lillehammeren Skrevet 3. november 2021 #52221 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Skulle likt å vite hvem som svarer på spørsmålsrundene til Netfit, og hvilken kvalifikasjon/kunnskap personen innehar… Slik jeg leser mellom linjene er de opptatt av at trening er viktigst for å se best mulig ut og å ha minst mulig kroppsfett. Kan umulig være sunt. Men hva vet jeg. Jeg er ikke PT og ikke heter jeg Åge heller. Endret 3. november 2021 av lillehammeren 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. november 2021 #52222 Del Skrevet 3. november 2021 lillehammeren skrev (4 minutter siden): Skulle likt å vite hvem som svarer på spørsmålsrundene til Netfit, og hvilken kvalifikasjon/kunnskap personen innehar… Slik jeg leser mellom linjene er de opptatt av at trening er viktigst for å se best mulig ut og å ha minst mulig kroppsfett. Kan umulig være sunt. Men hva vet jeg. Jeg er ikke PT og ikke heter jeg Åge heller. Jeg syns det er pussig at folk i det hele tatt gidder å spørre når de ikke vet hvem som svarer. Er det den utseendefikserte hobbymosjonisten i kjelleren som måtte avbryte PT-kurset fordi det ble for krevende? Er det den nyutdannede PT'en som ikke har kundeerfaring, men som har en skikkelig skremmende fettfobi? Eller er det Adrian Paul, han eneste med reell arbeidserfaring, som først og fremst ser ut til å ha lånt bort navnet sitt til et konsept som etter 5 år med "utvikling" fremdeles ikke har blitt lansert? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 3. november 2021 Populært innlegg #52223 Del Skrevet 3. november 2021 Det er helt forferdelig å se hvordan paret bruker barna daglig for å få klikk og penger på kontoen, virker som det blir bare verre og verre Tenk å selge bursdagen til barna sine og legge ut hele greia offentlig som reklame som man får sponset og betalt for..... Begge foreldrene starter dagen med å vise barna på vei til skolen i alle sine some kanaler. Skjønner ikke hvorfor far i huset må legge ut barna på vei til og fra skolen på den kontoen han kaller seg for coach??? Det må jo snart komme et lovverk for dette, når voksne mennesker ikke greier å tenke selv. Barn burde vel også ha et personvern. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. november 2021 #52224 Del Skrevet 3. november 2021 Aquarius04 skrev (14 timer siden): Utlevering av barnebursdag på bloggen, samt reklame, reklame, reklame for sponsede kaker og ballonger, plastræl og engangssøppel. Flott forbilde dette! uff og uff og rent patetisk og trist 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. november 2021 #52225 Del Skrevet 3. november 2021 Villroses hage skrev (6 timer siden): I særklasse opptatt av å løpe/kontrollere matinntak med mål å få bort alt av underhudsfett. Gjelder begge bak firmaet. Og med «gode» gener funker dette for hennes tragiske målsetting 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. november 2021 #52226 Del Skrevet 3. november 2021 Hallepalle2 skrev (8 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/comment-page-1/ Det er fascinerende hvordan hun klarer å vri seg unna alle forslag om hvordan man kan organisere dagene med barna hjemme. Snakk om å ikke delta i den virkelige verden. hun (de) har aldri vært mottagelige for råd eller motmeninger 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. november 2021 #52227 Del Skrevet 3. november 2021 Andrea59 skrev (6 timer siden): Tenker også at det må være ille å bli vent til fra barnsben at alt skal være så 100% perfekt…det er jo ikke alltid man kan følge opp sånt resten av livet (og det blir vel viktigere og viktigere (miljømessig) at man faktisk ikke skal ha denslags overdådig bonanza hver gang noe skal feires…) det er veldig langt fra «in» med slike forbruks arrangementer de oppviser (igjen). Trendy nå er gjenbruk, minimalisme, kreativitet for å utnytte ressurser, utebursdager med nøkternhet i fokus., 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Orly Skrevet 3. november 2021 Populært innlegg #52228 Del Skrevet 3. november 2021 Ganske fascinerende å skrive at hun elsker å lage bursdag , når alt omtrent er sponset og hun gjør svært lite selv. De får pynt og kaker/donuts levert . 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. november 2021 #52229 Del Skrevet 4. november 2021 Orly skrev (20 minutter siden): Ganske fascinerende å skrive at hun elsker å lage bursdag , når alt omtrent er sponset og hun gjør svært lite selv. De får pynt og kaker/donuts levert . trist min mann er yngst av fire og hadde en mor som ikke var særlig opptatt av å gi barna det de ønsket deg av service og oppmerksomhet - kanskje særlig ikke når det gjaldt minstemann (ikke planlagt tror vi). Min mann blir fortsatt trist når han forteller om bursdager hvor moren ikke gadd bake de bollene han ønsket seg etc.. hun kjøpte masse godt men den følelsen av ikke få hjembakst som var øverst på listen gjør fortsatt vondt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 4. november 2021 #52230 Del Skrevet 4. november 2021 Orly skrev (7 timer siden): Ganske fascinerende å skrive at hun elsker å lage bursdag , når alt omtrent er sponset og hun gjør svært lite selv. De får pynt og kaker/donuts levert . Ja helt latterlig i grunn. Hvorfor kunne hun ikke benyttet seg av bærekraftig materiale og ikke minst brukt nærmiløet til å få tak i bakst? Det er mange gode, dyktige bakere i Sarp som hadde levert dette både finere og ikke minst med et bedre resultat. Men frua er jo ikke opptatt av miljøet så klart, unntatt når stussen strutter i været samtidig som magen suges inn som et vakum i strandkanten med søppel hjemmenfra i en pose..... 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 4. november 2021 #52231 Del Skrevet 4. november 2021 Feirer de bursdag i gangen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 4. november 2021 #52232 Del Skrevet 4. november 2021 Det blir temmelig paradoksalt med formanende pekefinger - i betalt samarbeid med Coop i september (Sammen kan vi absolutt gjøre en enorm forskjell for miljøet og naturen vår ♻️), og 100 % gjennomført plastbursdag noen uker etterpå. Tror man skal lete lenge før man finner så mye plast samlet på et “privat” lite areal, som det vi ser her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 4. november 2021 Populært innlegg #52233 Del Skrevet 4. november 2021 Finlay skrev (2 minutter siden): Det blir temmelig paradoksalt med formanende pekefinger - i betalt samarbeid med Coop i september (Sammen kan vi absolutt gjøre en enorm forskjell for miljøet og naturen vår ♻️), og 100 % gjennomført plastbursdag noen uker etterpå. Tror man skal lete lenge før man finner så mye plast samlet på et “privat” lite areal, som det vi ser her. Ja, det er visst bare alle andre som skal gjøre den forskjellen. Makan til bevisstløs plæstic-forsøpling som det de driver med hvert eneste år har jeg virkelig aldri sett i noen barnebursdag. Havfruetema ja, for en ironi når havene fylles med plast. Og hun som visstnok var så opptatt av Blekkulf da hun var liten. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. november 2021 #52234 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Lopploella skrev (11 minutter siden): Ja, det er visst bare alle andre som skal gjøre den forskjellen. Makan til bevisstløs plæstic-forsøpling som det de driver med hvert eneste år har jeg virkelig aldri sett i noen barnebursdag. Havfruetema ja, for en ironi når havene fylles med plast. Og hun som visstnok var så opptatt av Blekkulf da hun var liten. Selv syns jeg det er oppsiktsvekkende at hun måtte helt tilbake til egen barndom for å finne noe som hun ble provosert av mtp miljøet. Jeg forstår at det er en strategi å knytte inn egen barrndom for å skape leirbålsfølelse med følgerne. Men det er åpenbart at hun ikke følger med i nyhetene i det hele tatt. Tregrensen stiger, Glittertind synker, og det estimeres å være mer plast enn fisk i havet senest i år 2050, antakeligvis lenge før. Orly skrev (8 timer siden): Ganske fascinerende å skrive at hun elsker å lage bursdag , når alt omtrent er sponset og hun gjør svært lite selv. De får pynt og kaker/donuts levert . Det er som vanlig hakk i plata og det samme gamle. Jeg trodde influensere i det minste skulle forsøke å være litt nyskapende og inspirerende. Dette er vel den ellevte barnebursdagen hun har produsert som er kliss lik alle de andre hun har laget. Hovedfokus er instagramvennlighet, da anledningen skal brukes som innholdsproduksjon i bedriften. Fargekoordinasjon, pasteller, dynger med engangsutstyr og innkjøpte kaker og søtsaker. Det er åpenbart at CBE ikke har kapasitet eller energi til mer enn hobbyen sine: trening, shopping, selfies og teater. Endret 4. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 4. november 2021 #52235 Del Skrevet 4. november 2021 Lurer på hvordan hun ønsker at jentene skal bli som ungdom jeg… De ser en mamma som trener mye, er skjønnhetsoperert etc. Spiser lite. Dagens ungdom forteller at de vokser opp i et samfunn som krever mye av de. Og mange får psykiske problem med bla selvskading. Man skal være flink på skolen, ha mange venner, være god i idrett osv. Disse jentene vil som ungdom ha det samme «presset» fra samfunnet, og i tillegg ha en mor som alle kan Google opp på nett og nærmest se naken om man legger go vilja litt til… 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 4. november 2021 #52236 Del Skrevet 4. november 2021 Det er ikke lov å spekulere omkring identifiserbare bloggerbarn sin psykiske helse. Det man derimot kan er å debattere influenserens offentlige fronting av kroppssyn og moralske og etiske verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 4. november 2021 #52237 Del Skrevet 4. november 2021 Spent på om de gjennfører Omvendt Julenisse i år da... Har ikke trua. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 4. november 2021 #52238 Del Skrevet 4. november 2021 Lizard skrev (2 minutter siden): Spent på om de gjennfører Omvendt Julenisse i år da... Har ikke trua. Har ikke tid. Hun skal trene. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 4. november 2021 #52239 Del Skrevet 4. november 2021 Altså, dette oliventre som hun har snakket så mye om er av plast!! Trodde det var et ekte oliventre jeg 😅 Er ingenting i huset der ekte? Alt fra kropp til planter er av plast? 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kati Skrevet 4. november 2021 #52240 Del Skrevet 4. november 2021 Humleguri skrev (3 timer siden): Feirer de bursdag i gangen? Har også reagert på dette. Det har de gjort på så og si alle barnebursdagene. For ca 2 år siden, på eldtstejentas bursdag, ble skolebarna plassert på bittesmå «babystoler» i gangen. De ønsker kanskje ikke søl og rot i stuen(e) sine? Bursdager er jo rimelig kaos. Nå går vel eldste i 3-4 (?) klasse, jeg dauer om barna må sitte i gangen i år også. Når det er sagt, mulig fjorårets skolebursdag ble outsourcet til «trampolineland» eller noe. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå