikke hva et eventuelt filter skulle ha "forskjønnet", derav spørsmålet. Hun har ikke så glatt hud uten filter
Fizzypo Skrevet 27. mars 2022 #59825 Skrevet 27. mars 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): Hun har ikke så glatt hud uten filter Ok så du tror hun bruker filter, du vet ikke? At huden ikke ser like glatt ut i ulik belysning er ikke uvanlig. Jeg tror ikke det er tilfeldig at hun står med ansiktet direkte vendt mot solen slik at huden nærmest radierer lyset tilbake til kameraet. 8
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #59826 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Fizzypo skrev (6 minutter siden): Ok så du tror hun bruker filter, du vet ikke? At huden ikke ser like glatt ut i ulik belysning er ikke uvanlig. Jeg tror ikke det er tilfeldig at hun står med ansiktet direkte vendt mot solen slik at huden nærmest radierer lyset tilbake til kameraet. Har sett henne på tv og da er huden og ansiktet generelt annerledes Endret 27. mars 2022 av tullerikke
Ultiva Skrevet 27. mars 2022 #59827 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Nok en gang skikkelig slurvete reklame fra CBE. Det var en gang i tiden at CBE brukte mer enn 5 minutter på å forberede reklameinnlegg, og hvor bloggens heltidsansatte fotograf produserte gode bilder. Nå er fotografen fulltidsokkupert med 40-årskrisa og fettklypa si, mens CBEs egen arbeidskapasitet mellom skyggeboksing og egenpleie strekker seg til å ta noen halvhjertede bilder med uskarpe, kornete produkter som står i skyggen. Det eneste på bildet som er i fokus er de sponsede løsneglene fra venninnens salong. https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?utm_medium=copy_link Endret 27. mars 2022 av Ultiva 38
Fizzypo Skrevet 27. mars 2022 #59828 Skrevet 27. mars 2022 tullerikke skrev (6 minutter siden): Har sett henne på tv og da er huden og ansiktet generelt annerledes Jeg har også sett henne på tv, men igjen - belysning slår ut på hudens utseende. På dette bildet ser hun også temmelig glatt ut og det har hun ikke tatt eller tuklet med selv: https://www.dagbladet.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-blir-med-i-neste-sesong-av-bloggerne/69753301 4
Hedy Lamarr Skrevet 27. mars 2022 #59829 Skrevet 27. mars 2022 Ultiva skrev (2 minutter siden): Nok en gang skikkelig slurvete reklame fra CBE. Det var en gang i tiden da bloggens heltidsansatte fotograf hadde tid til å produsere gode bilder. Nå er han fulltidsokkupert med 40-årskrisa si, og CBE har heller ikke mer arbeidskapasitet enn at hun tar noen halvhjertede bilder med uskarpe og kornete reklameprodukter som står i skyggen. Og nok en gang så er likerklikk skjult. https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?utm_medium=copy_link Ser ut som det ligger en sigarettsneip i den kremkrukka 🤢 30
Inocybe Skrevet 27. mars 2022 #59830 Skrevet 27. mars 2022 Fizzypo skrev (35 minutter siden): Hvordan vet du at hun bruker filter? Siden du skriver det som om det er helt opplagt. Hun står med halve ansiktet i direkte sollys og resten i skygge, huden glinser av krem, nesen ser helt vanlig ut og leppene bærer preg av fillerinjeksjoner. Jeg syns ikke hun ser spesielt bra ut i den videoen og forstår ikke hva et eventuelt filter skulle ha "forskjønnet", derav spørsmålet. Formen på nesen er annerledes. Typisk "filter-indusert" utseende på den. 25
Kollontaj Skrevet 27. mars 2022 #59831 Skrevet 27. mars 2022 https://influencere.wordpress.com/2019/02/17/cbe-no-lognene-rundt-bilderedigering/amp/ Kikk litt på nest nederste bilde. 15 3
Fizzypo Skrevet 27. mars 2022 #59832 Skrevet 27. mars 2022 Inocybe skrev (13 minutter siden): Formen på nesen er annerledes. Typisk "filter-indusert" utseende på den. Da er vi uenige. Syns den ser ut som hennes vanlige nese slik den ofte er avbildet på pressebilder. 2
Christiane_W Skrevet 27. mars 2022 #59833 Skrevet 27. mars 2022 VaniIIe skrev (1 time siden): Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass. Det er "Petite Fleur" fra Villeroy & Boch. 2
Pustogpes Skrevet 27. mars 2022 #59834 Skrevet 27. mars 2022 Fizzypo skrev (2 minutter siden): Da er vi uenige. Syns den ser ut som hennes vanlige nese slik den ofte er avbildet på pressebilder. Festlig at bilder tatt av andre viser normal, menneskelig hud, men bilder de tar selv viser porselenhud? Mulig det er de profesjonelle fotografene som har en noe uren linse… 16
Kleenex Skrevet 27. mars 2022 #59835 Skrevet 27. mars 2022 VaniIIe skrev (1 time siden): Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass. Det heter Petite fleur fra Villeroy & boch 1
Katten89 Skrevet 27. mars 2022 #59836 Skrevet 27. mars 2022 VaniIIe skrev (1 time siden): Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass. Sier litt om kommunikasjonen med følgerne at noen velger å spørre her inne fremfor å spørre fruen. Hun gidder ofte ikke å svare 34
Heartland Skrevet 27. mars 2022 #59837 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Her er hun på Megahit. Man ser jo lett på huden at bildene hun legger ut selv er kraftig polert. Ikke er hun gjenkjennelig når det gjelder nese, hake, lepper eller øyne heller, men det er nå en annen sak (en filter-sak). https://www.tv2.no/v/1706143/ Endret 27. mars 2022 av Heartland 30 8
hvalstad45 Skrevet 27. mars 2022 #59838 Skrevet 27. mars 2022 Just now, Heartland said: Her er hun på bloggerne. Man ser jo lett på huden at bildene hun legger ut selv er kraftig polert. Ikke er hun gjenkjennelig når det gjelder nese, hake, lepper eller øyne heller, men det er nå en annen sak (en filter-sak). https://www.tv2.no/v/1706143/ Er det pga den vorta på høyre kinn hun ALLTID poserer med venstre ansiktshalvdel til kamera? Vet mange influencere er sykelig opptatt av slikt, men har aldri sett noen som mer konsekvent KUN viser den ene ansiktshalvdelen. 3
Gjest VaniIIe Skrevet 27. mars 2022 #59839 Skrevet 27. mars 2022 1 hour ago, Christiane_W said: Det er "Petite Fleur" fra Villeroy & Boch. Tusen takk!! 45 minutter siden, Katten89 said: Sier litt om kommunikasjonen med følgerne at noen velger å spørre her inne fremfor å spørre fruen. Hun gidder ofte ikke å svare Haha ja, det kan man jo si! Men jeg følger henne ikke da, bare leser her inne noen ganger og ser så på storyen for å se hva som diskuteres. 🤭
Boletta Skrevet 27. mars 2022 #59840 Skrevet 27. mars 2022 VaniIIe skrev (22 minutter siden): Tusen takk!! Haha ja, det kan man jo si! Men jeg følger henne ikke da, bare leser her inne noen ganger og ser så på storyen for å se hva som diskuteres. 🤭 Jeg og! og det er derfor man ikke kan si at «silent October virker ikke. De mistet ingen følgere». Jeg, og sikkert flere, klikker meg inn på den åpne profilen hennes og ser instastoryen om jeg har lest noe her som diskuteres. når det er sagt betyr ikke det at jeg mener det ikke skal diksuteres her. Men jeg mener bestemt at det bidrar til å holde interessen for henne/fenomenet CBE.no oppe. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå