Irja Skrevet 21. februar 2022 #57781 Skrevet 21. februar 2022 Trist å se. Hva med å legge barna annenhver dag, og så bytte på å ta en løpetur annenhver dag? Det er visst ikke nok. 16
Gjest Finlay Skrevet 21. februar 2022 #57782 Skrevet 21. februar 2022 "34 min. på mølla var alt jeg rakk før det var neste gjest sin tur😅" Sikkert lenge nok for de to som sitter på gulvet og venter.
snute Skrevet 21. februar 2022 #57783 Skrevet 21. februar 2022 Finlay skrev (16 minutter siden): "34 min. på mølla var alt jeg rakk før det var neste gjest sin tur😅" Sikkert lenge nok for de to som sitter på gulvet og venter. Huff, dette var jo bare helt tragisk å se på. Hvorfor trene inne der når hun kan ta med seg barna ut og finne på noe kjekt sammen med de isteden?!? Mannen er tydeligvis på treningsleir, men da burde hvertfall hun prioritere barna. 27 3
Populært innlegg skruf Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57784 Skrevet 21. februar 2022 Stakkars unger! Reise på ferie for å stå opp tidlig, bli halset med til et treningsrom og sitte på gulvet med iPad for at foreldrene skal få fortsette med mani-treningen sin. For all del; både mannen min og meg trener på ferie, men vi står opp ekstra tidlig, før barna våkner, og trener hver vår gang. Jeg bruker å stå opp 5.30 (våkner alltid tidlig) og løper 5-8km. Når jeg kommer tilbake så er mannen våken og klar for en løpetur. På vei hjem så kjøper han med ferske rundstykker og brød, også spiser vi alle frokost sammen før vi starter dagen med barna. De er på familieferie, ikke bootcamp for foreldrene 62 1 8
cerruti Skrevet 21. februar 2022 #57785 Skrevet 21. februar 2022 Finlay skrev (21 minutter siden): "34 min. på mølla var alt jeg rakk før det var neste gjest sin tur😅" Sikkert lenge nok for de to som sitter på gulvet og venter. Og tenk på signaleffekten til de små som ser poseringen osv… Og det som sendes ut i SOME om bare 30 og noen minutter. 23 2
SKE87 Skrevet 21. februar 2022 #57786 Skrevet 21. februar 2022 Hun hadde hatt godt av å bare trene et par-tre økter i uka på ferien, så ville hun kjent på veldig overskudd da hun kom hjem igjen. 20
Hut Skrevet 21. februar 2022 #57787 Skrevet 21. februar 2022 Pusern3 skrev (1 time siden): At de prioriteter seg selv og ekstrem trening selv på ferie Synes de er heldige jeg. Både barn og foreldre setter sikkert stor pris på en deilig ferie i solen i februar. At de trener som vanlig er da noe de velger selv. 4
Blondinbolla Skrevet 21. februar 2022 #57788 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Datteren sitter bak og ser på mens mor lager en forvridd posering i speilbildet på treningen😣 Blir helt deppa av dette jeg. Som andre nevner over har det aldri forekommet at barna har måttet se på vår trening mens de er på ferie. Vi bytter på å stå opp tidlig for trening eller tar det etter leggetid. Har aldri tenkt på det vi får illustrert her som et alternativ engang😳 Endret 21. februar 2022 av Blondinbolla 45
Gjest SnowBells Skrevet 21. februar 2022 #57789 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hut skrev (4 timer siden): Synes de er heldige jeg. Både barn og foreldre setter sikkert stor pris på en deilig ferie i solen i februar. At de trener som vanlig er da noe de velger selv. Ungene har sittet på gulvet med nettbrett i et kjeller-treningsstudio på formiddagen og deretter vært inne på hotellrommet mens mor har jobbet innendørs med netfit, dette er veldokumentert av CBE selv på instastoryen hennes. Nå kl 13 (!) skal de omsider ut i sola. Altså, hva med å heller la være med å ta ungene ut av skolen for at de skal sitte på gulvet med nettbrett på et treningsstudio/sitte på hotellrommet mens mamma jobber, og heller ta én ukes ferie og faktisk være til stede for barna? Endret 21. februar 2022 av SnowBells
Gjest SnowBells Skrevet 21. februar 2022 #57790 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Blondinbolla skrev (4 timer siden): Datteren sitter bak og ser på mens mor lager en forvridd posering i speilbildet på treningen😣 Blir helt deppa av dette jeg. Som andre nevner over har det aldri forekommet at barna har måttet se på vår trening mens de er på ferie. Vi bytter på å stå opp tidlig for trening eller tar det etter leggetid. Har aldri tenkt på det vi får illustrert her som et alternativ engang😳 Det la jeg også merke til... Første ferie i syden etter corona... på gulvet i kjelleren på et treningsstudio mens mor gjør seg deilig for vilt fremmede på internett. https://instagram.com/carolinebergeriksenno?utm_medium=copy_link Endret 21. februar 2022 av SnowBells
Populært innlegg FruRosa Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57791 Skrevet 21. februar 2022 Finlay skrev (49 minutter siden): "34 min. på mølla var alt jeg rakk før det var neste gjest sin tur😅" Sikkert lenge nok for de to som sitter på gulvet og venter. Etterpå var det "rett opp på rommet for å gjøre nettfit.no" (sitat CBE). Og så "jobbe litt på terrassen før vi skal ut i sola". For en ferie! 50
Populært innlegg Titori Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57792 Skrevet 21. februar 2022 SnowBells skrev (30 minutter siden): Ungene har sittet på gulvet med nettbrett i et kjeller-treningsstudio på formiddagen og deretter vært inne på hotellrommet mens mor har jobbet innendørs med netfit, dette er veldokumentert av CBE selv på instastoryen hennes. Nå kl 13 (!) skal de omsider ut i sola. Altså, hva med å heller la være med å ta ungene ut av skolen for at de skal sitte på gulvet med nettbrett på et treningsstudio og heller ta én ukes ferie og faktisk være til stede for barna? Helt tragisk. Hva med å trene bittelitt mindre, og gjøre det mens den andre kan være med barna? Hadde aldri i verden falt meg inn å ta med barna inn i et treningsstudio på sydenferie, og la de sitte der bak en skjerm for at jeg måtte trene?! Det er jo helt fjernt. Hvis hun ikke greier å gå en halv dag uten trening så har hun store problemer. Og i tillegg skal alt dette offentliggjøres. Stakkars folk. 80 1 3
hvalstad45 Skrevet 21. februar 2022 #57793 Skrevet 21. februar 2022 3 minutter siden, Titori said: Helt tragisk. Hva med å trene bittelitt mindre, og gjøre det mens den andre kan være med barna? Hadde aldri i verden falt meg inn å ta med barna inn i et treningsstudio på sydenferie, og la de sitte der bak en skjerm for at jeg måtte trene?! Det er jo helt fjernt. Hvis hun ikke greier å gå en halv dag uten trening så har hun store problemer. Og i tillegg skal alt dette offentliggjøres. Stakkars folk. Jeg skjønner heller ikke hva som er så viktig med den evige jogginga når hun ikke trener TIL noe som helst? Jeg kan bli litt stressa for å ikke få jogget nok før et løp, men for henne har det jo null å si. Virker totalt manisk, man blir ikke tjukk av å ikke trene på noen dager. 42
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57795 Skrevet 21. februar 2022 Det er bare nitrist det som deler i kanalene nå. Og nei, jeg synes ikke de ungene er heldige i det hele tatt. På vinterferie på Gran Canaria, og så sitter man inne med iPad når det er nydelig vær ute? Attpåtil dokumenterer foreldrene det, så en haug ukjente ser og kommenterer det. dette er bare trist og ugreit. At man faktisk kan tjene til livets opphold på denne måten, er nitrist. 76 1 5
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 Populært innlegg #57796 Skrevet 21. februar 2022 (endret) En croppet versjon av dette bildet. Hva er det med den rumpa? Og hva er det med det «snerrete» uttrykket? Det er så dumt som det kan bli. Treningen er like manisk som hjemme, noe som er uforståelig for meg. Barna må henge med på slep i stedet for at de faktisk finner på ting sammen. Er det ikke FERIE? Tror heller ikke det er bra at barna vokser opp med at trening er viktigere enn noe annet. Hver eneste dag. Bilde: instastory Endret 21. februar 2022 av Snødronninga 51 1 3
Zoo919 Skrevet 21. februar 2022 #57797 Skrevet 21. februar 2022 Kommer aldri til å handle hos Chiquelle. 28 6
Hut Skrevet 21. februar 2022 #57798 Skrevet 21. februar 2022 SnowBells skrev (47 minutter siden): Ungene har sittet på gulvet med nettbrett i et kjeller-treningsstudio på formiddagen og deretter vært inne på hotellrommet mens mor har jobbet innendørs med netfit, dette er veldokumentert av CBE selv på instastoryen hennes. Nå kl 13 (!) skal de omsider ut i sola. Altså, hva med å heller la være med å ta ungene ut av skolen for at de skal sitte på gulvet med nettbrett på et treningsstudio og heller ta én ukes ferie og faktisk være til stede for barna? Så du vet at de ikke har vært ute i sola hele dag altså. Dette vet du altså. Og tenk å ta dem en uke ut av skolen. Superkritikkverdig tidlig barneskolen altså🤣(Ironi for de som ikke skulle forstå det). Du får ringe barnevernet dersom du er så bekymret for hvor ille barna har det på en ferie på GC i februar. 4
Snødronninga Skrevet 21. februar 2022 #57799 Skrevet 21. februar 2022 Dette var litt morsomt å lese. Hun som ofte går tynnkledd på vinterstid 😄 https://www.instagram.com/p/CaO-w8DAnLP/?utm_medium=copy_link 27
Breakeven Skrevet 21. februar 2022 #57800 Skrevet 21. februar 2022 De får gjøre hva de vil, men syns det er noe manisk over å måtte trene hver dag på ferie. Er vel masse fine områder man kan gå en tur feks om man vil være i bevegelse. Når man først er et sted med varmere vær hvorfor skal man absolutt trene i en kjeller og på hotellrommet? 28 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå