Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, Elina123 said:

Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen!

Det går ikke, for da er det jo ingen som kan ta bilder av frua og barna.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tarantulla
Inocybe skrev (19 minutter siden):

Typisk kommentar for en som desperat prøver å framstå som mer velbemidlet og vant med mer luksuriøs livsstil enn han streng tatt er. Bare må nedsnakke en helt adekvat leiebil for å føle seg bedre. Han tror det er en klassereise men det er bare klasseløst. 

Han minner meg veldig om noen personer jeg kjenner. Disse to har felles at de er svært usikre mennesker som prøver å skjule sitt dårlige selvbilde på alle mulige måter, og så ender det med at de overkompenserer. Litt for mye selvskryt, litt for ivrige etter å bli sett og hørt, litt for mye pynting på virkeligheten. De er også lavutdannede*, og bruker mye tid og penger på å fremstå som "vellykkete". LKE bommer hele veien, og fremstår som alt annet enn kultivert. 

*Jeg personlig mener ikke at lavutdannede er på noen måter dårligere enn de med høyere utdannelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne opptredenen føyer seg bare i rekken over usmakelige og lite gjennomtenkte handlinger han har utøvd tidligere. Jeg tror egentlig ikke at han la ut dette bevisst for å provosere, men at det bare er sånn han er. Han ser ikke at det er galt før noen andre påpeker det. Det vises tydelig ved måten han opptrer på i etterkant, ikke minst den arrogante kommentaren om såkalt nedskalering av bil. Slike negative assosiasjoner reflekteres i helhetsinntrykket av bedriften. At CBE har toleranse for slik oppførsel gjør at jeg tenker at de enten må være to for å få hjulene til å gå rundt eller at hun besitter mye av de samme egenskapene. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (2 timer siden):

Jeg brukte "dyrepoliti" litt på samme linje som "mammapoliti". Dette er dem som tar alt i verste mening, eskalerer og overdriver. Jeg mener at en hund kan ligge på et teppe på gulvet, "Dyrepolitiet" i min tanke var de som mener at "HERREUD hunden kan da ikke ligge på GULVET! den må jo ha seng, med varmeregulerende underlag helst massasje ellers er du mishandler". Eller mammapolitiet som ved et spørsmål om "har dere tips for brannsår?" svarer at "åssen i helv... kunne du la barnet ditt brenne seg? DU ER EN UBRUKELIG MAMMA".  Man skal være på om man ser dyr/barn blir behandlet feil, helt enig, da er man bare et oppegående, omtenksomt menneske, man er ikke dyre/mammapoliti. Så det var nok litt feil bruk av meg, jeg er jo for at Norge skal få et eget faktisk dyrepoliti ;) Ser du poenget mitt?  :) 

Noen kaster seg inn og argumenterer som om han var i bilen i 12 timer i steikende sol mens de var i Hunderfossen hele dagen, men vi vet for lite om situasjonen. Vi vet faktisk ingenting annet enn det dem gir uttrykk for og det er det som er hele poenget mitt. Slik som CBE fremstiller det så "var det ikke så farlig for bilen stod jo bak noen trær i 20 grader med litt skyer". Det høres jo ut som dyremishandling i mine øyne, men legger jeg godvilja såvidt til, så antar jeg at dem elsker pelsdotten sin og ikke vil den vondt, og skjønner at en bil blir fort varm.  

Når svarene (*fra CBE) er så talentløse og lite gjennomtenkte så eskalerer det fort og fokuset blir på å "vinne" en diskusjon og henge seg opp i detaljer som at "sola snur jo ikke?". (Det er en talemåte, CBE, vi vet jo at den ikke snur. Sola står helt stille den. Det er jo jorda som beveger seg, i samme retning, i millioner av år ;)

Jeg syns ikke reaksjonene/kommentarene om hunden her inne er på nivå med dine eksempler, men forstår hva du mener.

Vi er helt enige om at hun skriver og svarer helt talentløst.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (4 minutter siden):

Denne opptredenen føyer seg bare i rekken over usmakelige og lite gjennomtenkte handlinger han har utøvd tidligere. Jeg tror egentlig ikke at han la ut dette bevisst for å provosere, men at det bare er sånn han er. Han ser ikke at det er galt før noen andre påpeker det. Det vises tydelig ved måten han opptrer på i etterkant, ikke minst den arrogante kommentaren om såkalt nedskalering av bil. Slike negative assosiasjoner reflekteres i helhetsinntrykket av bedriften. At CBE har toleranse for slik oppførsel gjør at jeg tenker at de enten må være to for å få hjulene til å gå rundt eller at hun besitter mye av de samme egenskapene. 

Enig.
Tenker hun er like usmakelig, mtp siste post på hans story. "Vente på reaksjoner på at han gjør narr av leiebilen"… Kler hverandre da, i det minste. 
Trist at de er rollemodeller for to små barn. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elina123 skrev (2 timer siden):

Eller så kan en av foreldrene være på gården med barna og den andre med valpen!

men da mangler de en til å ta bilder...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire

Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier?

Lada familier? 🙈 Ladet med hva da? Mener han bilmerket? Håper CBE er fornøyd med at LKE nå er sylfrekk mot samtlige eiere av en av Norges aller mest kjørte og kjøpte biler 🤣 

Screenshot_20210823-181948_Instagram.jpg

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (4 timer siden):

Nå legger han ut masse fjortis-poster a la "først sa hun det, og så skrev jeg det, og så skrev hun det, og DA svarte jeg det"... Har han ingen i bekjentskapskretsen som han kan slarve med i stedet for å ha offentlig fjortis-rant på sosiale medier? 

Screenshot_20210823-181948_Instagram.jpg

De hevder hardt at de ikke leser her. Vel, det betyr jo bare at kritikken må "hagle" andre steder også det da? - Steder de får den med seg. 

Lurer på hvor lenge de kan flyte på denne nye barnslige imagen de har valgt seg. Annonsørene er mulighens trege og tror de fortsatt forhandler med "fotballfrue" i storhetstiden. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Kollontaj skrev (Akkurat nå):

Hvis han fikk flere kritiske meldinger, valgte han iallfall ut den som fremstiller KG-folk (han refererer hit) som ganske dårlige til å formulere seg (omtrent på samme nivå som han selv). Beklager å si det, men.... ☺️

lada familien 😀

Noen som vil gjette på hvor lang tid det tar før LKE sletter dagens oppgulp? 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (2 minutter siden):

De hevder hardt at de ikke leser her. Vel, det betyr jo bare at kritikken må "hagle" andre steder også det da? - Steder de får den med seg. 

Lurer på hvor lenge de kan flyte på denne nye barnslige imagen de har valgt seg. Annonsørene er mulighens trege og tror de fortsatt forhandler med "fotballfrue" i storhetstiden. 

Det som kommuniseres fra LKE er så nedlatende og respektløst, at det er ikke til å tro. Dette kommer ikke til å gi bedriften større kredibilitet, det er helt sikkert. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Solaire
Finlay skrev (1 minutt siden):

Den er jo morsom da. Kanskje ikke dagens, men morsom😀

Morsomt hvordan styrelederen fornærmer et stort segment av bedriftens følgermasse, mener du? Han fremstiller seg ikke som den skarpeste kniven i skuffen akkurat, men det visste vi jo ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...