Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Inocybe skrev (2 timer siden):

Husker også godt det ble nevnt kostholdsplan som underbyggende for hvor sunt svangerskapet var. Mener bemerkningen fort ble slettet. Muligvis fordi de selv skjønte de dreit på draget for kostholdsplan er jo nettopp bare for gravide som ikke klarer å gi nødvendig næring til barnet på grunn av mental eller fysisk sykdom. 

Har aldri fått noen kostholdsplan av jordmor. En brosjyre fra helsedirektoratet om at man bør følge deres råd om sunt kosthold og fem om dagen, pluss unngå spekemat og ørret over en kilo. Er det en kostholdsplan? 

• Liker 15
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Har aldri fått noen kostholdsplan av jordmor. En brosjyre fra helsedirektoratet om at man bør følge deres råd om sunt kosthold og fem om dagen, pluss unngå spekemat og ørret over en kilo. Er det en kostholdsplan? 

Nei det du fikk er de generelle kostholdsråd som gis til alle. Kostholdsplan er for dem med fysiske eller psykiske problemer med å få til nødvendig næring til barnet. 

• Liker 32
Skrevet
Inocybe skrev (1 minutt siden):

Nei det du fikk er de generelle kostholdsråd som gis til alle. Kostholdsplan er for dem med fysiske eller psykiske problemer med å få til nødvendig næring til barnet. 

Nettopp 😊

• Liker 11
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Felis skrev (5 timer siden):

Caroline slår meg som en people pleaser, som er veldig redd for å gjøre noe galt og møte kritikk. Så hun stotrer og fniser, mens hun prøver å få tak på hva fasiten er. Hva er det rette svaret, hva vil folk høre, hva kan hun si som forsvarer det bildet såpass at hun blir spiselig igjen?

Ja, helt klart. Og som jeg har sagt tidligere, er redd det er mannen hennes som styrer hele skuta. Og hun går rundt som en nikkedukke og gjør som han sier. 

Er trist å se dette intervjuet. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Ja, helt klart. Og som jeg har sagt tidligere, er redd det er mannen hennes som styrer hele skuta. Og hun går rundt som en nikkedukke og gjør som han sier. 

Er trist å se dette intervjuet. 

Har ingen grund til å tro CBE ikke er like mye med på det som mannen. CBE er bare konfliktsky så hun sender mannen sin til å kaste seg frådende over dem hun selv ikke tør konfrontere. Jeg tror de er et helt likeverdig par hva gjelder dårlige holdninger og kvinneforakt. 

• Liker 35
Skrevet
Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

Kroppsspråket til de to andre i sofaen😂😂😂

Ser ut som Tore strever med å ikke slenge ut en kommentar.. 🤣

• Liker 41
Skrevet
Inocybe skrev (5 minutter siden):

Har ingen grund til å tro CBE ikke er like mye med på det som mannen. CBE er bare konfliktsky så hun sender mannen sin til å kaste seg frådende over dem hun selv ikke tør konfrontere. Jeg tror de er et helt likeverdig par hva gjelder dårlige holdninger og kvinneforakt. 

Tror jeg også.

• Liker 11
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Inocybe skrev (7 minutter siden):

Er ikke uenig i dette. Men jeg tror fortsatt at han er primus motor i det meste av det som skjer. 

Hun lar seg styre av en dominant mann.

Hun er også "heldig" som er sammen med en tidligere fotballspiller, hvis ikke hadde nok Mads Hansen kastet seg over henne som en frådende og sulten ulv. Dobbeltmoralske Mads. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (23 minutter siden):

Er ikke uenig i dette. Men jeg tror fortsatt at han er primus motor i det meste av det som skjer. 

Hun lar seg styre av en dominant mann.

Hun er også "heldig" som er sammen med en tidligere fotballspiller, hvis ikke hadde nok Mads Hansen kastet seg over henne som en frådende og sulten ulv. Dobbeltmoralske Mads. 

Det er temmelig skuffende at MH aldri harselerer litt med ekteparet hakk-i-hæl. Jeg følger han på Insta, og spurte han om dette, men da fikk jeg ikke noe svar, gitt. Han har alltid svart på andre kommentarer.

• Liker 30
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Era Vulgaris skrev (Akkurat nå):

Det er temmelig skuffende at MH aldri harselerer litt med ekteparet hakk-i-hæl. Jeg følger han på Insta, og spurte han om dette, men da fikk jeg ikke noe svar, gitt. Han har alltid svart på andre kommentarer.

Du er nok ikke den eneste som har spurt MH om dette. 

Og jeg personlig tror at MH klør etter å skrive noe om henne, men han avstår fordi han var/er kompis med mannen hennes. 

Skrevet
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Altså..

5A921E69-9BE5-4A10-8628-A31CE2AEC10D.jpeg

Dette gjør hun bare for å provosere. Ikke bit på. 😊

• Liker 10
Skrevet

Skulle gjerne likt å se Caroline vært med på Kjendis Farmen eller kjendis 71' Nord!

• Liker 18
Skrevet
NewStart87 skrev (2 timer siden):

Altså..

Jeg ser at det er det samme antrekket og hårfrisyren hun har brukt tre ganger på veldig kort tid og lagt ut bilde av det med tekst om at hu har trent intenst (en uke kanskje?). I tillegg reklamerte hun nylig for dette treningsettet og ikke skrevet "reklame" de andre gangene den er vist fram etter trening. Jeg tror at hun har tatt mange bilder med det samme antrekket den ene gangen, også bruker hu de samme bildene etterpå som "bevis" på at hu har trent, og drive med skjult reklame. Virker ganske shady. Alt er lagt ut på storyes , så vanskelig å bevise det, men kan hende det er flere som husker det samme. 

• Liker 37
Skrevet
lillehammeren skrev (15 minutter siden):

Man kan jo håpe, men dessverre tror jeg ikke hun baserer levebrødet sitt på hvor mye hun kan piske opp stemningen på KG. Jeg tror hun legger ut slike bilder uten et snev av ironi eller baktanke. Hvis hun har til hensikt å provosere, er det nok heller misunnelse hun er ute etter, da jeg tror hun oppriktig mener at det hun viser frem er attråverdig.

Da er det synd at hele greia er en illusjon, hun ser jo ikke slik ut! Hun har blitt helt fartsblind når det kommer til fysiske og visuelle "forbedringer". Selv om hun er oppdollet og unaturlig i klippet om post partum-bildet, slår det meg hvor mye yngre og levende hun så ut den gangen. Det hun gjør med ansiktet sitt i dag, fjerner rynker og urenheter, men også alt liv. Det er ikke foryngende. Hadde noen fortalt meg at hun var datteren til hun vi ser på IG i dag, så hadde jeg trodd på det. Og så er det bare snakk om 8 år...

• Liker 44
Skrevet
lillehammeren skrev (35 minutter siden):

Provosere hvem? Alle følgerene på Instagram? Hvorfor skulle hun ønske å provosere dem?

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser, brudd på opphavsrett og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
NewStart87 skrev (3 timer siden):

Altså..

Hvis hun nettopp har «just did it» så er det rart at det ikke er svettemerker både fremme og bak 🤔

• Liker 19
Skrevet
Ice-91 skrev (Akkurat nå):

Hvis hun nettopp har «just did it» så er det rart at det ikke er svettemerker både fremme og bak 🤔

Hun glemte nok sprayen...😬

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...