Pakini Skrevet 23. august 2021 #49081 Del Skrevet 23. august 2021 Og jeg hadde og drukket mange flasker hadde jeg lest alt som sto her 🥂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 23. august 2021 #49082 Del Skrevet 23. august 2021 11 minutter siden, Kaputt said: Jeg hadde drukket mengder av vin jeg også hvis min mann hadde gjort samme fadese. Mengder. Men frua er jo av samme ulla som mannen. Men ja, hadde jeg vært i deres sko, så hadde jeg nok helt nedpå noen flasker istedet for et glass rødvin. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49083 Del Skrevet 23. august 2021 Noen vil jo gjerne bli kjent som ultraløper og coach, men spørs om ikke PT-Åge og hestedödaren vil henge med videre. Det verste er at vedkommende sørger for det helt selv. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49084 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Vel, foruten om å - åpenbart gledelig - gjøre seg selv til riks-klyse, så har altså godeste eier av både Treasures AS, Netfit AS og Omvendt Julenisse Østfold - Lars Kristian Eriksen - klart den heller tvilsomme bragden å skape enhver krisemanagers største mareritt. Og det i løpet av 24 timer. For en mann! For et menneske! Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 23. august 2021 av Måne Rampelyset 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 23. august 2021 #49085 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) . Endret 23. august 2021 av Corinne Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokkert123 Skrevet 23. august 2021 #49086 Del Skrevet 23. august 2021 Rubella skrev (3 minutter siden): Jeg vet det var drøyt, selv om det var en spøk. (Er jo ganske åpenlyst at jeg ikke faktisk seriøst mener han bør kastreres - men måten brukeren før meg stilte spørsmålet på gjorde det bare for fristende å komme med en spøk!) Uansett - det er fortsatt ikke drøyere enn det de selv klarer å lire av seg i SoMe! Snakk om å med viten og vilje dra sitt eget navn ned i gjørma gang etter gang…. Vi kaller det bare svart humor. Da kan man bare le av det og synes at man er sikkelig morsom!! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. august 2021 #49087 Del Skrevet 23. august 2021 Tråden er ryddet for personangrep, avsporing, latterliggjøring, brukerangrep, brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49088 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Prøver meg på et sammendrag: Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG. Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG. Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på. Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor. Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren. Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk. Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv. Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn. Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør... Endret 23. august 2021 av Felis 155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 23. august 2021 #49089 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Hadde jeg drukket vin så ofte, hadde jeg neimen ikke turt å legge det ut på SoMe... 🙄 Endret 23. august 2021 av Snødronninga 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 23. august 2021 #49090 Del Skrevet 23. august 2021 Hjelpes. Hvor er pressen? Og hvor er Mads Hansen? Dette bør komme i nyhetene. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg odipodis Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49091 Del Skrevet 23. august 2021 Felis skrev (11 minutter siden): Prøver meg på et sammendrag: Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG. Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG. Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på. Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor. Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren. Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk. Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv. Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn. Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør... Du glemte å ta med latterliggjøring av en stakkar følger som trodde han GIKK til Gaustatoppen 🤦🏻♀️ 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 23. august 2021 #49092 Del Skrevet 23. august 2021 Felis skrev (15 minutter siden): Prøver meg på et sammendrag: Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG. Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG. Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på. Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor. Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren. Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk. Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv. Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn. Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør... Takk for sammendraget! Men det du skildrer er jammen meg triste greier. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 23. august 2021 #49093 Del Skrevet 23. august 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Og midt oppi alt dette drikker CBE rødvin og tar fotbad ... de har mistet bakkekontakten fullstendig 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegmener Skrevet 23. august 2021 #49094 Del Skrevet 23. august 2021 Er det ingen medier som fanger opp/blir tipset om dette? Hadde andre kjente influencere bare gjort i nærheten av dette hadde det jo vært store oppslag. Pilotfrue fikk førstesiden på vg ifjor pga dyr julekalender til sønnen, dette er da mye verre!! Føler de skånes veldig av media? Men de legger jo opp til all «drit» selv. For en arrogant og ekkel oppførsel! 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49095 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Hjelpe meg. Hvem trenger fiender - eller oss kg-kjerringer når man er et omvandrende pr-mareritt helt på egen hånd?! Jeg tenker at xcamp nok er superfornøyd med den eksponeringen de har fått, når reklamebildene ikke bare inneholder bilder av camperen deres, men også bilder av camperen som hendig sminkespeilstativ, med samtidig alkoholfrenvisning, (som jeg er temmelig sikker på at herr og fru Eriksen vet at ikke er lov), litt eksolnering av ikke-samtykkekompetente barn, og til slutt intet mindre enn bilde camperen deres med av deler av en død hest på. Alt i influencerkanaler med mange følgere. Neste gang kanske xcamp rett og slett burde leie inn et proft reklamebyrå? Denne historien er så bisarr at det er vanskelig å tro at det er sant. Og å disse lada-familien i tillegg? Lada-familien skrives forøvrig med bindestrek. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine av denne saken, men velger å grine litt for den stakkars hesten, og le av håndteringen. Det er virkelig helt utrolig. Endret 23. august 2021 av pøbelsara 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 23. august 2021 #49096 Del Skrevet 23. august 2021 Dere som sendte skjermbilde til xcamp, fikk dere noe svar? *nysgjerrig* 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. august 2021 #49097 Del Skrevet 23. august 2021 Felis skrev (1 time siden): Prøver meg på et sammendrag: Natt til søndag, på beksvarte fjellveier, dundrer Herr Eriksen inn i en hest i 80km/t, med sin volvo med en sponset campinghenger på slep. Det går bra med Herr Eriksen, ikke så bra med bilen og svært dårlig for hesten. Han dokumenterer hendelsen på IG. Etter en dårlig natt, illustrert av et trist bilde av seg selv med den sponsede (dog ikke merkede) hengeren, bruker han påfølgende morgen til løping og tigging etter skyss til Sarpsborg for seg og henger. Utrolig nok får han skyss. Han dokumenterer dette på IG Vel hjemme oppdager han rester av den døde hesten på den sponsede campinghengeren til XCamp. Hengeren, som er skapt for rå natur og ubegrensede naturopplevelser (leverandørens slagord) er nå bokstavlig talt dekket av rå natur (hestekjøtt). Herr Eriksen dokumenterer dette på IG. Et ukjent antall mennesker, undertegnede inkludert, sender skjermdump til XCAMP. En time(?) senere fjerner Herr Eriksen det groteske bildet. Om det skyldes press fra oppdragsgiver, vites ikke. Det som er faktum er at reklamen ikke er merket, noe XCAMP sikkert setter pris på. Mandag formiddag, nærmere et døgn etter at han fjernet det groteske bildet, og etter utallige kritiske kommentarer (slettet fortløpende), velger Herr Eriksen å "beklage" bildet. Han innrømmer at bildet var for drøyt og skryter av at han selv forsto det. Mandag ettermiddag poster han en melding om at flere mennesker er forarget over at han fjernet bildet, enn at han la det ut i første omgang. Men han hevder å være fornøyd med avgjørelsen, for han liker ikke sort humor. Samtidig svarer han en kritikker at han burde dratt den svarte humoren mye lenger. Publisert av kritikeren. Senere skriver han et sammendrag av hendelsen, samt kritikken han har blitt utsatt for i ettertid. Han kaller hestekjøttbildet "litt ufølsomt". Han publiserer også kritiske meldinger han har mottatt (helt saklige meldinger) og svarer med en merkelig oppdiktet sms-kommunikasjon med sin frue. Ganske surrealistisk. Samtidig klager han på standarden på den splitter nye skodaen han har fått som leiebil, kaller kritikerne "lada familier", før han innrømmer at fruen har sendt han en sms og opplyst han om at det vil medføre kritikk. Det hadde hun ikke trengt, for det hevder Herr Eriksen at han skjønte helt selv. Så avslutter han dagen med å eksponere sitt syklende barn. Minner igjen om at dette er en svært erfaren SoMe-aktør... ☺️👏🏻 Det verste er at dette er fakta, ikke manuset til en episode av Bloggerne; Kill Buljo-versjonen. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 23. august 2021 #49098 Del Skrevet 23. august 2021 Vet at søsteren min vurderte å bruke CBE som reklame for firmaet sitt en gang for 6-ish år siden. Jeg spurte henne om hun fremdeles hadde samme tanken, men svaret var: NEI, ER DU GAL!!! (med veldig høy stemme!) Ingen som kontakter VG, forresten?? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 23. august 2021 #49099 Del Skrevet 23. august 2021 Tidligere kunne jeg se statistikken for CBE og LKE på Socialblade, men nå må jeg opprette en bruker. Er det noe nytt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. august 2021 #49100 Del Skrevet 23. august 2021 Imblar skrev (12 minutter siden): Tidligere kunne jeg se statistikken for CBE og LKE på Socialblade, men nå må jeg opprette en bruker. Er det noe nytt? Siste måned Kilde: socialblade.com 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå