Skrottefar Skrevet 13. november 2021 #52541 Del Skrevet 13. november 2021 FruRosa skrev (2 timer siden): Det er så man nesten ikke tror det man leser! Og hvis CBE med det mener at hun kommer til å ha reklame for en eller annen til uka, ja, da er det dessverre nok en aktør som ikke skjønner at det å sponse dette galehuset ikke gir særlig god reklame, hva med å kanskje sjekke litt rundt omkring før man inngår noe som helst med Treasures AS? Eller blir de lovet gull og grønne skoger liksom? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52542 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) 1 hour ago, Surikatt said: Jeg reagerer på alle filmene av barna på instastory det siste døgnet. Hun fremstiller dem som i en slags Astrid Lindgren verden hvor klær og hår er nøye planlagt og åpenbart brukt mye tid på. La dem nå slippe å fremstå som to skuespillere i mors sosiale medier. Men hun lever jo gjennom mobilskjermen sin. Ute og går? Film barnet uvitende bakfra og rett ut på instastory. Det er sykt og det er mors behov for oppmerksomhet som er i fokus. For hva i h…. har to barn i sosiale medier ellers å gjøre ?? Ja, det er faktisk veldig ille det frua driver med nå, ang den overeksponeringen av barna Ene har fått hull i ørene, hvor mor filmer og spør "få se hva du har gjort daaa"......"har du fått hull i øra".... Seriøst??? Samtidig med den enorme eksponeringen av barna, tar frua selfie og skriver at håret vokser og vokser, og det er mange som lurer på hvordan.... Ehh nei, det er INGEN som lurer på hvordan håret vokser!!! Det hun legger ut i some kanalene sine blir bare dummere og dummere. Bare hjernedødt innhold blandet med eksponering av barna, Endret 13. november 2021 av Minnie Mus 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyJane Skrevet 13. november 2021 #52543 Del Skrevet 13. november 2021 Misforsto jeg Instagram-storien hennes nå, eller skrev hun virkelig: «Håret vokser og vokser og folk lurer på hvordan?»….Folk lurer på hvordan håret hennes vokser? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 13. november 2021 #52544 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) 2 minutter siden, BettyJane said: Misforsto jeg Instagram-storien hennes nå, eller skrev hun virkelig: «Håret vokser og vokser og folk lurer på hvordan?»….Folk lurer på hvordan håret hennes vokser? Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir bare mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet. Endret 13. november 2021 av Minnie Mus 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyJane Skrevet 13. november 2021 #52545 Del Skrevet 13. november 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir are mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet. Tror jaggu jeg skal ta meg fri fra jobben imorgen for å holde meg oppdatert på hvordan fruas hår vokser. Skulle jo ikke tro det var mulig 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 13. november 2021 #52546 Del Skrevet 13. november 2021 Minnie Mus skrev (4 minutter siden): Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir bare mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet. Skal si det er mangt rart voksne, smarte og kjøpesterke kvinner med høy utdannelse lurer på.. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2021 #52547 Del Skrevet 13. november 2021 Hun mener kanskje hvorfor det vokser og ikke hvordan? 🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 13. november 2021 #52548 Del Skrevet 13. november 2021 Kollontaj skrev (12 minutter siden): Hun mener kanskje hvorfor det vokser og ikke hvordan? 🤪 Ja, kan godt hende hennes hår ikke vokser uten hjelp fra et eller annet som koster penger. I så fall trist for henne. Mitt hår vokser helt gratis og jeg lurer ikke på hvorfor det vokser. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizziea Skrevet 13. november 2021 #52549 Del Skrevet 13. november 2021 Er mest imponert over kroppsholdningen hennes. Kan hun ikke stå som et normalt menneske? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basilika Skrevet 13. november 2021 #52550 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg så et klipp fra det tv-programmet hun skal være med i. Hun ser helt annerledes ut enn på IG? Også den fjortis-sangen hun synger der som er en blanding av Linni Meister og Lene Alexandra sin stemme. Dette blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 13. november 2021 #52551 Del Skrevet 13. november 2021 BettyJane skrev (2 timer siden): Tror jaggu jeg skal ta meg fri fra jobben imorgen for å holde meg oppdatert på hvordan fruas hår vokser. Skulle jo ikke tro det var mulig «CBEs hår - minutt for minutt» 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #52552 Del Skrevet 13. november 2021 FruRosa skrev (5 timer siden): Det er så man nesten ikke tror det man leser! Igjen er det altså speilet I spisestua som er lokasjon og kulisse for enda et ihjelposert bilde av seg selv iført volimunøs bluse, baken presses bakover og brystet presses frem for at blondt hår på svart tøy skal fremstå lengre enn det er, samtidig som at midjen skal fremstå smalere enn den er med samme fargebruk. Resultatet er at høyre hånd ser underutviklet ut mens venstre hånd ser ut som en kjempes hånd. Sleng på noen filtre så budskapet som kan tolkes er komplett: "Jeg poserer til krampa tar meg for at dere skal tro at jeg er perfekt i mine øyne." Det hele ser jo bare dumt ut. Registrerer at høyre spisestuestol er urørt siden forrige bildeanalyse og at buksa er for trang for å lykkes med kamuflasjeposeringen. Jeg håper det ikke kommer tips om hvordan hår vokser. Da blir det merarbeid for meg. 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pust Skrevet 14. november 2021 Populært innlegg #52553 Del Skrevet 14. november 2021 Merkelig hvordan en relativt sjelden skjelettsykdom plutselig har smittet samtlige påvirkere … 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. november 2021 #52554 Del Skrevet 14. november 2021 (endret) Pust skrev (25 minutter siden): Merkelig hvordan en relativt sjelden skjelettsykdom plutselig har smittet samtlige påvirkere … Det ser ut som at holdning og ansikt som en and er Caroline Berg Eriksen sitt ideal. Mitt hår vokser også og er ca like langt som hennes. Bare sånn hvis noen trenger tips osv om hvordan det er mulig, bare si i fra. Endret 14. november 2021 av Surikatt 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 14. november 2021 #52555 Del Skrevet 14. november 2021 Mitt hår vokser irriterende fort. Jeg er for lite aktiv og har lavt nivå b-vitamin. Ingen hemmeligheter, det er bare sånn genetisk. Og det er ingenting å trakte etter. Frisørtimene jeg et såå fornøyd med har håret vokst fra på et par uker.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. november 2021 #52556 Del Skrevet 14. november 2021 Å herregud så glad jeg er for at det finnes flere i landet enn Caroline Berg Eriksen som har hår som vokser! 🙏😅 Jeg var litt redd for at jeg plutselig måtte ha noe til felles med fru NM i speilselfier. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. november 2021 #52557 Del Skrevet 14. november 2021 Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden): Å herregud så glad jeg er for at det finnes flere i landet enn Caroline Berg Eriksen som har hår som vokser! 🙏😅 Jeg var litt redd for at jeg plutselig måtte ha noe til felles med fru NM i speilselfier. Men husk; det er hvordan det vokser som er viktig. Kan vokse nedover, i rykk og napp, oppover? Jeg regner med en grundig forskningsrapport på denne intrikate problemstillingen: Hvordan vokser håret til CBE? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. november 2021 #52558 Del Skrevet 14. november 2021 Tråden er ryddet for avsporing, krenkelser og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 14. november 2021 #52559 Del Skrevet 14. november 2021 Jeg tror ikke CBE forstår at det går et skille mellom hva som er privat og hva som er offentlig. I siste story blir det ene barnet hengt ut for alle som vil se. Det er drøyt, respektløst, man gjør bare ikke sånt i private sammenhenger engang. Hvem tenker hun at hun sender den meldingen til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 14. november 2021 #52560 Del Skrevet 14. november 2021 Er det virkelig sååå mange som spør om hvordan håret hennes vokser og vokser og vokser?? (vil jo ingen ende ta liksom) Jeg er nesten helt sikker på alt langt flere spør hvor det blir av Netfit. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå