Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 18. november 2021 Populært innlegg #52721 Skrevet 18. november 2021 Aquarius04 skrev (30 minutter siden): Enig!! Faktisk forfriskende å se, og jeg tror de hadde vunnet mye på å fremstille henne sånn på blogg og insta også. Men jeg har aldri hørt om hunder som blir kommandert til å hoppe opp på noen… Er dette vanlig? (Bildet er hentet fra kommentarfeltet til bloggen carolinebergeriksen.no) Du må ikke glemme at LK har vokst opp med hund, og det er helt normalt at en diger hund hopper på folk. Den blir faktisk kommandert til det, for å være sikker. 56
loffen Skrevet 18. november 2021 #52722 Skrevet 18. november 2021 Ang. hunden, så skriver hun på instastory at hun 'pleier å være litt strengere enn dette når han hopper på meg, altså'. Så litt tvetydig der kan man si. I dag er det besøk hos negledama og skjønnhetsklinikk som gjelder, i tillegg til barnas hår, og hunden som får sjokoladeproteinshake med kaffe.. 39
Mrs Robinson Skrevet 18. november 2021 #52723 Skrevet 18. november 2021 loffen skrev (51 minutter siden): Ang. hunden, så skriver hun på instastory at hun 'pleier å være litt strengere enn dette når han hopper på meg, altså'. Så litt tvetydig der kan man si. I dag er det besøk hos negledama og skjønnhetsklinikk som gjelder, i tillegg til barnas hår, og hunden som får sjokoladeproteinshake med kaffe.. Og det er ikke så lenge siden hun i et intervju sa at hun strevde med grensesetting av hunden Så hva som er sannheten, er ikke så lett å si 36
MacBeth Skrevet 18. november 2021 #52724 Skrevet 18. november 2021 Aquarius04 skrev (4 timer siden): Men jeg har aldri hørt om hunder som blir kommandert til å hoppe opp på noen… Er dette vanlig? (Bildet er hentet fra kommentarfeltet til bloggen carolinebergeriksen.no) Avsporing: Om det er vanlig vet jeg ikke, men jeg har lært mine både hopp og bjeff på kommando. Verdien av det kan diskuteres, hunden min spiller også død🤷♀️ just for the fun of it antar jeg, hjernetrim for hunden.. 7
cerruti Skrevet 18. november 2021 #52725 Skrevet 18. november 2021 Reklame for dyrt produkt som gir glød. Hva det er som egentlig gjøres med huden burde tillegges… 7
Klink Skrevet 18. november 2021 #52726 Skrevet 18. november 2021 Snøsøta skrev (På 17.11.2021 den 21.15): 😂 Det eskalerte fort.. Ja, det er viktig å forsvare CBEs rett til å vise fram kroppen sin når hun vil altså. Jeg skjønner det! Det er bra hun har deg som kan sende alle som ikke vil ha brystvorta hennes i mueslien eller rompa hennes i kaffen på rommet. Alle sårbare grupper og utstøtte trenger noen til å forsvare seg 👌 Nå kan jeg sove godt i natt, jeg var litt bekymret for at CBE skulle havne i fosterstilling igjen av den grusomme kommentaren min… Alt hun må tåle når alt hun vil er å bruke den bare magen sin til å inspirere frokostgjestene til å ikke spise seg så feite! Eskalerte fort? Syns du eskalerer det hele med å gå til overdrivelser som brystvorta i muslien og rumpa ( det skrives med U!!!) i kaffen. Bare fordi ho spiser frokost i tights og en langermet topp som viser litt av magen. Tåler man ikke det fra andre mennesker får man nesten holde seg hjemme! 20
Inocybe Skrevet 19. november 2021 #52727 Skrevet 19. november 2021 Aquarius04 skrev (13 timer siden): Enig!! Faktisk forfriskende å se, og jeg tror de hadde vunnet mye på å fremstille henne sånn på blogg og insta også. Men jeg har aldri hørt om hunder som blir kommandert til å hoppe opp på noen… Er dette vanlig? (Bildet er hentet fra kommentarfeltet til bloggen carolinebergeriksen.no) Det der høres ut som en Treasures-ism. Dvs. noe som er uheldig men som i oftest Carolines mistenker jeg forsøk på å glatte ut/dekke over kommer til å framstå som enda mer dumt og utroverdig enn utgangspunktet. I dette tilfellet finnes det uendelige muligheter for å lære hunden sin triks. Både nyttige, unyttige eller teite. Men å lære hunden sin å være skikkelig irriterende og plagsom, som det jo er når en stor hund hopper opp, på kommando er bare dustete. Nei her ser vi nok enda et av CBEs fånyttes forsøk på å dekke over i dette tilfellet hundens uvaner, og muligvis eiernes manglende evne til å gjøre noe med det, ved å lage en dekkhistorie som bare framstiller henne som enda teitere enn opprinnelig. Management, gi den damen litt skikkelige PR-råd! 37
Gjest tranedatter Skrevet 19. november 2021 #52728 Skrevet 19. november 2021 Klink skrev (10 timer siden): Eskalerte fort? Syns du eskalerer det hele med å gå til overdrivelser som brystvorta i muslien og rumpa ( det skrives med U!!!) i kaffen. Bare fordi ho spiser frokost i tights og en langermet topp som viser litt av magen. Tåler man ikke det fra andre mennesker får man nesten holde seg hjemme! Nå vet jeg ikke hvilket hotell det er snakk om. På et Vandrerhjem så er magetopp og treningsklær ok. Men om jeg betaler dyre summer for ett fint hotell, så er også gjestene en del av hotellet. Da vil jeg ikke ha treningsklær og magetopp til frokosten! (...og heller ikke flip-flops med nakne føtter, "pyjamasbukser" og hva nå jeg faktisk sett på finere hotell... grøss!")
Rev. Revenge Skrevet 19. november 2021 #52729 Skrevet 19. november 2021 Etter min vurdering av alle bildene som publiseres er hensikten med å fremstå som ei som trener hele tiden med kalorikontroll nettopp for at produktet skal vises frem og beundres. Produktet er Caroline Berg Eriksen-personaen som i bunn og grunn ikke har annen valuta etter 11 år som hjemmearbeidende innholdsprodusent. Da må (helst avkledt) kropp være norm ved blant annet annonsesalg. Utfordringen for Carolinebebergeriksenno / Treasures AS er at eventuelle interessenter ikke er like opptatt av denne kroppen, mens det fremstår som at budskapene som sendes ut er at alle burde være interessert i akkurat denne. Det er jo "Se på meg, da! Se på meg!" samme hva som publiseres, fra betalt søppelplukking til minimal bekledning til frokostserveringen. Bakgrunnsarrativet slik jeg ser det er kort og godt "Milf", et narrativ Berg Eriksen har rendyrket siden før intervjuet fra fordums glansdager i 2012. Verdiene har ikke utviklet eller endret seg på disse årene, og fokuset er fortsatt på avsender av alle budskapene, ikke mottaker : ...My dream is to show other women that a pregnancy does not ruin your body. This is my biggest motivation. Also I want to feel good about myself as I age. AND! I want my husband to think I am THE hottest woman ever. Haha :-). https://www.theskinnyconfidential.com/healthy-deets-norways-top-fitness-blogger-caroline-berg-eriksen/ 44
odipodis Skrevet 19. november 2021 #52730 Skrevet 19. november 2021 Mon tro om det er Kvinneguiden-trollet hun sikter til i den megahit-sangen 🙊 Ligger på Spotify nå 4
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2021 #52731 Skrevet 19. november 2021 loffen skrev (18 timer siden): hunden som får sjokoladeproteinshake med kaffe.. ???? 1
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2021 #52732 Skrevet 19. november 2021 odipodis skrev (13 minutter siden): Mon tro om det er Kvinneguiden-trollet hun sikter til i den megahit-sangen 🙊 Ligger på Spotify nå Hva er teksten?
Aquarius04 Skrevet 19. november 2021 #52733 Skrevet 19. november 2021 solmåneogstjerner skrev (2 minutter siden): Hva er teksten? Noe av den: «Vi har alt på stell, alt på stell stell. Jobber sent på kveld. Det er en egen sted i helvete for alle damer som drar damer ned.» 🥴 Hun skryter av seg selv i hele låta, basically. Du finner den på Spotify. 32
Gjest Gapatrosten Skrevet 19. november 2021 #52734 Skrevet 19. november 2021 solmåneogstjerner skrev (4 minutter siden): Hva er teksten? Jeg hørte gjennom den, men orker ikke å skrive av. Noe om at vi er de som gjør det selv, har alt på stell, jobber sent hver kveld? Jeg er ikke den rette til å uttale meg (hører lite på denne typen musikk), men jeg blir overrasket om noen synes dette er nyskapende eller har hitpotensial.
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2021 #52735 Skrevet 19. november 2021 Aquarius04 skrev (1 minutt siden): Noe av den: «Vi har alt på stell, alt på stell stell. Jobber sent på kveld. Det er en egen sted i helvete for alle damer som drar damer ned.» 🥴 Hun skryter av seg selv i hele låta, basically. Du finner den på Spotify. Frister ikke så veldig... 4
Aquarius04 Skrevet 19. november 2021 #52736 Skrevet 19. november 2021 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Frister ikke så veldig... Nei, sliter med å se hvem denne låta skal appellere til. Ungdom? Voksne? Kjøpesterke kvinner? Barn? Teksten er jo like navlebeskuende som frua sjøl. 34
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2021 #52737 Skrevet 19. november 2021 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Nei, sliter med å se hvem denne låta skal appellere til. Ungdom? Voksne? Kjøpesterke kvinner? Barn? Teksten er jo like navlebeskuende som frua sjøl. Hørte noen sekunder av den nå. Er vel ikke noen tvil om at dette absolutt ikke er en ny superhit. 17
solmåneogstjerner Skrevet 19. november 2021 #52738 Skrevet 19. november 2021 Men hva var det med hunden som drikker sjokoladeproteinkaffe? Er ikke hundeekspert, men høres ikke helt bra ut. 7
odipodis Skrevet 19. november 2021 #52739 Skrevet 19. november 2021 (endret) solmåneogstjerner skrev (22 minutter siden): Hva er teksten? Noen linjer fra teksten (ikke fullstendig tekst) : Jeg vet du digger å se på og snakke stygt om meg, men det ekke kult å være en av de som står i veien Det er et eget sted i helvete for alle damer som drar damer ned Self made, har ordna meg selv, fiksa min business Blogg babe #1, ingen lurer "who is this" Penger, pussy, power, jeg har det Er OG og tenker på standarden jeg setter, for alle de som ser på og de som kommer etter Jeg er boss og du burde backe meg, før sto jeg bak men nå jobber til og med typen for meg Refrenget består stort sett av dette: Vi gjør det selv, jobber sent hvert kveld, har alt på stell, topp til tå Chanel Endret 19. november 2021 av odipodis 32
Gjest tranedatter Skrevet 19. november 2021 #52740 Skrevet 19. november 2021 (endret) åherregudminjesuskristurjegblirputeflauavbareleseteksten Carro: Denne teksten egner seg for dagboken din, aka din rosablogg. Du er en voksen kvinne, ikke 12 år! Låtskriveren MÅ jo tulle med henn?! Men forstår ikke det selv, at hen dummer henne ut på direkten! Endret 19. november 2021 av tranedatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå