Rev. Revenge Skrevet 15. november 2021 #52621 Del Skrevet 15. november 2021 Jobbermedbarn skrev (4 minutter siden): Så i hvertfall Ole I Dole og Christine Dancke, men var nok flere kjente også. Fant informasjonen, ble ikke så veldig imponert. Igjen er det vel mest snakk om hvem som vinner på deltakelsen: TV2, produsentene eller artistene. https://www.tv2.no/a/14298522/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #52622 Del Skrevet 15. november 2021 CecilieX skrev (23 minutter siden): Hehehe, de gikk litt over i hverandre. Da Birgit Skarstein ble filmet i SVD så hadde det jo stor betydning for gjettingen på Maskorama. Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på seertallene til «Megahit» som nytt konsept opp mot Maskorama. Ja.. Men jeg tenker at jeg gir det en tjangs før jeg dømmer programmet og deltagere som ubrukelig... Det kan vi eventuelt gjøre lørdag kveld. Regner med at de fleste her inne skal se på det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. november 2021 #52623 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg husker også CBE som stiv og usikker i skal vi danse. Jeg regner med at teater erfaringen gjør at hun er litt mer komfortabel på en scene nå. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 15. november 2021 #52624 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg håper selfølgelig at dette blir en positiv opplevelse for CBE, for det er kjempe tøft at hun stiller opp (kan også være grunnen for iherdig løping og kaloriunderskudd, som ikke er så positivt). Hun bør bare skru på utstrålingen, og ikke ta seg selv så høytidelig, for da kan man sjarmere sitt publikum om sangen ikke er den beste. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 15. november 2021 #52625 Del Skrevet 15. november 2021 Hallepalle2 skrev (7 timer siden): Er eldste sminket på farsdagsbildet? Det ser virkelig slik ut🙄 Akkurat det tenkte jeg og, men avfeide det som synsbedrag. Ville vært for drøyt… 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 15. november 2021 #52626 Del Skrevet 15. november 2021 frøkengrapefrukt skrev (2 timer siden): Der virker jo som de andre i dette programmet er komikere med stor grad av selvironi, og så CBE. Det virker som de andre har det gøy, og hun faktisk tror at hun skal bli popstjerne? jøss hvordan konkluderer du med dette lenge før programmet har premiere? Synes absolutt alle deltagerne på den lille snutten høres latterlig dårlige ut. Dette må bli noe av det grusomste ever. Håper de klarer å gjøre det morsomt, og ikke kun smertefullt. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 15. november 2021 #52627 Del Skrevet 15. november 2021 ssophie skrev (3 timer siden): Det er et klipp av at hun synger sanger sin her: https://www.instagram.com/p/CWTUYR7qxse/ "Vi har alt på stell, alt på stell, stell", og noe med chanel, og så noen gjentakelser om at "det er vi som gjør det selv". Norges nye superhit. Synger hun om sitt liv som megasuksessfull influenser, eller. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 16. november 2021 #52628 Del Skrevet 16. november 2021 Jobbermedbarn skrev (3 timer siden): Ja, det kan jo se sånn ut, men samtidig er det jo musikkprodusenter som bruker tid her da, så noe ønsker de nok å få ut av det. Men mye autotune der ja, og det er litt vanskelig å se for seg at det skal bli noen megahit ut av denne casten, men man vet jo aldri. Utfordringen til cbe mtp resten av gjengen her tror jeg vil være å komme ut av skjermen. Sånn jeg husker henne fra Skal vi danse var hun så stiv og usikker at hun falt helt igjennom på tv skjermen. Men tøft å utfordre seg selv da, selv om jeg også tror dette er et desperat forsøk på å øke klikk og interesse igjen. fruen imponerte overhode ikke i skal vi danse. Usjarmerende, stiv og urytmisk var hun. Og furten når hun ikke gjorde det bra. Ingen sjarme overhode… så det skal bli interessant om hun greier komme gjennom «ruta» denne gangen.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skruf Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #52629 Del Skrevet 16. november 2021 Liver skrev (9 timer siden): Jeg håper selfølgelig at dette blir en positiv opplevelse for CBE, for det er kjempe tøft at hun stiller opp (kan også være grunnen for iherdig løping og kaloriunderskudd, som ikke er så positivt). Hun bør bare skru på utstrålingen, og ikke ta seg selv så høytidelig, for da kan man sjarmere sitt publikum om sangen ikke er den beste. Hvilken utstråling? Det er jo nettopp der problemet ligger; hverken hun eller mannen evner ikke å ta seg selv litt uhøytidelig, alt må til enhver tid være perfekt. Og når ting går skeis og ikke alt er perfekt så er det alltid noen andre sin feil. Da hun ikke nådde så langt da hun var med i SVD så var forklaringen at leserene/følgerene hennes stemte ikke på henne pga de savnet at hun ikke blogget like mye som vanlig. At hun røyk ut tidlig pga tilbakemeldingene fra dommerene om at hun bl.a danset veldig stivt og måtte løsrive seg litt og gi mere av seg selv var hverken hun eller mannen enige i (mulig LKE danset selskapsdans som barn, så dette kan han alt om, jamfør forklaringen om å ta med en valp på lange løpeturer ikke er noe problem da LKE sin familie hadde hund da han var barn🤷🏼♀️) 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. november 2021 #52630 Del Skrevet 16. november 2021 skruf skrev (21 minutter siden): Det er jo nettopp der problemet ligger; hverken hun eller mannen evner ikke å ta seg selv litt uhøytidelig, alt må til enhver tid være perfekt. Tror nok det er akkurat her den største utfordringen kan ligge for CBE, uansett TV-konsept. Det var jo påfallende også i Bloggerne, at det hele tiden var en viss regi, selv i tilsynelatende hverdagslige situasjoner. Noe behersket og kontrollert. Så det blir spennende å se om hun klarer å gi slipp i denne settingen. Håper jo det for hennes del. Hadde vært veldig gøy om hun bare slo seg løs😊 Tror hun hadde vunnet mye på det. Kanskje klart å snu litt på skuta, i tolvte time så å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 16. november 2021 #52631 Del Skrevet 16. november 2021 Vil tippe at hun fort er den som ryker først ut av programmet. Appellerer vel ikke i veldig stor grad til et tv-publikum, sammenlignet med flere av de andre. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. november 2021 #52632 Del Skrevet 16. november 2021 Det ble nevnt her at alt snakket om voksende hår kunne være oppladning til reklame for hårprodukter ... Vel, vel, ser man det 😁 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #52633 Del Skrevet 16. november 2021 FruRosa skrev (9 minutter siden): Det ble nevnt her at alt snakket om voksende hår kunne være oppladning til reklame for hårprodukter ... Vel, vel, ser man det 😁 De er veldig lette å gjennomskue, påvirkerne. Så lette at det er forunderlig at de kan påvirke noen i det hele tatt. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #52634 Del Skrevet 16. november 2021 Det er vel noe a det som irriterer metakritikerne aller mest, at man ser mønsteret og kan forutsi hva som kommer. Når frua plutselig begynte å dokumentere digre sjokoladeplater, liksom. Det er uansett bedre at det er et mål med denne merkverdige fokuseringen og forundringen over at håret vokser. det ville jo vært veldig bekymringsverdig om hun faktisk bor så langt inne i egen navle at hun faktisk tror at håret hennes er av interesse for internettet. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. november 2021 #52635 Del Skrevet 16. november 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Det ble nevnt her at alt snakket om voksende hår kunne være oppladning til reklame for hårprodukter ... Vel, vel, ser man det 😁 Ble veldig overrasket nå! Eller ikke. Influencerne, med CBE i spissen, er så forutsigbare. Det eneste jeg oppriktig lurer på (nei det er ikke hvordan håret til CBE vokser) er hva i allverden annonsørene tror de får igjen for å putte penger i det talentløse selskapet. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 16. november 2021 #52636 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg får oppriktig vondt i korsryggen av å se på noen av de poseringene med stumpen ut. Kan hun ikke bare slutte med det! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 16. november 2021 #52637 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Vi har alt på stell, alt på stell stell? Seriøst?🥴 Endret 16. november 2021 av Twinkle~ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lin10 Skrevet 16. november 2021 #52638 Del Skrevet 16. november 2021 Twinkle~ skrev (25 minutter siden): Vi har alt på stell, alt på stell stell? Seriøst?🥴 Ja, hun har jo det. Livet hennes er på stell. Til forargelse for endel her inne kan det virke som😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 16. november 2021 #52639 Del Skrevet 16. november 2021 Lin10 skrev (22 minutter siden): Ja, hun har jo det. Livet hennes er på stell. Til forargelse for endel her inne kan det virke som😊 Nå er vel poenget med programmet å lage en hit. Sitat substantiv maskulin låt (el. andre ting) som blir svært populær, slager Sangen ble en hit. Dersom hennes forsøk på å lage en sang som blir svært populær og fenger mange handler om hvor mye livet hennes er på stell så er jeg usikker på om det vil slå an🤪 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 16. november 2021 Populært innlegg #52640 Del Skrevet 16. november 2021 Lin10 skrev (49 minutter siden): Ja, hun har jo det. Livet hennes er på stell. Til forargelse for endel her inne kan det virke som😊 Er noen forarget over det da? Hadde for all del vært fint om det hadde vært korrekt, men er vel heller at folk ser gjennom fasaden og skjønner det bare er narrativet om på stel vi ser og ikke virkeligheten. Jobben hennes er å vise perfekt familieidyll men det er begrenset hvor mye det går an å publisere før løgnene blir for gjennomskuelige. Økonomien er hvert fall ikke på stell. omsetningen daler år for år og når man må ty til barnearbeid for å få det til å gå rundt har man ikke noe på stel i dagens Norge. Samme med helsen. De påstår de lever sunt men realiteten ser vi jo er noe annet. Eksemplene er mange. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå