Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kaffekoppen, tredemølla med humpende rumpeinnlegg og filmer/bilder av seg selv med filter. Det går i den samme tralten.

Men det blir spennende å se henne i et program hvor hun er som hu er, uten filter og retusjering! 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så flau reklame innlegg fra frua på siste instastory. ... Så mye smatting og eeehhmmm..... 

Ikke noen god reklame 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (På 1.11.2021 den 13.00):

Nei, jeg overdriver ikke. Det er det dere som gjør. Men nå diskuterer man lettkledde bilder som jeg mener ikke har noe med barna hennes å gjøre. Jeg har sagt min mening om denne saken😊😊

Ting jeg gjør, meninger jeg ytrer, og hvem jeg utgir meg for å være og min oppførsel vil forbindes med jobben jeg har, mannen jeg er gift med, barna jeg har og vennene jeg omgir meg med. Enten man vil eller ei er alt dette en del av en person sin identitet.. eller mener du bestemt at alt dette kan skilles fra hverandre? Fortell meg gjerne hvordan... 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (1 time siden):

Huff, så flau reklame innlegg fra frua på siste instastory. ... Så mye smatting og eeehhmmm..... 

Ikke noen god reklame 

Og nervøs latter…. Igjen, er det så flaut, så dropp det. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NurseRatched skrev (9 timer siden):

Altså, jeg hadde stusset noe voldsomt dersom jeg kom over slike bilder av mamma i fotoalbumene vi har hjemme, side om side med søte barnebilder av brødrene mine og meg. Og det hadde vært HELT uaktuelt at f.eks. venner eller bekjente hadde fått lov til å bla gjennom disse albumene dersom mamma plutselig dukket opp i undertøyet med rumpa i været og struttende brystvorter. Ingen her kan overbevise meg om at de ikke hadde syntes det var både rart og flaut. Her er det i tillegg eksponert for et ukjent antall mennesker… Hun må gjerne ta slike bilder av seg selv, men det er uheldig, og ganske sært, og blande dem med bilder av barna. 

Faktisk en god sammenligning. 

Det man ikke syns passer seg side om side i et familiealbum passer heller ikke side om side på IG. Tviler på at Caroline ville satt inn disse bildene i et fysisk album ved siden av bilder av barna - for så å la familie og kjente bla i det albumet. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlevering av barnebursdag på bloggen, samt reklame, reklame, reklame for sponsede kaker og ballonger, plastræl og engangssøppel. Flott forbilde dette! 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (37 minutter siden):

Overdådige barnebursdager er vel ene og alene arrangert for å lage innhold til bloggen… 

Hvis du ser nøye etter på den type poster på Instagram, så er det alltid tagget baker og utstyrsleverandør. Men opplyser hun på bloggen at det er reklame? Uansett, det er ugreit at bursdager sponses eller er annonser. Jeg vet ikke hvor «normalt» det er i influenserverden, å bruke barn for å tjene penger, men etisk sett er det forkastelig.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
lillehammeren skrev (2 timer siden):

Overdådige barnebursdager er vel ene og alene arrangert for å lage innhold til bloggen… 

Altså... Klarer ikke CBE eller LKE engang å bake en bursdagskake til sitt eget bursdagsbarn?? Jeg hadde droppet å bruke massevis av tid på å nettsurfe etter fargekoordinert pastellhelvete/kjøpe inn kinaprodusert engangsræl/ballongbonanza fra 5 (!!) ulike nettbutikker som måkes rett ned i søppelsekk etterpå, eventuelt også droppet 1 av 3 daglige egentreningsøkter - og heller gjort noe så koselig og personlig som å bake en bursdagskake til ungen min.

Og så utrolig trist at barnets egen bursdag ble brukt som reklameinnlegg i foreldrenes bedrift. Det må virkelig stå dårlig til for bedriften.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (23 minutter siden):

Enda en nydelig løpetur midt på dagen. Var det noe jeg skulle misunne denne personen var det muligheten til å få utnytte slike fine dager uten å tenke på jobb. 

Men jeg klarer ikke å fri meg for alle kommentarene hun hadde når det var hjemmeskole, om hvor grusomt travelt det var med to barn hjemme når de måtte jobbe minst 2 x 8 t hver dag, uten unntak. Det var ingen mulighet til å avløse hverandre for de måtte ha kjærestetid på kvelden. 

Det var vel et innlegg der hun lå i badekaret og jamret over alt hun måtte forsake når barna var hjemme?

Der LK hadde full jobb med med firmaet og Netfit, og når to stykker i 100% stilling deler seg i to, så går ikke dagen opp. Det er 16 timer totalt med arbeid det!

Festlig innlegg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse løpeturene deres er så utrolig festlige. Må jo regnes som intervalltrening så mye pauser de har underveis med å ta bilder. Langt unna, nærme, stillbilde, løpe, ånei! Ble ikke bra nok, må ta ett bilde/en film til. Og sånn går no dagan…. Også håper jeg for C sin del at hun «gjør seg til for kamera» da hun løper, ellers kan hun få ekstrem fremgang ved å finpusse løpeteknikken

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (2 timer siden):

Det var vel et innlegg der hun lå i badekaret og jamret over alt hun måtte forsake når barna var hjemme?

Der LK hadde full jobb med med firmaet og Netfit, og når to stykker i 100% stilling deler seg i to, så går ikke dagen opp. Det er 16 timer totalt med arbeid det!

Festlig innlegg😂

https://www.carolinebergeriksen.no/2020/03/27/jeg-onsker-meg-mer-av-dette/comment-page-1/

Det er fascinerende hvordan hun klarer å vri seg unna alle forslag om hvordan man kan organisere dagene med barna hjemme. Snakk om å ikke delta i den virkelige verden. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Enda en nydelig løpetur midt på dagen. Var det noe jeg skulle misunne denne personen var det muligheten til å få utnytte slike fine dager uten å tenke på jobb. 

Men jeg klarer ikke å fri meg for alle kommentarene hun hadde når det var hjemmeskole, om hvor grusomt travelt det var med to barn hjemme når de måtte jobbe minst 2 x 8 t hver dag, uten unntak. Det var ingen mulighet til å avløse hverandre for de måtte ha kjærestetid på kvelden. 

Og nå er hun på julebutikk. Travle dager? MÅ ha 8 t effektiv arbeidsdag for å rekke over alt? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 hours ago, Solaire said:

Altså... Klarer ikke CBE eller LKE engang å bake en bursdagskake til sitt eget bursdagsbarn?? Jeg hadde droppet å bruke massevis av tid på å nettsurfe etter fargekoordinert pastellhelvete/kjøpe inn kinaprodusert engangsræl/ballongbonanza fra 5 (!!) ulike nettbutikker som måkes rett ned i søppelsekk etterpå, eventuelt også droppet 1 av 3 daglige egentreningsøkter - og heller gjort noe så koselig og personlig som å bake en bursdagskake til ungen min.

Og så utrolig trist at barnets egen bursdag ble brukt som reklameinnlegg i foreldrenes bedrift. Det må virkelig stå dårlig til for bedriften.

Tenker også at det må være ille å bli vent til fra barnsben at alt skal være så 100% perfekt…det er jo ikke alltid man kan følge opp sånt resten av livet (og det blir vel viktigere og viktigere (miljømessig) at man faktisk ikke skal ha denslags overdådig bonanza hver gang noe skal feires…)

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun se så sykt trent ut uten at hun verken er toppidrettsutøver eller trener til noe annet enn å vise seg fram? Hun virker ganske svak fysisk. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Luckie said:

Hvordan kan hun se så sykt trent ut uten at hun verken er toppidrettsutøver eller trener til noe annet enn å vise seg fram? Hun virker ganske svak fysisk. 

I særklasse opptatt av å løpe/kontrollere matinntak med mål å få bort alt av underhudsfett. Gjelder begge bak firmaet.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta

Det er så mye som er feil i siste innlegg på blogg/insta.

Det gjør vondt i magen å se at barnebursdagen er reklame - attpåtil for masse ræl som må kastes etterpå - mens barna har søppelskattdager på skolen og ser «ikke gjør dette mot klimaet» på TV. 

Det gjør vondt å se hvordan bursdagen er laget for å gi gode bilder på Insta istedet for å ha fokus på innhold. 

Og det er direkte ubehagelig å se bilder av barn og bursdag side om side med mors erotiske posering i nettingdrakt. Det har blitt sagt før, slike bilder trekker til seg et publikum du ikke vil skal bla seg gjennom bilder av barna dine, rommene deres, skoleveien og fritidsaktivitetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...