Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den rutinemessige treningen som gjennom årene daglig dokumenteres gir fortsatt lite utslag i synlig progresjon og utvikling, ser jeg. Fortsatt er det kjøleskapstreningen som dominerer.

Verken inspirerende eller god markedsføring for akterutseilte Netfit.no.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpeputene på plass idag igjen. Hadde vært moro hvis noen klarer å lage film i slowmotion hvor man godt ser innleggene humpe opp og ned. :fnise: 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er kommet en burpee guide etter at burpee’ene hennes ble kommentert i kommentarfeltet. Ser ikke at noen av de Adrian Paul gjør ligner på Caroline sine.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansjosen skrev (53 minutter siden):

Men jeg skjønner ikke hvorfor det virker som det er umulig å forklare folk hva de skal gjøre når de gjør øvelsene, selvom videoen av Adrian Paul er langt lettere å forstå enn de vanlige boomerang greiene av kontoens andre ansikt. Hva med en "pass på at du engasjerer kjernemuskulaturen når du gjør denne øvelsen, slik at ryggen din er rett og du ikke får ekstra belastning på korsryggen. Husk også at fem riktig utførte repetisjoner er langt bedre enn å haste seg gjennom 15 som ikke er riktige." Det er jo umulig å benytte netfit som læringskanal når de rett og slett går inn for å ikke lære bort noe som helst annet enn fremmedord.

Kan være de som skriver innlegg ikke har kunnskapen til det..

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleSnupp said:

Kan være de som skriver innlegg ikke har kunnskapen til det..

Det fremstår iallfall som du kan ha rett i den antagelsen. Men da har man kanskje ikke kunnskapen til å skulle drive en treningsapp/webside/instakonto heller. Men det aner meg at det heller ikke er noe de nødvendigvis reflekterer så mye rundt.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (2 timer siden):

De storiesene er så kleine at jeg ikke har ord! 
Ærlig talt - hvem voksne står og deiger seg sånn på den måten?!

(Bildene er tatt fra story på Instagram og ikke mulige å linke til.)

0B2C68C0-8B1E-4D29-B343-CB8F07A5534A.jpeg

44314DF9-31B8-4F15-B4B2-51088BB7E100.jpeg

B217CD07-12EB-40D9-B0B2-47E66ADFD39F.jpeg

Mon tro om Carro vet at håndbevegelsen på slutten (siste bilde) betyr "up yours" 🤔, eller om hun tror det bare er kult. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Vipser said:

Mon tro om Carro vet at håndbevegelsen på slutten (siste bilde) betyr "up yours" 🤔, eller om hun tror det bare er kult. 

Tviler på at ho vet det. Veldig mange nordmenn som gjør sånn og ikke er klar over at det absolutt ikke er det samme som peace-tegnet. Kan være greit å vite hvis man skal til utlandet, så man slipper ubehagelige overraskelser😂

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Baelfire skrev (På 8.6.2021 den 16.55):

Tviler på at ho vet det. Veldig mange nordmenn som gjør sånn og ikke er klar over at det absolutt ikke er det samme som peace-tegnet. Kan være greit å vite hvis man skal til utlandet, så man slipper ubehagelige overraskelser😂

Legg det på manglende kultur- forståelse kontoen. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂

Endret av Snødronninga
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (13 minutter siden):

Ang antrekksinnlegg på bloggen. Høye boots på en varm sommerdag? 🤔Det komiske er at hun ofte går med sandaler og pumps o.l på høst og vinter, der i alle fall jeg har lurt på om hun ikke fryser i hjel. 😂

Hun har ikke peiling på klær og mote. Ser bare merkelig ut. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timeplan
15 minutter siden, Snødronninga said:

Tema, tema, tema. Skal man være rocka med avrevet olashorts og militærgrønn jakke må det være boots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kefalinia

Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der….

Kilde: NRK Nyheter

5AC7D596-1FE1-4309-934C-57F1C79BBC82.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
Kefalinia skrev (10 minutter siden):

Hva skjer med at mannen til CBE kommenterer på nyhetsartikler?? Det har jeg aldri sett før. Virker ikke særlig glad i politiet han der….

Kilde: NRK Nyheter

5AC7D596-1FE1-4309-934C-57F1C79BBC82.jpeg

Må jo vite litt mer om hva saken handler om, før man sabler ned han. Og når det gjelder ruspolitikk så er politi/domstol helt på tur.

Men han som gla' kristen og konservativ (han selv sagt) hadde jeg ikke trodd skulle ha det standpunktet mot politets arbeid med rus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
tranedatter skrev (3 minutter siden):

Må jo vite litt mer om hva saken handler om, før man sabler ned han. Og når det gjelder ruspolitikk så er politi/domstol helt på tur.

Men han som gla' kristen og konservativ (han selv sagt) hadde jeg ikke trodd skulle ha det standpunktet mot politets arbeid med rus.

https://www.nrk.no/vestland/politikvinne-stilte-med-pistol-i-beltet-under-skolebesok-1.15527988?fbclid=IwAR16IUxHgwdlSOw5AW3QNS6qdZ9p8DX6sXZ9BzfcWqgqke5rUBPZ09O1hEw

Ble bare overrasket å se han kommentere på nyhetssaker 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...