Minnie Mus Skrevet 23. august 2021 #49001 Del Skrevet 23. august 2021 49 minutter siden, Elina123 said: Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen! Det går ikke, for da er det jo ingen som kan ta bilder av frua og barna. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49002 Del Skrevet 23. august 2021 "Nedgradering i 14 dager" ? Sikkert forsøk på humor det også. Kjempemorsomt! Hva med: "Tusen takk til XXX for leiebil så raskt". Og hva med: "Jeg er kjempeglad for at det gikk så bra med meg, men det er helt forferdelig med hesten. Våre tanker går til eierne. Kjør pent alle sammen" Han oppfører seg som en frekk tenåringsgutt som skal være "kul". 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 23. august 2021 #49003 Del Skrevet 23. august 2021 Inocybe skrev (19 minutter siden): Typisk kommentar for en som desperat prøver å framstå som mer velbemidlet og vant med mer luksuriøs livsstil enn han streng tatt er. Bare må nedsnakke en helt adekvat leiebil for å føle seg bedre. Han tror det er en klassereise men det er bare klasseløst. Han minner meg veldig om noen personer jeg kjenner. Disse to har felles at de er svært usikre mennesker som prøver å skjule sitt dårlige selvbilde på alle mulige måter, og så ender det med at de overkompenserer. Litt for mye selvskryt, litt for ivrige etter å bli sett og hørt, litt for mye pynting på virkeligheten. De er også lavutdannede*, og bruker mye tid og penger på å fremstå som "vellykkete". LKE bommer hele veien, og fremstår som alt annet enn kultivert. *Jeg personlig mener ikke at lavutdannede er på noen måter dårligere enn de med høyere utdannelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 23. august 2021 #49004 Del Skrevet 23. august 2021 Denne opptredenen føyer seg bare i rekken over usmakelige og lite gjennomtenkte handlinger han har utøvd tidligere. Jeg tror egentlig ikke at han la ut dette bevisst for å provosere, men at det bare er sånn han er. Han ser ikke at det er galt før noen andre påpeker det. Det vises tydelig ved måten han opptrer på i etterkant, ikke minst den arrogante kommentaren om såkalt nedskalering av bil. Slike negative assosiasjoner reflekteres i helhetsinntrykket av bedriften. At CBE har toleranse for slik oppførsel gjør at jeg tenker at de enten må være to for å få hjulene til å gå rundt eller at hun besitter mye av de samme egenskapene. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. august 2021 #49005 Del Skrevet 23. august 2021 MacBeth skrev (2 timer siden): Jeg brukte "dyrepoliti" litt på samme linje som "mammapoliti". Dette er dem som tar alt i verste mening, eskalerer og overdriver. Jeg mener at en hund kan ligge på et teppe på gulvet, "Dyrepolitiet" i min tanke var de som mener at "HERREUD hunden kan da ikke ligge på GULVET! den må jo ha seng, med varmeregulerende underlag helst massasje ellers er du mishandler". Eller mammapolitiet som ved et spørsmål om "har dere tips for brannsår?" svarer at "åssen i helv... kunne du la barnet ditt brenne seg? DU ER EN UBRUKELIG MAMMA". Man skal være på om man ser dyr/barn blir behandlet feil, helt enig, da er man bare et oppegående, omtenksomt menneske, man er ikke dyre/mammapoliti. Så det var nok litt feil bruk av meg, jeg er jo for at Norge skal få et eget faktisk dyrepoliti Ser du poenget mitt? Noen kaster seg inn og argumenterer som om han var i bilen i 12 timer i steikende sol mens de var i Hunderfossen hele dagen, men vi vet for lite om situasjonen. Vi vet faktisk ingenting annet enn det dem gir uttrykk for og det er det som er hele poenget mitt. Slik som CBE fremstiller det så "var det ikke så farlig for bilen stod jo bak noen trær i 20 grader med litt skyer". Det høres jo ut som dyremishandling i mine øyne, men legger jeg godvilja såvidt til, så antar jeg at dem elsker pelsdotten sin og ikke vil den vondt, og skjønner at en bil blir fort varm. Når svarene (*fra CBE) er så talentløse og lite gjennomtenkte så eskalerer det fort og fokuset blir på å "vinne" en diskusjon og henge seg opp i detaljer som at "sola snur jo ikke?". (Det er en talemåte, CBE, vi vet jo at den ikke snur. Sola står helt stille den. Det er jo jorda som beveger seg, i samme retning, i millioner av år ) Jeg syns ikke reaksjonene/kommentarene om hunden her inne er på nivå med dine eksempler, men forstår hva du mener. Vi er helt enige om at hun skriver og svarer helt talentløst. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 23. august 2021 #49006 Del Skrevet 23. august 2021 Fizzypo skrev (4 minutter siden): Denne opptredenen føyer seg bare i rekken over usmakelige og lite gjennomtenkte handlinger han har utøvd tidligere. Jeg tror egentlig ikke at han la ut dette bevisst for å provosere, men at det bare er sånn han er. Han ser ikke at det er galt før noen andre påpeker det. Det vises tydelig ved måten han opptrer på i etterkant, ikke minst den arrogante kommentaren om såkalt nedskalering av bil. Slike negative assosiasjoner reflekteres i helhetsinntrykket av bedriften. At CBE har toleranse for slik oppførsel gjør at jeg tenker at de enten må være to for å få hjulene til å gå rundt eller at hun besitter mye av de samme egenskapene. Enig. Tenker hun er like usmakelig, mtp siste post på hans story. "Vente på reaksjoner på at han gjør narr av leiebilen"… Kler hverandre da, i det minste. Trist at de er rollemodeller for to små barn. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 23. august 2021 Forfatter #49007 Del Skrevet 23. august 2021 Elina123 skrev (2 timer siden): Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen! men da mangler de en til å ta bilder... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49008 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Fizzypo skrev (16 minutter siden): Denne opptredenen føyer seg bare i rekken over usmakelige og lite gjennomtenkte handlinger han har utøvd tidligere. Jeg tror egentlig ikke at han la ut dette bevisst for å provosere, men at det bare er sånn han er. Han ser ikke at det er galt før noen andre påpeker det. Det vises tydelig ved måten han opptrer på i etterkant, ikke minst den arrogante kommentaren om såkalt nedskalering av bil. Slike negative assosiasjoner reflekteres i helhetsinntrykket av bedriften. At CBE har toleranse for slik oppførsel gjør at jeg tenker at de enten må være to for å få hjulene til å gå rundt eller at hun besitter mye av de samme egenskapene. Man sitter igjen med et inntrykk av at de faktisk virkelig mener at de er bedre og mer vellykkede (og mer opplyst) enn andre, og det er ikke særlig sjarmerende. Jeg tror også han bare er sånn. 1. Han legger ut det makabre bildet fordi han faktisk syns det er morsomt 2. Han får kvasse tilbakemeldinger og innser at det ble "rabalder" 3. Han sletter bildet og skriver politisk korrekt at det var skivebom 4. Han trekker tilbake skivebommen ved å lage en ny story der han påpeker at han fikk flere negative tilbakemeldinger for å slette bildet enn å legge det ut. Noe som betyr at han ikke egentlig helt klarte å innrømme at han har gjort noe feil, og støtter seg på "alle" de som ytret enighet med han i det. (Enighet og meldinger vi ikke har sett) 5. Han ga med det på nytt inntrykk av at han syns det var helt ok å legge det ut, men fikk slengt ut et slags "sorry, but not sorry. Endret 23. august 2021 av Isild 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 23. august 2021 #49009 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier? Lada familier? 🙈 Ladet med hva da? Mener han bilmerket? Håper CBE er fornøyd med at LKE nå er sylfrekk mot samtlige eiere av en av Norges aller mest kjørte og kjøpte biler 🤣 Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 23. august 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruRosa Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49010 Del Skrevet 23. august 2021 Solaire skrev (4 timer siden): Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier? Storyen hans nå er til å dø av! Han forstår virkelig ikke når han bør gi seg! 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. august 2021 #49011 Del Skrevet 23. august 2021 Solaire skrev (4 timer siden): Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier? De hevder hardt at de ikke leser her. Vel, det betyr jo bare at kritikken må "hagle" andre steder også det da? - Steder de får den med seg. Lurer på hvor lenge de kan flyte på denne nye barnslige imagen de har valgt seg. Annonsørene er mulighens trege og tror de fortsatt forhandler med "fotballfrue" i storhetstiden. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. august 2021 #49012 Del Skrevet 23. august 2021 Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️ 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 23. august 2021 #49013 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Kollontaj skrev (Akkurat nå): Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️ lada familien 😀 Noen som vil gjette på hvor lang tid det tar før LKE sletter dagens oppgulp? Endret 23. august 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvit_veis Skrevet 23. august 2021 #49014 Del Skrevet 23. august 2021 Isild skrev (2 minutter siden): De hevder hardt at de ikke leser her. Vel, det betyr jo bare at kritikken må "hagle" andre steder også det da? - Steder de får den med seg. Lurer på hvor lenge de kan flyte på denne nye barnslige imagen de har valgt seg. Annonsørene er mulighens trege og tror de fortsatt forhandler med "fotballfrue" i storhetstiden. Det som kommuniseres fra LKE er så nedlatende og respektløst, at det er ikke til å tro. Dette kommer ikke til å gi bedriften større kredibilitet, det er helt sikkert. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49015 Del Skrevet 23. august 2021 Noe sier meg at han tror han stiller kritikerne i et dårligere lys med disse story rantene, mens han etter mitt syn bare stiller egen bedrift i et enda dårligere lys. Hvem vil ha en samarbeidspartner som går ned på et slikt nivå? 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kattedama Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49016 Del Skrevet 23. august 2021 Heller kjøre Lada og jobbe som husøkonom, enn å selge kropp, familie og late som man er noe man åpenbart ikke er. Klasse er ikke noe man kan kjøpe seg, ikke moral eller integritet heller. Hvis man topper det med den sedvanlige dra til oppførselen og behov for å få siste ordet? Vel, til sammen blir det en forklaring på annonse- tørke. Jeg vet hva jeg forbinder X-Campen med nå, og det er dessverre ikke gode assosiasjoner. 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 23. august 2021 #49017 Del Skrevet 23. august 2021 Solaire skrev (1 minutt siden): lada familien 😀 Den er jo morsom da. Kanskje ikke dagens, men morsom😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 23. august 2021 #49018 Del Skrevet 23. august 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Den er jo morsom da. Kanskje ikke dagens, men morsom😀 Morsomt hvordan styrelederen fornærmer et stort segment av bedriftens følgermasse, mener du? Han fremstiller seg ikke som den skarpeste kniven i skuffen akkurat, men det visste vi jo ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 23. august 2021 Populært innlegg #49019 Del Skrevet 23. august 2021 (endret) Solaire skrev (2 timer siden): Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier? Gratulerer til CBE for en av landets mest uspiselige, arrogante og umodne offentlige menn forresten, han der hadde jeg ikke tatt i med en ildtang festet ytterst på en ti meter lang påle engang 🙈 Altså, er han drita full? Lada familier? 🙈 Ladet med hva da? Mener han bilmerket? Håper CBE er fornøyd med at LKE nå er sylfrekk mot samtlige eiere av en av Norges aller mest kjørte og kjøpte biler 🤣 Forutså Skoda-kritikken OGSÅ? Han forutser ingen av reaksjonene han får på SoMe, det er derfor han bruker en betydelig del av arbeidsdagen sin på å slette upassende innlegg. Tror Solaire er inne på noe, han fremstiller seg selv som drita full. Veldig ofte. Endret 23. august 2021 av Felis 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 23. august 2021 #49020 Del Skrevet 23. august 2021 Kjipt for CBE at hun ikke bare kan sparke sin udugelige ansatte. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå