Aquarius04 Skrevet 17. juli 2021 #46541 Del Skrevet 17. juli 2021 Jolanda skrev (På 15.7.2021 den 19.43): Nå står hun med arm(ene) i været på nesten alle bilder. Det gjorde hun ikke før. Ser like malplassert ut som gapesmilet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karianne30 Skrevet 17. juli 2021 #46542 Del Skrevet 17. juli 2021 likermegher skrev (9 timer siden): *Misunnelig 🤣 Nei, absolutt ikke misunnelig😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 17. juli 2021 #46543 Del Skrevet 17. juli 2021 BuffyTheVampire skrev (8 timer siden): Jeg får et litt sånt uttrykk som denne emojien når jeg leser at LKE er skadet: 😏 Før noen misforstår; nei jeg ønsker ikke at han skal være skadet. Det er bare veldig beleilig at han blir skadet akkurat lite nok til at han ikke trenger lege som kan bekrefte skaden, men nok til at han har plausibel grunn til å trekke seg fra løpet, eventuelt bryte løpet underveis. Og så høster det masse skryt dersom han gjennomfører, eller gjør det veldig bra, mens det er forståelig med en mindre bra plassering siden han jo er skadet. Og det verste av alt; det er bedriftens egen atferd og historikk som gjør at jeg tenker i disse baner, ikke at jeg har lite å gjøre og elsker å konspirere eller noe i den duren der. Hvor har de skrevet at LKE er skadet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 17. juli 2021 #46544 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvor langt er dette løpet da og hva er skaden? Hvis han vil forbli skadet over lang tid er det jo bare å legge i vei. Bare sånn for å leke helt. Ellers skal man droppe det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 17. juli 2021 #46545 Del Skrevet 17. juli 2021 MacBeth skrev (14 timer siden): Er man "naturlig" slank blir man mer "voksen" og proprosjonert i kroppen, og jeg tviler sterkt på at en 16åring naturlig har bryster som ser satt på ut, runde og struttende. Carolines struttende pupper ser ikke satt på ut, de ER satt på. Og det er ikke utviklingen fra 16 - 33 (ish..) som gjør at puppene er endret!! Det er kirurgi. Men ellers har du rett i at kroppen utvikler seg fra man er 16 til man er i 30 årene. Alle sin kropp gjør det. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. juli 2021 #46546 Del Skrevet 17. juli 2021 Det er jo bare pinlig disse godt oppstilte poseringsbildene. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 17. juli 2021 #46547 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Det er sommer og sol og de har ferie og koser seg ved den flotte hytta. CBE viser seg i bikini og så sitter folk her inne og irriterer seg over det..ikke måte på hvor kleint omtrent alt hun legger ut sies det, samtidig som de samme følger henne på sosiale medier. Det er jente som har teft for business. Influencerens jobb er å engasjere og tildels provosere. Der er hun tydeligvis dyktig😀 Endret 17. juli 2021 av Levina 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46548 Del Skrevet 17. juli 2021 Finlay skrev (19 timer siden): Jeg rakk det heller ikke, men: https://www.instagram.com/frujohansen.no/ Kjedelig den ble fjernet. Her var det potensial for å få samme spesielle forhold mellom original og parodi hvor originalen framstår som enda mer parodisk enn det er mulig å få en parodi til å bli. Får flashback til den sykt kleine boligfilmen til CBE og LKE og NRK underholdnings parodi. De er alltid verdt et gjensyn. 🙈🙈🙈 Google har til og med fått med seg autofill på "fotballfrue selger huset" 😂. CBE kunne ha fått en tilsvarende "fotballfrue sprayer fjeset på café med stalker i buskene" men nei da… Spøk til side. Jeg undres over CBE og LKE ikke selv ser hvor utakt mesteparten av innholdet deres er med målgruppen. Først lager de jordens kleineste reklamefilm og så går de helt i harnisk over at noen mener den er klein. Hvor er managementet deres med noen velmente råd så de ikke gang på gang setter seg i denne situasjonen som de så åpenbart ikke takler. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 17. juli 2021 #46549 Del Skrevet 17. juli 2021 Levina skrev (9 minutter siden): Det er sommer og sol og de har ferie og koser seg ved den flotte hytta. CBE viser seg i bikini og så sitter folk her inne og irriterer seg over det..ikke måte på hvor kleint omtrent alt hun legger ut sies det, samtidig som de samme følger henne på sosiale medier. Det er jente som har teft for business. Influencerens jobb er å engasjere og tildels provosere. Der er hun tydeligvis dyktig😀 Av og til tror jeg hun provoserer med vilje, men langt unna alltid. Mengden kleine innlegg som på ingen måte er tiltalende eller salgsfremmende for produktene hun reklamerer for er rett og slett for stor. Hun virker til å bare inspireres av de mest selvdiggende utenlandske SoMe-aktørene og så faller det så til de grader igjennom når målgruppen er norske kvinner på hennes alder og ikke 13-årige amerikanske ungjenter, som for så vidt heller ikke finner en norsk "gamlis" inspirerende. Jeg spør igjen. Hvor er de som burde hjelpe henne inn på et spor vil fenge andre enn henne selv og mannen hennes? Leserne faller fra og likerklikkene nesten fraværende på alle selvdigge-bildene hennes. Folk inspireres rett og slett ikke og det er det hun lever av men ikke får til. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. juli 2021 #46550 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Der dukket det opp et innlegg som ikke tilfører diskusjonen noe som helst. Kun brukerangrep og provokasjoner. Hvilken nerve traff man nå? Er det den underlige poseringen? Manglende yrkesstolthet? Skaden (eller «skaden») til LKE? Det er så gjennomsiktig... Før noen biter på fornærmelsene, her er dokumentasjon på LKEs skade. Obs, bla nedover, det er to bilder https://imgur.com/gallery/h3NfQnf Endret 17. juli 2021 av Felis 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 17. juli 2021 #46551 Del Skrevet 17. juli 2021 Inocybe skrev (Akkurat nå): Av og til tror jeg hun provoserer med vilje, men langt unna alltid. Mengden kleine innlegg som på ingen måte er tiltalende eller salgsfremmende for produktene hun reklamerer for er rett og slett for stor. Hun virker til å bare inspireres av de mest selvdiggende utenlandske SoMe-aktørene og så faller det så til de grader igjennom når målgruppen er norske kvinner på hennes alder og ikke 13-årige amerikanske ungjenter, som for så vidt heller ikke finner en norsk "gamlis" inspirerende. Jeg spør igjen. Hvor er de som burde hjelpe henne inn på et spor vil fenge andre enn henne selv og mannen hennes? Leserne faller fra og likerklikkene nesten fraværende på alle selvdigge-bildene hennes. Folk inspireres rett og slett ikke og det er det hun lever av men ikke får til. Hun har holdt på i 11 år i toppen som influencer. Det er godt gjort i en tid hvor sosiale medier er i rask utvikling. Hun følger med på utviklingen og bruker mye Instagram. Hun har 300 000 følgere på Instagram. Hun legger ut noe hver dag. Hun har millioninntekter i sitt eget firma og at det går så dårlig med henne, er nok bare et narrativ som lever her inne. Nå åpner verden seg mer og mer etter Korona, og det åpner opp for mer spennende innhold i hennes kanaler. Hun har nok mange år gode arbeidsår foran seg. Og dere her inne følger etter😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 17. juli 2021 #46552 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg kan fint slappe av på hytta, stranda, nyte sola OG lese på nett 🤪 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46553 Del Skrevet 17. juli 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Her tror jeg du er ved kjernen av det som blir deres bane etterhvert. De har oppført seg på en måte som gjør at de mister all troverdighet. Min første reaksjon var også ‘så beleilig, nå har han en unnskyldning om det ikke går helt som planlagt, der oppe i norgestoppen’. Respekt og troverdighet må man gjøre seg fortjent til, og her har både herr og fru en utrolig lang vei å gå. Ser fler tenker som jeg. Så beleilig å bli skadet nå så uansett om han avlyser, bryter, gjennomfører godt eller dårlig så vil det se bra ut for ham. Så kjekt. Neste er at han snart burde innse at opplegget hans ikke fungerer. Han skader seg i oppkjøringen. Igjen. Kona fikk lyskestrekk og ble så dårlig hun hadde SoMe-pause på flere dager siste år, hvilket da betyr det var mer krevende for kroppen hennes enn fødsler. LKE bør aldri ha ansvar for å trene noen! Ikke engang seg selv. Det har han beviselig ikke evner til. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albert LeMaitre Skrevet 17. juli 2021 #46554 Del Skrevet 17. juli 2021 Inocybe skrev (1 minutt siden): Ser fler tenker som jeg. Så beleilig å bli skadet nå så uansett om han avlyser, bryter, gjennomfører godt eller dårlig så vil det se bra ut for ham. Så kjekt. Neste er at han snart burde innse at opplegget hans ikke fungerer. Han skader seg i oppkjøringen. Igjen. Kona fikk lyskestrekk og ble så dårlig hun hadde SoMe-pause på flere dager siste år, hvilket da betyr det var mer krevende for kroppen hennes enn fødsler. LKE bør aldri ha ansvar for å trene noen! Ikke engang seg selv. Det har han beviselig ikke evner til. Jeg rister på hodet av mye av det som formidles av bedriften Treasures AS, og mener mye av det er direkte skadelig (thinspo og barneeksponering). Å spekulere i at LKE sin skade er «beleilig» synes jeg blir for søkt. Ingen ønsker å bli skadet før en konkurranse man har trent målrettet mot. Tilstrekkelig kosthold og restitusjon er viktig for skadeforebygging. Likevel er det viktig å huske på at LKE har vært profesjonell fotballspiller i mange år. Jeg kjenner ikke til noen som har spilt fotball på toppnivå som ikke underveis i karrieren eller i ettertid har slitt med en eller flere skader i bein. Fotball innebærer masse start/stopp og fysisk kontakt og skadepotensialet er stort. Kan være greit å ha dette i bakhodet før man begynner å rasle med sablene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 17. juli 2021 #46555 Del Skrevet 17. juli 2021 Levina skrev (1 minutt siden): Hun har holdt på i 11 år i toppen som influencer. Det er godt gjort i en tid hvor sosiale medier er i rask utvikling. Hun følger med på utviklingen og bruker mye Instagram. Hun har 300 000 følgere på Instagram. Hun legger ut noe hver dag. Hun har millioninntekter i sitt eget firma og at det går så dårlig med henne, er nok bare et narrativ som lever her inne. Nå åpner verden seg mer og mer etter Korona, og det åpner opp for mer spennende innhold i hennes kanaler. Hun har nok mange år gode arbeidsår foran seg. Og dere her inne følger etter😀 Hun hadde flaks med timingen og traff absolutt tidsånden for 11 år siden. Gikk rett til topps. Men nå da? De 300 000 på Instagram liker sjeldent det som legges ut. Antallet faller jevnt og trutt i stedet for det motsatte. Inntekten øker ikke men stagnerer/daler. Netfit er en vits de enda ikke har klart å rulle ut. En farlig vits har det vist seg… Alt dette samtidig som tilsvarende familie/trenings/rosa-influencere går til himmels. Den negative trenden for bedriften er tydelig og jeg skjønner det kan være vanskelig for CBE og LKE å forholde seg til siden de satser alt på denne sakte synkende skute. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 17. juli 2021 #46556 Del Skrevet 17. juli 2021 Albert LeMaitre skrev (1 minutt siden): Jeg rister på hodet av mye av det som formidles av bedriften Treasures AS, og mener mye av det er direkte skadelig (thinspo og barneeksponering). Å spekulere i at LKE sin skade er «beleilig» synes jeg blir for søkt. Ingen ønsker å bli skadet før en konkurranse man har trent målrettet mot. Tilstrekkelig kosthold og restitusjon er viktig for skadeforebygging. Likevel er det viktig å huske på at LKE har vært profesjonell fotballspiller i mange år. Jeg kjenner ikke til noen som har spilt fotball på toppnivå som ikke underveis i karrieren eller i ettertid har slitt med en eller flere skader i bein. Fotball innebærer masse start/stopp og fysisk kontakt og skadepotensialet er stort. Kan være greit å ha dette i bakhodet før man begynner å rasle med sablene. Vil bare pointere at jeg på _ingen_ måte ønsker noen skader for noen. Ser innlegget mitt kan misforstås siden innlegget som opprinnelig ble sitert ikke er med. LKE var mye skadet som fotballspiller også. Gamle skader burde han som PT ta høyde for. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46557 Del Skrevet 17. juli 2021 Albert LeMaitre skrev (1 minutt siden): Jeg rister på hodet av mye av det som formidles av bedriften Treasures AS, og mener mye av det er direkte skadelig (thinspo og barneeksponering). Å spekulere i at LKE sin skade er «beleilig» synes jeg blir for søkt. Ingen ønsker å bli skadet før en konkurranse man har trent målrettet mot. Tilstrekkelig kosthold og restitusjon er viktig for skadeforebygging. Likevel er det viktig å huske på at LKE har vært profesjonell fotballspiller i mange år. Jeg kjenner ikke til noen som har spilt fotball på toppnivå som ikke underveis i karrieren eller i ettertid har slitt med en eller flere skader i bein. Fotball innebærer masse start/stopp og fysisk kontakt og skadepotensialet er stort. Kan være greit å ha dette i bakhodet før man begynner å rasle med sablene. Det er helst ikke skaden i seg selv som er grunnlaget for diskusjonen, men forutsigbarheten. Helt siden Caroline skulle sykle "Norge rundt" med Trine Grung, har de store, fysiske utfordringene nesten alltid blitt torpedert av sykdom, skade eller dårlig vær. Kombinert med lav troverdighet i andre sammenhenger, syns jeg ikke det er så rart at spekulasjoner og antagelser oppstår. Det er jo særlig skjerpende i denne sammenheng at de selger treningsopplegg, og friluftsliv/fjellsport. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BuffyTheVampire Skrevet 17. juli 2021 Populært innlegg #46558 Del Skrevet 17. juli 2021 Albert LeMaitre skrev (6 minutter siden): Jeg rister på hodet av mye av det som formidles av bedriften Treasures AS, og mener mye av det er direkte skadelig (thinspo og barneeksponering). Å spekulere i at LKE sin skade er «beleilig» synes jeg blir for søkt. Ingen ønsker å bli skadet før en konkurranse man har trent målrettet mot. Tilstrekkelig kosthold og restitusjon er viktig for skadeforebygging. Likevel er det viktig å huske på at LKE har vært profesjonell fotballspiller i mange år. Jeg kjenner ikke til noen som har spilt fotball på toppnivå som ikke underveis i karrieren eller i ettertid har slitt med en eller flere skader i bein. Fotball innebærer masse start/stopp og fysisk kontakt og skadepotensialet er stort. Kan være greit å ha dette i bakhodet før man begynner å rasle med sablene. Nei, ingen ønsker å bli skadet. For å si det sånn: jeg er usikker på om i det hele tatt er skadet. Jeg tror altså ikke han har skadet seg med vilje. Jeg tror faktisk ikke han er skadet i det hele tatt. Og igjen - det er fyrens egen skyld at jeg tenker sånn. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. juli 2021 #46559 Del Skrevet 17. juli 2021 Inocybe skrev (3 minutter siden): Hun hadde flaks med timingen og traff absolutt tidsånden for 11 år siden. Gikk rett til topps. Men nå da? De 300 000 på Instagram liker sjeldent det som legges ut. Antallet faller jevnt og trutt i stedet for det motsatte. Inntekten øker ikke men stagnerer/daler. Netfit er en vits de enda ikke har klart å rulle ut. En farlig vits har det vist seg… Alt dette samtidig som tilsvarende familie/trenings/rosa-influencere går til himmels. Den negative trenden for bedriften er tydelig og jeg skjønner det kan være vanskelig for CBE og LKE å forholde seg til siden de satser alt på denne sakte synkende skute. De er vel klar over det selv, det kommer til å ordne seg for dem uansett. Og det gjør da ingenting for noen om de slutter å influence etter hvert? Så hvorfor er det så nøye at bedriften ikke gjør det like bra lenger? Selvfølgelig etter 11 år er hun ikke like populær, det er vel ingen overraskelse , og ingen vil jo at de to skal fortsette så kan det ikke bare få synke i fred. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albert LeMaitre Skrevet 17. juli 2021 #46560 Del Skrevet 17. juli 2021 Inocybe skrev (4 minutter siden): Vil bare pointere at jeg på _ingen_ måte ønsker noen skader for noen. Ser innlegget mitt kan misforstås siden innlegget som opprinnelig ble sitert ikke er med. LKE var mye skadet som fotballspiller også. Gamle skader burde han som PT ta høyde for. Enig i at han bør ta hensyn til gamle skader, og skjønte at du ikke ønsket skade for noen. Spekulering i at skaden kom beleilig var det jeg reagerte på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå