Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtt og sliten Caroline? Beklager, men dette ser bare rart ut. 👄 Er vel ikke lov å bruke redigerte bilder eller filter i forbindelse med reklame, eller? (Ikke at de følger lover og regler 🤪)

Fra Instastory

660D12C6-17C8-4E41-AA7C-3971903347BC.jpeg

• Liker 11
Gjest VaniIIe
Skrevet

Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass.

Skrevet
tullerikke skrev (1 time siden):

Hvem står sånn med hodet når de smører inn ansiktet. Og med filter så klart. Veldig troverdig.

Hvordan vet du at hun bruker filter? Siden du skriver det som om det er helt opplagt. Hun står med halve ansiktet i direkte sollys og resten i skygge, huden glinser av krem, nesen ser helt vanlig ut og leppene bærer preg av fillerinjeksjoner. Jeg syns ikke hun ser spesielt bra ut i den videoen og forstår ikke hva et eventuelt filter skulle ha "forskjønnet", derav spørsmålet. 

• Liker 10
Gjest tullerikke
Skrevet
Fizzypo skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at hun bruker filter? Siden du skriver det som om det er helt opplagt. Hun står med halve ansiktet i direkte sollys og resten i skygge, huden glinser av krem, nesen ser helt vanlig ut og leppene bærer preg av fillerinjeksjoner. Jeg syns ikke hun ser spesielt bra ut i den videoen og forstår ikke hva et eventuelt filter skulle ha "forskjønnet", derav spørsmålet. 

Hun har ikke så glatt hud uten filter

Skrevet
tullerikke skrev (2 minutter siden):

Hun har ikke så glatt hud uten filter

Ok så du tror hun bruker filter, du vet ikke? At huden ikke ser like glatt ut i ulik belysning er ikke uvanlig. Jeg tror ikke det er tilfeldig at hun står med ansiktet direkte vendt mot solen slik at huden nærmest radierer lyset tilbake til kameraet. 

• Liker 8
Gjest tullerikke
Skrevet (endret)
Fizzypo skrev (6 minutter siden):

Ok så du tror hun bruker filter, du vet ikke? At huden ikke ser like glatt ut i ulik belysning er ikke uvanlig. Jeg tror ikke det er tilfeldig at hun står med ansiktet direkte vendt mot solen slik at huden nærmest radierer lyset tilbake til kameraet. 

Har sett henne på tv og da er huden og ansiktet generelt annerledes

Endret av tullerikke
Skrevet (endret)

Nok en gang skikkelig slurvete reklame fra CBE. Det var en gang i tiden at CBE brukte mer enn 5 minutter på å forberede reklameinnlegg, og hvor bloggens heltidsansatte fotograf produserte gode bilder. Nå er fotografen fulltidsokkupert med 40-årskrisa og fettklypa si, mens CBEs egen arbeidskapasitet mellom skyggeboksing og egenpleie strekker seg til å ta noen halvhjertede bilder med uskarpe, kornete produkter som står i skyggen. Det eneste på bildet som er i fokus er de sponsede løsneglene fra venninnens salong.

https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220327-193324_Instagram.jpg

Endret av Ultiva
  • Liker 38
Skrevet
tullerikke skrev (6 minutter siden):

Har sett henne på tv og da er huden og ansiktet generelt annerledes

Jeg har også sett henne på tv, men igjen - belysning slår ut på hudens utseende. På dette bildet ser hun også temmelig glatt ut og det har hun ikke tatt eller tuklet med selv:

https://www.dagbladet.no/kjendis/caroline-berg-eriksen-blir-med-i-neste-sesong-av-bloggerne/69753301

• Liker 4
Skrevet
Ultiva skrev (2 minutter siden):

Nok en gang skikkelig slurvete reklame fra CBE. Det var en gang i tiden da bloggens heltidsansatte fotograf hadde tid til å produsere gode bilder. Nå er han fulltidsokkupert med 40-årskrisa si, og CBE har heller ikke mer arbeidskapasitet enn at hun tar noen halvhjertede bilder med uskarpe og kornete reklameprodukter som står i skyggen. Og nok en gang så er likerklikk skjult. 

https://www.instagram.com/p/Cbmziu1ADmq/?utm_medium=copy_link

Screenshot_20220327-193324_Instagram.jpg

Ser ut som det ligger en sigarettsneip i den kremkrukka 🤢

• Liker 30
Skrevet
Fizzypo skrev (35 minutter siden):

Formen på nesen er annerledes. Typisk "filter-indusert" utseende på den. 

• Liker 25
Skrevet
Inocybe skrev (13 minutter siden):

Formen på nesen er annerledes. Typisk "filter-indusert" utseende på den. 

Da er vi uenige. Syns den ser ut som hennes vanlige nese slik den ofte er avbildet på pressebilder. 

• Liker 2
Skrevet
VaniIIe skrev (1 time siden):

Litt utenfor trådens tema, men noen so vet hvor tallerkensettet er fra? Det med blomstene på storyen hennes. Er tallerken, kaffekopp og eggeklass.

Det er "Petite Fleur" fra Villeroy & Boch.

• Liker 2
Skrevet
Fizzypo skrev (2 minutter siden):

Da er vi uenige. Syns den ser ut som hennes vanlige nese slik den ofte er avbildet på pressebilder. 

Festlig at bilder tatt av andre viser normal, menneskelig hud, men bilder de tar selv viser porselenhud? 
Mulig det er de profesjonelle fotografene som har en noe uren linse…

• Liker 16
Skrevet

Det heter Petite fleur fra Villeroy & boch

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Sier litt om kommunikasjonen med følgerne at noen velger å spørre her inne fremfor å spørre fruen. Hun gidder ofte ikke å svare

• Liker 34
Skrevet (endret)

Her er hun på Megahit. Man ser jo lett på huden at bildene hun legger ut selv er kraftig polert. Ikke er hun gjenkjennelig når det gjelder nese, hake, lepper eller øyne heller, men det er nå en annen sak (en filter-sak).

https://www.tv2.no/v/1706143/

87DFC19E-292B-4C32-B663-9100088F1EA5.jpeg

Endret av Heartland
  • Liker 30
  • Nyttig 8
Skrevet
Just now, Heartland said:

Her er hun på bloggerne. Man ser jo lett på huden at bildene hun legger ut selv er kraftig polert. Ikke er hun gjenkjennelig når det gjelder nese, hake, lepper eller øyne heller, men det er nå en annen sak (en filter-sak).

https://www.tv2.no/v/1706143/

87DFC19E-292B-4C32-B663-9100088F1EA5.jpeg

Er det pga den vorta på høyre kinn hun ALLTID poserer med venstre ansiktshalvdel til kamera? Vet mange influencere er sykelig opptatt av slikt, men har aldri sett noen som mer konsekvent KUN viser den ene ansiktshalvdelen.

• Liker 3
Gjest VaniIIe
Skrevet
1 hour ago, Christiane_W said:

Det er "Petite Fleur" fra Villeroy & Boch.

Tusen takk!!

45 minutter siden, Katten89 said:

Sier litt om kommunikasjonen med følgerne at noen velger å spørre her inne fremfor å spørre fruen. Hun gidder ofte ikke å svare

Haha ja, det kan man jo si! Men jeg følger henne ikke da, bare leser her inne noen ganger og ser så på storyen for å se hva som diskuteres. 🤭

Skrevet
VaniIIe skrev (22 minutter siden):

Tusen takk!!

Haha ja, det kan man jo si! Men jeg følger henne ikke da, bare leser her inne noen ganger og ser så på storyen for å se hva som diskuteres. 🤭

Jeg og! 

og det er derfor man ikke kan si at «silent October virker ikke. De mistet ingen følgere». Jeg, og sikkert flere, klikker meg inn på den åpne profilen hennes og ser instastoryen om jeg har lest noe her som diskuteres. 

når det er sagt betyr ikke det at jeg mener det ikke skal diksuteres her. Men jeg mener bestemt at det bidrar til å holde interessen for henne/fenomenet CBE.no oppe. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...