Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Tror de er på for kvinneguiden. De vet de blir diskutert. 

Tja, det er vel ikke så veldig mange andre steder de posørene og jobbene deres blir nevnt. Media er opptatt av andre ting, som Sophie Elise og Ukraina.

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare litt over tre timer, i følge Strava. ☺️

• Liker 3
Skrevet

Hvor manisk går det an å bli på dette de kaller en ferie så må det løpes og dokumenteres. De har et problem med seg selv. Hvem et det de higer etter å imponere, egentlig?? Det ser bare patetisk ut for de er så amatører. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Tidligere i dag delte CBE nok en haul med fast fashion fra Chiquelle (spilt inn før avreise til Granka). Samtidig havner store mengder tekstiler i restavfallet, inkludert helt nye plagg.jRoA-o507twBuPiGkCk6aQaD9spnu9iDEf8TtIgY

Saken kan leses her: https://www.nrk.no/norge-sliter-med-tekstilsoppel-_-men-i-sverige-skjer-det-noe--1.15859043 

Endret av Christiane_W
La til litt
  • Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Når du er skikkelig god på å velge ut bilder til some. Dette er et stillbilde, ikke klipp fra en video. 
Hva er greia her, skal det være sexy? 

Forresten så var visningen av Chiquelleklær på instastory veldig fjasete. Holder på med håret sitt hele tiden og har noen snåle fjortissfakter. 

9419FA53-E64E-4A52-8A26-316C8914AE75.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 36
Skrevet
Irja skrev (2 timer siden):

Kl 08:04 må barnevakten stille opp, på dag én i ferien. Mor og far skal løpe i fred. Og det må gjøres sammen, for far må ta bilder til Instagram. 

Jeg tror faktisk den meldingen var ment for å tulle med dem. En type intern humor… tolket det først ikke sånn, men de løper jo tydeligvis hver for seg etterpå.  Så når jeg leste den på nytt med litt ironi, og etterpå så de neste snappene, så tror jeg faktisk ikke den var alvorlig ment! (Legger til at jeg ikke har sett på stort siden han skrev at hun skulle løpe og han lese, før han selv skulle på langtur. Så kanskje noe annet er dokumentert etterpå ;)

• Liker 3
Skrevet
Christiane_W skrev (26 minutter siden):

Tidligere i dag delte CBE nok en haul med fast fashion fra Chiquelle (spilt inn før avreise til Granka). Samtidig havner store mengder tekstiler i restavfallet, inkludert helt nye plagg.jRoA-o507twBuPiGkCk6aQaD9spnu9iDEf8TtIgY

Saken kan leses her: https://www.nrk.no/norge-sliter-med-tekstilsoppel-_-men-i-sverige-skjer-det-noe--1.15859043 

Ultra fast fashion, tenker jeg. Skikkelig bærekraftig. 🙃

Skummelt at man eksponerer så mye av livet sitt at fremmede kan gjøre seg tanker om besteforeldre, barnepass, løping eller ikke løping og tone mellom familiemedlemmer. 

• Liker 28
Gjest sukkerspinndilla
Skrevet
Snødronninga skrev (29 minutter siden):

Når du er skikkelig god på å velge ut bilder til some. Dette er et stillbilde, ikke klipp fra en video. 

Forresten så var visningen av Chiquelleklær på instastory veldig fjasete. Holder på med håret sitt hele tiden og har noen snåle fjortissfakter. 

Den ser ut som mummimamma sin stil om hun skulle prøve å være sexy(mummimamma altså) og ja jeg vet forkleet er stripete, men det var min første tanke

Skrevet

coachen har med seg drone og filmer seg selv mens han løper? LOL! Må da bli dårlig pace av slikt, for å snakke et språk han forstår 😂

• Liker 41
Skrevet
Snødronninga skrev (36 minutter siden):

Men det er tatt fra film på story da! 

Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Nei, det bildet ble lagt ut etter filmen på story. 

• Liker 12
Skrevet
Snødronninga skrev (44 minutter siden):

Oi 😯 så gammel hun er blitt i ansiktet. Men sånn blir det jo desverre når man ikke har fettprosent og begynner å komme opp i årene. 

• Liker 25
Skrevet
Klink skrev (10 minutter siden):

Nei?

• Liker 4
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (5 minutter siden):

Nei?

Hvor har du tatt det fra da? 😊 Min feil, såg det nå. 

Endret av Klink
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Hvor har du tatt det fra da? 😊

Hun har lagt ut det bildet der på instastory, gå og sjekk selv

• Liker 3
Gjest Blinkie
Skrevet
Snødronninga skrev (54 minutter siden):

Hvem er dette? 😱😳

Skrevet
kira87 skrev (På 13.2.2022 den 23.43):

Bensinstasjoner som Circle K og liknende får som oftest rullet ut nyheter fortere enn dagligvarehandelen. Er ikke usannsynlig at hun har plukket med seg en på veien hjem. Tviler sterkt på at hun er blitt sponset av Tine. 

Nå også hos Pilotfrue 🤔

Screenshot_20220220-224858_Instagram.jpg

• Liker 13
Skrevet
SKE87 skrev (1 time siden):

Jeg reagerte også på dette, men kom til konklusjonen at de to løp nok en tur sammen først, for C må jo ha med sin personlige fotograf og drone-fører på løpetur for å få dokumentert denne utrolige bragden. Så har coachen selv dratt ut på en 5-6 timers tur alene etterpå (i følge treningsplanen han la ut).

med andre ord: hyggelig familieferie ilag! #ironi

trist 

Skrevet
Pusern3 skrev (22 minutter siden):

trist 

Hva er trist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...