Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest BittenTei

Dette. Er. Noe. Av. Det. Dummeste. Jeg. Har. Sett. 

Mistet munn og mæle over en annen "Influencer's" bilde i sted, men dette fortjener faktisk lys på kaka. Utbrente lys. Håper virkelig noen kan oppfordre denne dama til å se seg ordentlig i speilet snart - og samtidig oppfordre henne til å slutte å legge ut slike bilder. Tenker på barn og unge som er usikre på seg selv...

Til orientering så skulle jeg gjerne ønsket at jeg hadde like god kondis som henne 😎🙌...  men jeg misunner virkelig IKKE den spede kroppen, eller selvfølelsen til eier av kroppen, som konstant må holde inn magen, bruke rumpeimplanter osv, fordi hun selv er misfornøyd. 

Hva er greia?!?! HVA_ER_GREIA 😆🤣 

Innlegget er ryddet for bilde uten kildehenvisning.

Endret av Måne Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inocybe skrev (Akkurat nå):

Han har vel lært av kona si hvordan man disser andres mat.

🤢

Ikke godt å si hva som kom først av høna og egget på den gården..

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruGlad skrev (30 minutter siden):

Sjarmerende. Virkelig sjarmerende. 

Selvutnevnt PT og ernærings«ekspert», og en av skaperne bak Netfit. Sier ikke mer.

Klapp på skuldra 👏🏽

Edit: Hentet fra LKE sin story

71B8795A-6F87-4700-A7B9-B08EB280EFFC.jpeg

Er det mulig? Skjønner ikke vitsen med å legge ut noe sånt 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inocybe skrev (16 minutter siden):

Han har vel lært av kona si hvordan man disser andres mat.

🤢

Det er hans egen mat da. Han la selv ut bilde av pizza med ananas. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (5 minutter siden):

Det er hans egen mat da. Han la selv ut bilde av pizza med ananas. 

Skulle til å skrive det samme. Carbs osv er vel hans ord, da. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så trist! De er ikke gode for hverandre når de oppmuntrer til dette ekstreme kroppsfokuset. Hadde min mann redigert bildene av meg, hadde jeg fått en stor knekk på selvtilliten. Dette er ikke sunt i det hele tatt. CBE.no blir mer og mer thinspo. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er slank. Ikke tynn. Men klart, merkelige positurer i monitor gir et feilaktig bilde. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BittenTei
blåbærpai skrev (15 minutter siden):

Hun er slank. Ikke tynn. Men klart, merkelige positurer i monitor gir et feilaktig bilde. 

Hvis hun er "slank", så er jeg dritfeit. Og jeg er ikke feit 🤪 Hun har div muskler oppå ribbeina, men slank er å overdrive en smule. Husk at silikon og rumpepads ikke teller 🤗🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Powerball skrev (11 timer siden):

Kan vel godt tenkes at det er rumpa, hun løper og da hopper og deiser både pupper og rumpe opp og ned. Det eneste hun og mannen gjør på dagtid er å trene, shoppe og å pleie seg selv så det er vel ikke umulig at CBE har ei stram rumpe, selv om den veksler mellom str S og str XXL beroende på hvordan hun poserer.

Kroppen til CBE er jo fulltidsjobben til dem begge to. Strengt kosthold, trening, posering og photo shoot, retusjering, redigering og skjønnhetsfilter.

SEEE så flink CBE er.

SEEE så tynn CBE er.

SEEE så sexy CBE er i gjennomsiktig bh og g-streng.

Det ser veldig ut til at både CBE og LKE måler all sin livslykke og all sin vellykkethet i å bruke yrkeslivene sine på å produsere og å publisere mest mulig perfekte, photoshoppede bilder av CBE. De har ikke engang tid til å gjennomføre reklamearbeidene sine med høy kvalitet på tross av to fulltidsansatte. Absolutt alt handler om trening og kalorier.

Ingenting handler om mottaker i kanalene deres. Absolutt alt, A.L.T handler om avsender.

Glimrende beskrevet og dessverre så korrekt beskrevet også. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blåbærpai skrev (46 minutter siden):

Det er fokuset og det evige kjøret om å vise frem kropp og løpeturer som er det alvorligste. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruGlad skrev (1 time siden):

Sjarmerende. Virkelig sjarmerende. 

Selvutnevnt PT og ernærings«ekspert», og en av skaperne bak Netfit. Sier ikke mer.

Klapp på skuldra 👏🏽

Så mye som de trener og særlig kaloriforbrennende løpeturer, burde han nettopp vise at da kan lan også kose seg i blant. Vise at alt er snakk om balanse. Dette er skremmende lesing..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hallepalle2 skrev (15 timer siden):

Rumpepute på plass selv på langtur i fjellet. Det er faktisk smått utrolig.  

BE0AF9CD-2D73-441E-AC4A-E1B8B5723218.png

Neisj, det er jo genialt? Kan være litt hardt å ta sittepausa på stein, ikke sant, så da bare stapper man sitteunderlaget i tighsten og vips, klar for tur 🙂 Kan la sekken bli igjen hjemme. Litt som sykkelshorts, altså. 😁

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (15 timer siden):

Rumpepute på plass selv på langtur i fjellet. Det er faktisk smått utrolig.  

BE0AF9CD-2D73-441E-AC4A-E1B8B5723218.png

Neisj, det er jo genialt? Kan være litt hardt å ta sittepausa på stein, ikke sant, så da bare stapper man sitteunderlaget i tighsten og vips, klar for tur 🙂 Kan la sekken bli igjen hjemme. Litt som sykkelshorts, altså. 😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Inneløping: Ser helt uberørt ut, puster med munnen igjen, ikke lett rød i ansiktet, engang. Helt våt i ansiktet (rart de ikke bruker vifte for å unngå å være dyvåt). Fremstillingen av løping er underlig. 

Ute: ingen svette! Men i dag var det 25-30 grader i skyggen, høy luftfuktighet,  ganske 🥵 

Konklusjon: jeg har ikke noe tiltro til svetting/ikke-svetting og det de bedriver mht fremstillingen av løping. 

Er bare oppkonstruert løgn fra ende til annen, som så mye annet fra den kanten. Jeg forstår bare ikke hvorfor de knallhardt kjører på med et narrativ med så stor diskrepans mellom for eksempel inne-og uteløping. Forstår de ikke at vi ser det?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
FruGlad skrev (11 timer siden):

Ja CBE har virkelig skutt gullfuglen med han der. Menneskesynet hans gir meg virkelig lyst til å betale netfit for veiledning innen trening og kosthold.

:ironi:

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...