Swan1998 Skrevet 30. august 2021 #49781 Del Skrevet 30. august 2021 Emma Marie skrev (4 timer siden): Jeg har meldt henne inn til Forbrukertilsynet. Det er nok det eneste som hjelper. Kjør på alle sammen! Takk!! Håper du har lagt ved skjermdump av svarene hennes og at det vanker bøter nå, for som forbrukere er det søren meg nok nå! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 30. august 2021 #49782 Del Skrevet 30. august 2021 Selv om man ser bort i fra uredelig oppførsel i eget kommentarfelt, så kommer man ikke unna at bedriften kan jo ikke jobben sin? Det er en bedrift som selger annonseplass på blogg og sosiale medier. Reklamemerking er en del av dette. Hvilke andre jobber er det godtatt med feil utførelse av jobben over så mange år? Heller feil reklamemerking enn eksponering av mindreårige da, sånn hvis jeg skal være positiv. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 30. august 2021 #49783 Del Skrevet 30. august 2021 Omsetningen for 2020 er mer enn halvert, sier sitt 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. august 2021 #49784 Del Skrevet 30. august 2021 men har det egentlig verdi for twentyfour? jeg selv kjøper jo ikke noe hun fronter.. og jeg er neppe den eneste. så egentlig taper jo twentyfour på de 🤪 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 30. august 2021 #49785 Del Skrevet 30. august 2021 Hva mener dama her? At så lenge alle andre gjør det kan jeg reklamere for det, selv om det ikke er lov? 🙄jeg skjønner ikke 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestvest Skrevet 30. august 2021 #49786 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) 123Frustrert skrev (17 minutter siden): Hva mener dama her? At så lenge alle andre gjør det kan jeg reklamere for det, selv om det ikke er lov? 🙄jeg skjønner ikke Hun er redd for neste innlegg. Det hadde vært fint om du kunne informere om reklame hos din bedrift. Det er ikke tillatt uten merking av reklame. Det er regler om det. Det er koselig at du tjener penger på det. Slik jeg forstår det er det ikke lov å bryte loven, men folk gjør det for det? Så blant annet noen narkomane foran Kiwi i Storgata. Endret 30. august 2021 av gjestvest skrivefeil 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. august 2021 #49787 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Obs!! Caroline trenger å få stussa luggen. Skulle tatt seg ut om den ble så lang at hun ikke får sett seg selv i speilet. 😂 Må lage litt humor ut av de utallige selvdiggings-selfiene 😄 Endret 30. august 2021 av Snødronninga 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 30. august 2021 Populært innlegg #49788 Del Skrevet 30. august 2021 Sånn. Da er luggen stusset. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg happygilmore Skrevet 30. august 2021 Populært innlegg #49789 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) Snødronninga skrev (6 minutter siden): Obs!! Caroline trenger å få stussa luggen. Skulle tatt seg ut om den ble så langt at hun ikke får sett seg selv i speilet. 😂 Må lage litt humor ut av de uttallige selvdiggings-selfiene 😄 Når jeg ser denne poseringen tenker jeg BARE på Dana Mercer sin Instagram. Klassisk skinny-pose. Endret 30. august 2021 av happygilmore Rettet skrivefeil 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2021 #49790 Del Skrevet 30. august 2021 Frk.Fjas skrev (2 timer siden): Travel hverdag? Hun har vel ikke travel hverdag? Og tid til seg selv har hun vel nok av? ja, egentlig en provoserende kommentar. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 30. august 2021 #49791 Del Skrevet 30. august 2021 123Frustrert skrev (36 minutter siden): Hva mener dama her? At så lenge alle andre gjør det kan jeg reklamere for det, selv om det ikke er lov? 🙄jeg skjønner ikke Jeg syns det er en litt rar forespørsel fra leser. Familien campet et sted de hadde fått tillatelse til å slå seg ned på. Man behøver ikke å informere om alt som ikke er lov i forbindelse hver aktivitet man gjør og skriver om. Sier man hvor man har kjøpt noe, trenger man ikke å presisere at det ikke er tillatt å ta med seg varer uten å betale. Jeg forstår svaret hennes som at hun bekrefter at det var mye ulovlig camping og ikke at hun legitimerer det med at "siden alle gjør det er det greit." 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 30. august 2021 #49792 Del Skrevet 30. august 2021 Nei, jeg skjønte ikke svaret. Mer sånn ; «jeg skjønner det er mange som campet der det ikke er lov. Det gjorde vi også, så what?» hun kunne ha skrevet at jeg skjønner det er mange som campet feil, men vi fikk tillatelse av grunneieren. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. august 2021 #49793 Del Skrevet 30. august 2021 Denne hangen til å aldri, aldri, aldri innrømme at de tar feil slutter ikke å overraske meg. De hadde fremstått som så utrolig mye mer sympatiske om de bare kunne stå for feilene sine. Det er menneskelig å gjøre feil. Alle gjør det. I stedet kjører de bloggstrategi nummer 1. Hvis vi sletter det så har det ikke skjedd. Mange husker sikkert at dette også var første innskytelse da de ble tatt for bilderedigering. Slett, slett, slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 30. august 2021 #49794 Del Skrevet 30. august 2021 (endret) 123Frustrert skrev (1 minutt siden): Nei, jeg skjønte ikke svaret. Mer sånn ; «jeg skjønner det er mange som campet der det ikke er lov. Det gjorde vi også, så what?» hun kunne ha skrevet at jeg skjønner det er mange som campet feil, men vi fikk tillatelse av grunneieren. Det sto jo i innlegget. En forutsetning for å kommentere et blogginnlegg må jo være at det er lest. Endret 30. august 2021 av Lol-kvinneg-ass 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2021 #49795 Del Skrevet 30. august 2021 Revenge o'Cavatina skrev (30 minutter siden): Sånn. Da er luggen stusset. 🤣🤣🤣🤣🤣👌 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2021 #49796 Del Skrevet 30. august 2021 happygilmore skrev (30 minutter siden): Når jeg ser denne poseringen tenker jeg BARE på Dana Mercer sin Instagram. Klassisk skinny-pose. hun er jo ikke hverken naturlig eller fin når hun poserer slik som dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2021 #49797 Del Skrevet 30. august 2021 CecilieX skrev (9 minutter siden): Denne hangen til å aldri, aldri, aldri innrømme at de tar feil slutter ikke å overraske meg. De hadde fremstått som så utrolig mye mer sympatiske om de bare kunne stå for feilene sine. Det er menneskelig å gjøre feil. Alle gjør det. I stedet kjører de bloggstrategi nummer 1. Hvis vi sletter det så har det ikke skjedd. Mange husker sikkert at dette også var første innskytelse da de ble tatt for bilderedigering. Slett, slett, slett. De har jo hatt denne strategien i alle år nærmest patetisk og veldig uproft spør du meg. Ta i mot råd og også kritikk på en konstruktiv måte hadde hjulpet dem mye i å utvikle bedriften på en god og attraktiv måte 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 30. august 2021 #49798 Del Skrevet 30. august 2021 Lol-kvinneg-ass skrev (18 minutter siden): Jeg syns det er en litt rar forespørsel fra leser. Familien campet et sted de hadde fått tillatelse til å slå seg ned på. Man behøver ikke å informere om alt som ikke er lov i forbindelse hver aktivitet man gjør og skriver om. Sier man hvor man har kjøpt noe, trenger man ikke å presisere at det ikke er tillatt å ta med seg varer uten å betale. Jeg forstår svaret hennes som at hun bekrefter at det var mye ulovlig camping og ikke at hun legitimerer det med at "siden alle gjør det er det greit." men hvorfor skriver hun ikke det mye tydeligere og bedre forklart. Svaret hennes innbyr til både tvil og spekulasjoner rundt hva som er riktig 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lol-kvinneg-ass Skrevet 30. august 2021 #49799 Del Skrevet 30. august 2021 Pusern3 skrev (44 minutter siden): men hvorfor skriver hun ikke det mye tydeligere og bedre forklart. Svaret hennes innbyr til både tvil og spekulasjoner rundt hva som er riktig Det er jeg ikke enig i. Hvis man tar på de rette brillene og leser uten å lete etter ammunisjon til kvinneguiden, så er det et helt greit svar på et under miďdels spørsmål 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 30. august 2021 Populært innlegg #49800 Del Skrevet 30. august 2021 Faktum er at CBE hhv. Treasures AS vet inderlig godt hvordan man skal merke reklame korrekt. Da Forbrukertilsynet for noen år tilbake hadde en varslet kontroll, leverte CBE hhv. Treasures AS et forbilledlig resultat. Reklamemerkingen var upåklagelig. Følgelig har ikke det lemfeldige arbeidet man ser i dag sitt utsprang i uvitenhet. Hva de faktiske motivene bak denne uviljen mot å merke reklame korrekt - altså grunnleggende kunnskap for enhver profesjonell blogger - er, skal jeg ikke spekulere i. Men for enhver husøkonom og resten av de Lada-kjørende psychobitchene, er det nok ganske innlysende ... 🤑🤑🤑 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå