Populært innlegg Kollontaj Skrevet 22. januar 2022 Populært innlegg #55921 Skrevet 22. januar 2022 Dette blir for dumt. Bunn-nivå. Det er silikon, for f! 🙄 90
Populært innlegg Strikkagenser Skrevet 22. januar 2022 Populært innlegg #55922 Skrevet 22. januar 2022 Lill skrev (48 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på noe av fokuset som er hos Netfit? Hvordan trene seg opp til større rumpe og dette med bryster. Hva søren skjedde med trene for bedre mental og fysisk helse? Kroppene våre er ikke en pyntegjenstand, men et bevegelse og sanseapparat. Dette tror jeg har gått Netfit forbi. Altså, det er jo ingen logikk i svaret heller? Dette er farlige formidlere av trening og "helse". 55
Kollontaj Skrevet 22. januar 2022 #55923 Skrevet 22. januar 2022 Strikkagenser skrev (2 minutter siden): Altså, det er jo ingen logikk i svaret heller? Dette er farlige formidlere av trening og "helse". Ja, svaret er bare vas. 45
Rev. Revenge Skrevet 22. januar 2022 #55924 Skrevet 22. januar 2022 Jeg tviler på at spørsmål om å unngå å trene bort bryst er et reelt spørsmål idag. For 20 år siden kanskje. Det artige her er at Netfit prøver å fremstå som kunnskapsformidlere pået spørsmål som, hvis det var reelt, ikke burde blitt besvart med "kalori-visvas". 41
Populært innlegg loffen Skrevet 22. januar 2022 Populært innlegg #55925 Skrevet 22. januar 2022 Hva faen! Også har de bilde av hun med silikonpupper. 71
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 22. januar 2022 Populært innlegg #55926 Skrevet 22. januar 2022 Ser at kaloriunderskudd er svarte de gir på mange spørsmål de liksom får. Farlige råd dem driver å kaster rundt seg. Trist at unge jenter tror på dette, at de tror det er snakk om å spise lite og trene mye for å få likedan kropp som frua. Det er jo snakk om silikon, heftig redigering, posering og et sykelig forhold til trening og mat. Noen burde stoppe disse folka, de gjør langt mer skade enn nytte for seg med alt pisset de formidler 😕 Det er direkte helseskadelig dette de driver på med. 74
Populært innlegg Medici Skrevet 22. januar 2022 Populært innlegg #55927 Skrevet 22. januar 2022 Det er vel vist med bilder tidligere her, jeg fant det ikke igjen nå, men det var vel fra en tur til Granca. Et bilde i bikini med en relativt flatbrystet CBE. De vet altså ikke bare hvordan man beholder bryststørrelsen, men også øker den. Med det som etter antakelse om metode må være trening. Ganske revolusjonerende egentlig. Hvorfor deler de ikke den informasjonen? 66
Torden Skrevet 22. januar 2022 #55928 Skrevet 22. januar 2022 Medici skrev (9 minutter siden): Det er vel vist med bilder tidligere her, jeg fant det ikke igjen nå, men det var vel fra en tur til Granca. Et bilde i bikini med en relativt flatbrystet CBE. De vet altså ikke bare hvordan man beholder bryststørrelsen, men også øker den. Med det som etter antakelse om metode må være trening. Ganske revolusjonerende egentlig. Hvorfor deler de ikke den informasjonen? Bildet med rød bikinitopp? 9
Pusern3 Skrevet 23. januar 2022 #55929 Skrevet 23. januar 2022 Lill skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på noe av fokuset som er hos Netfit? Hvordan trene seg opp til større rumpe og dette med bryster. Hva søren skjedde med trene for bedre mental og fysisk helse? Kroppene våre er ikke en pyntegjenstand, men et bevegelse og sanseapparat. Dette tror jeg har gått Netfit forbi. hva skjer her???? Skremmende fokus… og ikke minst feilaktig råd… hva med å ivareta sunn kropp og det å være fornøyd og glad… 17
Medici Skrevet 23. januar 2022 #55930 Skrevet 23. januar 2022 Torden skrev (2 timer siden): Bildet med rød bikinitopp? Ja, stemmer! 5
Lopploella Skrevet 23. januar 2022 #55931 Skrevet 23. januar 2022 Torden skrev (8 timer siden): Bildet med rød bikinitopp? Bildet ser ut til å være fjernet fra bloggen, men hvis du bildegoogler navnet og b.e.a.c.h, så kommer det opp et fire år gammelt bilde med rød bikini. Dette er helt tydelig fra tiden før hun fikk trent opp brystpartiet. 31
Gjest CecilieX Skrevet 23. januar 2022 #55932 Skrevet 23. januar 2022 Men hvordan sørger man for at «musklene som bygges får energi fra maten og ikke fettet på kroppen»? Jeg er helt blank på området, og aner ikke om dette konkret er mulig å «sørge» for. Meg bekjent er det jo ikke mulig å sørge for bare ved å gi beskjed innover. Burde det ikke underbygges med en forklaring på hvordan man sørger for dette? Hvis det er mulig? Hvis du ligger i kalorioverskudd over tid slik de anbefaler, så vil du jo legge på deg, og ikke nødvendigvis bare på brystene. Eller er løsningen å ikke ha fett på kroppen, slik at det ikke er noe fett å forbrenne, ref fettklypa som de snakket om. Og siden brystene består av fettvev, hvordan sørger man da for at fettet fjernes fra hele kroppen men ikke fra brystene? Hvis målet med å besvare spørsmål er å faktisk gi nyttig og konkret veiledning til følgerne (og ikke å rette fokus mot kroppen til CBE) så feiler de stort. Jeg ble i alle fall sittende igjen med flere spørsmål enn svar, rent bortsett fra at jeg jo vet at en måte å løse det på er å fylle brystene med silikon.
Gjest CecilieX Skrevet 23. januar 2022 #55933 Skrevet 23. januar 2022 Lopploella skrev (15 minutter siden): Bildet ser ut til å være fjernet fra bloggen, men hvis du bildegoogler navnet og b.e.a.c.h, så kommer det opp et fire år gammelt bilde med rød bikini. Dette er helt tydelig fra tiden før hun fikk trent opp brystpartiet. Sjekket litt ulike perioder og det ser ut til at bildene mangler på de aller fleste innlegg før januar 2020?
BaHare Skrevet 23. januar 2022 #55934 Skrevet 23. januar 2022 (endret) Det er bare å se på første sesong hun var med på bloggerne. 😉 Endret 23. januar 2022 av BaHare 10
Hallepalle2 Skrevet 23. januar 2022 #55936 Skrevet 23. januar 2022 sukkerspinndilla skrev (10 minutter siden): Dette her? Der har hun jo helt normal mage også🤔 27
Populært innlegg Inocybe Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #55937 Skrevet 23. januar 2022 Lill skrev (11 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på noe av fokuset som er hos Netfit? Hvordan trene seg opp til større rumpe og dette med bryster. Hva søren skjedde med trene for bedre mental og fysisk helse? Kroppene våre er ikke en pyntegjenstand, men et bevegelse og sanseapparat. Dette tror jeg har gått Netfit forbi. Jeg er bare sååå lettet hun fikk krøllet håret før denne "trenings"økten. Hadde hun prioritert lufttørking er det ikke sikkert hun hadde rukket alt sammen 😅#travelhverdag. Teksten er så misvisende som det går an! Hadde de vist hvordan man bestemmer hvor fett skal sette seg hadde hun ikke lagt seg under kniven og de hadde bodd i en mangemillion-villa i Hollywood og levd av patenten. Igjen er det uredelig og uvitenskapelig innhold som postes. Håper ingen følger Netfit for annet enn togkræsjet. 63
Isola2 Skrevet 23. januar 2022 #55938 Skrevet 23. januar 2022 Strikkagenser skrev (10 timer siden): Altså, det er jo ingen logikk i svaret heller? Dette er farlige formidlere av trening og "helse". De får inn mengder med spørsmål også,noe som er litt merkelig…Er det dette LKE gjør når han ikke sitter i den mørke kjelleren? Finner på spm og svarer seg selv..? 43 1
Populært innlegg Isild Skrevet 23. januar 2022 Populært innlegg #55939 Skrevet 23. januar 2022 Isola2 skrev (20 minutter siden): De får inn mengder med spørsmål også,noe som er litt merkelig…Er det dette LKE gjør når han ikke sitter i den mørke kjelleren? Finner på spm og svarer seg selv..? Helt utrolig at det "renner inn" med spørsmål til Netfit (som aldri ble lansert) Merkelig også med tanke på at "Coach Eriksen" ikke akkurat er en hit på IG ellers. Mulig det er kvalitetstid for de å sitte og lage spørsmål og svar til egne kontoer, samt finne nye brukernavn til "Åge" når de vil inn her og være bitre, barnslige og spy ut litt om hva de egentlig mener om "ressurssvake" mennesker osv. #jobbersenthverkveld #altpåstell 53
Pæddan Skrevet 23. januar 2022 #55940 Skrevet 23. januar 2022 Hallepalle2 skrev (58 minutter siden): Der har hun jo helt normal mage også🤔 Ser man det. Ingen innsunken mage🙄men ser like sur og mistrivsel rundt foto. 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå