Isola2 Skrevet 20. februar 2022 #57781 Skrevet 20. februar 2022 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Altså.. Sikkert ikke plass til puta i den hvite buksa.. 26 1
Gjest Blinkie Skrevet 20. februar 2022 #57782 Skrevet 20. februar 2022 NewStart87 skrev (3 minutter siden): Altså.. Hun bruker rumpe puten flittig !
kokkos Skrevet 20. februar 2022 #57783 Skrevet 20. februar 2022 Herregud så fjollete! Jeg dævver av den putebruken 😂 Takk for mang en god latter, fotballfrue! 33 1 3
Xstrella Skrevet 21. februar 2022 #57784 Skrevet 21. februar 2022 Rart frua vil vise seg så bred over hekken. Hun som fronter radmagerhet. Vips ble stussen stor. 20
solmåneogstjerner Skrevet 21. februar 2022 #57785 Skrevet 21. februar 2022 Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Første feriedag og det viktige er å få plassert unga så mor og far får løpt. På plass? Han sier vel nettopp at han IKKE er på plass, trenger barnevakt på familieferie.... 15
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #57786 Skrevet 21. februar 2022 Vipser skrev (9 timer siden): Nå også hos Pilotfrue 🤔 Det store spørsmålet er vel om Pilotfrue har smakt på denne. Hun har jo null troverdighet igjen etter avsløringene på «Da vi styrte internett».
Gjest Finlay Skrevet 21. februar 2022 #57787 Skrevet 21. februar 2022 solmåneogstjerner skrev (6 timer siden): På plass? Han sier vel nettopp at han IKKE er på plass, trenger barnevakt på familieferie.... Huff. Sikkert hyggelig å passe barnebarn altså. Men kl 8 var da veldig tidlig?😅 Dette er jo eldre mennesker, som vel også er på ferie?
SKE87 Skrevet 21. februar 2022 #57788 Skrevet 21. februar 2022 (endret) kokkos skrev (8 timer siden): Herregud så fjollete! Jeg dævver av den putebruken 😂 Takk for mang en god latter, fotballfrue! Lurer på hvordan man havner der at man faktisk finner ut at man skal gå til innkjøp av en rumpepute? Noe så rart! og tenk så sykt bra vi har det i Norge?! Når dét er noe det brukes penger på! Mens verden sulter! Grøss Endret 21. februar 2022 av SKE87 23
Surikatt Skrevet 21. februar 2022 #57789 Skrevet 21. februar 2022 Snødronninga skrev (11 timer siden): Når du er skikkelig god på å velge ut bilder til some. Dette er et stillbilde, ikke klipp fra en video. Hva er greia her, skal det være sexy? Forresten så var visningen av Chiquelleklær på instastory veldig fjasete. Holder på med håret sitt hele tiden og har noen snåle fjortissfakter. Det er ikke fint med ribbein som stikker ut foran og rumpepute bak. Et ansikt som er fullt av filter. Denne personen ser ut som en helt annen enn den som var på tv. For et elendig forbilde for sine to jenter og i jobben sin. Men hovedproblemet ligger i hennes eget syn på kropp, mat og trening. Mennesker som er forstyrret ser et annet menneske i speilet enn andre. De synes de ser tykke ut selv om de er magre. I tillegg, hva gjør over 10 år med å legge ut et enormt antall bilder av seg selv og også etterhvert egne barn på nettet med hodet ditt? Disse problemene får hun fikse opp i selv men signalene som sendes ut om hvor lykkelig, perfekt og flink hun er er sykt skadelige for andre som tror på dette og her må hun nå bli voksen og kutte ut. Ærlig talt. 41 1 6
solmåneogstjerner Skrevet 21. februar 2022 #57790 Skrevet 21. februar 2022 Finlay skrev (1 time siden): Huff. Sikkert hyggelig å passe barnebarn altså. Men kl 8 var da veldig tidlig?😅 Dette er jo eldre mennesker, som vel også er på ferie? Jeg ser at kommentaren min var litt kjapt utformet, jeg mener ikke nødvendigvis at det er galt at besteforeldrene passer barna litt på ferie. Men det var jo tidlig på dagen og tidlig i ferien og selvsagt skal de ha barnevakt for å løpe... hvorfor ikke ta med barna i bassenget eller på lekeplassen? Nå skal de sikkert straks på spa og kjærestekveld også. Og sikkert mye mer løping. 14
EmilieH Skrevet 21. februar 2022 #57791 Skrevet 21. februar 2022 Stakkars unger. Mor må trene så ungene løper halsende etter henne med ipad i armene på let etter gymmet. Det skal ferien brukes på istedenfor for å lage nye minner med barna. Blir så irritert! 29
123Frustrert Skrevet 21. februar 2022 #57792 Skrevet 21. februar 2022 Disse bildene/filmene av klær.. ræl av billig klær og det blir rett og slett jævlig når mor er mer opptatt av å vise kropp en klær. Dette feks. Heeeelt sykt! 14
Kollontaj Skrevet 21. februar 2022 #57793 Skrevet 21. februar 2022 På jakt etter gymmet? På jakt etter hvile, burde det stått. Trening gir overskudd, hevder CBE ofte. Overskudd til å leke med barna har hun ofte nevnt. Nå ser CBE-personaen bare veldig sliten ut. Kanskje ta den leken i stedet? 29 3
Tough cookie Skrevet 21. februar 2022 #57794 Skrevet 21. februar 2022 cici84 skrev (12 timer siden): Oi 😯 så gammel hun er blitt i ansiktet. Men sånn blir det jo desverre når man ikke har fettprosent og begynner å komme opp i årene. Det er derfor man har fillers (ironi) 8
SKE87 Skrevet 21. februar 2022 #57795 Skrevet 21. februar 2022 EmilieH skrev (32 minutter siden): Stakkars unger. Mor må trene så ungene løper halsende etter henne med ipad i armene på let etter gymmet. Det skal ferien brukes på istedenfor for å lage nye minner med barna. Blir så irritert! EmilieH skrev (32 minutter siden): Stakkars unger. Mor må trene så ungene løper halsende etter henne med ipad i armene på let etter gymmet. Det skal ferien brukes på istedenfor for å lage nye minner med barna. Blir så irritert! Enig! Helt greit å trene på ferie, men la nå ungene få skjermfri og muligheten til å leke og endelig være ute i behagelig vær når de har muligheten etter en lang vinter. Jeg trener ofte på ferie selv, men da løper jeg en tur utendørs (da det passer inn i tidsskjemaet, dette er siste-pri, ikke første-pri som det virker som i denne familien) mens barna er med far eller andre voksne som eventuelt er med på ferien. 22 2
Isola2 Skrevet 21. februar 2022 #57796 Skrevet 21. februar 2022 SKE87 skrev (13 minutter siden): Enig! Helt greit å trene på ferie, men la nå ungene få skjermfri og muligheten til å leke og endelig være ute i behagelig vær når de har muligheten etter en lang vinter. Jeg trener ofte på ferie selv, men da løper jeg en tur utendørs (da det passer inn i tidsskjemaet, dette er siste-pri, ikke første-pri som det virker som i denne familien) mens barna er med far eller andre voksne som eventuelt er med på ferien. Pappa skal ut å løpe,mens ungene blir muta med iPad og mobil fordi mamma skal trene…hvorfor dra på ferie egentlig når alt er en tørrprat på hva de gjør hjemme..stakkars unger..hun burde tatt fri og lekt med dem i bassenget i steden! 39
kokkos Skrevet 21. februar 2022 #57797 Skrevet 21. februar 2022 SKE87 skrev (1 time siden): Lurer på hvordan man havner der at man faktisk finner ut at man skal gå til innkjøp av en rumpepute? Noe så rart! og tenk så sykt bra vi har det i Norge?! Når dét er noe det brukes penger på! Mens verden sulter! Grøss Ja, det er så utrolig merkelig! Og føles det ikke veldig veldig rart å stå der og fronte en så til de grader fake stuss på den måten? Jeg skjønner ikke dette. 13
Jolanda Skrevet 21. februar 2022 #57798 Skrevet 21. februar 2022 Fy flate så trist! Dropp hele ferien, da, hvis barna ikke skal få oppleve noe og de skal gjøre nøyaktig det samme de gjør ellers i året. 22 3
Pusern3 Skrevet 21. februar 2022 #57799 Skrevet 21. februar 2022 Hut skrev (12 timer siden): Hva er trist? At de prioriteter seg selv og ekstrem trening selv på ferie 20
Pusern3 Skrevet 21. februar 2022 #57800 Skrevet 21. februar 2022 SKE87 skrev (45 minutter siden): Enig! Helt greit å trene på ferie, men la nå ungene få skjermfri og muligheten til å leke og endelig være ute i behagelig vær når de har muligheten etter en lang vinter. Jeg trener ofte på ferie selv, men da løper jeg en tur utendørs (da det passer inn i tidsskjemaet, dette er siste-pri, ikke første-pri som det virker som i denne familien) mens barna er med far eller andre voksne som eventuelt er med på ferien. fint trene litt på ferie men la familiens planer og gjøren og laden tilpasses barna og så se hva man får til av ferie - ikke motsatt som de gjør. selv toppidretts øver Johannes Bø tilpasser treningen til familien og ikke motsatt i roligere hjemme perioder. Og ækteparet fra Særp er vel ikke toppidretts folk 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå