Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klaraku78 skrev (4 minutter siden):

Spørs hva cbe skal finne på nå, da Funky er gravid. Bloggen til Funky kræsja fem minutter etter at hun fortalte om det på instagram.

En hel familie kan vel ikke leve av at cbe tar selfier dagen lang. Det virker jo som om LK bare er opptatt av å løpe. Håper de har lagt seg opp en haug med penger, for det ser ikke så positivt ut for de. 

Så mye de får sponset så betaler de fint lite selv. De burde ha mange kr på bok ja.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (37 minutter siden):

Jo mer jeg ser på bloggen jo mer ekstremt tomt virker livet hennes. Innhenting av hav hun gjør har noe annet formål enn å vise seg selv med minst mulig klær eller et liv med mest mulig klisje og fjas. Barn i hvite kjoler og blomsterkrans i håret fordi bestemor skal få en  sponset bursdagsfest, og nå er det nytt pusete teppe på et barnerom fylt opp med rosa dill. Til og med dukkestuen er rosa, ren og ryddig. Ingen tegn til at barn får være barn. 

totalt innholdsløst liv i mine øyne.

De får være barn utenom bloggen. Hva bloggen framstiller er heldigvis ikke sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (15 minutter siden):

De får være barn utenom bloggen. Hva bloggen framstiller er heldigvis ikke sannheten. 

Dette vet vi ingenting om. Det vi vet er at bloggerbarn blir brukt i foreldres bedrift som inntjening og at barn skal få være barn hele tiden. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spørsmålsrunden hennes var jo bare en vits. Ingen «ubehagelige» spørsmål. Kun oppkonstruerte spørsmål. Tragisk og irriterende dame.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (17 timer siden):

Ble litt interessert i om hun nå hadde inngått samarbeid med BikBok, men ser ikke at det er merket. Det er forøvrig ikke noen av de andre antrekkene som vises frem på Story. 

Bakgrunnen for at jeg lurte på BikBok er jo at de har fått mye kritikk for klesstørrelser, både at klærne er mye mindre enn vanlig og også at de ikke dekker et mangfold. 

Googlet litt rundt og finner de gamle artiklene. Ser dog til min overraskelse at de tar selvkritikk og forteller at de er i utvikling mot mer mangfold. Jeg tenker at det er fint å se at folks engasjement fører til utvikling. Forbrukermakt er reelt. 

I den forbindelse ville det jo være hårreisende om de inngikk samarbeid med CBE. 

Flere av merkevarene på Story er  gjengangere, så det er jo nye tider når åpenbare favorittmerker ikke ser ut til å ville inngå samarbeid. 

Er ikke Bikbok for typ ungdom? Jeg handla derfra for mange år siden,men de har helt horrible størrelser. Bruker vanligvis small,men da jeg måtte opp i l i bukse gadd jeg ikke mer…ikke at jeg bryr meg om størrelser..men med tanke på målgruppen de har blir det helt feil!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uviktig sak forsåvidt, men la merke til den shortsen hun hadde styla. Merkene var selvsagt helt symmetriske. Hun klarer ikke la være. 😄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 minutter siden):

En uviktig sak forsåvidt, men la merke til den shortsen hun hadde styla. Merkene var selvsagt helt symmetriske. Hun klarer ikke la være. 😄

Helt symmetriske var de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (7 minutter siden):

Helt symmetriske var de ikke.

Du har rett, var vel 1 sitron som kun var på ene siden. Ikke verst 😄

Endret av Snødronninga
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tistelblad skrev (19 timer siden):

Mulig at svært lav fettprosent gjør at man havner i risikogruppe i Sarpsborg..

Usmakelig kommentar. Forøvrig synes jeg hele denne tråden har utviklet seg i en usmakelig retning. Fra å inneholde en hovedvekt av velformulerte og reflekterte innlegg som analyserte og påpekte barneeksponering/skadelig thinspo/umerket reklame/filterbruk/retusjering til å kommentere utseende kropp/bruk av magetopp/utsagn som nærmer seg personangrep. 
Dette gjelder langt fra alle som deltar i denne tråden, mange har gode poenger, men spesielt nå i det siste har det vært mye usaklig.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert LeMaitre skrev (42 minutter siden):

Usmakelig kommentar. Forøvrig synes jeg hele denne tråden har utviklet seg i en usmakelig retning. Fra å inneholde en hovedvekt av velformulerte og reflekterte innlegg som analyserte og påpekte barneeksponering/skadelig thinspo/umerket reklame/filterbruk/retusjering til å kommentere utseende kropp/bruk av magetopp/utsagn som nærmer seg personangrep. 
Dette gjelder langt fra alle som deltar i denne tråden, mange har gode poenger, men spesielt nå i det siste har det vært mye usaklig.

👍 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Klaraku78 skrev (5 timer siden):

Spørs hva cbe skal finne på nå, da Funky er gravid. Bloggen til Funky kræsja fem minutter etter at hun fortalte om det på instagram.

En hel familie kan vel ikke leve av at cbe tar selfier dagen lang. Det virker jo som om LK bare er opptatt av å løpe. Håper de har lagt seg opp en haug med penger, for det ser ikke så positivt ut for de. 

Jeg skrolla forbi kommentaren din i sted og tenkte ikke noe over det, men så kom jeg over hvor sjukt det egentlig er. Funky sin graviditet gjør at hun karrieremessig får en boost i form av et engasjement som kneler nettsiden. 

Se for deg et imaginert strategimøte. Et møte der man skuler til konkurrenten og innser at de har en strategisk fordel som vil gi dem en fordel som du ikke har. Et barn. 

Sånn fungerer influencerverden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (På 30.6.2021 den 12.27):

Jeg lurer mer på hva vi ikke får se når det velges å publisere ett år gamle bilder og filmer på instagram og på instastory som liksom skal være øyeblikk i sanntid.

Jeg kan vel kanskje tenke at det resirkuleres bilder fra trening både inne og ute også? 

Endret av Kleenex
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert LeMaitre skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg vet hvorfor? Tittelen på underforumet er blitt endret en eller annen gang, og har nå åpnet opp for muligheten til ellevill persondebatt og den type usakligheter som ikke hadde noe å gjøre i trådene tidligere, da rommet kun omtalte "blogger" ikke bloggere.

"Diskusjoner rundt blogger, bloggere, kjente personer, influensere etc. Du er juridisk ansvarlig for det du publiserer. Hjelp oss ved å rapportere dersom du ser regelbrudd."

https://forum.kvinneguiden.no/forum/298-rampelyset/

Istedet har det blitt strammet inn på hva "krenkelser er".

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1491646-begrepet-krenkelser/?tab=comments#comment-27855927

Endret av Revenge o'Cavatina
lenker
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å se om fruen lar seg inspirere av funkygine og får et barn til for å trekke følgere og få likes.. 🤔

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 720 likes på reklamen for posters. Er det begynnelsen på slutten vi ser for paret i Særp tro?  Det jeg synes er så rart, er at CBE&co ikke er villig til å fornye seg på noen som helst områder. Det går i det samme om og om igjen, hver eneste dag.  Hun kunne fått til så mye mer engasjement enn det hun gjør, feks det rundt dyrevelferd og at hun har kuttet ut kjøtt. Men neida, istedet kjører hun på med reklame for et merke som tester på dyr.... Hva er meningen og hvor er logikken? Samme med netfit og trening, der hun ikke greier å inspirere. Hvorfor ikke legge ut bilder og videoer der hun virkelig trener, uten full festsminke. uten rumpeputer og lettkledde poseringer? Er sikker på at hun/de hadde vunnet så mye mer på å være naturlige og vise at de er oppriktig glad i trening og at de virkelig har et ønske om å inspirere, istedet for dette iscenesatte showet de lager, gang på gang. Men det virker som de er så inn i sin egen boble at det å fornye seg ikke er aktuelt, på noen som helst måte. Det skal være rosa sukkerspinn, barn, thinspo og bilder av  mage og en ihjelredigert frue, ferdig snakka.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten89 said:

Det blir spennende å se om fruen lar seg inspirere av funkygine og får et barn til for å trekke følgere og få likes.. 🤔

Samme tenkte jeg, faktisk 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...