Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (2 timer siden):

Det er så man nesten ikke tror det man leser!

Screenshot_20211113-184403_Instagram.jpg

Og hvis CBE med det mener at hun kommer til å ha reklame for en eller annen til uka, ja, da er det dessverre nok en aktør som ikke skjønner at det å sponse dette galehuset ikke gir særlig god reklame, hva med å kanskje sjekke litt rundt omkring før man inngår noe som helst med Treasures AS? Eller blir de lovet gull og grønne skoger liksom?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misforsto jeg Instagram-storien hennes nå, eller skrev hun virkelig: «Håret vokser og vokser og folk lurer på hvordan?»….Folk lurer på hvordan håret hennes vokser?

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BettyJane said:

Misforsto jeg Instagram-storien hennes nå, eller skrev hun virkelig: «Håret vokser og vokser og folk lurer på hvordan?»….Folk lurer på hvordan håret hennes vokser?

Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir bare mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet.

Endret av Minnie Mus
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (Akkurat nå):

Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir are mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet.

Tror jaggu jeg skal ta meg fri fra jobben imorgen for å holde meg oppdatert på hvordan fruas hår vokser. 
Skulle jo ikke tro det var mulig:balltre:

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (4 minutter siden):

Nei, du misforstod ikke, dessverre. Det blir bare mer og mer hjernedødt fra den kanten der. Skjønner ikke at det går an. Må jo være flaut å fremstille seg selv så totalt blåst i hodet.

Skal si det er mangt rart voksne, smarte og kjøpesterke kvinner med høy utdannelse lurer på.. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (12 minutter siden):

Hun mener kanskje hvorfor det vokser og ikke hvordan? 🤪

Ja, kan godt hende hennes hår ikke vokser uten hjelp fra et eller annet som koster penger. I så fall trist for henne. 

Mitt hår vokser helt gratis og jeg lurer ikke på hvorfor det vokser.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basilika

Jeg så et klipp fra det tv-programmet hun skal være med i. Hun ser helt annerledes ut enn på IG? Også den fjortis-sangen hun synger der som er en blanding av Linni Meister og Lene Alexandra sin stemme. Dette blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BettyJane skrev (2 timer siden):

Tror jaggu jeg skal ta meg fri fra jobben imorgen for å holde meg oppdatert på hvordan fruas hår vokser. 
Skulle jo ikke tro det var mulig:balltre:

«CBEs hår - minutt for minutt»

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (25 minutter siden):

Merkelig hvordan en relativt sjelden skjelettsykdom plutselig har smittet samtlige påvirkere …

8232EF74-E1D7-4DD3-A8EF-7C79A8A24FAE.jpeg

Det ser ut som at holdning og ansikt som en and er Caroline Berg Eriksen sitt ideal. Mitt hår vokser også og er ca like langt som hennes. Bare sånn hvis noen trenger tips osv om hvordan det er mulig, bare si i fra.  

Endret av Surikatt
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hår vokser irriterende fort. Jeg er for lite aktiv og har lavt nivå b-vitamin. Ingen hemmeligheter, det er bare sånn genetisk. Og det er ingenting å trakte etter. Frisørtimene jeg et såå fornøyd med har håret vokst fra på et par uker..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så glad jeg er for at det finnes flere i landet enn Caroline Berg Eriksen som har hår som vokser! 🙏😅 Jeg var litt redd for at jeg plutselig måtte ha noe til felles med fru NM i speilselfier.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Revenge o'Cavatina skrev (15 minutter siden):

Å herregud så glad jeg er for at det finnes flere i landet enn Caroline Berg Eriksen som har hår som vokser! 🙏😅 Jeg var litt redd for at jeg plutselig måtte ha noe til felles med fru NM i speilselfier.

Men husk; det er hvordan det vokser som er viktig. Kan vokse nedover, i rykk og napp, oppover? Jeg regner med en grundig  forskningsrapport på denne intrikate problemstillingen: Hvordan vokser håret til CBE? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Jeg tror ikke CBE forstår at det går et skille mellom hva som er privat og hva som er offentlig. I siste story blir det ene barnet hengt ut for alle som vil se. Det er drøyt, respektløst, man gjør bare ikke sånt i private sammenhenger engang. Hvem tenker hun at hun sender den meldingen til egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sååå mange som spør om hvordan håret hennes vokser og vokser og vokser?? (vil jo ingen ende ta liksom) 

Jeg er nesten helt sikker på alt langt flere spør hvor det blir av Netfit. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...