Populært innlegg FruJohansen Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50361 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Emma Marie skrev (1 time siden): Svar fra Bli Vakker nettopp da jeg sendte de mld om at jeg slutter å handle der pga CBE: «Hei ! Kjedelig å høre at du ikke ønsker å handle mer på grunn av dette. Vi kan dessverre ikke stå til ansvar for hva influencere velger å fremme på sine egne sider, men du står selvsagt helt fritt i valget om å stoppe handelen hos oss. Ønsker deg en fin dag! /Helene» Misforstår de med vilje? Så klart skal de ikke stå til ansvar for hva influensere foretar seg, men de har jo et ansvar for sin egen merkevare. Ved å spytte penger inn i en bedrift som gjentatte ganger bryter både markedsføringsloven og alkoholloven, har lav troverdighet i offentligheten OG utviser en total forakt for samfunnsnormer generelt, så bidrar de til at influensere som Bli Vakker inngår avtale med kan fortsette i samme spor. Dermed er Bli Vakker med på å opprettholde en vel etablert ukultur i influenserverden. Det som i alle fall BURDE bekymre Bli Vakker, er at influenseren de har valgt har rekordlavt engasjement i kanalene hun fronter (de smått pinlige) reklamene deres på. Endret 8. september 2021 av FruJohansen La til en setning 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 8. september 2021 #50362 Del Skrevet 8. september 2021 odipodis skrev (På 6.9.2021 den 23.43): Flaks han slapp å ta på seg et så slitsomt verv i den travle hverdagen sin! Flaks for alle de andre foreldrene og skolen vil jeg si! Sånn som han ranter om alt han ikke er fornøyd med. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emma Marie Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50363 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen Endret 8. september 2021 av Emma Marie 66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 8. september 2021 #50364 Del Skrevet 8. september 2021 Blondinbolla skrev (13 timer siden): Kan vi snakke om Chiquelle-reklamen? Tidligere denne uken har bedriften reklamert for Blivakker.no under dekke å være reklame for Elizabeth Arden. Reklamen gir inntrykk av å forsøke å virke eksklusiv og sofistikert. Når de et par dager senere reklamerer for Nordens Ali Express, Chiquelle, faller jo det de forsøker å få frem i EA-reklamen helt i fisk. I ført syrevaskede jeans og en chunky strikket cardigan med 0% ull forsøker CBE å overbevise sine følgere om å handle fra nevnte nettbutikk. Innhold cardigan: 86% Akryl, 10% Polyamid, 4% Polyester (kilde: Chiquelle.se) Jeg blir mest provosert av at noen kan reklamere for klær masseprodusert i drittmaterialer, men jeg blir også sjokkert over hvor dårlig dømmekraft man har når man ikke ser at omdømmet forringes hver gang man tar disse valgene. De må jo være konsekvente i valg av eksklusive partnere om noen skal tro på narrativet! Har de gitt opp? Skaff CBE en spinndoktor! CBE har gitt opp klær for lenge siden. Før viste hun litt interesse for design og prøvde en stund å fronte seg selv som moteblogger. Nå er det bare kropp i alle kanaler. Det passer jo også med hennes engasjement for Victorias Secret i den tiden det eksisterte. https://www.carolinebergeriksen.no/2010/12/14/ny-favorittengel/ https://www.carolinebergeriksen.no/2011/02/10/er-du-klar-for-valentines-day/ https://www.carolinebergeriksen.no/2012/11/08/victorias-secret-fashion-show-2012/ https://www.carolinebergeriksen.no/2013/12/08/inspired-by-victorias-secret/ https://www.carolinebergeriksen.no/2013/03/07/undertoysinspirasjon-victorias-secret/ https://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/01/underwear-inspired-by-victorias-secret/ Vi har aldri sett noe tilsvarende engasjement for motemesser, interiør- eller arkitekturmesser «interiørinteressen»), matmarked, -messer eller -festivaler («matinteressen»), bokbad («bokinteressen»)(den gikk til og med i minus da hun dro på et og viste fram støvlettene sine..) eller Oscars/Emmys (film/serier). Vi ser ikke engang noe lignende engasjement for trening ut over å løpe på mølla med serier på padden. Klær er til for å vise fram kroppen og betale regniningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 8. september 2021 #50365 Del Skrevet 8. september 2021 Emma Marie skrev (9 minutter siden): Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen Da blir han jo feit?! Æsj. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 8. september 2021 #50366 Del Skrevet 8. september 2021 De klærne var virkelig ikke noe å rope hurra for. Merkelige kombinasjoner hun har valgt også, en steinvasket bukse med glidelåser på føttene og masse som skjer, sammen med en busy grønn strikkejakke med masse mønster og glitreknapper. For en stil. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 8. september 2021 #50367 Del Skrevet 8. september 2021 Emma Marie skrev (21 minutter siden): Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen OJ! det må jammen meg vært en bra og stor smell.... jeg mener, "intercostalmusklene" er jo faktisk overalt mellom ribbeina forklart på godt norsk...... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 8. september 2021 #50368 Del Skrevet 8. september 2021 123Frustrert skrev (2 timer siden): Ser noen har spurt i kommentarfeltet på insta. Spørs om kommentaren ikke blir slettet.. Så latterlig. Og bikkja er accessories. Greit å få det bekrefta. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. september 2021 #50369 Del Skrevet 8. september 2021 Isild skrev (4 timer siden): LKE som er så glad i å gå til angrep når de er fornærmet, burde jo hamret løs med svar. Betyr nok at han er fullstendig klar over at de ikke har noe motsvar å komme med. Alkohol i reklame er nok et helt bevisst valg fordi det ikke får konsekvenser. Supert med påvirkere altså. Verden blir et bedre sted. Å nei, han ranter ikke med de store aktørene! Det et er de enkelte kvinnene han går etter, den eneste mannen jeg kan huske at han har gått i kamp med er Mirmir Kristjansson og det famøse bokbadet. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. september 2021 #50370 Del Skrevet 8. september 2021 MacBeth skrev (8 minutter siden): OJ! det må jammen meg vært en bra og stor smell.... jeg mener, "intercostalmusklene" er jo faktisk overalt mellom ribbeina forklart på godt norsk...... Så han har gitt seg en smell i ribbeina, sagt på ikke-PT-vis? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50371 Del Skrevet 8. september 2021 Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Så han har gitt seg en smell i ribbeina, sagt på ikke-PT-vis? Viktig for ham å briefe med han kan skrive av noen fancy ord fra en bok eller nettside. Det han ikke skjønner er at hans uttrykksform i stedet for å framstå som kunnskapsrik så skriker den halvstudert som ikke heeelt har fått med seg korrekt sjargong eller ordbruk. I tillegg er det bare teit å skyve fra seg potensielle kunder som enten ikke forstår hva han skriver eller bare ikke gidder den typen oppblåst svada. Både kroppen og hodet hans trenger vist sårt til en hviledag… Så kan han kanskje snart mønstre den nødvendige energien til å svare NRK. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Snødronninga Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50372 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) tranedatter skrev (5 timer siden): Alkohol og reklame: Vil ha bedre tiltak mot alkoholreklame – NRK Kultur og underholdning "Lunde og Eriksen, er to av flere influensere som har brutt alkoholloven. NRK har funnet at samtlige norske Instagram-kjendiser har brutt alkoholloven i år." Kanskje begynne gjøre noe med det da? En liten bot eller to, som en start? Håper Helsedirektoratet har fått innblikk i at hun/de har brutt loven mer enn én gang i sommer, og håper det vanker en saftig bot. De burde ikke få holde på som de vil uten konsekvenser.🙄 Endret 8. september 2021 av Snødronninga 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 8. september 2021 #50373 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg må innrømme at jeg syns det er pussig at et relativt ungt par vaser rundt hjemme og har mer enn nok tid til å trene 2 ganger daglig begge to, samtidig som de hyrer inn folk til å pusse opp for seg. Er de virkelig så hjelpeløse at de ikke klarer å lære seg å holde i en hammer selv? Jeg stusset på det samme den sommeren de la beleggingsstein ute og LKE nærmest jumpet over arbeiderne for å dra på løpetur. Det fremstår bare så himla pussig at de er verdensmestere på alt og så innmari spreke, samtidig som de ikke tåler eller orker å male veggene i sitt eget hjem. De tåler virkelig ingenting som går utover 8 t egentid hver dag mens barna er borte. Det så vi jo også veldig godt når skolene ble stengt og de i likhet med resten av Norge måtte ha barna hjemme, det var jo bare totalt krise for dem. Endret 8. september 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 8. september 2021 #50374 Del Skrevet 8. september 2021 Jeg både tåler og orker å male veggene hjemme, men jeg har veldig lite erfaring med å gjøre det. Ville derfor selv valgt å få noen til å gjøre det for at det skal bli fint. Fagfolk er fagfolk og det kan jeg godt betale for. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 8. september 2021 #50375 Del Skrevet 8. september 2021 Solaire skrev (16 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg syns det er pussig at et relativt ungt par vaser rundt hjemme og har mer enn nok tid til å trene 2 ganger daglig begge to, samtidig som de hyrer inn folk til å pusse opp for seg. Er de virkelig så hjelpeløse at de ikke klarer å lære seg å holde i en hammer selv? Jeg stusset på det samme den sommeren de la beleggingsstein ute og LKE nærmest jumpet over arbeiderne for å dra på løpetur. Det fremstår bare så himla pussig at de er verdensmestere på alt og så innmari spreke, samtidig som de ikke tåler eller orker å male veggene i sitt eget hjem. Basert på utsagn som "nedgradering" når leiebilen var en Skoda, og at dem ikke orker å stille i foreldreutvalg på skole/barnehage, så er jeg ikke overrasket av at dem betaler folk for å gjøre oppussing hjemme, men at de har tiden til rådighet, hjelper lite når kunnskapen ikke strekker til. Jeg syns det er bra at dem ikke gjør dette selv, forhåpentligvis bruker dem godkjente håndtverkere og betaler med moms. Om veggene skal gipses og sparkles for å så males, så krever det litt mer enn å kunne "holde i en hammer". De skal også gjøre en del med det elektriske og her er det helt supert at dem bruker godkjente elektrikere og ikke fikler selv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SKE87 Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50376 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) På story nå: «og nå er jeg hos tannlegen med N****»… er det virkelig nødvendig å informere om? Er det eneste sjel i hele verden som bryr seg om det? Det er en så utrolig unødvendig utlevering. Nei, det er absolutt ingen alvorlig sak å skrive om, da alle barn er hos tannlegen og blablabla, men ingen vet feks når mine barn er hos tannlegen. Ikke en gang besteforeldrene, for det er da virkelig ikke interessant? Hun må jo være totalt avhengig av å poste noe på story🤦🏼♀️ Endret 8. september 2021 av SKE87 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #50377 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg må si jeg blir svært skuffet over hvordan Bli Vakker svarer. Jeg opplever at de ikke bryr seg om tilbakemeldingen fra kunden og "blåser i det". Vel, da velger nok jeg også Lyko fremover nå. Jeg har handlet en god del faste produkter hos Bli Vakker, men de bryr seg tydeligvis ingenting om brudd på alkoholloven i reklame, thinspo, eksponering av barn, "hestekjøtt på camperen"-humor, PT-Åge, nett-trolling, nedlatenhet om kvinner og vekt, filterbruk i reklame eller forsvinnende lav engasjementsrate. Hvis de tenker at dette er reklamekanalen som vil få jenter og kvinner interessert i produktene deres, så .. vel, lykke til med det! Og takk for meg. "Helene" burde ta kunders tilbakemelding langt mer alvorlig. Endret 8. september 2021 av Isild 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 8. september 2021 #50378 Del Skrevet 8. september 2021 (endret) SKE87 skrev (9 minutter siden): På story nå: «og nå er jeg hos tannlegen med ** Fjern navnet til ungen... Endret 8. september 2021 av Huldra-78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. september 2021 #50379 Del Skrevet 8. september 2021 «Jeg har trent i dag også» Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert! Skjermdump fra IG story: 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 8. september 2021 #50380 Del Skrevet 8. september 2021 Huldra-78 skrev (49 minutter siden): Fjern navnet til ungen... Check 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå