Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

odipodis skrev (På 6.9.2021 den 23.43):

Screenshot_20210906-233910_Instagram.thumb.jpg.eca634da5c83d908433d5e914279aa3e.jpg

Flaks han slapp å ta på seg et så slitsomt verv i den travle hverdagen sin!

Flaks for alle de andre foreldrene og skolen vil jeg si! Sånn som han ranter om alt han ikke er fornøyd med.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøsøta
Blondinbolla skrev (13 timer siden):

Kan vi snakke om Chiquelle-reklamen?

Tidligere denne uken har bedriften reklamert for Blivakker.no under dekke å være reklame for Elizabeth Arden. Reklamen gir inntrykk av å forsøke å virke eksklusiv og sofistikert.

Når de et par dager senere reklamerer for Nordens Ali Express, Chiquelle, faller jo det de forsøker å få frem i EA-reklamen helt i fisk. I ført syrevaskede jeans og en chunky strikket cardigan med 0% ull forsøker CBE å overbevise sine følgere om å handle fra nevnte nettbutikk. 

Innhold cardigan: 86% Akryl, 10% Polyamid, 4% Polyester (kilde: Chiquelle.se)

Jeg blir mest provosert av at noen kan reklamere for klær masseprodusert i drittmaterialer, men jeg blir også sjokkert over hvor dårlig dømmekraft man har når man ikke ser at omdømmet forringes hver gang man tar disse valgene.

De må jo være konsekvente i valg av eksklusive partnere om noen skal tro på narrativet! Har de gitt opp? Skaff CBE en spinndoktor!

CBE har gitt opp klær for lenge siden. Før viste hun litt interesse for design og prøvde en stund å fronte seg selv som moteblogger. Nå er det bare kropp i alle kanaler. Det passer jo også med hennes engasjement for Victorias Secret i den tiden det eksisterte. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2010/12/14/ny-favorittengel/

https://www.carolinebergeriksen.no/2011/02/10/er-du-klar-for-valentines-day/

https://www.carolinebergeriksen.no/2012/11/08/victorias-secret-fashion-show-2012/

https://www.carolinebergeriksen.no/2013/12/08/inspired-by-victorias-secret/

https://www.carolinebergeriksen.no/2013/03/07/undertoysinspirasjon-victorias-secret/

https://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/01/underwear-inspired-by-victorias-secret/

Vi har aldri sett noe tilsvarende engasjement for motemesser, interiør- eller arkitekturmesser «interiørinteressen»), matmarked, -messer eller -festivaler («matinteressen»), bokbad («bokinteressen»)(den gikk til og med i minus da hun dro på et og viste fram støvlettene sine..) eller Oscars/Emmys (film/serier). Vi ser ikke engang noe lignende engasjement for trening ut over å løpe på mølla med serier på padden. 

Klær er til for å vise fram kroppen og betale regniningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma Marie skrev (9 minutter siden):

Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». 

Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen

2B25CF6F-0811-4855-A73B-61FD284FC44D.png

Da blir han jo feit?! Æsj.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De klærne var virkelig ikke noe å rope hurra for. Merkelige kombinasjoner hun har valgt også, en steinvasket bukse med glidelåser på føttene og masse som skjer, sammen med en busy grønn strikkejakke med masse mønster og glitreknapper. For en stil.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emma Marie skrev (21 minutter siden):

Hva med å bare ta en hviledag eller to? Verdens dårligste «coach». 

Kilde: instastory Lars Kristian Eriksen

2B25CF6F-0811-4855-A73B-61FD284FC44D.png

OJ! det må jammen meg vært en bra og stor smell.... jeg mener, "intercostalmusklene" er jo faktisk overalt mellom ribbeina forklart på godt norsk...... 

image.png.31a7cd0c96e753a8d53f7d3280176590.png

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Ser noen har spurt i kommentarfeltet på insta. Spørs om kommentaren ikke blir slettet.. 

B5B98511-6E95-49CF-AD03-87B67E35D4F7.png

Så latterlig. Og bikkja er accessories. Greit å få det bekrefta. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (4 timer siden):

LKE som er så glad i å gå til angrep når de er fornærmet, burde jo hamret løs med svar. 

Betyr nok at han er fullstendig klar over at de ikke har noe motsvar å komme med. Alkohol i reklame er nok et helt bevisst valg fordi det ikke får konsekvenser. 

Supert med påvirkere altså. Verden blir et bedre sted.

Å nei, han ranter ikke med de store aktørene! Det et er de enkelte kvinnene han går etter, den eneste mannen jeg kan huske at han har gått i kamp med er Mirmir Kristjansson og det famøse bokbadet. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (8 minutter siden):

OJ! det må jammen meg vært en bra og stor smell.... jeg mener, "intercostalmusklene" er jo faktisk overalt mellom ribbeina forklart på godt norsk...... 

image.png.31a7cd0c96e753a8d53f7d3280176590.png

Så han har gitt seg en smell i ribbeina, sagt på ikke-PT-vis? 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg syns det er pussig at et relativt ungt par vaser rundt hjemme og har mer enn nok tid til å trene 2 ganger daglig begge to, samtidig som de hyrer inn folk til å pusse opp for seg. Er de virkelig så hjelpeløse at de ikke klarer å lære seg å holde i en hammer selv? Jeg stusset på det samme den sommeren de la beleggingsstein ute og LKE nærmest jumpet over arbeiderne for å dra på løpetur. Det fremstår bare så himla pussig at de er verdensmestere på alt og så innmari spreke, samtidig som de ikke tåler eller orker å male veggene i sitt eget hjem. De tåler virkelig ingenting som går utover 8 t egentid hver dag mens barna er borte. Det så vi jo også veldig godt når skolene ble stengt og de i likhet med resten av Norge måtte ha barna hjemme, det var jo bare totalt krise for dem.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg både tåler og orker å male veggene hjemme, men jeg har veldig lite erfaring med å gjøre det. Ville derfor selv valgt å få noen til å gjøre det for at det skal bli fint. Fagfolk er fagfolk og det kan jeg godt betale for.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (16 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg syns det er pussig at et relativt ungt par vaser rundt hjemme og har mer enn nok tid til å trene 2 ganger daglig begge to, samtidig som de hyrer inn folk til å pusse opp for seg. Er de virkelig så hjelpeløse at de ikke klarer å lære seg å holde i en hammer selv? Jeg stusset på det samme den sommeren de la beleggingsstein ute og LKE nærmest jumpet over arbeiderne for å dra på løpetur. Det fremstår bare så himla pussig at de er verdensmestere på alt og så innmari spreke, samtidig som de ikke tåler eller orker å male veggene i sitt eget hjem.

Basert på utsagn som "nedgradering" når leiebilen var en Skoda, og at dem ikke orker å stille i foreldreutvalg på skole/barnehage, så er jeg ikke overrasket av at dem betaler folk for å gjøre oppussing hjemme, men at de har tiden til rådighet, hjelper lite når kunnskapen ikke strekker til.

Jeg syns det er bra at dem ikke gjør dette selv, forhåpentligvis bruker dem godkjente håndtverkere og betaler med moms. Om veggene skal gipses og sparkles for å så males, så krever det litt mer enn å kunne "holde i en hammer". De skal også gjøre en del med det elektriske og her er det helt supert at dem bruker godkjente elektrikere og ikke fikler selv.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SKE87 skrev (9 minutter siden):

På story nå: «og nå er jeg hos tannlegen med **

Fjern navnet til ungen...

Endret av Huldra-78
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg har trent i dag også»

Ja, det skulle tatt seg ut om hun hadde en økt som ikke ble dokumentert!

Skjermdump fra IG story:

45C19709-AC1D-46C2-8F2B-0494F3EF1AB6.png

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...